Tuurlijk. Want het budget dat ze hebben gekregen moet wel op, anders krijgen ze volgend jaar minder. Qua beleidsbeslissingen heb ik ooit een heel sterke onliner gehoord: "het maakt niet uit in welke richting je rent, als je maar hard rent".quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:50 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Wou je 'straatcoaches' een goed idee noemen dan? Zelfs een blinde ziet al die projecten die op poten gezet worden om die jongeren te vatten totaal niet werken, en toch weerhoudt het de beleidsmakers er niet van om er stug mee door te gaan.
Mensen moeten ook niet gelijk willen zijn. Mensen moeten echter wel gelijkwaardig willen zijn. Uit de onderlinge verschillen kan je juist kracht putten, maar dat vereist moed, openheid en respect voor de ander. Helaas heb ik de indruk dat respect voor de ander, hetgeen de basis is voor gelijkwaardigheid, juist heel vaak een kwestie van eenrichtingsverkeer is in Nederland.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:26 schreef Samson het volgende:
Waar ik zo moe van wordt is dat iedereen gelijk moet kunnen zijn, terwijl er juist zoveel verschillen zijn die je met geen beleid/inburgeringscursus, of wat dan ook weg zal kunnen werken.
Wauw, je bent knap, 16, bi, hebt geen relatie en je bent op zoek naar aandacht?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:55 schreef Maurari het volgende:
Wolla kijk al die hezzies in deze topic
vmboquote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:55 schreef Maurari het volgende:
Wolla kijk al die hezzies in deze dit topic
Je hebt gelijk, maar dat is wel een utopie. Mensen (net als dieren) zoeken hun eigen soort. Of je dat nu leuk vind of niet. Verschillende soorten kunnen wel naast elkaar leven maar veelal niet met elkaar (uitzonderingen daargelaten). Natuurlijk zou iedereen open moeten staan voor andere culturen en gewoontes en dat lukt ook wel tot een bepaald punt, structurele verschillen kun je mijns inziens echter nooit wegwerken, dus problemen tussen verschillende bevolkingsgroepen houd je altijd. Mensen vormen toch altijd groepjes, dat is al vanaf de kleuterschool. Dat zit gewoon in de menselijke natuur, ook om dingen die anders zijn buiten te sluiten. Waarom denk je dat homoseksualiteit etc ook nooit helemaal geaccepteerd zal worden. Omdat het afwijkt van wat de grote kudde doet.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:47 schreef credendo_vides het volgende:
[..]
Mensen moeten ook niet gelijk willen zijn. Mensen moeten echter wel gelijkwaardig willen zijn. Uit de onderlinge verschillen kan je juist kracht putten, maar dat vereist moed, openheid en respect voor de ander. Helaas heb ik de indruk dat respect voor de ander, hetgeen de basis is voor gelijkwaardigheid, juist heel vaak een kwestie van eenrichtingsverkeer is in Nederland.
dat dat nodig is tegenwoordigquote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:28 schreef LadyBugLydia het volgende:
Voor sommige Marokkanen en Negers in mijn buurt ben ik wel bang..Ik ga dan ook als meisje 's avonds toch echt nie alleen over straat..Zelfs met mijn vriend erbij vind ik het soms eng.
Vorige keer wel grappig: (offtopic) Wij liepen samen naar huis, werden we heel langzaam voorbij gereden door een stel agenten. Reden door, draaiden een rondje en bleven voor de ingang van het parkje waar wij doorheen moesten stilstaan tot we erdoorheen waren!Dan voel je je veilig!
[edit] typo
Maar daarom zijn wij mensen die kunnen beslissen hoe we reageren, en dieren niet.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:08 schreef Samson het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar dat is wel een utopie. Mensen (net als dieren) zoeken hun eigen soort. Of je dat nu leuk vind of niet.
