abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65563149
Nooit een aangenaam topic om te generaliseren, maar dat hebben vele aan henzelf te danken.

Ik woon in een stad waarin ik jaarlijks frequent oog in oog sta met marokkanen die de samenleving bederven, en dat wordt eigenlijk te weinig gezegd. Het heeft niets met discriminatie te maken, want ik heb verder met niemand anders een probleem. Als student heb ik jaren geleden in een in mijn ogen zogenoemde "probleemwijk" gewoond, waarin ik met regelmaat de ergernis heb mogen aanschouwen.
Overheid die altijd denkt dat ze precies weten wat ze doen, door maar willekeurig studentenwoningen in probleemwijken te gooien met als idee een balans te doen krijgen... komt er dus op neer dat wij de problemen moeten oplossen van een falende overheid.
Waarom kunnen deze tuig mensen gewoon niet van andermans spullen afblijven, zelfs wanneer ze er zelf totaal geen baat bij hebben.

Gister ben ik weer geconfronteerd door dit tuig.. omdat ze blijkbaar een zeldzame hobby hebben door keihard tegen fietsen aan te schoppen om hun frustratie of weet ik veel wat te uiten, en je bent totaal kansloos in dergelijke situaties omdat ze lachend wegrennen wanneer je de deur openmaakt.
En politie? bestaat dat nog? Is de politie tegenwoordig niet meer weg te denken als snelwegbekeurders, stadionbewakers, stadswandelaars, en donuteters?
Wanneer ik de politie benader vanwege dit voorval wat al zeker 6 a 7 keer het afgelopen jaar heeft mogen plaatsvinden, word je gewoon letterlijk afgewezen, ze doen er dus gewoon echt geen ene reet tegen...

ik kan nog talloze voorbeelden aangeven, maar dat heeft geen zin.. je moet een stadsbewoner zijn om dit probleem te erkennen, zo niet dan wordt altijd een bepaalde link gelegd naar 65 jaar geleden...

[ Bericht 0% gewijzigd door supersteve op 30-01-2009 12:56:26 ]
The Hunter Will Be The Hunted
pi_65563190
Als je ziek bent en niet meer beter wordt schijnt dat terminaal te heten. Nederland heeft dus terminale kanker. Maar dat wisten de meeste mensen al sinds mei 2002.
pi_65563205
Ga dan verhuizen mongool
k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977
pi_65563228
tvp dit kan nog een leuk topic worden 14.gif
pi_65563237
En je komt over alsof je je VMBO nog niet afgemaakt hebt
k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977
  vrijdag 30 januari 2009 @ 12:49:18 #6
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_65563261
Jij hebt dus echt niet gestudeerd he.
pi_65563278
Heej pac.. vertel eens wat over jezelf..
Dan kan ik namelijk begrijpen waarom je dit zegt
pi_65563279
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 12:47 schreef tho_Omas het volgende:
Als je ziek bent en niet meer beter wordt schijnt dat terminaal te heten. Nederland heeft dus terminale kanker. Maar dat wisten de meeste mensen al sinds mei 2002.
Dat dus.

Plus het feit dat de overheid niets meer is dan een overkoepelende organisatie. Straks, als die recessie nog verder uitbreidt worden we op onszelf aangewezen, dat is altijd zo (zie maar naar de overlevenden van de orkaan Katrina, die mensen moesten ook alles weer zelf opbouwen, en geen overheid die daar aan te pas kwam) en mag je je eigen zootje weer klaarspelen.
Google is your friend, abuse your friends
  Moderator vrijdag 30 januari 2009 @ 12:50:34 #9
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_65563303
quote:
Ik woon in een stad waarin ik jaarlijks frequent oog in oog sta met marokkanen die mijn samenleving bederft (en dat uiteraard ook van anderen), en dat wordt eigenlijk te weinig gezegd.
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
pi_65563307
Ik ken iemand die het helemaal met je eens is. Hij heeft geblondeerd haar en is best dom. Jeweetzz.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 12:51:36 #11
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_65563325
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 12:50 schreef BasementDweller het volgende:
Ik ken iemand die het helemaal met je eens is. Hij heeft geblondeerd haar en is best dom. Jeweetzz.
Dom . Dat betwijfel ik.
pi_65563334
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 12:49 schreef Biels het volgende:
Jij hebt dus echt niet gestudeerd he.
Tsja, MBO-ers noemen zich tegenwoordig ook student. O tempora, o mores...
pi_65563362
quote:

Pas op hé!
pi_65563385
Terecht ga maar terug naar je eigen land of normaal doen.

Het zijn altijd dezelfde, kom zelf ook met een deel van de familie uit italy.
Mag ik daarom ook alles kapot maken ?

Voorbeeld is gouda.
Neem dat tuig mee en zet ze de grens over.

(en dit heeft niks met discriminatie te maken
agenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]
pi_65563394
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  vrijdag 30 januari 2009 @ 12:54:17 #16
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_65563431
quote:
idd, maar die worden als Wilders stemmer of dom bestempeld
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_65563478
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 12:53 schreef dagdag het volgende:
Terecht ga maar terug naar je eigen land of normaal doen.

Het zijn altijd dezelfde, kom zelf ook met een deel van de familie uit italy.
Mag ik daarom ook alles kapot maken ?

Voorbeeld is gouda.
Neem dat tuig mee en zet ze de grens over.

(en dit heeft niks met discriminatie te maken
Nee dat heeft niks met discriminatie te maken. Natuurlijk niet. Mensen met een Nederlands paspoort uitzetten dat kan ook echt hé. Ga je verdiepen in de materie voor je onzin gaat roepen knurft
  vrijdag 30 januari 2009 @ 12:55:21 #18
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_65563482
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 12:51 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Tsja, MBO-ers noemen zich tegenwoordig ook student. O tempora, o mores...
Ha Diederik, vrind. Tijd niet gezien
pi_65563507
...
pi_65563514
pussy
pi_65563523
Vroeger had je nog toffe met goeie hash enzo.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 12:57:16 #22
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_65563546
Ben ik nog op tijd, want dit kan nooit lang open blijven.
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_65563573
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 12:55 schreef Biels het volgende:

[..]

Ha Diederik, vrind. Tijd niet gezien
Itt tot de TS hebben wij WO-ers geen uitkering, dus ook wel eens bezigheden elders.
pi_65563574
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 12:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
Die zijn er nog steeds . Beter zoeken.
pi_65563575
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 12:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hier nog steeds
pi_65563586
Mijn lieve friendzone vriendinnetje is een Marokkaanse. Zij is het enige goede wat Noordafrika ooit heeft voortgebracht. Voor de rest komen er alleen maar lage lowlifes vandaan. Het is niet voor niets dat de Koning van Marokko ze naar Europa heeft laten deporteren
pi_65563614
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 12:58 schreef enchufa het volgende:
Mijn lieve friendzone vriendinnetje is een Marokkaanse. Zij is het enige goede wat Noordafrika ooit heeft voortgebracht. Voor de rest komen er alleen maar lage lowlifes vandaan. Het is niet voor niets dat de Koning van Marokko ze naar Europa heeft laten deporteren
Die van jou is er ook een van
  vrijdag 30 januari 2009 @ 12:59:48 #28
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_65563631
quote:
Haha, jij zit in de friendzone .
pi_65563676
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 12:55 schreef Pacmaniac het volgende:

[..]

Nee dat heeft niks met discriminatie te maken. Natuurlijk niet. Mensen met een Nederlands paspoort uitzetten dat kan ook echt hé. Ga je verdiepen in de materie voor je onzin gaat roepen knurft
Het begon met het geven van een nederlandse nationaliteit aan dit,daardoor begon het probleem
agenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]
pi_65563717
Beter een "vmbo'er" die de waarheid onder ogen durft te zien, dan de zogenaamde erudieten die denken de situatie beter te "begrijpen"...
  vrijdag 30 januari 2009 @ 13:04:06 #31
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_65563779
vervelend genoeg heeft hij nog gelijk ook
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_65563787
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 12:55 schreef Pacmaniac het volgende:

[..]

Hij zegt toch alleen dat hij dat het liefst zou zien. Dat het wettelijk niet mogelijk is snapt hij zelf natuurlijk ook wel.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  vrijdag 30 januari 2009 @ 13:04:27 #33
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_65563792
waar ik me groen aan erger is het spugen op straat, die vette rochels die door onze turkse en marokkaanse medelanders op straat achtergelaten worden. Het lijkt wel of je om de 10 m van die rochels tegen komt. Soms zelfs meerdere tegelijk. Ik zag laatst een vadsig marokkaans mokkul ook al een rochel op straat spugen. Smerige gewoonte en ik vind het nog respectloos ook.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_65563809
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 12:57 schreef Dueno het volgende:

[..]

Hier nog steeds
Mwah de NL weed is tegenwoordig sterker.
pi_65563814
dit topic genereert lol.

tvp
Extremistisch gematigd.
pi_65563841
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 13:04 schreef controlaltdelete het volgende:
waar ik me groen aan erger is het spugen op straat, die vette rochels die door onze turkse en marokkaanse medelanders op straat achtergelaten worden. Het lijkt wel of je om de 10 m van die rochels tegen komt. Soms zelfs meerdere tegelijk. Ik zag laatst een vadsig marokkaans mokkul ook al een rochel op straat spugen. Smerige gewoonte en ik vind het nog respectloos ook.
Is dat een gewoonte?
  vrijdag 30 januari 2009 @ 13:06:09 #37
239646 Cmonv
Headbanger
pi_65563860
quote:
dat dus
pi_65563861
quote:
Inderdaad Dat ze dat lekker in hun achtertuin gaan doen maar niet in de winkelstraat vlak voor mijn voeten.
pi_65563864
Overigens zitten er ook aardige marokkanen tussen.

Maar ga stoppen met dat beschermen van criminelen terwijl de eigen bevolking eronder lijd
[..]
  Moderator vrijdag 30 januari 2009 @ 13:06:42 #40
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_65563875
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 13:02 schreef supersteve het volgende:
Beter een "vmbo'er" die de waarheid onder ogen durft te zien, dan de zogenaamde erudieten die denken de situatie beter te "begrijpen"...
Die begrijpen de situatie ook beter.
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
pi_65563879
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 12:49 schreef supersteve het volgende:
Heej pac.. vertel eens wat over jezelf..
Dan kan ik namelijk begrijpen waarom je dit zegt
Agree!
Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
pi_65563936
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 13:06 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

Inderdaad Dat ze dat lekker in hun achtertuin gaan doen maar niet in de winkelstraat vlak voor mijn voeten.
Ik kom niet vaak meer in winkelstraten merk ik.
pi_65563983
quote:
quote:
Die van jou behoort tot dezelfde low life groep... gefeliciteerd
No Guts, No Glory
pi_65564110
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 13:04 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

Hij zegt toch alleen dat hij dat het liefst zou zien. Dat het wettelijk niet mogelijk is snapt hij zelf natuurlijk ook wel.
Ja en ik wil 30 vrouwen , 10 miljoen en nooit meer werken
pi_65564171
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 13:13 schreef Pacmaniac het volgende:

[..]

Ja en ik wil 30 vrouwen , 10 miljoen en nooit meer werken
Dat doet je nu ook al niet vieze uitkeringtrekker
pi_65564194
Ik ben van mening dat we dit topic niet moeten gebruiken om dit probleem nog erger te laten escaleren...
Een boodschap moet gewoon gegeven worden, en aan teveel voorbeelden wordt niemand beter van...

De regering roept teveel maar de overheid doet te weinig... er moet gewoon keihard(er) opgetreden worden tegen deze mensen die het gewoon voor de anderen bederven...
pi_65564235
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 13:06 schreef belsen het volgende:

[..]

Die begrijpen de situatie ook beter.
Maar oplossen was zelfs Einstein© niet gelukt.
pi_65564247
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 13:15 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

Dat doet je nu ook al niet vieze uitkeringtrekker
Niet iedereen die niet op Wilders stemt heeft een uitkering vriend
pi_65564310
beter laat dan nooit, zeg ik maar zo.
My god is the sun!
pi_65564373
. Dit wordt een leuk topic.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 13:23:06 #51
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_65564414
quote:
DOM

Haha, jij bent dus één van de velen die hem ernstig onderschatten. Die man is een waar genie en een geniaal strateeg. Z'n uitspraken gaan af en toe erg ver maar hij blijft er stemmen mee trekken. Als zelfs een vervolging hem electorale winst oplevert dan mag je wel zeggen dat hij het spelletje erg goed onder de knie heeft
It's about being boss, not being the boss...
  FOK!fotograaf vrijdag 30 januari 2009 @ 13:24:20 #52
160750 moonmovies
zeg maar Peer...
pi_65564453
ze moeten zich gewoon leren aanpassen...

maar in plaats daarvan proberen ze de boel naar hun hand te zetten.
Friends are like potatoes. If you eat them, they'll die...
-------------------------------------
www.theinvision.nl
pi_65564507
Onze buurt verpaupert de laatste tijd, tot 5 jaar terug was er niks aan de hand. De laatste 2 jaar zijn er een paar allochtonen gezinnen gekomen en sindsdien verpaupert de buurt.

Rond hangende Marokkanen die mensen intimideren en van de week is er op het speeltuintje 50m verderop bijna iemand doodgeschopt door een groep Marokkanen, ze stonden gewoon met 5 man op iemand in te trappen terwijl hij al levenloos op de grond lag

Gelukkig is mijn huis volgend jaar af en kom ik een buurt te wonen waar geen Mocro's zijn
pi_65564606
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 13:21 schreef Registratiedienst het volgende:
. Dit wordt een leuk topic.
Elk Marokkanen topic hier eindigt toch in een zinloos gebash over en weer. Die gasten die de boel verneuken moeten ook oprotten. Maar die jochies geven het beeld alsof ELKE Marokkaan zo is.

De meiden doen het vaak gewoon hardstikke goed , zitten op de uni of hogeschool en heb je totaal geen last van verder . Laat onze regering die straatschoffies dan aanpakken dan kunnen we met de mensen die wel willen verder. Idem voor overlast veroorzakende Antilianen , Surinamers of Nederlandse jongeren.

Goed hier scoor je natuurlijk niet mee in dit topic . Te genuanceerd , laf en niet racistisch genoeg dus kom maar met die bashing acties
  vrijdag 30 januari 2009 @ 13:30:21 #55
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_65564617
Had ik al eens verteld over dat stuk in de Volkskrant waarin staat dat het op éen na grootste importproduct van Marokko de buitenlandse uitkering is die naar het land wordt overgeheveld? Wat er van aar is weet ik niet, maar het lijkt me wel een leuke knuppel in het hoenderhok.

Plus. Ik woon ook in een grote stad, maar ik zie ze nooit. Ik heb wel een soort van integratiecentrumpje en een moskeetje naast de deur. Waarschijnlijk doelt TS op kinderen die onder de opvoedende hand van de ouders uit zijn gevlucht. Ik erger me meer aan (de relatief zeer spaarzame) loslopende junks en alcoholisten.
pi_65564655
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 13:26 schreef Revolution-NL het volgende:
Onze buurt verpaupert de laatste tijd, tot 5 jaar terug was er niks aan de hand. De laatste 2 jaar zijn er een paar allochtonen gezinnen gekomen en sindsdien verpaupert de buurt.

Rond hangende Marokkanen die mensen intimideren en van de week is er op het speeltuintje 50m verderop bijna iemand doodgeschopt door een groep Marokkanen, ze stonden gewoon met 5 man op iemand in te trappen terwijl hij al levenloos op de grond lag

Gelukkig is mijn huis volgend jaar af en kom ik een buurt te wonen waar geen Mocro's zijn
Moet je eens bij zoeken op youtube probleemwijken invullen . Dan zie je naast stervende kankerkachel ook overwegend blanke buurten waar 95 % werkeloos is.
pi_65564682
Ja ik woon ook in de stad maar heb eigenlijk weinig last van deze bevolkingsgroep. Dat kan ook komen doordat ik me in andere sociale kringen bevind dan TS. Overigens, de enige keer dat ik op straat ben neergeslagen om niks was door een groep 'hardcore-holland' gasten.
pi_65564753
Misschien een beetje overdreven cynisch.. maar soms denk ik wel eens van.. de slechte moeten lijden onder de goede
pi_65564832
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 13:29 schreef Pacmaniac het volgende:

[..]

Elk Marokkanen topic hier eindigt toch in een zinloos gebash over en weer. Die gasten die de boel verneuken moeten ook oprotten. Maar die jochies geven het beeld alsof ELKE Marokkaan zo is.

De meiden doen het vaak gewoon hardstikke goed , zitten op de uni of hogeschool en heb je totaal geen last van verder . Laat onze regering die straatschoffies dan aanpakken dan kunnen we met de mensen die wel willen verder. Idem voor overlast veroorzakende Antilianen , Surinamers of Nederlandse jongeren.

Goed hier scoor je natuurlijk niet mee in dit topic . Te genuanceerd , laf en niet racistisch genoeg dus kom maar met die bashing acties
Oke jij je zin!! de chicks mogen blijven en de rest opzouten
  vrijdag 30 januari 2009 @ 13:37:28 #60
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_65564860
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 13:29 schreef Pacmaniac het volgende:

[..]

Een jaartje in een prachtwijk wonen zou je goed doen.
pi_65564873
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 13:31 schreef Pacmaniac het volgende:

[..]

Moet je eens bij zoeken op youtube probleemwijken invullen . Dan zie je naast stervende kankerkachel ook overwegend blanke buurten waar 95 % werkeloos is.
Klopt, met dat volk wil ik ook niks te maken hebben.
Moet zeggen dat ik wel liever een paar tokkies in de buurt heb dan een groep Marokkanen.

Mijn ervaringen die ik in het verleden met Marokkanen dragen ook niet echt bij ten aanzien van mijn beeld betreft deze groep.
pi_65564947
Over de politie wil ik nog wel het volgende zeggen, in het dorp in NL waar ik grotendeels van m'n leven heb gewoond gaat het politiebureau dicht om 18:00. Ik woon in het centrum, en als er dan iets gebeurd (ingegooide autoruiten, beroving van winkels, scooters e.d., etc.), dan moet de politie vanuit een nabijgelegen stad komen en tegen de tijd dat ze aankomen zijn, zijn er al 45 minuten voorbij, dus de pakkans is nagenoeg. 0%.

Chapeau politiekorps NL, chapeau!
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_65564973
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 13:32 schreef -Beer- het volgende:
Ja ik woon ook in de stad maar heb eigenlijk weinig last van deze bevolkingsgroep. Dat kan ook komen doordat ik me in andere sociale kringen bevind dan TS. Overigens, de enige keer dat ik op straat ben neergeslagen om niks was door een groep 'hardcore-holland' gasten.
hardcore holland gasten zijn wat mij betreft de Nederlandse Marokkanen.
pi_65565026
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 13:36 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

Oke jij je zin!! de chicks mogen blijven en de rest opzouten

Mensen die vinden dat "ze" op moeten zouten moeten zich eens afvragen wie de situatie zo heeft laten escaleren
Wie stemt ermee in dat kinderbijslag zo overgemaakt kan worden naar Rabat?
Wie pakt die schoffies op en laat ze een uur later weer vrij?
Wie geeft verblijsvergunningen af aan mensen die hier alleen maar komen om de sociale dienst te flashen?

Mede mogelijk gemaakt door uw regering!
pi_65565049
De hele maatschappij verhard eigenlijk. En mensen denken steeds minder aan anderen en meer aan zichzelf. Iedereen redt z'n eigen hachie en de maatschappij gaat lekker helemaal naar de klote.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  vrijdag 30 januari 2009 @ 13:46:37 #66
189978 controlaltdelete
pi_65565177
heb ook es poosje marokkaanse bovenburen gehad. Niks dan overlast en toen ik er wat van zei werd het alleen maar erger (opzettelijk troep in mn tuin gooien of naar beneden spugen als ik es in mn tuintje zat).
Ook es schaapgeblaat in de vroege ochtend gehoord, waarschijnlijk schaapje slachten in de douche want dag erna was het offer/dankfeest. Heb ook eens 2 weekse bruiloft aan moeten horen die boven mijn hoofd gevierd werd toen 1 van die lelijke dochters uitgehuwelijkt werd. Feest werd gewoon in hun appartementje gehouden.
Ja ja moet allemaal kunnen in NL, ben blij dat ik verhuist ben.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_65565213
wat zijn Marokkanen ? Die hebben wij in Sittard niet
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_65565247
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 12:47 schreef Pacmaniac het volgende:
Ga dan verhuizen mongool
Lees je wel wat je typt
Als Nederlander verhuizen naar een betere plek in Nederland omdat je gepest wordt door buitenlanders?
pi_65565253
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 13:37 schreef Nobu het volgende:

[..]

Man lul toch niet.

Ik ben opgegroeid op Rdam Zuid Charlois , gewoont op de Dorpsweg , Wolphaertsbocht , Randweg en later in de Afrikaanderbuurt . Volgens mij weet ik wel aardig hoe het er in "achterstandswijken" aan toe gaat lijkt me zo.

Ging vroeger voetballen met die gasten en was heus ook welles gezeik maar waar niet?

Volgens mij de mensen die hier zo triest doen zijn gewoon vroeger geplaagd door leipe mocros net als Geert
  vrijdag 30 januari 2009 @ 13:50:16 #70
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_65565300
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 13:46 schreef controlaltdelete het volgende:
heb ook es poosje marokkaanse bovenburen gehad. Niks dan overlast en toen ik er wat van zei werd het alleen maar erger (opzettelijk troep in mn tuin gooien of naar beneden spugen als ik es in mn tuintje zat).
Ook es schaapgeblaat in de vroege ochtend gehoord, waarschijnlijk schaapje slachten in de douche want dag erna was het offer/dankfeest. Heb ook eens 2 weekse bruiloft aan moeten horen die boven mijn hoofd gevierd werd toen 1 van die lelijke dochters uitgehuwelijkt werd. Feest werd gewoon in hun appartementje gehouden.
Ja ja moet allemaal kunnen in NL, ben blij dat ik verhuist ben.
Je had gewoon hun appartement in de fik moeten steken. Politie vind dat heus niet erg want dan zijn ze weer van een probleem af.
It's about being boss, not being the boss...
pi_65565323
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 13:48 schreef DSS24 het volgende:

[..]

Lees je wel wat je typt
Als Nederlander verhuizen naar een betere plek in Nederland omdat je gepest wordt door buitenlanders?
Als je in een pauperbuurt woont ben je een zelf ook een pauper hé. Welk kleurtje je hebt is niet relevant.
pi_65565324
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 13:48 schreef DSS24 het volgende:

[..]

Lees je wel wat je typt
Waarom zou ik mezelf onnodig irriteren als ik ergens anders geen last heb van dat volk.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 13:52:40 #73
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_65565370
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 13:49 schreef Pacmaniac het volgende:

[..]

Man lul toch niet.

Ik ben opgegroeid op Rdam Zuid Charlois , gewoont op de Dorpsweg , Wolphaertsbocht , Randweg en later in de Afrikaanderbuurt . Volgens mij weet ik wel aardig hoe het er in "achterstandswijken" aan toe gaat lijkt me zo.

Ging vroeger voetballen met die gasten en was heus ook welles gezeik maar waar niet?

Volgens mij de mensen die hier zo triest doen zijn gewoon vroeger geplaagd door leipe mocros net als Geert
Vertel, hoe lang woon je al niet meer in een achterstandswijk?
pi_65565401
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 13:49 schreef Pacmaniac het volgende:

[..]

Man lul toch niet.

Maar jij doet ook weer net of dat er niks aan de hand is. Dat die marrokaanse jongeren hetzelfde zijn als de nederlandse jongeren en dat zal in sommige gevallen ook wel. Natuurlijk is er ook genoeg nederlandse jeugd die loopt te kloten maar de marrokanen maken het met een kleinere groep toch echt wel bonter.
pi_65565412
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 13:52 schreef Nobu het volgende:

[..]

hij woont in roffa , dus zal er nog wel steeds in 1 wonen
pi_65565431
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 13:51 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Waarom zou ik mezelf onnodig irriteren als ik ergens geen last heb van dat volk.
Ik zeg ook niet dat ik niet weg zou gaan.
Maar het is behoorlijk triest dat het zover kan gaan.

En dat die Pacman er zo makkelijk over doet, "dan verhuis je toch mongool?" is ook erg triest.
pi_65565441
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 13:51 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Waarom zou ik mezelf onnodig irriteren als ik ergens geen last heb van dat volk.

Ja.. en die mening deelt 99% van de Nederlanders die zich buiten de randstad vertoeven..
"de "het is mijn probleem niet, ik heb er hier geen last van" mensen, en vervolgens vrolijk op groenlinks blijven stemmen.
pi_65565450
het is maar een kleine groep he
pi_65565468
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 12:45 schreef supersteve het volgende:
Is de politie tegenwoordig niet meer weg te denken als snelwegbekeurders, stadionbewakers, stadswandelaars, en donuteters?
Nederlandse agenten eten geen donuts.
pi_65565494
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 13:31 schreef Pacmaniac het volgende:

[..]

Ja, want die laten zich gewoon filmen.
My father tought me; "If you're not good at something right away, don't waste time trying"
pi_65565526
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 13:51 schreef Pacmaniac het volgende:

[..]

Als je in een pauperbuurt woont ben je een zelf ook een pauper hé. Welk kleurtje je hebt is niet relevant.
Vooral zo blijven denken. Als student of als je je eerste huisje zoekt, heb je vaak geen andere keus dan in zo'n pauperbuurt te gaan wonen. En je moet toch een keer het huis uit. Dus als je tussen die leipo's woont ben je zelf niet meteen een leipo. Dat jij je nou zo makkelijk aanpast en waarschijnlijk meedoet
pi_65565531
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 13:55 schreef Akwableet het volgende:

[..]

Ja, want die laten zich gewoon filmen.
Pas bij dat programma "Nu we er toch zijn" zag je al die mocro's al wegrennen voordat ze in beeld konden komen. Alsof ze net een misdaad gepleegd hadden
pi_65565615
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 13:52 schreef Nobu het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik er ooit weg ben gegaan?

Ik ben ook een pauper. Maar heb wel een mooie gerenoveerde dubbele woning met een oppervlakte van 160m2 . Tis gewoon dat ik hier geboren ben en niet weg wil . Tuurlijk is er overlast . Maar echt niet alleen van de mocros hoor want die treiteren en narren en slopen. Je hebt ook dronken Antilianen die op rooftocht gaan en nog wel eens een vrouw een steeg in sleuren

Straks ga ik samenwonen en dan ga ik weg hier . Voor kinderen en vrouwen is het gewoon 3 x niks .True
  vrijdag 30 januari 2009 @ 14:00:29 #84
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_65565671
HOAX, dat kleine groepje wat het voor de rest verpest bevindt zich al in mijn omgeving!
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_65565784
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 13:56 schreef DSS24 het volgende:

[..]

Vooral zo blijven denken. Als student of als je je eerste huisje zoekt, heb je vaak geen andere keus dan in zo'n pauperbuurt te gaan wonen. En je moet toch een keer het huis uit. Dus als je tussen die leipo's woont ben je zelf niet meteen een leipo. Dat jij je nou zo makkelijk aanpast en waarschijnlijk meedoet
Zie je nu waar het mis gaat? Je neemt allerlei zaken als waar aan terwijl je geen reet weet van wat er echt speelt Waarom zou ik "waarschijnlijk" mee doen? Omdat ik me daar staande kan houden? Kan jij ook hoor. Het is ook hoe je over straat gaat . Vaak hoor je ook ouderen die spreken over een " onveilig" gevoel. Deels is dat niet eens nodig . Maar omdat ze op het nieuws , de buren of weet ik veel wat dingen horen zeggen gaan ze erin geloven.

Tuurlijk gebeuren er rare dingen. Maar in welke grote stad in de wereld heb je geen achterstandswijken? Moet je eens naar Bangkok gaan en daar laat over straat door rare buurten gaan lopen . 90 % kans dat je het niet eens overleeft. Maar o wat een achterstand hier in NL zeg
pi_65565805
Ik kan ook antwoord geven waarom dit probleem aanwezig is.. maar helaas wordt dit niet erkent door de overheid...
pi_65565860
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 14:00 schreef pisnicht het volgende:
HOAX, dat kleine groepje wat het voor de rest verpest bevindt zich al in mijn omgeving!
Hoi buurman!

Ik zie dat kleine groepje ook regelmatig hier in de buurt!
Acht Cola, Acht Bier!
pi_65565891
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 13:40 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

hardcore holland gasten zijn wat mij betreft de Nederlandse Marokkanen.
Ah, we gooien op elk tuig het labeltje "Marokkaan" dat maakt de boel lekker overzichtelijk!
pi_65565943
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 14:06 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Ah, we gooien op elk tuig het labeltje "Marokkaan" dat maakt de boel lekker overzichtelijk!

handig he beeldspraak
pi_65565966
Marokkanen zijn 1 van de redenen dat ik gemigreert ben. Niet de hoofdreden maar het speelde wel mee in mijn hoofd hoe de NL samenleving keihard naar een afgrond toe loopt. In de stad waar ik vandaan kom, Gorinchem, kan je eigenlijk op donderdagavond niet eens naar de koopavond in het centrum omdat die berbers overal staan en iedereen uitdagen.

Ik ben zelf een halfbloed Surinamer maar van Marokannen moet ik kotsen, je kan er wel Antiliaanen enzo bij gaan halen, dat is alleen niet de grootste groep. Dat zijn de Marokannen en die verneuken het gewoon, ik zie nog wel een burgeropstand komen binnen 10 jaar in Nederland.
pi_65566055
quote:
Ik woon in een stad waarin ik jaarlijks frequent oog in oog sta met marokkanen die de samenleving bederven, en dat wordt eigenlijk te weinig gezegd.
Goh, je hebt werkelijk een nieuw geluid te pakken. Daar horen we werkelijk nóóit iets over...
pi_65566072
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 14:03 schreef Pacmaniac het volgende:

[..]

Zie je nu waar het mis gaat? Je neemt allerlei zaken als waar aan terwijl je geen reet weet van wat er echt speelt Waarom zou ik "waarschijnlijk" mee doen? Omdat ik me daar staande kan houden? Kan jij ook hoor. Het is ook hoe je over straat gaat . Vaak hoor je ook ouderen die spreken over een " onveilig" gevoel. Deels is dat niet eens nodig . Maar omdat ze op het nieuws , de buren of weet ik veel wat dingen horen zeggen gaan ze erin geloven.

Tuurlijk gebeuren er rare dingen. Maar in welke grote stad in de wereld heb je geen achterstandswijken? Moet je eens naar Bangkok gaan en daar laat over straat door rare buurten gaan lopen . 90 % kans dat je het niet eens overleeft. Maar o wat een achterstand hier in NL zeg
Ja ik neem allerlei zaken zomaar aan

Doordeweeks woon ik in Amsterdam en in het weekend in een rustig relaxed dorpje.
En dan kom ik heus niet tot de conclusie dat een bepaald volk loopt te zieken omdat de plaatselijk slager naar tegen mij doet als ik een worst haal in Amsterdam.
pi_65566123
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 14:08 schreef Document1 het volgende:
Marokkanen zijn 1 van de redenen dat ik gemigreert ben. Niet de hoofdreden maar het speelde wel mee in mijn hoofd hoe de NL samenleving keihard naar een afgrond toe loopt. In de stad waar ik vandaan kom, Gorinchem, kan je eigenlijk op donderdagavond niet eens naar de koopavond in het centrum omdat die berbers overal staan en iedereen uitdagen.

Ik ben zelf een halfbloed Surinamer maar van Marokannen moet ik kotsen, je kan er wel Antiliaanen enzo bij gaan halen, dat is alleen niet de grootste groep. Dat zijn de Marokannen en die verneuken het gewoon, ik zie nog wel een burgeropstand komen binnen 10 jaar in Nederland.
Volgens het CBS gaat het de laatste jaren juist beter. Natuurlijk hebben we incidenten in Gouda etc gehad maar de media is ook wel erg geil als er Marokkanen bij betrokken zijn. Niet om te bagetaliseren maar het is wel opvallen hoe extreem veel media aandacht deze groep krijgt.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 14:11:26 #94
189978 controlaltdelete
pi_65566126
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 14:08 schreef Document1 het volgende:

ik heb nu een afghaans gezin als buur, kan goed met ze opschieten, ze zijn lief en behulpzaam maar die pa zegt precies hetzelfde. Hij moet geen marokkanen.
pi_65566198
Ik snap niet waar TS zo'n problemen mee heeft. Bij mij in de buurt woont zat tuig, maar ik heb nooit een opmerking naar mijn hoofd gekregen. Een tijd terug was er een keer iemand hier die niet in de stad woont en die kreeg opeens wel een opmerking naar zijn/haar kop, volgens mij ligt het ook deels aan jezelf. Maargoed, het is natuurlijk van den zotte dat ze die opmerking sowieso al durven te maken.
pi_65566255
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 14:11 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

ik heb nu een afghaans gezin als buur, kan goed met ze opschieten, ze zijn lief en behulpzaam maar die pa zegt precies hetzelfde. Hij moet geen marokkanen.
Jup Iraanse of Turkse mensen idem
pi_65566281
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 14:13 schreef ImTheBase het volgende:
Een tijd terug was er een keer iemand hier die niet in de stad woont en die kreeg opeens wel een opmerking naar zijn/haar kop, volgens mij ligt het ook deels aan jezelf.
Waarom zou dat deels aan jezelf liggen? Omdat je je niet aangepast hebt aan hun waarden en normen?
pi_65566315
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 13:37 schreef Nobu het volgende:

[..]

De mensen uit de prachtwijken kunnen over het algemeen juist goed met allochtonen opschieten. Zo zie je maar weer, wanneer je ze beter kent zijn het net gewone mensen .
pi_65566332
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 14:14 schreef Document1 het volgende:

[..]

Waarom zou dat deels aan jezelf liggen? Omdat je je niet aangepast hebt aan hun waarden en normen?
In mijn post kwam ik ook tot de beredenering dat het natuurlijk belachelijk is dat het daar deels aan ligt. Maargoed ik gedraag mij niet anders en ik heb nooit ergens last van. Ik moet wel zeggen dat die gasten op het platteland wel sneller geneigd zijn om domme acties uit te halen.
pi_65566546
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 14:14 schreef Document1 het volgende:

[..]

Daar ben ik het wel mee eens ja

Het is een machocultuur . Als je vanaf kleins af aan met zo opgroeit en "mensen kent" laten ze je wel met rust verder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')