abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 januari 2009 @ 17:11:51 #151
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_65572718
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 16:40 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Business!
we moeten bernard als smilie hebben hier
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_65573622
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 14:29 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

Vooral met oogkleppen op blijven lopen

Op het moment dat een camera op hun kutkop gemikt staat, zijn ze direct boos, doen capuchon op en bedreigen de cameramensen. Prem heeft al regelmatig gelazer met die apen.

Geert Wilders is echt niet achterlijk. Mensen die nu beweren dat het allemaal meevalt, verdienen het om ff op de feiten gedrukt te worden..
Jij vormt je mening over een complete bevolkingsgroep naar aanleiding van een aflevering van Prem , en dan durf je te stellen dat ik degene ben die met oogkleppen loopt?
Er is een probleem ja. Wilders is dat probleem. Onrust stoken met zijn slappe kutfilm Fitna en constant provocerende uitspraken doen.
Nu Wilders door Spong aangepakt gaat worden moet Spong opeens vrezen voor zijn leven?
Wat maakt de Wilders aanhang dan beter ?

Owja het waren maar een paar 100 "idioten" die dat soort mails stuurden . Maakt voor mij niet uit . Alle Wilders aanhangers zijn gewoon per definitie gestoord en gevaarlijk.
k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977
pi_65573957
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 17:44 schreef Pacmaniac het volgende:

[..]

Jij vormt je mening over een complete bevolkingsgroep naar aanleiding van een aflevering van Prem , en dan durf je te stellen dat ik degene ben die met oogkleppen loopt?
Er is een probleem ja. Wilders is dat probleem. Onrust stoken met zijn slappe kutfilm Fitna en constant provocerende uitspraken doen.
Nu Wilders door Spong aangepakt gaat worden moet Spong opeens vrezen voor zijn leven?

Owja het waren maar een paar 100 "idioten" die dat soort mails stuurden . Maakt voor mij niet uit . Alle Wilders aanhangers zijn gewoon per definitie gestoord en gevaarlijk.
Ja, het is allemaal Wilders zijn schuld ________
pi_65573981
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 17:57 schreef Document1 het volgende:

[..]

Ja, het is allemaal Wilders zijn schuld ________
Ik spiegel je . Maar dat heb je vast niet door
k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977
pi_65574074
Ik kijk amper prem dus dat zal wel meevallen
  vrijdag 30 januari 2009 @ 18:02:19 #156
204604 Stukjekaas
Lekker pittig
pi_65574079
In mijn straat wonen enkele supertoffe Marokkanen
Daar heb jij geen kaas van gegeten!
  vrijdag 30 januari 2009 @ 18:29:40 #157
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_65574833
Ik kots op die marokkanen die op straat de mensen terroriseren en zich schuldig maken aan mishandeling van de normale burgerbevolking.

Leef je in een vrij land, krijg je nog klappen op straat alsof je in een facistisch land leeft. Gewoon een ondermijning van je levensgeluk deze opgefokte wandelende tijdbommen.

Zouden ze er ook trots op zijn?
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittanniė er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  vrijdag 30 januari 2009 @ 19:10:52 #158
243463 credendo_vides
Out, you demons of stupidity!
pi_65576038
quote:
Nou, Prem is een voorbeeld, maar zeker niet het enige voorbeeld.
quote:
Niet waar, je draait oorzaak en gevolg om. Als er geen problemen zouden zijn met bepaalde bevolkingsgroepen (welke dat zijn laat ik even buiten beschouwing), had Wilders geen enkel draagvlak.

Bovendien zijn de beelden van de film Fitna niet door Wilders gemaakt, maar zijn het over de hele wereld uitgezonden beelden van het wangedrag van moslims. Dan kan je boos zijn dat iemand de vinger op de zere plek legt, maar de feiten zijn er niet minder om. Als je als moslim boos bent om de film Fitna, moet je je afvragen waar je eigenlijk boos op bent: de moslims die aanslagen pleegden, Wilders omdat hij alles op een rijtje heeft gezet, of is de moslim boos op zichzelf omdat hij eigenlijk best weet dat hij zich voor dergelijk wangedrag zou moeten schamen?

Fitma is gewoon geschiedenis zoals die door moslims is geschreven. Niet meer en niet minder. Ik wil ook benadrukken dat geschiedenis van bijvoorbeeld het Christendom ook genoeg zwarte plekken kent. Ik wijs ook niet specifiek op een religie, maar als de moslims een film zou maken over het Christendom zou 90% van de Christenen zoiets hebben van "boeie", in tegenstelling tot de islam. En daar zit het verschil.
quote:
Ten eerste heeft Wilders de aantijgingen aan het adres van Spong openlijk veroordeeld, en ten tweede heeft hij zelfs aangedrongen op persoonsbeveiliging van Spong. Dat heb ik andersom in het geval van Wilders nog geen een linkse politicus zien doen.
quote:
Leuk. Kan je dat ook nog onderbouwen of geldt voor jou het principe "wie niet links is is gek"?

Misschien leuk om te weten dat het PVV electoraat zich gelijkelijk verdeelt onder alle lagen van de bevolking, van laagopgeleid tot universitair. En zo hoort het ook, als politieke partij dien je een afspiegeling te zijn van de samenleving.

Verder heb ik helemaal niets tegen moslims. Ik heb wel wat tegen moslims die herrie schoppen. Maar ik heb ook wat tegen Chinezen die herrie schoppen. Maar guess what? Die zijn er niet of komen bijna nooit in het nieuws. Waarom zijn het, om het beestje bij de naam te noemen, altijd Marokkanen die overlast veroorzaken? Objectief vind ik dat Wilders er hard tegenin gaat, maar dat hij ook een punt heeft. In dat opzicht onderscheidt hij zich van de rest van politiek Nederland, dat zich liever politiek correct verstopt achter een kopje thee.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 19:22:10 #159
243463 credendo_vides
pi_65576332
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 18:02 schreef Stukjekaas het volgende:
In mijn straat wonen enkele supertoffe Marokkanen
Mijn buurman van twee huizen verder was ook een Marokkaan. Prima kerel. Bescheiden, nooit last van en altijd vriendelijk. Iemand die zijn kinderen goed en netjes opvoedde.

Als iedere moslim zich nou zo zou gedragen, was er geen probleem. Je kunt me gerust geloven dat ik dat een fantastisch iets zou vinden, als we allemaal met elkaar konden samenleven met respect voor elkaar. Verdorie, wat zouden we veel van elkaar kunnen leren.

Het is daarom zo jammer dat het wangedrag op straat en extreemterrorisme de nadruk legt op een religie waar in wezen niet veel mis mee is (ik zou het niet weten, ik ken de koran niet dus ik ga even van het positieve uit). Alleen de jeugd van een bepaalde bevolkingsgroep maakt het verschil, en dat is jammer.

Ik denk er serieus over om eens een moskee te bezoeken en met een imam te praten over de dagelijkse zaken in het leven, en over zaken als spiritualiteit. Gewoon om eens een beeld te krijgen van hoe iemand vanuit een andere religie erover denkt. Niet vanuit een links idealisme, niet vanuit politieke correctheid, maar vanuit pure persoonlijke belangstelling. Om als mens, als persoon te groeien en elkaar met respect te bejegenen. Dat is zoveel mooier en zinvoller dan elkaar voor rotte vis uitmaken.
pi_65576365
quote:

[..]

2 woorden :

Hypocriete mongool.
pi_65577894
Ik heb ook een hekel aan marokkanen

Die klootzakken hebben mijn nichtje een keer verkracht laffe honden

Wilders
Extremistisch gematigd.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 20:21:09 #162
122997 zquing
Drama Junk
pi_65578158
Mensen die wilders zien als antwoord
dat is nog zieliger dan de mensen die de marokkanen niet als probleem zien
"Those unforgettable days, for them I live"
  vrijdag 30 januari 2009 @ 20:25:58 #163
243463 credendo_vides
pi_65578325
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 20:21 schreef zquing het volgende:
Mensen die wilders zien als antwoord
dat is nog zieliger dan de mensen die de marokkanen niet als probleem zien
Uitleg? Of is iedereen die niet links is gewoon een idioot?

Wilders is misschien niet HET antwoord, maar het is in ieder geval wel EEN antwoord. Want de rest van dat laffe zooitje ongeregeld in Den Haag kijkt liever de andere kant op en steekt zijn kop in het zand als er pijnlijke beslissingen genomen dienen te worden Wat Den Haag aan dit probleem doet is niet veel meer dan straatcoaches en buurthuizen subsidieren en voor de rest thee drinken. Nee, dat is een antwoord dat werkt zullen we zeggen. Daar zitten we na tientallen jaren van ellende en mismanagement echt op te wachten, op de volgende linkse subsisiespons die ons belastinggeld door de plee trekt.

[ Bericht 18% gewijzigd door credendo_vides op 30-01-2009 20:31:03 ]
  vrijdag 30 januari 2009 @ 20:28:55 #164
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_65578437
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 13:04 schreef controlaltdelete het volgende:
waar ik me groen aan erger is het spugen op straat, die vette rochels die door onze turkse en marokkaanse medelanders op straat achtergelaten worden. Het lijkt wel of je om de 10 m van die rochels tegen komt. Soms zelfs meerdere tegelijk. Ik zag laatst een vadsig marokkaans mokkul ook al een rochel op straat spugen. Smerige gewoonte en ik vind het nog respectloos ook.
Dat ben ik met je eens. Laatst nog zo'n vrouw met boerka die dan recht voor mijn neus op straat rochelt. Weekje later zag ik het een hippe chick met krullen, leren jackie en hippe tas dazelfde doen. Afschuwelijke gewoonte. Waarom doen ze dat?
  vrijdag 30 januari 2009 @ 20:34:48 #165
243463 credendo_vides
pi_65578646
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 20:28 schreef Aventura het volgende:

[..]

Dat ben ik met je eens. Laatst nog zo'n vrouw met boerka die dan recht voor mijn neus op straat rochelt. Weekje later zag ik het een hippe chick met krullen, leren jackie en hippe tas dazelfde doen. Afschuwelijke gewoonte. Waarom doen ze dat?
Ik weet dat men in die cultuur iets heeft dat men alle hoofdopeningen rein en open moet houden, maar dan doe je dat desnoods maar in een afvalbak. In onze cultuur, waarvan zij gekozen hebben om erin te verblijven, is zoiets niet algemeen geaccepteerd en wordt het als smerig gezien. Loop maar lekker met een kotszakje als je je kwakje niet bij je wilt houden. Kamelengedrag uit de zandbak vertoon je maar thuis.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 20:35:19 #166
122997 zquing
Drama Junk
pi_65578667
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 20:25 schreef credendo_vides het volgende:

[..]

Uitleg? Of is iedereen die niet links is gewoon een idioot?

Wilders is misschien niet HET antwoord, maar het is in ieder geval wel EEN antwoord. Want de rest van dat laffe zooitje ongeregeld in Den Haag kijkt liever de andere kant op en steekt zijn kop in het zand als er pijnlijke beslissingen genomen dienen te worden Wat Den Haag aan dit probleem doet is niet veel meer dan straatcoaches en buurthuizen subsidieren en voor de rest thee drinken. Nee, dat is een antwoord dat werkt zullen we zeggen. Daar zitten we na tientallen jaren van ellende en mismanagement echt op te wachten, op de volgende linkse subsisiespons die ons belastinggeld door de plee trekt.
Ik zie wilders alleen hard schreeuwen, wat heeft hij uitgevoerd? Voor zover ik weet heeft hij nog geen marokkaan tegen de muur gezet.

Wilders is niets meer dan een blaffende hond en die opmerking over linkse mensen
pi_65578673
Stand in-line. Maar ik vind negers en antillianen stukken erger. schreeuwlelijke media-gehypte 50c's
Hoeren TNT.. Graaierige overheid..
Ik heb nergens zoveel last van Marokkanen als in het nieuws :
pi_65578814
TS, maak je niet druk joh! De oplossing is nabij:

http://www.spitsnieuws.nl(...)voor_marokkanen.html

Rara wie mogen dit weer betalen....
  vrijdag 30 januari 2009 @ 20:41:02 #169
122997 zquing
Drama Junk
pi_65578881
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 20:39 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
TS, maak je niet druk joh! De oplossing is nabij:

http://www.spitsnieuws.nl(...)voor_marokkanen.html

Rara wie mogen dit weer betalen....

het probleem moet opgelost worden, maar 't mag geen geld kosten............. Kom zelf eens met een goed idee
pi_65579082
Vandaag had ik weer last van Marokkanen. Ik liep zo het station uit, en werd benaderd door twee Marokkaanse knullen ( plusminus 22).

Trioloog

Marokkaan 1: Mag ik je wat vragen? .
Ik: Nee, sorry, ik heb haast (moest metro halen). .
Marokkaan 2: Leuke gouden schoentjes! .

Wat een kutvolk!

Wilders 4 President!

Kortom, dit topic is tof. .
pi_65579158
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 20:41 schreef zquing het volgende:

[..]

het probleem moet opgelost worden, maar 't mag geen geld kosten............. Kom zelf eens met een goed idee
Wou je 'straatcoaches' een goed idee noemen dan? Zelfs een blinde ziet al die projecten die op poten gezet worden om die jongeren te vatten totaal niet werken, en toch weerhoudt het de beleidsmakers er niet van om er stug mee door te gaan.

Er is één ding waar marokkaanse jeugd respect voor heeft en dat zijn ouderen, van hun eigen cultuur. Doe daar dan eens wat mee.
pi_65579760
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 13:17 schreef Pacmaniac het volgende:

[..]

Niet iedereen die niet op Wilders stemt heeft een uitkering vriend
En daar sluit ik me volledig bij aan! Want ook in de bovenste 5% inkomenslaag zitten heel veel PVV stemmers. Nee, ik stem niet op Geert maar op Fleur!

En voor wie het nog niet weet:

JIJ STEMMEN WOUTER BOS, HIJ JOUW GEVEN UITKERING
pi_65582301
Waar het volgens mij allemaal op neerkomt is dat mensen misschien eindelijk moeten gaan inzien dat bepaalde bevolkingsgroepen niet mixen. Dat heeft niets met discriminatie te maken, maar met het accepteren van verschillen. Waar ik zo moe van wordt is dat iedereen gelijk moet kunnen zijn, terwijl er juist zoveel verschillen zijn die je met geen beleid/inburgeringscursus, of wat dan ook weg zal kunnen werken.

Een Turk is geen Hollander, een Marokkaan is geen Turk, een Italiaan is geen Griek. So be it. Vrouwen zijn geen mannen en mannen zijn geen vrouwen. Op het moment dat een samenleving dat eindelijk eens onder ogen wil zien heb je een hoop minder problemen.
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  vrijdag 30 januari 2009 @ 23:20:43 #174
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_65583783
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 12:55 schreef Pacmaniac het volgende:

[..]

Nee dat heeft niks met discriminatie te maken. Natuurlijk niet. Mensen met een Nederlands paspoort uitzetten dat kan ook echt hé. Ga je verdiepen in de materie voor je onzin gaat roepen knurft
Zolang ze ook een paspoort van ander land hebben, kan je het Nederlandse gewoon afpakken als ze zich blijven misdragen. Pak trouwens eerst eens al die illegale junks en draaideurcriminelen op en zet ze echt op de trein.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  zaterdag 31 januari 2009 @ 13:39:37 #175
243463 credendo_vides
pi_65594048
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 20:35 schreef zquing het volgende:

[..]

Ik zie wilders alleen hard schreeuwen, wat heeft hij uitgevoerd? Voor zover ik weet heeft hij nog geen marokkaan tegen de muur gezet.
Wilders heeft nog niets KUNNEN uitvoeren, omdat iedere motie van hem standaard wordt weggestemd. Niet omdat het geen hout snijdt wat hij zegt, maar omdat het Geert Wilders is die iets zegt.

Ik elk geval neemt Wilders het wel op voor een fatsoenlijke maatschappij waarin het niet als normaal wordt gezien om hele buurten te terroriseren en andere mensen lastig te vallen. Dat heb ik een Cohen nog nooit zien doen.
quote:
Wilders is niets meer dan een blaffende hond en die opmerking over linkse mensen
Sterke opmerking. Je onderschrijft daarmee precies mijn gelijk als ik het heb over vooringenomen meningen van het linkse electoraat. Argumenten zijn hen vreemd, en ze vervallen daarmee snel in hun eeuwigdurende dogma van "als je niet links bent, ben je gek". En dat is hetzelfde wat jij met bovenstaande post doet, door je ervan af maken met een niet terzake doende dooddoener om de discussie maar vooral niet inhoudelijk te hoeven voeren.
  zaterdag 31 januari 2009 @ 13:43:49 #176
243463 credendo_vides
pi_65594135
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 20:50 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:

[..]

Wou je 'straatcoaches' een goed idee noemen dan? Zelfs een blinde ziet al die projecten die op poten gezet worden om die jongeren te vatten totaal niet werken, en toch weerhoudt het de beleidsmakers er niet van om er stug mee door te gaan.
Tuurlijk. Want het budget dat ze hebben gekregen moet wel op, anders krijgen ze volgend jaar minder. Qua beleidsbeslissingen heb ik ooit een heel sterke onliner gehoord: "het maakt niet uit in welke richting je rent, als je maar hard rent".

Kortom: het maakt niet uit waar je het geld aan besteedt, als je het maar besteedt.
pi_65594175
Nederland heeft gewoon meer admins nodig die een instant permban kunnen geven aan buitenlanders!
Extremistisch gematigd.
  zaterdag 31 januari 2009 @ 13:47:11 #178
243463 credendo_vides
pi_65594197
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 22:26 schreef Samson het volgende:
Waar ik zo moe van wordt is dat iedereen gelijk moet kunnen zijn, terwijl er juist zoveel verschillen zijn die je met geen beleid/inburgeringscursus, of wat dan ook weg zal kunnen werken.
Mensen moeten ook niet gelijk willen zijn. Mensen moeten echter wel gelijkwaardig willen zijn. Uit de onderlinge verschillen kan je juist kracht putten, maar dat vereist moed, openheid en respect voor de ander. Helaas heb ik de indruk dat respect voor de ander, hetgeen de basis is voor gelijkwaardigheid, juist heel vaak een kwestie van eenrichtingsverkeer is in Nederland.
  zaterdag 31 januari 2009 @ 13:55:00 #179
177219 Maurari
out of our depth
pi_65594351
Wolla kijk al die hezzies in deze topic
  zaterdag 31 januari 2009 @ 13:58:34 #180
243463 credendo_vides
pi_65594444
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 13:55 schreef Maurari het volgende:
Wolla kijk al die hezzies in deze topic
Wauw, je bent knap, 16, bi, hebt geen relatie en je bent op zoek naar aandacht?

Ik stel voor dat we onder het genot van een Kahlua eens nader kennis met elkaar maken
  zaterdag 31 januari 2009 @ 14:01:46 #181
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_65594514
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 13:55 schreef Maurari het volgende:
Wolla kijk al die hezzies in deze dit topic
vmbo
En waarom staat Groot Brittanniė er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
pi_65594657
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 13:47 schreef credendo_vides het volgende:

[..]

Mensen moeten ook niet gelijk willen zijn. Mensen moeten echter wel gelijkwaardig willen zijn. Uit de onderlinge verschillen kan je juist kracht putten, maar dat vereist moed, openheid en respect voor de ander. Helaas heb ik de indruk dat respect voor de ander, hetgeen de basis is voor gelijkwaardigheid, juist heel vaak een kwestie van eenrichtingsverkeer is in Nederland.
Je hebt gelijk, maar dat is wel een utopie. Mensen (net als dieren) zoeken hun eigen soort. Of je dat nu leuk vind of niet. Verschillende soorten kunnen wel naast elkaar leven maar veelal niet met elkaar (uitzonderingen daargelaten). Natuurlijk zou iedereen open moeten staan voor andere culturen en gewoontes en dat lukt ook wel tot een bepaald punt, structurele verschillen kun je mijns inziens echter nooit wegwerken, dus problemen tussen verschillende bevolkingsgroepen houd je altijd. Mensen vormen toch altijd groepjes, dat is al vanaf de kleuterschool. Dat zit gewoon in de menselijke natuur, ook om dingen die anders zijn buiten te sluiten. Waarom denk je dat homoseksualiteit etc ook nooit helemaal geaccepteerd zal worden. Omdat het afwijkt van wat de grote kudde doet.
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_65597905
Er was ook het prachtidee

Bij de kleinste overtreding, hup teruggestuurd, dat vind ik toch wel een goeie!
Ze hebben het hier veel beter, dus ze mogen best laten zien dat ze het verdienen
pi_65598013
Voor sommige Marokkanen en Negers in mijn buurt ben ik wel bang..Ik ga dan ook als meisje 's avonds toch echt nie alleen over straat..Zelfs met mijn vriend erbij vind ik het soms eng.

Vorige keer wel grappig: (offtopic) Wij liepen samen naar huis, werden we heel langzaam voorbij gereden door een stel agenten. Reden door, draaiden een rondje en bleven voor de ingang van het parkje waar wij doorheen moesten stilstaan tot we erdoorheen waren! Dan voel je je veilig!

[edit] typo
Why don't you pre-suck my genital situation?
  zaterdag 31 januari 2009 @ 17:03:22 #185
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_65598993
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 16:28 schreef LadyBugLydia het volgende:
Voor sommige Marokkanen en Negers in mijn buurt ben ik wel bang..Ik ga dan ook als meisje 's avonds toch echt nie alleen over straat..Zelfs met mijn vriend erbij vind ik het soms eng.

Vorige keer wel grappig: (offtopic) Wij liepen samen naar huis, werden we heel langzaam voorbij gereden door een stel agenten. Reden door, draaiden een rondje en bleven voor de ingang van het parkje waar wij doorheen moesten stilstaan tot we erdoorheen waren! Dan voel je je veilig!

[edit] typo
dat dat nodig is tegenwoordig

ze konden ook hun machinegeweren laten ratelen..
  zaterdag 31 januari 2009 @ 18:18:05 #186
243463 credendo_vides
pi_65601200
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 14:08 schreef Samson het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, maar dat is wel een utopie. Mensen (net als dieren) zoeken hun eigen soort. Of je dat nu leuk vind of niet.
Maar daarom zijn wij mensen die kunnen beslissen hoe we reageren, en dieren niet.
quote:
Verschillende soorten kunnen wel naast elkaar leven maar veelal niet met elkaar (uitzonderingen daargelaten). Natuurlijk zou iedereen open moeten staan voor andere culturen en gewoontes en dat lukt ook wel tot een bepaald punt, structurele verschillen kun je mijns inziens echter nooit wegwerken, dus problemen tussen verschillende bevolkingsgroepen houd je altijd.
Je kunt verschillen als een probleem zien, maar je kunt de verschillen ook juist nuttig gebruiken als een krachtige optelsom. Ja ik idealiseer even en ga daarbij uit van alle positieve factoren in dat proces. Helaas zijn die factoren niet altijd positief, en moet ik constateren dat dat vaak ligt aan de partijen voor wie we het juist willen realiseren. Ik moet ook wel zeggen dat veelal linkse groeperingen geprobeerd hebben om dit te verwezenlijken, maar dat dat telkens weer is mislukt vanwege het structurele eenrichtingsverkeer als het gaat om begrip kweken tussen Nederlanders en bepaalde bevolkingsgroepen.
quote:
Mensen vormen toch altijd groepjes, dat is al vanaf de kleuterschool. Dat zit gewoon in de menselijke natuur, ook om dingen die anders zijn buiten te sluiten. Waarom denk je dat homoseksualiteit etc ook nooit helemaal geaccepteerd zal worden. Omdat het afwijkt van wat de grote kudde doet.
Groepsgredrag is inderdaad een goed middel om je te beschermen tegen andersdenkende individuen. Waarom denk je dat Marokkanen altijd in groepjes rondhangen? Alleen durven ze niks. Hun groepsgedrag komt dus eigenlijk voort uit lafheid. Waarbij de versterkende factor ook nog eens het gezinsleven is, omdat in islamitische kringen heel sterk de nadruk wordt gelegd op familiebanden en het voor elkaar opkomen.

Het ligt denk ik ook niet aan het feit dat de mensen onderling verschillen, maar eerder aan het feit dat hun moraal zoveel verschilt van de onze.
pi_65604576
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 13:45 schreef P8 het volgende:
Nederland heeft gewoon meer admins nodig die een instant permban kunnen geven aan buitenlanders!
Misschien moet je toch eens achter je pc vandaan komen
pi_65604653
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 18:29 schreef TeenWolf het volgende:
Ik kots op die marokkanen die op straat de mensen terroriseren en zich schuldig maken aan mishandeling van de normale burgerbevolking.

Leef je in een vrij land, krijg je nog klappen op straat alsof je in een facistisch land leeft. Gewoon een ondermijning van je levensgeluk deze opgefokte wandelende tijdbommen.

Zouden ze er ook trots op zijn?
Mooi verwoord, vooral het dikgedrukte .
pi_65606157
Yooooooooo Supersteve,

Doe de groeten aan de Paashaas
Je weet wie ik bedoel

[ Bericht 6% gewijzigd door nachtdier2 op 01-02-2009 15:36:33 ]
[quote]Op woensdag 26 november 2008 13:01 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hier ben ik het echt volledig mee eens, TS is een weekdiertje ipb nachtdier. Echt een gebrek aan enige vorm van ruggengraat.[/quote]
pi_66705221
Typisch...
Was vandaag bij de Lidl, waren er 4 jonge medelandertjes.
Ze stonden te gooien met stenen naar mensen die daar toevallig liepen.
Ze konden alleen totaal niet richten, dus mij raakten ze niet.

Wat ik wel apart vond, was dat er een oudere medelander liep, die nogal boos werd.
Ik hoorde enkele verwensingen, en vond het terecht wat deze meneer zei.

Is dit herkenbaar voor andere Fok!kers?
@luna
pi_66705613
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 20:43 schreef boempa het volgende:
Typisch...
Was vandaag bij de Lidl,
Is dit herkenbaar voor andere Fok!kers?
Nee.
  woensdag 4 maart 2009 @ 20:57:45 #192
241811 Matthijs-
Nice car, Bob
pi_66705799
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 14:01 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

vmbo
Iemand uitlachen om zijn spelling, terwijl dat wel degelijk de juiste spelling was.
Oh really?
pi_66706045
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 20:57 schreef Matthijs- het volgende:

[..]

Iemand uitlachen om zijn spelling, terwijl dat wel degelijk de juiste spelling was.
Dat wordt gezegd, maar het klinkt natuurlijk heel erg Bontkraagiaans.
pi_66707361
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 13:29 schreef Pacmaniac het volgende:

[..]

Elk Marokkanen topic hier eindigt toch in een zinloos gebash over en weer. Die gasten die de boel verneuken moeten ook oprotten. Maar die jochies geven het beeld alsof ELKE Marokkaan zo is.

De meiden doen het vaak gewoon hardstikke goed , zitten op de uni of hogeschool en heb je totaal geen last van verder . Laat onze regering die straatschoffies dan aanpakken dan kunnen we met de mensen die wel willen verder. Idem voor overlast veroorzakende Antilianen , Surinamers of Nederlandse jongeren.

Goed hier scoor je natuurlijk niet mee in dit topic . Te genuanceerd , laf en niet racistisch genoeg dus kom maar met die bashing acties
Hier ben ik het met je eens, maar ondertussen begon je in dit topic zelf ook ongenuanceerd te bashen op VMBO'ers.
In plaats van het bericht te nuanceren voor mensen die dat niet doen is het natuurlijk veel leuker om ze de grond in te trappen.
pi_66719172
Eensh met ts
pi_66719204
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 12:47 schreef tho_Omas het volgende:
Als je ziek bent en niet meer beter wordt schijnt dat terminaal te heten. Nederland heeft dus terminale kanker. Maar dat wisten de meeste mensen al sinds mei 2002.
Eens. Tijd dat we dit grote gezwel der 'incidenten' voor eens en altijd weten uit te snijden.
pi_66719548
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 09:48 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Eens. Tijd dat we dit grote gezwel der 'incidenten' voor eens en altijd weten uit te snijden.

etnisch zuiveren, yay
  donderdag 5 maart 2009 @ 10:48:09 #198
64288 Bensel
Ladderzat
pi_66720877
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 10:03 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

etnisch zuiveren, yay
Misschien was hij niet genuanceerd, alhoewel er meer een sarcstische boodschap in lijkt te zitten.

het onderwerp is 'de incidenten', waarbij ik denk dat het gaat om de neiging van bepaalde mensen om structurele problemen af te doen als incidenten, om zo de ernst van de structurele problemen te kunnen verminderen, in de zin van "ach, het is maar incident.

En dan over jouw etnisch zuiveren. Dat lijkt een grove overdrijving van zijn post, waarin hij het heeft over een gezwel. Een gezwel is een uitstulping met negatieve gevolgen. Ik zou niet weten waarom je zoiets wil laten zitten, terwijl het duidelijk is dat het iets slechts is. Soms is het idd beter omhet gezwel maar weg te snijden, in plaats het te laten etteren. De rest van het goede weefsel komt dan beter tot zijn recht, en het lichaam heeft er dan ook baat bij. Ik denk niet dat ik deze analogie verder hoef uit te leggen, ofwel?
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_66729562
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 09:47 schreef stofzuierslang het volgende:
Eensh met ts
Dat dus. Het is toch niet te geloven dat ze die brandweer in Zaandam ook weer bekogelen en tegenhouden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')