Je kunt verschillen als een probleem zien, maar je kunt de verschillen ook juist nuttig gebruiken als een krachtige optelsom. Ja ik idealiseer even en ga daarbij uit van alle positieve factoren in dat proces. Helaas zijn die factoren niet altijd positief, en moet ik constateren dat dat vaak ligt aan de partijen voor wie we het juist willen realiseren. Ik moet ook wel zeggen dat veelal linkse groeperingen geprobeerd hebben om dit te verwezenlijken, maar dat dat telkens weer is mislukt vanwege het structurele eenrichtingsverkeer als het gaat om begrip kweken tussen Nederlanders en bepaalde bevolkingsgroepen.quote:Verschillende soorten kunnen wel naast elkaar leven maar veelal niet met elkaar (uitzonderingen daargelaten). Natuurlijk zou iedereen open moeten staan voor andere culturen en gewoontes en dat lukt ook wel tot een bepaald punt, structurele verschillen kun je mijns inziens echter nooit wegwerken, dus problemen tussen verschillende bevolkingsgroepen houd je altijd.
Groepsgredrag is inderdaad een goed middel om je te beschermen tegen andersdenkende individuen. Waarom denk je dat Marokkanen altijd in groepjes rondhangen? Alleen durven ze niks. Hun groepsgedrag komt dus eigenlijk voort uit lafheid. Waarbij de versterkende factor ook nog eens het gezinsleven is, omdat in islamitische kringen heel sterk de nadruk wordt gelegd op familiebanden en het voor elkaar opkomen.quote:Mensen vormen toch altijd groepjes, dat is al vanaf de kleuterschool. Dat zit gewoon in de menselijke natuur, ook om dingen die anders zijn buiten te sluiten. Waarom denk je dat homoseksualiteit etc ook nooit helemaal geaccepteerd zal worden. Omdat het afwijkt van wat de grote kudde doet.
Misschien moet je toch eens achter je pc vandaan komenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:45 schreef P8 het volgende:
Nederland heeft gewoon meer admins nodig die een instant permban kunnen geven aan buitenlanders!
Mooi verwoord, vooral het dikgedruktequote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:29 schreef TeenWolf het volgende:
Ik kots op die marokkanen die op straat de mensen terroriseren en zich schuldig maken aan mishandeling van de normale burgerbevolking.
Leef je in een vrij land, krijg je nog klappen op straat alsof je in een facistisch land leeft. Gewoon een ondermijning van je levensgeluk deze opgefokte wandelende tijdbommen.
Zouden ze er ook trots op zijn?
Nee.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:43 schreef boempa het volgende:
Typisch...
Was vandaag bij de Lidl,
Is dit herkenbaar voor andere Fok!kers?
Iemand uitlachen om zijn spelling, terwijl dat wel degelijk de juiste spelling was.quote:
Dat wordt gezegd, maar het klinkt natuurlijk heel erg Bontkraagiaans.quote:Op woensdag 4 maart 2009 20:57 schreef Matthijs- het volgende:
[..]
Iemand uitlachen om zijn spelling, terwijl dat wel degelijk de juiste spelling was.
Hier ben ik het met je eens, maar ondertussen begon je in dit topic zelf ook ongenuanceerd te bashen op VMBO'ers.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:29 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Elk Marokkanen topic hier eindigt toch in een zinloos gebash over en weer. Die gasten die de boel verneuken moeten ook oprotten. Maar die jochies geven het beeld alsof ELKE Marokkaan zo is.![]()
De meiden doen het vaak gewoon hardstikke goed , zitten op de uni of hogeschool en heb je totaal geen last van verder . Laat onze regering die straatschoffies dan aanpakken dan kunnen we met de mensen die wel willen verder. Idem voor overlast veroorzakende Antilianen , Surinamers of Nederlandse jongeren.
Goed hier scoor je natuurlijk niet mee in dit topic . Te genuanceerd , laf en niet racistisch genoeg dus kom maar met die bashing acties
Eens. Tijd dat we dit grote gezwel der 'incidenten' voor eens en altijd weten uit te snijden.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:47 schreef tho_Omas het volgende:
Als je ziek bent en niet meer beter wordt schijnt dat terminaal te heten. Nederland heeft dus terminale kanker. Maar dat wisten de meeste mensen al sinds mei 2002.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Eens. Tijd dat we dit grote gezwel der 'incidenten' voor eens en altijd weten uit te snijden.
Misschien was hij niet genuanceerd, alhoewel er meer een sarcstische boodschap in lijkt te zitten.quote:
Dat dus. Het is toch niet te geloven dat ze die brandweer in Zaandam ook weer bekogelen en tegenhoudenquote:Op donderdag 5 maart 2009 09:47 schreef stofzuierslang het volgende:
Eensh met ts
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |