blijft hierquote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:56 schreef Klopkoek het volgende:
Aight, DrNSBstein
Je moet die gozer niet zo serieus nemen joh. Het is toch om je te bescheuren wat-ie veelal uitkraamt. Daar kan JohnDope soms nog een puntje aan zuigen. Hij heeft heel af en toe (2x in de 3 jaar) een helder moment, iets wat JohnDope niet heeft.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:00 schreef Klopkoek het volgende:
En jij gaat weer op de etniciteit
Dit forum handelt steeds meer volgens de premisse van Stalin: "the death of one person is a tragedy, the death of a million citizens a statistical fact".
JohnDope heeft ook wat minder aardige trekjes af en toe, maar over het algemeen is hij niet haatdragend idd, echter ook Wolfje heeft zijn aandoenlijkheid, 1 blik op zijn photo in zijn fotoboek leert dat (misschien heeft-ie dat trouwens al weggehaald hoor).quote:Op zaterdag 9 mei 2009 10:44 schreef Klopkoek het volgende:
Van Johndope weet je nu eenmaal dat hij zwakbegaafd is. Hij kan nu eenmaal niet beter. Het heeft ook wat aandoenlijks moet ik zeggen. En het belangrijkste: JohnDope bedoelt het allemaal goed, daarvan ben ik overtuigd.
Ander geval dus.
Pleur toch eens op met je zwartmakerij gore klootzak dat je bent.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 10:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
JohnDope heeft ook wat minder aardige trekjes af en toe, maar over het algemeen is hij niet haatdragend idd, echter ook Wolfje heeft zijn aandoenlijkheid, 1 blik op zijn photo in zijn fotoboek leert dat (misschien heeft-ie dat trouwens al weggehaald hoor).
Beschaafde omgangsvormen?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:13 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Pleur toch eens op met je zwartmakerij gore klootzak dat je bent.
die zijn niet in den beginne geschonden door haar. vreemd dat je ryan niet aanspreekt. maar je zal wel een reden hebben.quote:
Dit dus, verder sorry voor de late reacties heb het druk op de tuquote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:42 schreef sp3c het volgende:
wellicht ... maar dat je elkaar niet voor rotte vis (of potentiele moordenaar) uit moet gaan lopen maken mag ook zonder sticky toch duidelijk zijn
en wat is daar mis meequote:
gast wil mensen graag met een .50 executeren? iiiieetwat over de top?quote:
Ja, dan kan je half FOK sluiten. Gordon is een mietje vergeleken bij ons dramaqueens.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:50 schreef Saphire het volgende:
[..]
gast wil mensen graag met een .50 executeren? iiiieetwat over de top?
maar daar liep het niet op uitquote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:54 schreef du_ke het volgende:
De insteek van het topic met die poll is wel anders natuurlijk. De vraag of de politiek zich met individuele rechtzaken bezig moet houden is wel een interessant discussieonderwerp.
Mag dit?quote:Op maandag 25 mei 2009 11:24 schreef Xenomaniac het volgende:
Wanneer komt die schutter van rechts nou die Klopkoek & Co om legt?
neequote:
En nu dus weer:quote:Op maandag 25 mei 2009 18:09 schreef Klopkoek het volgende:
Ik stel voor om Pacifico in die hoogovens te gooien.![]()
Meneer loopt zelf te huilen als een ander dit bij hem doet:quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:43 schreef Klopkoek het volgende:
Pacifico vierendelen lijkt me wel een gepaste straf. [..] Een fikse afranseling is wel op zijn plaats.
quote:
eerste leek mij ironie bij de tweede twijfel ik zeer maar heb hem weg gehaaldquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:00 schreef Pacifico het volgende:
Niet om het een of ander, Klopkoek blijft maar doorgaan met doodsverwensingen aan mijn adres. Gisteren deed ie dit al, maar toen heb ik het maar zo gelaten:
[..]
En nu dus weer:
[..]
Meneer loopt zelf te huilen als een ander dit bij hem doet:
[..]
Als onze allerliefste beroepszeiker iets niet aanstaat jankt die om een clonescan...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:35 schreef gelly het volgende:
[..]
Kan hier de kloonscan even overheen ? Alvast bedankt.
Ik zie verschillende users proberen een normale discussie te voeren, er is echter steeds 1 stoorzender aanwezig. En dat is waarschijnlijk nog een kloon ook. Weg d'r mee.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:39 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Als onze allerliefste beroepszeiker iets niet aanstaat jankt die om een clonescan...![]()
Ipv janken kan je ook inhoudelijk ingaan op iets.
Verschillende users hadden dit aan kunnen geven ja.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:41 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik zie verschillende users proberen een normale discussie te voeren, er is echter steeds 1 stoorzender aanwezig. En dat is waarschijnlijk nog een kloon ook. Weg d'r mee.
Dat blijkt wel uit die doodsverwensingen idd... En ohoh, ik kan me vinden in de PVV dus ik ben een kloon en moet dan weg. Oftewel, hoe maak je kritiek en discussie op andere partijen dood? Nou zo.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:41 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik zie verschillende users proberen een normale discussie te voeren,
Maarja, dat is mijn schuld natuurlijk. Had ik maar geen topic over de PVV moeten beginnen?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:32 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Zoals jijzelf bedoel je?
Wat mij betreft ben je rijp voor kogel of gesticht namelijk, afgaande op je OP.
Het is meer je totale gebrek aan inhoud en beheersing van discussietechnieken die je door de mand doen vallen. Keer op keer. Open lekker een leeg Word bestand en ga daarin raaskallen als je geen weerwoord wil hebben of enkel daarop kunt reageren d.m.v. stupide opmerkingen. Kunnen de mensen die wel normaal willen posten hun gang gaan hier.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:46 schreef Pacifico het volgende:
[..]
Dat blijkt wel uit die doodsverwensingen idd... En ohoh, ik kan me vinden in de PVV dus ik ben een kloon en moet dan weg. Oftewel, hoe maak je kritiek en discussie op andere partijen dood? Nou zo.
In die goede oude tijd waren jij en andere geestelijk beperkten hier al niet meer op het forum te vinden. Dus wat dat betreft.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:51 schreef Bommenlegger het volgende:
Op doodverwensingen stond in de goede oude tijd een ban van 48 uur.
Ik heb wat gemist waarschijnlijk dat dat weer toegestaan is...
De enige inhoud die jij weet te geven is in FB.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:54 schreef gelly het volgende:
[..]
Het is meer je totale gebrek aan inhoud en beheersing van discussietechnieken die je door de mand doen vallen. Keer op keer. Open lekker een leeg Word bestand en ga daarin raaskallen als je geen weerwoord wil hebben of enkel daarop kunt reageren d.m.v. stupide opmerkingen. Kunnen de mensen die wel normaal willen posten hun gang gaan hier.
Je persoonlijke aanvallen bevestigen hoe je bent.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:57 schreef gelly het volgende:
[..]
In die goede oude tijd waren jij en andere geestelijk beperkten hier al niet meer op het forum te vinden. Dus wat dat betreft.
Dit is mijn antwoord erop:quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:54 schreef gelly het volgende:
[..]
Het is meer je totale gebrek aan inhoud en beheersing van discussietechnieken die je door de mand doen vallen. Keer op keer. Open lekker een leeg Word bestand en ga daarin raaskallen als je geen weerwoord wil hebben of enkel daarop kunt reageren d.m.v. stupide opmerkingen. Kunnen de mensen die wel normaal willen posten hun gang gaan hier.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:59 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Je persoonlijke aanvallen bevestigen hoe je bent.
Bij gebrek aan argumenten word men persoonlijk.
De woorden die jij zo graag uitspreekt over anderen.
Ga snel naar mammie en zeg dat ze je plagen jankerd.
Daarvoor hoef je niet van de PVV te houden. Dit is gewoon een overduidelijk gevalletje kutkloonquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:46 schreef Pacifico het volgende:
. En ohoh, ik kan me vinden in de PVV dus ik ben een kloon en moet dan weg.
Dus dan speel je op de man, aha...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:40 schreef Klopkoek het volgende:
Ach er zijn er tientallen. Zoalshetis, bommenlegger, slappy, teknomist... noem ze maar op.
Maar als dat soort figuren stellingen gaan verdedigen dat je 'mogelijk tot terrorisme te vervallen' moslims levensgevaarlijke dwangarbeid moeten verrichten bij te bouwen hoogovens en andere extreme stellingen dan moet diegene niet gaan zeuren als hij een koekje van eigen deeg krijgt.
Wat je een ander toewenst zou je ook zelf moeten ondergaan. Dat is de boodschap.
Gelukkig is er maar 1 zoals jij.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:40 schreef Klopkoek het volgende:
Ach er zijn er tientallen. Zoalshetis, bommenlegger, slappy, teknomist... noem ze maar op.
Maar als dat soort figuren stellingen gaan verdedigen dat je 'mogelijk tot terrorisme te vervallen' moslims levensgevaarlijke dwangarbeid moeten verrichten bij te bouwen hoogovens en andere extreme stellingen dan moet diegene niet gaan zeuren als hij een koekje van eigen deeg krijgt.
Wat je een ander toewenst zou je ook zelf moeten ondergaan. Dat is de boodschap.
Als mensen op grove wijzen hele groepen ellende gaan toewensen doe ik dat ja. Wat is nou minder erg? Hel en verdoemmenis uitspreken over bevolkingsgroepen of één enkel rechts, rijk, verwend, blank persoontje de grond in trappen?quote:
Boehoee iemand geeft een mening die me niet aanstaat Boehoeee.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:54 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Als mensen op grove wijzen hele groepen ellende gaan toewensen doe ik dat ja. Wat is nou minder erg? Hel en verdoemmenis uitspreken over bevolkingsgroepen of één enkel rechts, rijk, verwend, blank persoontje de grond in trappen?
Ik zou zeggen kijk eerst naar jezelf.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:55 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Boehoee iemand geeft een mening die me niet aanstaat Boehoeee.
Boehoee iemand geeft een mening die me niet aanstaat Boehoeee.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:08 schreef Verluste het volgende:
[..]
Ik zou zeggen kijk eerst naar jezelf.
Kan je nog wat zinnigs bijdragen dan alleen op de man spelen?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:12 schreef Truvan het volgende:
Bommenlegger en Pacifico lijken inderdaad niet echt personen die uitblinken in intelligentie.
Dat is iets wat jij vindt, wat jij doet is mij doodwensen omdat ik een mening heb of een stelling opwerp.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:54 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Als mensen op grove wijzen hele groepen ellende gaan toewensen doe ik dat ja. Wat is nou minder erg? Hel en verdoemmenis uitspreken over bevolkingsgroepen of één enkel rechts, rijk, verwend, blank persoontje de grond in trappen?
dit dusquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:14 schreef Pacifico het volgende:
[..]
Dat is iets wat jij vindt, wat jij doet is mij doodwensen omdat ik een mening heb of een stelling opwerp.
De context waarin je dit doet, alsmede de rest van je reacties is inderdaad trollen, Trutvan/bowlingball...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:38 schreef Truvan het volgende:
Eh? Een afbeelding van een PVV-aanhanger die recentelijk in de actualiteit is beland middels Geenstijl en een afbeelding inzake het opleidingsniveau van PVV-ers is trollen? Hoe noemen we jouw postgedrag dan?
Waarmee je tevens aangeeft dat je er bewust op uitbent mij hoe dan ook te beschadigen, en op de man speelt. Dank je voor je bevestiging.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:43 schreef Truvan het volgende:
Des te meer je naam voorkomt in een FB topic, des te hoger is de kans dat een FA de tijd neemt om een klooncheck te doen om er vervolgens achter te komen dat je een kloon van een gebande bent. Ga zo door, Pacifico.
Neuh, ik was er nog vergeten bij te vermelden dat jeje speciaal hebt geregistreerd gisteren om mij uit de tent te lokken en mij geband te krijgen, onder de noemer 'ik reageer slechts'. Maarja hoevaker jij hier om een ban roept, en anderen beschuldigd van klonen mag zelf wel eens goed gaan uitkijken.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:46 schreef Truvan het volgende:
Je slaat weer eens de plank mis en trekt een volledig ongegronde conclusie. Verder vond jij het nodig om het op de man te spelen in het topic over Marijnissen, ik reageer slechts.
Het valt erg op dat jeje telkens mengt in discussies waar ik ook post.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:59 schreef Truvan het volgende:
Dat ik mij op een later tijdstip geregistreerd heb, is uiteraard HET bewijs dat ik mij speciaal voor jou geregistreerd heb.
Lekker selectief.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:03 schreef Truvan het volgende:
Is dat waar?
Mijn reactie: Marijnissen is seniel aan het worden
Reactie van Pacifico: Marijnissen is seniel aan het worden
In die volgorde gepost.
In onderstaande post wordt deze (inmiddels door een moderator verwijderde) uitspraak nog gequote:quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:30 schreef waht het volgende:
edit:
En nog een keer...
Wilders toont zijn ware aard aan: PVV = anti-allochtoon
Een Wilders-subsubforum is misschien ook een idee, net zoals dat er was voor de verkiezingen in de Verenigde Staten.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:55 schreef sneakypete het volgende:
Even een duistere traan laten:
Kan er niet zoiets komen als een centraal PVV/Wilders/multicultitopic komen?
Ben ik het helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:55 schreef sneakypete het volgende:
Even een duistere traan laten:
Kan er niet zoiets komen als een centraal PVV/Wilders/multicultitopic komen? Een topic waarin alle facetten van het integratievraagstuk en vooral de wel of niet geuitte meningen van PVV'ers besproken kunnen worden? Het POL-forum bestaat momenteel volgens mij voor de helft uit discussies over iets wat met Wilders en/of de multiculturele samenleving te maken heeft. Dat is natuurlijk een belangrijk onderwerp waarover gewoon gesproken mag worden, maar nu opent men elke dag een paar topics over hetzelfde, soms zelfs over precies dezelfde uitspraak van een of andere politicus/opiniemaker.
Dus gaarne of iets meer dubbele onzin filteren, of rigoreus een centraal topic aanmaken zodat alle linkse moraal ridders en rechtse fascisten elkaar aldaar kunnen verlichten.
omdat ik en mwana voor 3 dagen niet online zijn geweestquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:39 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/257673
Waarom is hij nog niet verwijderd?
Voor de verkiezingen in de VS was er geen Wilders-subsubforum.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:18 schreef freako het volgende:
[..]
Een Wilders-subsubforum is misschien ook een idee, net zoals dat er was voor de verkiezingen in de Verenigde Staten.
Als jullie het idee hebben dat er te weinig blauw aanwezig is, zou ik eventueel wel willen bijspringen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:15 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
omdat ik en mwana voor 3 dagen niet online zijn geweest
dankje voor het aanbod en we zullen het zeker mee naar achter nemen want het vakantie seizoen komt er aanquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:04 schreef Reya het volgende:
[..]
Als jullie het idee hebben dat er te weinig blauw aanwezig is, zou ik eventueel wel willen bijspringen.
Hetzelfde geldt voor dit topic:quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik ben oprecht benieuwd waarom Waarom verdedigen "goede" Marokkanen, de bontkraagjes? in POL staat en niet, bijvoorbeeld, in GC.
Nee, maar ik zie niet wat een dergelijk topic, dat niet over politiek gaat, maar slechts over zaken waar de politiek nu en dan over spreekt, in POL zou moeten doen. En tenzij het topic inderdaad gaat over politieke discussies over allochtonen in Den Haag, lijkt me dat een topic dat puur en alleen over allochtonen gaat, niet in POL hoeft, maar bv in NWS of in GC. LIF, evt, voor de sociologische omstandigheden, WFL als het gaat over de islam. Het zou POl een stuk overzichtelijker en helderder maken.quote:Op zondag 31 mei 2009 10:08 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wil je nu aangeven dat elk topic over Wilders/allochtonen/islam er 1 teveel is?
Dank je!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:04 schreef Reya het volgende:
[..]
Als jullie het idee hebben dat er te weinig blauw aanwezig is, zou ik eventueel wel willen bijspringen.
tja het is een stukje bureaucratie wat er heerst liever dubbele topics dan topics overhevelen.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:59 schreef Montov het volgende:
Aan de andere kant zijn er volop POL-topics in NWS die weer naar POL kunnen.
als je dat vindt mogen ze gerust verplaatst wordenquote:Op zondag 31 mei 2009 12:41 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik vind die Marokkanentopics ook niet echt POL-materiaal, nee. In de vorm van WEL een verband tussen problemen met Marrokanen en Islam! zou ik het eerder in WFL willen zien en Waarom verdedigen "goede" Marokkanen, de bontkraagjes? past wmb eerder in GC oid.
Tenzij er echt een insteek is van "en wat is nou goed beleid om ermee op te gaan" ipv "dump hier uw commentaar tov Marokkanen nav [insteek-bericht] heb ik ze hier ook liever niet.
Reserve politie?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:04 schreef Reya het volgende:
[..]
En ondertussen staan beide topics nog steeds in POL.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:39 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
als je dat vindt mogen ze gerust verplaatst worden![]()
de eerste laat ik staan want dat zal nog frequent gebruikt worden en leidt de aandacht van de andere Marokko topics afquote:Op maandag 1 juni 2009 11:16 schreef freako het volgende:
[..]
En ondertussen staan beide topics nog steeds in POL.. Blijven jullie nou naar elkaar wijzen?
Zoals deze bedoel je?: Terreur Marokkaanse leerlingen nekte Delta Collegequote:Op maandag 1 juni 2009 11:26 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
de eerste laat ik staan want dat zal nog frequent gebruikt worden en leidt de aandacht van de andere Marokko topics af
Ik wijs nergens naar hem, hij geeft zijn fiat en ik pik dit nu pas op.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:16 schreef freako het volgende:
[..]
En ondertussen staan beide topics nog steeds in POL.. Blijven jullie nou naar elkaar wijzen?
overigens heb je mijn fiat niet nodig hoorquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:31 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik wijs nergens naar hem, hij geeft zijn fiat en ik pik dit nu pas op.
Hehe, ik ben zo'n enge communicerende hippie, jeweetsquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:22 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
overigens heb je mijn fiat niet nodig hoor
Beetje sneu wel. Van welk subforum is die prutser moderator?quote:
Och, jij bent er natuurlijk ook niet vies van.quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:28 schreef DennisMoore het volgende:
Misschien deze collega-blauwe effe terugfluiten met z'n troll-posts?
[nabeschouwing] Lijsttrekkersdebat Europese verkiezingen
AEX, het kredietcrisisforum dus.quote:Beetje sneu wel. Van welk subforum is die prutser moderator?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |