Dat dus.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:47 schreef tho_Omas het volgende:
Als je ziek bent en niet meer beter wordt schijnt dat terminaal te heten. Nederland heeft dus terminale kanker. Maar dat wisten de meeste mensen al sinds mei 2002.
quote:Ik woon in een stad waarin ik jaarlijks frequent oog in oog sta met marokkanen die mijn samenleving bederft (en dat uiteraard ook van anderen), en dat wordt eigenlijk te weinig gezegd.
Domquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:50 schreef BasementDweller het volgende:
Ik ken iemand die het helemaal met je eens is. Hij heeft geblondeerd haar en is best dom. Jeweetzz.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:50 schreef BasementDweller het volgende:
Ik ken iemand die het helemaal met je eens is. Hij heeft geblondeerd haar en is best dom. Jeweetzz.
idd, maar die worden als Wilders stemmer of dom bestempeldquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:47 schreef tho_Omas het volgende:
Als je ziek bent en niet meer beter wordt schijnt dat terminaal te heten. Nederland heeft dus terminale kanker. Maar dat wisten de meeste mensen al sinds mei 2002.
Nee dat heeft niks met discriminatie te maken. Natuurlijk niet. Mensen met een Nederlands paspoort uitzetten dat kan ook echt hé. Ga je verdiepen in de materie voor je onzin gaat roepen knurftquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:53 schreef dagdag het volgende:
Terecht ga maar terug naar je eigen land of normaal doen.
Het zijn altijd dezelfde, kom zelf ook met een deel van de familie uit italy.
Mag ik daarom ook alles kapot maken ?
Voorbeeld is gouda.
Neem dat tuig mee en zet ze de grens over.
(en dit heeft niks met discriminatie te maken
Ha Diederik, vrind. Tijd niet gezienquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:51 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Tsja, MBO-ers noemen zich tegenwoordig ook student. O tempora, o mores...
Itt tot de TS hebben wij WO-ers geen uitkering, dus ook wel eens bezigheden elders.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:55 schreef Biels het volgende:
[..]
Ha Diederik, vrind. Tijd niet gezien
Die zijn er nog steedsquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
Vroeger had je nog toffe met goeie hash enzo.
Hier nog steedsquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
Vroeger had je nog toffe met goeie hash enzo.
Die van jou is er ook een vanquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:58 schreef enchufa het volgende:
Mijn lieve friendzone vriendinnetje is een Marokkaanse. Zij is het enige goede wat Noordafrika ooit heeft voortgebracht. Voor de rest komen er alleen maar lage lowlifes vandaan. Het is niet voor niets dat de Koning van Marokko ze naar Europa heeft laten deporteren
Haha, jij zit in de friendzonequote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:58 schreef enchufa het volgende:
Mijn lieve friendzone vriendinnetje is een Marokkaanse. Zij is het enige goede wat Noordafrika ooit heeft voortgebracht. Voor de rest komen er alleen maar lage lowlifes vandaan. Het is niet voor niets dat de Koning van Marokko ze naar Europa heeft laten deporteren
Het begon met het geven van een nederlandse nationaliteit aan dit,daardoor begon het probleemquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:55 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Nee dat heeft niks met discriminatie te maken. Natuurlijk niet. Mensen met een Nederlands paspoort uitzetten dat kan ook echt hé. Ga je verdiepen in de materie voor je onzin gaat roepen knurft
Hij zegt toch alleen dat hij dat het liefst zou zien. Dat het wettelijk niet mogelijk is snapt hij zelf natuurlijk ook wel.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:55 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Nee dat heeft niks met discriminatie te maken. Natuurlijk niet. Mensen met een Nederlands paspoort uitzetten dat kan ook echt hé. Ga je verdiepen in de materie voor je onzin gaat roepen knurft
Is dat een gewoonte?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:04 schreef controlaltdelete het volgende:
waar ik me groen aan erger is het spugen op straat, die vette rochels die door onze turkse en marokkaanse medelanders op straat achtergelaten worden. Het lijkt wel of je om de 10 m van die rochels tegen komt. Soms zelfs meerdere tegelijk. Ik zag laatst een vadsig marokkaans mokkul ook al een rochel op straat spugen. Smerige gewoonte en ik vind het nog respectloos ook.
dat dusquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:04 schreef controlaltdelete het volgende:
waar ik me groen aan erger is het spugen op straat, die vette rochels die door onze turkse en marokkaanse medelanders op straat achtergelaten worden. Het lijkt wel of je om de 10 m van die rochels tegen komt. Soms zelfs meerdere tegelijk. Ik zag laatst een vadsig marokkaans mokkul ook al een rochel op straat spugen. Smerige gewoonte en ik vind het nog respectloos ook.
Inderdaadquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:04 schreef controlaltdelete het volgende:
Die begrijpen de situatie ook beter.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:02 schreef supersteve het volgende:
Beter een "vmbo'er" die de waarheid onder ogen durft te zien, dan de zogenaamde erudieten die denken de situatie beter te "begrijpen"...
Agree!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:49 schreef supersteve het volgende:
Heej pac.. vertel eens wat over jezelf..
Dan kan ik namelijk begrijpen waarom je dit zegt
Ik kom niet vaak meer in winkelstraten merk ik.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:06 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
InderdaadDat ze dat lekker in hun achtertuin gaan doen maar niet in de winkelstraat vlak voor mijn voeten.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:47 schreef tho_Omas het volgende:
Die van jou behoort tot dezelfde low life groep... gefeliciteerdquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:58 schreef enchufa het volgende:
Ja en ik wil 30 vrouwen , 10 miljoen en nooit meer werkenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:04 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hij zegt toch alleen dat hij dat het liefst zou zien. Dat het wettelijk niet mogelijk is snapt hij zelf natuurlijk ook wel.
Dat doet je nu ook al niet vieze uitkeringtrekkerquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:13 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Ja en ik wil 30 vrouwen , 10 miljoen en nooit meer werken
Maar oplossen was zelfs Einstein© niet gelukt.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:06 schreef belsen het volgende:
[..]
Die begrijpen de situatie ook beter.
Niet iedereen die niet op Wilders stemt heeft een uitkering vriendquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:15 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat doet je nu ook al niet vieze uitkeringtrekker
DOMquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:50 schreef BasementDweller het volgende:
Elk Marokkanen topic hier eindigt toch in een zinloos gebash over en weer. Die gasten die de boel verneuken moeten ook oprotten. Maar die jochies geven het beeld alsof ELKE Marokkaan zo is.quote:
Moet je eens bij zoeken op youtube probleemwijken invullen . Dan zie je naast stervende kankerkachel ook overwegend blanke buurten waar 95 % werkeloos is.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:26 schreef Revolution-NL het volgende:
Onze buurt verpaupert de laatste tijd, tot 5 jaar terug was er niks aan de hand. De laatste 2 jaar zijn er een paar allochtonen gezinnen gekomen en sindsdien verpaupert de buurt.
Rond hangende Marokkanen die mensen intimideren en van de week is er op het speeltuintje 50m verderop bijna iemand doodgeschopt door een groep Marokkanen, ze stonden gewoon met 5 man op iemand in te trappen terwijl hij al levenloos op de grond lag![]()
![]()
Gelukkig is mijn huis volgend jaar af en kom ik een buurt te wonen waar geen Mocro's zijn
Oke jij je zin!! de chicks mogen blijven en de rest opzoutenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:29 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Elk Marokkanen topic hier eindigt toch in een zinloos gebash over en weer. Die gasten die de boel verneuken moeten ook oprotten. Maar die jochies geven het beeld alsof ELKE Marokkaan zo is.![]()
De meiden doen het vaak gewoon hardstikke goed , zitten op de uni of hogeschool en heb je totaal geen last van verder . Laat onze regering die straatschoffies dan aanpakken dan kunnen we met de mensen die wel willen verder. Idem voor overlast veroorzakende Antilianen , Surinamers of Nederlandse jongeren.
Goed hier scoor je natuurlijk niet mee in dit topic . Te genuanceerd , laf en niet racistisch genoeg dus kom maar met die bashing acties
Een jaartje in een prachtwijk wonen zou je goed doen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:29 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Elk Marokkanen topic hier eindigt toch in een zinloos gebash over en weer. Die gasten die de boel verneuken moeten ook oprotten. Maar die jochies geven het beeld alsof ELKE Marokkaan zo is.![]()
De meiden doen het vaak gewoon hardstikke goed , zitten op de uni of hogeschool en heb je totaal geen last van verder . Laat onze regering die straatschoffies dan aanpakken dan kunnen we met de mensen die wel willen verder. Idem voor overlast veroorzakende Antilianen , Surinamers of Nederlandse jongeren.
Goed hier scoor je natuurlijk niet mee in dit topic . Te genuanceerd , laf en niet racistisch genoeg dus kom maar met die bashing acties
Klopt, met dat volk wil ik ook niks te maken hebben.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:31 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Moet je eens bij zoeken op youtube probleemwijken invullen . Dan zie je naast stervende kankerkachel ook overwegend blanke buurten waar 95 % werkeloos is.
hardcore holland gasten zijn wat mij betreft de Nederlandse Marokkanen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:32 schreef -Beer- het volgende:
Ja ik woon ook in de stad maar heb eigenlijk weinig last van deze bevolkingsgroep. Dat kan ook komen doordat ik me in andere sociale kringen bevind dan TS. Overigens, de enige keer dat ik op straat ben neergeslagen om niks was door een groep 'hardcore-holland' gasten.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:36 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Oke jij je zin!! de chicks mogen blijven en de rest opzouten
Lees je wel wat je typtquote:
Man lul toch niet.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:37 schreef Nobu het volgende:
[..]
Een jaartje in een prachtwijk wonen zou je goed doen.
Je had gewoon hun appartement in de fik moeten steken. Politie vind dat heus niet erg want dan zijn ze weer van een probleem af.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:46 schreef controlaltdelete het volgende:
heb ook es poosje marokkaanse bovenburen gehad. Niks dan overlast en toen ik er wat van zei werd het alleen maar erger (opzettelijk troep in mn tuin gooien of naar beneden spugen als ik es in mn tuintje zat).
Ook es schaapgeblaat in de vroege ochtend gehoord, waarschijnlijk schaapje slachten in de douche want dag erna was het offer/dankfeest. Heb ook eens 2 weekse bruiloft aan moeten horen die boven mijn hoofd gevierd werd toen 1 van die lelijke dochters uitgehuwelijkt werd. Feest werd gewoon in hun appartementje gehouden.
Ja ja moet allemaal kunnen in NL, ben blij dat ik verhuist ben.
Als je in een pauperbuurt woont ben je een zelf ook een pauper hé. Welk kleurtje je hebt is niet relevant.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:48 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Lees je wel wat je typt![]()
Als Nederlander verhuizen naar een betere plek in Nederland omdat je gepest wordt door buitenlanders?
Waarom zou ik mezelf onnodig irriteren als ik ergens anders geen last heb van dat volk.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:48 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Lees je wel wat je typt![]()
Als Nederlander verhuizen naar een betere plek in Nederland omdat je gepest wordt door buitenlanders?
Vertel, hoe lang woon je al niet meer in een achterstandswijk?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:49 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Man lul toch niet.
Ik ben opgegroeid op Rdam Zuid Charlois , gewoont op de Dorpsweg , Wolphaertsbocht , Randweg en later in de Afrikaanderbuurt . Volgens mij weet ik wel aardig hoe het er in "achterstandswijken" aan toe gaat lijkt me zo.![]()
Ging vroeger voetballen met die gasten en was heus ook welles gezeik maar waar niet?
Volgens mij de mensen die hier zo triest doen zijn gewoon vroeger geplaagd door leipe mocros net als Geert
Maar jij doet ook weer net of dat er niks aan de hand is. Dat die marrokaanse jongeren hetzelfde zijn als de nederlandse jongeren en dat zal in sommige gevallen ook wel. Natuurlijk is er ook genoeg nederlandse jeugd die loopt te kloten maar de marrokanen maken het met een kleinere groep toch echt wel bonter.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:49 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Man lul toch niet.
Ik ben opgegroeid op Rdam Zuid Charlois , gewoont op de Dorpsweg , Wolphaertsbocht , Randweg en later in de Afrikaanderbuurt . Volgens mij weet ik wel aardig hoe het er in "achterstandswijken" aan toe gaat lijkt me zo.![]()
Ging vroeger voetballen met die gasten en was heus ook welles gezeik maar waar niet?
Volgens mij de mensen die hier zo triest doen zijn gewoon vroeger geplaagd door leipe mocros net als Geert
hij woont in roffa , dus zal er nog wel steeds in 1 wonenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:52 schreef Nobu het volgende:
[..]
Vertel, hoe lang woon je al niet meer in een achterstandswijk?
Ik zeg ook niet dat ik niet weg zou gaan.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:51 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Waarom zou ik mezelf onnodig irriteren als ik ergens geen last heb van dat volk.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:51 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Waarom zou ik mezelf onnodig irriteren als ik ergens geen last heb van dat volk.
Nederlandse agenten eten geen donuts.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:45 schreef supersteve het volgende:
Is de politie tegenwoordig niet meer weg te denken als snelwegbekeurders, stadionbewakers, stadswandelaars, en donuteters?
Ja, want die laten zich gewoon filmen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:31 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Moet je eens bij zoeken op youtube probleemwijken invullen . Dan zie je naast stervende kankerkachel ook overwegend blanke buurten waar 95 % werkeloos is.
Vooral zo blijven denken. Als student of als je je eerste huisje zoekt, heb je vaak geen andere keus dan in zo'n pauperbuurt te gaan wonen. En je moet toch een keer het huis uit. Dus als je tussen die leipo's woont ben je zelf niet meteen een leipo. Dat jij je nou zo makkelijk aanpast en waarschijnlijk meedoetquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:51 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Als je in een pauperbuurt woont ben je een zelf ook een pauper hé. Welk kleurtje je hebt is niet relevant.
Pas bij dat programma "Nu we er toch zijn" zag je al die mocro's al wegrennen voordat ze in beeld konden komen. Alsof ze net een misdaad gepleegd haddenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:55 schreef Akwableet het volgende:
[..]
Ja, want die laten zich gewoon filmen.
Wie zegt dat ik er ooit weg ben gegaan?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:52 schreef Nobu het volgende:
[..]
Vertel, hoe lang woon je al niet meer in een achterstandswijk?
Zie je nu waar het mis gaat? Je neemt allerlei zaken als waar aan terwijl je geen reet weet van wat er echt speeltquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:56 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Vooral zo blijven denken. Als student of als je je eerste huisje zoekt, heb je vaak geen andere keus dan in zo'n pauperbuurt te gaan wonen. En je moet toch een keer het huis uit. Dus als je tussen die leipo's woont ben je zelf niet meteen een leipo. Dat jij je nou zo makkelijk aanpast en waarschijnlijk meedoet
Hoi buurman!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:00 schreef pisnicht het volgende:
HOAX, dat kleine groepje wat het voor de rest verpest bevindt zich al in mijn omgeving!
Ah, we gooien op elk tuig het labeltje "Marokkaan" dat maakt de boel lekker overzichtelijk!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:40 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
hardcore holland gasten zijn wat mij betreft de Nederlandse Marokkanen.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:06 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Ah, we gooien op elk tuig het labeltje "Marokkaan" dat maakt de boel lekker overzichtelijk!
Goh, je hebt werkelijk een nieuw geluid te pakken. Daar horen we werkelijk nóóit iets over...quote:Ik woon in een stad waarin ik jaarlijks frequent oog in oog sta met marokkanen die de samenleving bederven, en dat wordt eigenlijk te weinig gezegd.
Ja ik neem allerlei zaken zomaar aanquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:03 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Zie je nu waar het mis gaat? Je neemt allerlei zaken als waar aan terwijl je geen reet weet van wat er echt speeltWaarom zou ik "waarschijnlijk" mee doen? Omdat ik me daar staande kan houden? Kan jij ook hoor. Het is ook hoe je over straat gaat . Vaak hoor je ook ouderen die spreken over een " onveilig" gevoel. Deels is dat niet eens nodig . Maar omdat ze op het nieuws , de buren of weet ik veel wat dingen horen zeggen gaan ze erin geloven.
Tuurlijk gebeuren er rare dingen. Maar in welke grote stad in de wereld heb je geen achterstandswijken? Moet je eens naar Bangkok gaan en daar laat over straat door rare buurten gaan lopen . 90 % kans dat je het niet eens overleeft. Maar o wat een achterstand hier in NL zeg
Volgens het CBS gaat het de laatste jaren juist beter. Natuurlijk hebben we incidenten in Gouda etc gehad maar de media is ook wel erg geil als er Marokkanen bij betrokken zijn. Niet om te bagetaliseren maar het is wel opvallen hoe extreem veel media aandacht deze groep krijgt.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:08 schreef Document1 het volgende:
Marokkanen zijn 1 van de redenen dat ik gemigreert ben. Niet de hoofdreden maar het speelde wel mee in mijn hoofd hoe de NL samenleving keihard naar een afgrond toe loopt. In de stad waar ik vandaan kom, Gorinchem, kan je eigenlijk op donderdagavond niet eens naar de koopavond in het centrum omdat die berbers overal staan en iedereen uitdagen.
Ik ben zelf een halfbloed Surinamer maar van Marokannen moet ik kotsen, je kan er wel Antiliaanen enzo bij gaan halen, dat is alleen niet de grootste groep. Dat zijn de Marokannen en die verneuken het gewoon, ik zie nog wel een burgeropstand komen binnen 10 jaar in Nederland.
ik heb nu een afghaans gezin als buur, kan goed met ze opschieten, ze zijn lief en behulpzaam maar die pa zegt precies hetzelfde. Hij moet geen marokkanen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:08 schreef Document1 het volgende:
Marokkanen zijn 1 van de redenen dat ik gemigreert ben. Niet de hoofdreden maar het speelde wel mee in mijn hoofd hoe de NL samenleving keihard naar een afgrond toe loopt. In de stad waar ik vandaan kom, Gorinchem, kan je eigenlijk op donderdagavond niet eens naar de koopavond in het centrum omdat die berbers overal staan en iedereen uitdagen.
Ik ben zelf een halfbloed Surinamer maar van Marokannen moet ik kotsen, je kan er wel Antiliaanen enzo bij gaan halen, dat is alleen niet de grootste groep. Dat zijn de Marokannen en die verneuken het gewoon, ik zie nog wel een burgeropstand komen binnen 10 jaar in Nederland.
Jup Iraanse of Turkse mensen idemquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:11 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
ik heb nu een afghaans gezin als buur, kan goed met ze opschieten, ze zijn lief en behulpzaam maar die pa zegt precies hetzelfde. Hij moet geen marokkanen.
Waarom zou dat deels aan jezelf liggen? Omdat je je niet aangepast hebt aan hun waarden en normen?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:13 schreef ImTheBase het volgende:
Een tijd terug was er een keer iemand hier die niet in de stad woont en die kreeg opeens wel een opmerking naar zijn/haar kop, volgens mij ligt het ook deels aan jezelf.
De mensen uit de prachtwijken kunnen over het algemeen juist goed met allochtonen opschieten. Zo zie je maar weer, wanneer je ze beter kent zijn het net gewone mensenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:37 schreef Nobu het volgende:
[..]
Een jaartje in een prachtwijk wonen zou je goed doen.
In mijn post kwam ik ook tot de beredenering dat het natuurlijk belachelijk is dat het daar deels aan ligt. Maargoed ik gedraag mij niet anders en ik heb nooit ergens last van. Ik moet wel zeggen dat die gasten op het platteland wel sneller geneigd zijn om domme acties uit te halen.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:14 schreef Document1 het volgende:
[..]
Waarom zou dat deels aan jezelf liggen? Omdat je je niet aangepast hebt aan hun waarden en normen?
Daar ben ik het wel mee eens jaquote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:14 schreef Document1 het volgende:
[..]
Waarom zou dat deels aan jezelf liggen? Omdat je je niet aangepast hebt aan hun waarden en normen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |