dit dusquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:14 schreef Pacifico het volgende:
[..]
Dat is iets wat jij vindt, wat jij doet is mij doodwensen omdat ik een mening heb of een stelling opwerp.
De context waarin je dit doet, alsmede de rest van je reacties is inderdaad trollen, Trutvan/bowlingball...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:38 schreef Truvan het volgende:
Eh? Een afbeelding van een PVV-aanhanger die recentelijk in de actualiteit is beland middels Geenstijl en een afbeelding inzake het opleidingsniveau van PVV-ers is trollen? Hoe noemen we jouw postgedrag dan?
Waarmee je tevens aangeeft dat je er bewust op uitbent mij hoe dan ook te beschadigen, en op de man speelt. Dank je voor je bevestiging.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:43 schreef Truvan het volgende:
Des te meer je naam voorkomt in een FB topic, des te hoger is de kans dat een FA de tijd neemt om een klooncheck te doen om er vervolgens achter te komen dat je een kloon van een gebande bent. Ga zo door, Pacifico.
Neuh, ik was er nog vergeten bij te vermelden dat jeje speciaal hebt geregistreerd gisteren om mij uit de tent te lokken en mij geband te krijgen, onder de noemer 'ik reageer slechts'. Maarja hoevaker jij hier om een ban roept, en anderen beschuldigd van klonen mag zelf wel eens goed gaan uitkijken.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:46 schreef Truvan het volgende:
Je slaat weer eens de plank mis en trekt een volledig ongegronde conclusie. Verder vond jij het nodig om het op de man te spelen in het topic over Marijnissen, ik reageer slechts.
Het valt erg op dat jeje telkens mengt in discussies waar ik ook post.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:59 schreef Truvan het volgende:
Dat ik mij op een later tijdstip geregistreerd heb, is uiteraard HET bewijs dat ik mij speciaal voor jou geregistreerd heb.
Lekker selectief.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:03 schreef Truvan het volgende:
Is dat waar?
Mijn reactie: Marijnissen is seniel aan het worden
Reactie van Pacifico: Marijnissen is seniel aan het worden
In die volgorde gepost.
In onderstaande post wordt deze (inmiddels door een moderator verwijderde) uitspraak nog gequote:quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:30 schreef waht het volgende:
edit:
En nog een keer...
Wilders toont zijn ware aard aan: PVV = anti-allochtoon
Een Wilders-subsubforum is misschien ook een idee, net zoals dat er was voor de verkiezingen in de Verenigde Staten.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:55 schreef sneakypete het volgende:
Even een duistere traan laten:
Kan er niet zoiets komen als een centraal PVV/Wilders/multicultitopic komen?
Ben ik het helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:55 schreef sneakypete het volgende:
Even een duistere traan laten:
Kan er niet zoiets komen als een centraal PVV/Wilders/multicultitopic komen? Een topic waarin alle facetten van het integratievraagstuk en vooral de wel of niet geuitte meningen van PVV'ers besproken kunnen worden? Het POL-forum bestaat momenteel volgens mij voor de helft uit discussies over iets wat met Wilders en/of de multiculturele samenleving te maken heeft. Dat is natuurlijk een belangrijk onderwerp waarover gewoon gesproken mag worden, maar nu opent men elke dag een paar topics over hetzelfde, soms zelfs over precies dezelfde uitspraak van een of andere politicus/opiniemaker.
Dus gaarne of iets meer dubbele onzin filteren, of rigoreus een centraal topic aanmaken zodat alle linkse moraal ridders en rechtse fascisten elkaar aldaar kunnen verlichten.
omdat ik en mwana voor 3 dagen niet online zijn geweestquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:39 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/257673
Waarom is hij nog niet verwijderd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |