*proest*quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:16 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Ik heb in andere topics al genoeg argumenten tegen de PVV en soortgelijke partijen aangedragen. PvdA stem ik niet, ik ben liberaal.
Ohja, zo eentje die door meer overheid vrijheid wil net als die rare neo's van de VVD en D66.quote:
Daar heb ik precies dezelfde mening over hoor. Ik doelde alleen op zijn functieomschrijving. Ik vind alleen dat een "freelancer" of een "medewerker" nou niet echt wat zegt over wat je baan/beroep/compententies nu daadwerkelijk zijn.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:19 schreef Pacifico het volgende:
[..]
Wat een vreemde reactie. Als we het daar dan over gaan hebben, andere partijen zitten vol uitkeringstrekkers die zichzelf 'medewerker' noemen. Of ze hebben een strafblad. Denk hierbij aan onze grote vriend en extreem linkse terrorist Duyvendak.
Tja ze zullen zich wel een beetje schamenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:48 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Lekker vage omschrijving ook weer. Net als die ene, heeft als beroep, "freelancer". Kan net zo hard een werkeloze zijn, maar laten we hem maar freelancer (tijdelijk zonder opdracht) noemen.
Hoppa! En wéér een doodsverwensingquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:16 schreef Maaten het volgende:
Alle PVVers, volgelingen en uberhoud alle PVV stemmers mogen van mij tegen de muur! Stelletje racisten!
nerdquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:16 schreef Maaten het volgende:
Alle PVVers, volgelingen en uberhoud alle PVV stemmers mogen van mij tegen de muur! Stelletje racisten!
Zolang mensen ons willen volgen moeten ze zich bij ons aan kunnen sluiten.
Als we trouwens iets hebben tegen de Islam waarom dan niet tegen de Bijbel. Ik heb zelf de bijbel gelezen en de Bijbel mag van mij óók worden afgeschaft!
We moeten allemaal eens gaan snappen dat de bijbel door mensen is geschreven, net als elk boek en elke tekst.
Ik ben het wel eens met de PVV dat we niet alles zomaar mogen accepteren, maar niet alleen de Moslims moeten worden gestraft, maar ieder ander ook!
PVV stemmers zijn over het algemeen ook wat lager opgeleid, ze stemmen alleen maar op de PVV, omdat wilders opvalt!
Tegenwoordig zijn er gewoon geen goede politieke partijen meer. Het is zonde dat de NCPN is opgeheven.
Nederlanders denken gewoon te slim te zijn om het communisme te volgen, maar eigelijk is het gewoon heel dom en egoistisch.
Grappig, dat je zelf al het communisme direct in verband brengt met een totalitair regime waarbij alle tegenstanders 'tegen de muur mogen'.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:16 schreef Maaten het volgende:
[..]
Nederlanders denken gewoon te slim te zijn om het communisme te volgen, maar eigelijk is het gewoon heel dom en egoistisch.
Krijg wel weer meteen gelijk over het niveau van de PVV stemmers!quote:
Anderen tegen de muur wensen getuigt zeker wel van enig niveau?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:26 schreef Maaten het volgende:
[..]
Krijg wel weer meteen gelijk over het niveau van de PVV stemmers!
Donder eens op joh! Kutkneus, doe dat maar ergens andersquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:29 schreef Maaten het volgende:
JA, ik vroeg of het moeilijk was meer dan 4 letters te typen....
Ik bedoel leg eens uit?
Iemand met een hamer en een sikkel als usericonquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:26 schreef Maaten het volgende:
[..]
Krijg wel weer meteen gelijk over het niveau van de PVV stemmers!
Fijjn dat je dat gaat vertellen maar mensen hebben zelf wel ogen....quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:30 schreef LENUS het volgende:
[..]
Iemand met een hamer en een sikkel als usericon
Je bewijst het gelijk van de PVV-stemmer. De lager opgeleide medemens WOONT namelijk in die probleemwijken. In die zin vind ik ze betrouwbaarder dan die schreeuwers uit de grachtengordel. Daarnaast was de lageropgeleide niet altijd de doelgroep van de PVDA? Is de arbeider niks meer waard?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:32 schreef Truvan het volgende:
Nu we het toch over het niveau van de Wilders-aanhang hebben:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Partij van de ARBEIDERS. Jij probeert mij nu te vertellen dat dit geen partij voor arbeiders isquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:38 schreef Maaten het volgende:
PVV stemmers zijn meestal mensen die zelf geen mening kunnen vormen!
PvdA ligt het niveau al wel hoger schat ik zo, maar ik ben ook geen PvdA aanhang!
Neo's bij D66 ? Ik neem aan dat je met neo's neo-conservatieven bedoeld en die heb ik bij D66 nog niet kunnen ontdekken.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ohja, zo eentje die door meer overheid vrijheid wil net als die rare neo's van de VVD en D66.
Ja heel leuk dat je nu direct over iets anders verder gaat. We hadden het over arbeiders, die jij blijkbaar minderwaardig vindt. Vervolgens begin je over de partij van de arbeid, een partij oudsher van en voor arbeiders. Wat je blijkbaar wilt zeggen is dat arbeiders prima zijn, zolang ze niet niet bij de PVV zittenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:46 schreef Maaten het volgende:
De PvdA is alle te samen, maar de PVV is laten we al die Moslims maar de grond in trappen.
Maar je hoord mij niet zeggen dat de omvang van de PvdA niet voor een groot deel word veroorzaakt door het egoisme van de mens!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |