In onderstaande post wordt deze (inmiddels door een moderator verwijderde) uitspraak nog gequote:quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:30 schreef waht het volgende:
edit:
En nog een keer...
Wilders toont zijn ware aard aan: PVV = anti-allochtoon
Een Wilders-subsubforum is misschien ook een idee, net zoals dat er was voor de verkiezingen in de Verenigde Staten.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:55 schreef sneakypete het volgende:
Even een duistere traan laten:
Kan er niet zoiets komen als een centraal PVV/Wilders/multicultitopic komen?
Ben ik het helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:55 schreef sneakypete het volgende:
Even een duistere traan laten:
Kan er niet zoiets komen als een centraal PVV/Wilders/multicultitopic komen? Een topic waarin alle facetten van het integratievraagstuk en vooral de wel of niet geuitte meningen van PVV'ers besproken kunnen worden? Het POL-forum bestaat momenteel volgens mij voor de helft uit discussies over iets wat met Wilders en/of de multiculturele samenleving te maken heeft. Dat is natuurlijk een belangrijk onderwerp waarover gewoon gesproken mag worden, maar nu opent men elke dag een paar topics over hetzelfde, soms zelfs over precies dezelfde uitspraak van een of andere politicus/opiniemaker.
Dus gaarne of iets meer dubbele onzin filteren, of rigoreus een centraal topic aanmaken zodat alle linkse moraal ridders en rechtse fascisten elkaar aldaar kunnen verlichten.
omdat ik en mwana voor 3 dagen niet online zijn geweestquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:39 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/257673
Waarom is hij nog niet verwijderd?
Voor de verkiezingen in de VS was er geen Wilders-subsubforum.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:18 schreef freako het volgende:
[..]
Een Wilders-subsubforum is misschien ook een idee, net zoals dat er was voor de verkiezingen in de Verenigde Staten.
Als jullie het idee hebben dat er te weinig blauw aanwezig is, zou ik eventueel wel willen bijspringen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:15 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
omdat ik en mwana voor 3 dagen niet online zijn geweest
dankje voor het aanbod en we zullen het zeker mee naar achter nemen want het vakantie seizoen komt er aanquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:04 schreef Reya het volgende:
[..]
Als jullie het idee hebben dat er te weinig blauw aanwezig is, zou ik eventueel wel willen bijspringen.
Hetzelfde geldt voor dit topic:quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik ben oprecht benieuwd waarom Waarom verdedigen "goede" Marokkanen, de bontkraagjes? in POL staat en niet, bijvoorbeeld, in GC.
Nee, maar ik zie niet wat een dergelijk topic, dat niet over politiek gaat, maar slechts over zaken waar de politiek nu en dan over spreekt, in POL zou moeten doen. En tenzij het topic inderdaad gaat over politieke discussies over allochtonen in Den Haag, lijkt me dat een topic dat puur en alleen over allochtonen gaat, niet in POL hoeft, maar bv in NWS of in GC. LIF, evt, voor de sociologische omstandigheden, WFL als het gaat over de islam. Het zou POl een stuk overzichtelijker en helderder maken.quote:Op zondag 31 mei 2009 10:08 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wil je nu aangeven dat elk topic over Wilders/allochtonen/islam er 1 teveel is?
Dank je!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:04 schreef Reya het volgende:
[..]
Als jullie het idee hebben dat er te weinig blauw aanwezig is, zou ik eventueel wel willen bijspringen.
tja het is een stukje bureaucratie wat er heerst liever dubbele topics dan topics overhevelen.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:59 schreef Montov het volgende:
Aan de andere kant zijn er volop POL-topics in NWS die weer naar POL kunnen.
als je dat vindt mogen ze gerust verplaatst wordenquote:Op zondag 31 mei 2009 12:41 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik vind die Marokkanentopics ook niet echt POL-materiaal, nee. In de vorm van WEL een verband tussen problemen met Marrokanen en Islam! zou ik het eerder in WFL willen zien en Waarom verdedigen "goede" Marokkanen, de bontkraagjes? past wmb eerder in GC oid.
Tenzij er echt een insteek is van "en wat is nou goed beleid om ermee op te gaan" ipv "dump hier uw commentaar tov Marokkanen nav [insteek-bericht] heb ik ze hier ook liever niet.
Reserve politie?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:04 schreef Reya het volgende:
[..]
En ondertussen staan beide topics nog steeds in POL.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:39 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
als je dat vindt mogen ze gerust verplaatst worden![]()
de eerste laat ik staan want dat zal nog frequent gebruikt worden en leidt de aandacht van de andere Marokko topics afquote:Op maandag 1 juni 2009 11:16 schreef freako het volgende:
[..]
En ondertussen staan beide topics nog steeds in POL.. Blijven jullie nou naar elkaar wijzen?
Zoals deze bedoel je?: Terreur Marokkaanse leerlingen nekte Delta Collegequote:Op maandag 1 juni 2009 11:26 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
de eerste laat ik staan want dat zal nog frequent gebruikt worden en leidt de aandacht van de andere Marokko topics af
Ik wijs nergens naar hem, hij geeft zijn fiat en ik pik dit nu pas op.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:16 schreef freako het volgende:
[..]
En ondertussen staan beide topics nog steeds in POL.. Blijven jullie nou naar elkaar wijzen?
overigens heb je mijn fiat niet nodig hoorquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:31 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik wijs nergens naar hem, hij geeft zijn fiat en ik pik dit nu pas op.
Hehe, ik ben zo'n enge communicerende hippie, jeweetsquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:22 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
overigens heb je mijn fiat niet nodig hoor
Beetje sneu wel. Van welk subforum is die prutser moderator?quote:
Och, jij bent er natuurlijk ook niet vies van.quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:28 schreef DennisMoore het volgende:
Misschien deze collega-blauwe effe terugfluiten met z'n troll-posts?
[nabeschouwing] Lijsttrekkersdebat Europese verkiezingen
AEX, het kredietcrisisforum dus.quote:Beetje sneu wel. Van welk subforum is die prutser moderator?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |