abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65569195
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 15:20 schreef Trannellius het volgende:
Maar goed, het lijkt maar weer eens dat het probleem het begrip generaliseren is. CantFazeMe snapt het verschil tussen een bevolkingsgroep in Noord-Afrika en personen uit Oost-Europa niet. Revolution-NL denkt dat de gemiddelde haat-imam spreekt met een mening die voor elke Moslim geldt (grote verrassing voor je: dat is niet zo ) en Bootje84 lijkt problemen die hij met bepaalde marokkanen heeft gehad, af te reageren op de willekeurige volgende Marokkaan.

Jongens, kijk nou gewoon eens verder dan je neus lang is. Bij twee willekeurige Nederlandse jongens zie je wel het verschil en kun je acties toe schrijven aan hun afzonderlijk, en ze daar ook op aanspreken. Doe dat nou ook bij Marokkaanse/Antilliaanse/Kirchizische/Oezbekische/Whatever jongens.
Welke aardbol woon jij?
pi_65569251
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 15:33 schreef Document1 het volgende:

[..]

Welke aardbol woon jij?
In een gebied waar men wordt aangemoedigd een eigen mening te vormen op basis van gezond verstand en ervaringen, ipv op basis van de mening van een willekeurig ander.
Hoera! Weer een kuttopic!
pi_65569292
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 15:30 schreef Trannellius het volgende:

[..]

terwijl de realiteit toch echt heel anders is.
Mijn realitiet in Nederland was anders heel anders dan jou droombuurt, onder gespuugt worden, constant uitgemaakt worden voor kankerkaaskop.... (halfbloed Suri ) terwijl ik alleen maar over straat liep.... zullen we het nog maar niet hebben over de jongen die samen met zn vriendin in elkaar gemept werd omdat zijn vriendin make up op had.

Word wakker man, mischien is jouw buurt een hippy heiligdom... de rest van Nederland is 20 jaar verder
pi_65569375
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 15:35 schreef Document1 het volgende:

[..]

Mijn realitiet in Nederland was anders heel anders dan jou droombuurt, onder gespuugt worden, constant uitgemaakt worden voor kankerkaaskop.... (halfbloed Suri ) terwijl ik alleen maar over straat liep.... zullen we het nog maar niet hebben over de jongen die samen met zn vriendin in elkaar gemept werd omdat zijn vriendin make up op had.

Word wakker man, mischien is jouw buurt een hippy heiligdom... de rest van Nederland is 20 jaar verder
Je vergeet gemakshalve het feit dat ook Nederlanders een ander wel eens dood willen slaan.
Ik wil echt niet zeggen dat Marokkanen lieverdjes zijn en nooit iemand een vlieg kwaad doen. Ik wil jullie er wel op wijzen dat jullie doen alsof zij het enige probleem zijn. Als ik een Marokkaan zou zijn en ik wordt telkens op dezelfde hoop gegooid als degene die aan het klieren zijn, ja, dan wordt ik dat op een gegeven moment ook wel zat.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 15:40:55 #130
122997 zquing
Drama Junk
pi_65569473
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 15:37 schreef Trannellius het volgende:

[..]

Je vergeet gemakshalve het feit dat ook Nederlanders een ander wel eens dood willen slaan.
Ik wil echt niet zeggen dat Marokkanen lieverdjes zijn en nooit iemand een vlieg kwaad doen. Ik wil jullie er wel op wijzen dat jullie doen alsof zij het enige probleem zijn. Als ik een Marokkaan zou zijn en ik wordt telkens op dezelfde hoop gegooid als degene die aan het klieren zijn, ja, dan wordt ik dat op een gegeven moment ook wel zat.
zijn er wel een stukje minder hoor
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_65569486
quote:

[..]

En jij vergeet voor het gemak hoe hele buurten geterroriseert worden door bontkraagjes. Natuurlijk onder iedere bevolkingsgroep heb je eikels... maar zo georganiseert (terwijl ze dat wss zelf niet eens door hebben ) als die bontkraagjes met knokploegjes van over de 10 man..... nee zo vind je niet veel Nederlanders.

Je kan altijd wel alles gooien op mijn of iemand anders zijn onverdraagzaamheid.... maar dat moet toch ergens vandaan komen, niet?
  vrijdag 30 januari 2009 @ 15:42:46 #132
122997 zquing
Drama Junk
pi_65569549
quote:

[..]

Moeten we dan ontkennen dat het overgrote deel gewoonweg kut is?
pi_65569578
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 15:41 schreef Document1 het volgende:

[..]
Je kan altijd wel alles gooien op mijn of iemand anders zijn onverdraagzaamheid.... maar dat moet toch ergens vandaan komen, niet?
Oh, zeer zeker. Maar door die onverdraagzaamheid wek je ook weer die woede bij de andere groep op, wat resulteert in een cirkelbeweging. En aangezien daar niemand beter van wordt, kun je imo beter de wijze man zijn en proberen die cirkel te doorbreken.
pi_65569623
Ach ja. Ik doe ook mijn best om niet te generaliseren, maar ze maken 't je niet makkelijk .
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  vrijdag 30 januari 2009 @ 15:44:35 #135
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_65569624
Als je mag uitgaan van eigen ervaringen weet ik er ook nog wel n paar.

Bij onze plaatselijke discotheek was het elke week vechten. Alleen maar Marokkanen. Verder werd er nooit gevochten in de stad.

Helaas zijn er tegenwoordig ook van die 'autochtone' lijnentrekkers die iedereen die ze niet kennen dood willen slaan, maar dat is dan wel vrij sporadisch.

Het verschil zie ik wel. Marokkanen willen respect van andere mensen en voelen zich snel bedreigd. Die Nederlandse lijnensnuivers zijn uit verveling uit op het moedwillig vernielen van andermans bezittingen, levens en wat dan al niet meer.

Liever een op zn tenen getrapte Marokkaan dan zo'n sadist
  vrijdag 30 januari 2009 @ 15:45:19 #136
122997 zquing
Drama Junk
pi_65569652
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 15:43 schreef Trannellius het volgende:

[..]

Oh, zeer zeker. Maar door die onverdraagzaamheid wek je ook weer die woede bij de andere groep op, wat resulteert in een cirkelbeweging. En aangezien daar niemand beter van wordt, kun je imo beter de wijze man zijn en proberen die cirkel te doorbreken.
Alsof dat al niet meer dan genoeg geprobeerd is............................ Het hoeft niet alleen van 1 kant te komen, ze mogen zelf ook wel een keertje beginnen
pi_65569658
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 15:42 schreef zquing het volgende:

[..]

Van de jongens tussen de 12 en 26 jaar, sure.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_65569667
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 15:42 schreef zquing het volgende:

[..]

Maar waar basseer je dat dan op? Zijn het nou echt allemaal persoonlijke ervaringen, die inderdaad zwaarder wegen tegen alle ervaringen die wel normaal waren? Of zijn het verhalen die je via via hebt gehoord, en daardoor (zoals ik eerder aan gaf) flink gekleurd zijn door meningen?
  vrijdag 30 januari 2009 @ 15:48:48 #139
122997 zquing
Drama Junk
pi_65569766
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 15:45 schreef Trannellius het volgende:

[..]

Maar waar basseer je dat dan op? Zijn het nou echt allemaal persoonlijke ervaringen, die inderdaad zwaarder wegen tegen alle ervaringen die wel normaal waren? Of zijn het verhalen die je via via hebt gehoord, en daardoor (zoals ik eerder aan gaf) flink gekleurd zijn door meningen?
Persoonlijke ervaringen, al mn hele leven leef in in 1 van exvogelaars wijken maar de enige groep waar ik problemen mee gehad heb zijn marokkanen. Overigens zijn de toffe markokkanen 't grotendeels met me eens dat er een te grote groep gewoonweg kut is
pi_65569899
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 15:48 schreef zquing het volgende:

[..]

Persoonlijke ervaringen, al mn hele leven leef in in 1 van exvogelaars wijken maar de enige groep waar ik problemen mee gehad heb zijn marokkanen. Overigens zijn de toffe markokkanen 't grotendeels met me eens dat er een te grote groep gewoonweg kut is
Maar die toffe Marokkanen worden in dit topic op diezelfde hoop gegooid. Ik zou daar zelf vrij pissig over worden.
Overigens moet ik nu echt weer eens werken, kijk vanavond wel weer
pi_65569919
2004-topic
pi_65570701
een vriend van mij is getrouwd met een marokkaans meisje die in New York woonde! die vriend van mij is trouwens gewoon hollander! dat meisje kon voordat ze naar nederland kwam niet geloven wat voor ellende marokkanen veroorzaken in NL! ze schaamt zich nu kapot voor haar eigen volk, zo kapot dat ze samen besloten hebben om in New York te gaan wonen! ze wil niets meer te maken hebben met marokko! (haar familie is trouwens wel heel westers en veegt het liefst hun kont af met de koran)
maar dit geeft dus aan wat voor uitschot er in Nederland zit!
pi_65571018
Er zijn ook hele nette Marokkanen hoor, zoals deze bv:

C'est magnifique, mais ce n'est pas la guerre.
-
pi_65571043
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 16:16 schreef Eggos het volgende:
een vriend van mij is getrouwd met een marokkaans meisje die in New York woonde! die vriend van mij is trouwens gewoon hollander! dat meisje kon voordat ze naar nederland kwam niet geloven wat voor ellende marokkanen veroorzaken in NL! ze schaamt zich nu kapot voor haar eigen volk, zo kapot dat ze samen besloten hebben om in New York te gaan wonen! ze wil niets meer te maken hebben met marokko! (haar familie is trouwens wel heel westers en veegt het liefst hun kont af met de koran)
Hetzelfde verhaal met Turkije.
Iemand die ik ken heeft werkrelaties in Turkije en de mensen daar zeggen zelf ook dat het uitschot hier zit. Natuurlijk zitten er ook goede tussen
pi_65571056
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 16:25 schreef Lord_Cardigan het volgende:

[ afbeelding ]
Lijkt meer op een Egyptenaar.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 16:27:54 #146
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_65571125
quote:

[ afbeelding ]
hijs portugees en zit in de royal class ja

Annyway. ik zit er serieus over te te denken te emigreren naar italie. ken het land goed en daar moet tenminste gewerkt worden voor je geld.. iets waarom al die Marokkanen hier zitten. hier krijg je het..

Ook ik heb voldoende ervaring met marrokanen. 1 keer zonder reden volledig in mekaar geslagen door 8 van dat tuig tegelijk.
mensen geen boodschappen meer durfde tedoen in de plaatselijke AH omdat altijd die Marokkanen voor de deur staan en je gaan irriteren.. oudjes hun fiets op het dak gooien. fietsbanden lek steken. boodschappentassen open snijden en vervolgens zo,n ouder iemand uitlachen..

en waar zijn de ouders van dit soort tuig?

en het ergste vind ik nog dat ik er voor betaal ook...

overigens heb ik dit veel minder met turken. Surinamers heb ik totaal geen problemen mee.. geen enkel ander volk trouwens. echt alleen Marokkanen die mij irriteren en het verpesten..

en hier is niks overdreven aan.. en het valt ook niet te verbloemen door wat marrokanenliefhebbers hier. het is gewoon zo. Marokkanen attans een groep daarvan verknald het keihard hier in de randstad.

[ Bericht 24% gewijzigd door Goofisch op 30-01-2009 16:35:53 ]
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 16:32:19 #147
243463 credendo_vides
Out, you demons of stupidity!
pi_65571298
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 12:45 schreef supersteve het volgende:
ik kan nog talloze voorbeelden aangeven, maar dat heeft geen zin.. je moet een stadsbewoner zijn om dit probleem te erkennen, zo niet dan wordt altijd een bepaalde link gelegd naar 65 jaar geleden...
Ik woon niet in een stad, maar ik weet precies wat je bedoelt. Ik kom regelmatig in een grote stad (stad? STAD? Tokio, Lissabon, New York, DAT zijn grote steden ) en aanschouw daar net zo goed de problemen die je omschrijft. Gelukkig kan ik na afloop daarvan weer naar mijn eigen huisje
  vrijdag 30 januari 2009 @ 16:36:49 #148
243463 credendo_vides
pi_65571469
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 16:27 schreef Goofisch het volgende:
hijs portugees en zit in de royal class ja
Portugees? Dat zijn de ergste! Kijk maar naar Figo
quote:
en waar zijn de ouders van dit soort tuig?
Die ouders vinden het allemaal geen probleem en het zal hun een worst zijn wat hun heilige boontjes uitvreten bij de "ongelovige honden". Zelfde soort volk, zelfde soort mentaliteit. Zo de ouders, zo de kinderen.
quote:
overigens heb ik dit veel minder met turken. Surinamers heb ik totaal geen problemen mee.. geen enkel ander volk trouwens. echt alleen Marokkanen die mij irriteren en het verpesten..
Klopt. Ooit al eens Chinezen gezien die de boel kort en klein slaan? Ik niet.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 16:38:35 #149
243463 credendo_vides
pi_65571542
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 16:16 schreef Eggos het volgende:
Hoe hebben ze dat gedaan dan? Want in Amerika mag je geen dubbele nationaliteit hebben dacht ik toch, en de Marokkaanse nationaliteit kan je niet afstaan.
pi_65571656
quote:

[ afbeelding ]
Business!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')