Welke aardbol woon jij?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:20 schreef Trannellius het volgende:
Maar goed, het lijkt maar weer eens dat het probleem het begrip generaliseren is. CantFazeMe snapt het verschil tussen een bevolkingsgroep in Noord-Afrika en personen uit Oost-Europa niet. Revolution-NL denkt dat de gemiddelde haat-imam spreekt met een mening die voor elke Moslim geldt (grote verrassing voor je: dat is niet zo) en Bootje84 lijkt problemen die hij met bepaalde marokkanen heeft gehad, af te reageren op de willekeurige volgende Marokkaan.
Jongens, kijk nou gewoon eens verder dan je neus lang is. Bij twee willekeurige Nederlandse jongens zie je wel het verschil en kun je acties toe schrijven aan hun afzonderlijk, en ze daar ook op aanspreken. Doe dat nou ook bij Marokkaanse/Antilliaanse/Kirchizische/Oezbekische/Whatever jongens.
In een gebied waar men wordt aangemoedigd een eigen mening te vormen op basis van gezond verstand en ervaringen, ipv op basis van de mening van een willekeurig ander.quote:
Mijn realitiet in Nederland was anders heel anders dan jou droombuurt, onder gespuugt worden, constant uitgemaakt worden voor kankerkaaskop.... (halfbloed Suriquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:30 schreef Trannellius het volgende:
[..]
terwijl de realiteit toch echt heel anders is.
Je vergeet gemakshalve het feit dat ook Nederlanders een ander wel eens dood willen slaan.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:35 schreef Document1 het volgende:
[..]
Mijn realitiet in Nederland was anders heel anders dan jou droombuurt, onder gespuugt worden, constant uitgemaakt worden voor kankerkaaskop.... (halfbloed Suri) terwijl ik alleen maar over straat liep.... zullen we het nog maar niet hebben over de jongen die samen met zn vriendin in elkaar gemept werd omdat zijn vriendin make up op had.
Word wakker man, mischien is jouw buurt een hippy heiligdom... de rest van Nederland is 20 jaar verder
zijn er wel een stukje minder hoorquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:37 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Je vergeet gemakshalve het feit dat ook Nederlanders een ander wel eens dood willen slaan.
Ik wil echt niet zeggen dat Marokkanen lieverdjes zijn en nooit iemand een vlieg kwaad doen. Ik wil jullie er wel op wijzen dat jullie doen alsof zij het enige probleem zijn. Als ik een Marokkaan zou zijn en ik wordt telkens op dezelfde hoop gegooid als degene die aan het klieren zijn, ja, dan wordt ik dat op een gegeven moment ook wel zat.
En jij vergeet voor het gemak hoe hele buurten geterroriseert worden door bontkraagjes. Natuurlijk onder iedere bevolkingsgroep heb je eikels... maar zo georganiseert (terwijl ze dat wss zelf niet eens door hebbenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:37 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Je vergeet gemakshalve het feit dat ook Nederlanders een ander wel eens dood willen slaan.
Moeten we dan ontkennen dat het overgrote deel gewoonweg kut is?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:37 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik wil echt niet zeggen dat Marokkanen lieverdjes zijn en nooit iemand een vlieg kwaad doen. Ik wil jullie er wel op wijzen dat jullie doen alsof zij het enige probleem zijn. Als ik een Marokkaan zou zijn en ik wordt telkens op dezelfde hoop gegooid als degene die aan het klieren zijn, ja, dan wordt ik dat op een gegeven moment ook wel zat.
Oh, zeer zeker. Maar door die onverdraagzaamheid wek je ook weer die woede bij de andere groep op, wat resulteert in een cirkelbeweging. En aangezien daar niemand beter van wordt, kun je imo beter de wijze man zijn en proberen die cirkel te doorbreken.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:41 schreef Document1 het volgende:
[..]
Je kan altijd wel alles gooien op mijn of iemand anders zijn onverdraagzaamheid.... maar dat moet toch ergens vandaan komen, niet?
Alsof dat al niet meer dan genoeg geprobeerd is............................ Het hoeft niet alleen van 1 kant te komen, ze mogen zelf ook wel een keertje beginnenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:43 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Oh, zeer zeker. Maar door die onverdraagzaamheid wek je ook weer die woede bij de andere groep op, wat resulteert in een cirkelbeweging. En aangezien daar niemand beter van wordt, kun je imo beter de wijze man zijn en proberen die cirkel te doorbreken.
Van de jongens tussen de 12 en 26 jaar, sure.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:42 schreef zquing het volgende:
[..]
Moeten we dan ontkennen dat het overgrote deel gewoonweg kut is?
Maar waar basseer je dat dan op? Zijn het nou echt allemaal persoonlijke ervaringen, die inderdaad zwaarder wegen tegen alle ervaringen die wel normaal waren? Of zijn het verhalen die je via via hebt gehoord, en daardoor (zoals ik eerder aan gaf) flink gekleurd zijn door meningen?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:42 schreef zquing het volgende:
[..]
Moeten we dan ontkennen dat het overgrote deel gewoonweg kut is?
Persoonlijke ervaringen, al mn hele leven leef in in 1 van exvogelaars wijken maar de enige groep waar ik problemen mee gehad heb zijn marokkanen. Overigens zijn de toffe markokkanen 't grotendeels met me eens dat er een te grote groep gewoonweg kut isquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:45 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Maar waar basseer je dat dan op? Zijn het nou echt allemaal persoonlijke ervaringen, die inderdaad zwaarder wegen tegen alle ervaringen die wel normaal waren? Of zijn het verhalen die je via via hebt gehoord, en daardoor (zoals ik eerder aan gaf) flink gekleurd zijn door meningen?
Maar die toffe Marokkanen worden in dit topic op diezelfde hoop gegooid. Ik zou daar zelf vrij pissig over worden.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:48 schreef zquing het volgende:
[..]
Persoonlijke ervaringen, al mn hele leven leef in in 1 van exvogelaars wijken maar de enige groep waar ik problemen mee gehad heb zijn marokkanen. Overigens zijn de toffe markokkanen 't grotendeels met me eens dat er een te grote groep gewoonweg kut is
Hetzelfde verhaal met Turkije.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:16 schreef Eggos het volgende:
een vriend van mij is getrouwd met een marokkaans meisje die in New York woonde! die vriend van mij is trouwens gewoon hollander! dat meisje kon voordat ze naar nederland kwam niet geloven wat voor ellende marokkanen veroorzaken in NL! ze schaamt zich nu kapot voor haar eigen volk, zo kapot dat ze samen besloten hebben om in New York te gaan wonen! ze wil niets meer te maken hebben met marokko! (haar familie is trouwens wel heel westers en veegt het liefst hun kont af met de koran)
maar dit geeft dus aan wat voor uitschot er in Nederland zit!
Lijkt meer op een Egyptenaar.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:25 schreef Lord_Cardigan het volgende:
Er zijn ook hele nette Marokkanen hoor, zoals deze bv:
[ afbeelding ]
hijs portugees en zit in de royal class jaquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:25 schreef Lord_Cardigan het volgende:
[ afbeelding ]
Ik woon niet in een stad, maar ik weet precies wat je bedoelt. Ik kom regelmatig in een grote stad (stad? STAD? Tokio, Lissabon, New York, DAT zijn grote stedenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:45 schreef supersteve het volgende:
ik kan nog talloze voorbeelden aangeven, maar dat heeft geen zin.. je moet een stadsbewoner zijn om dit probleem te erkennen, zo niet dan wordt altijd een bepaalde link gelegd naar 65 jaar geleden...
Portugees? Dat zijn de ergste!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:27 schreef Goofisch het volgende:
hijs portugees en zit in de royal class ja
Die ouders vinden het allemaal geen probleem en het zal hun een worst zijn wat hun heilige boontjes uitvreten bij de "ongelovige honden". Zelfde soort volk, zelfde soort mentaliteit. Zo de ouders, zo de kinderen.quote:en waar zijn de ouders van dit soort tuig?
Klopt. Ooit al eens Chinezen gezien die de boel kort en klein slaan? Ik niet.quote:overigens heb ik dit veel minder met turken. Surinamers heb ik totaal geen problemen mee.. geen enkel ander volk trouwens. echt alleen Marokkanen die mij irriteren en het verpesten..
Hoe hebben ze dat gedaan dan? Want in Amerika mag je geen dubbele nationaliteit hebben dacht ik toch, en de Marokkaanse nationaliteit kan je niet afstaan.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:16 schreef Eggos het volgende:
een vriend van mij is getrouwd met een marokkaans meisje die in New York woonde! die vriend van mij is trouwens gewoon hollander! dat meisje kon voordat ze naar nederland kwam niet geloven wat voor ellende marokkanen veroorzaken in NL! ze schaamt zich nu kapot voor haar eigen volk, zo kapot dat ze samen besloten hebben om in New York te gaan wonen! ze wil niets meer te maken hebben met marokko! (haar familie is trouwens wel heel westers en veegt het liefst hun kont af met de koran)
maar dit geeft dus aan wat voor uitschot er in Nederland zit!
Business!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:25 schreef Lord_Cardigan het volgende:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |