En nu dus weer:quote:Op maandag 25 mei 2009 18:09 schreef Klopkoek het volgende:
Ik stel voor om Pacifico in die hoogovens te gooien.![]()
Meneer loopt zelf te huilen als een ander dit bij hem doet:quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:43 schreef Klopkoek het volgende:
Pacifico vierendelen lijkt me wel een gepaste straf. [..] Een fikse afranseling is wel op zijn plaats.
quote:
eerste leek mij ironie bij de tweede twijfel ik zeer maar heb hem weg gehaaldquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:00 schreef Pacifico het volgende:
Niet om het een of ander, Klopkoek blijft maar doorgaan met doodsverwensingen aan mijn adres. Gisteren deed ie dit al, maar toen heb ik het maar zo gelaten:
[..]
En nu dus weer:
[..]
Meneer loopt zelf te huilen als een ander dit bij hem doet:
[..]
Als onze allerliefste beroepszeiker iets niet aanstaat jankt die om een clonescan...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:35 schreef gelly het volgende:
[..]
Kan hier de kloonscan even overheen ? Alvast bedankt.
Ik zie verschillende users proberen een normale discussie te voeren, er is echter steeds 1 stoorzender aanwezig. En dat is waarschijnlijk nog een kloon ook. Weg d'r mee.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:39 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Als onze allerliefste beroepszeiker iets niet aanstaat jankt die om een clonescan...![]()
Ipv janken kan je ook inhoudelijk ingaan op iets.
Verschillende users hadden dit aan kunnen geven ja.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:41 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik zie verschillende users proberen een normale discussie te voeren, er is echter steeds 1 stoorzender aanwezig. En dat is waarschijnlijk nog een kloon ook. Weg d'r mee.
Dat blijkt wel uit die doodsverwensingen idd... En ohoh, ik kan me vinden in de PVV dus ik ben een kloon en moet dan weg. Oftewel, hoe maak je kritiek en discussie op andere partijen dood? Nou zo.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:41 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik zie verschillende users proberen een normale discussie te voeren,
Maarja, dat is mijn schuld natuurlijk. Had ik maar geen topic over de PVV moeten beginnen?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:32 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Zoals jijzelf bedoel je?
Wat mij betreft ben je rijp voor kogel of gesticht namelijk, afgaande op je OP.
Het is meer je totale gebrek aan inhoud en beheersing van discussietechnieken die je door de mand doen vallen. Keer op keer. Open lekker een leeg Word bestand en ga daarin raaskallen als je geen weerwoord wil hebben of enkel daarop kunt reageren d.m.v. stupide opmerkingen. Kunnen de mensen die wel normaal willen posten hun gang gaan hier.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:46 schreef Pacifico het volgende:
[..]
Dat blijkt wel uit die doodsverwensingen idd... En ohoh, ik kan me vinden in de PVV dus ik ben een kloon en moet dan weg. Oftewel, hoe maak je kritiek en discussie op andere partijen dood? Nou zo.
In die goede oude tijd waren jij en andere geestelijk beperkten hier al niet meer op het forum te vinden. Dus wat dat betreft.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:51 schreef Bommenlegger het volgende:
Op doodverwensingen stond in de goede oude tijd een ban van 48 uur.
Ik heb wat gemist waarschijnlijk dat dat weer toegestaan is...
De enige inhoud die jij weet te geven is in FB.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:54 schreef gelly het volgende:
[..]
Het is meer je totale gebrek aan inhoud en beheersing van discussietechnieken die je door de mand doen vallen. Keer op keer. Open lekker een leeg Word bestand en ga daarin raaskallen als je geen weerwoord wil hebben of enkel daarop kunt reageren d.m.v. stupide opmerkingen. Kunnen de mensen die wel normaal willen posten hun gang gaan hier.
Je persoonlijke aanvallen bevestigen hoe je bent.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:57 schreef gelly het volgende:
[..]
In die goede oude tijd waren jij en andere geestelijk beperkten hier al niet meer op het forum te vinden. Dus wat dat betreft.
Dit is mijn antwoord erop:quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:54 schreef gelly het volgende:
[..]
Het is meer je totale gebrek aan inhoud en beheersing van discussietechnieken die je door de mand doen vallen. Keer op keer. Open lekker een leeg Word bestand en ga daarin raaskallen als je geen weerwoord wil hebben of enkel daarop kunt reageren d.m.v. stupide opmerkingen. Kunnen de mensen die wel normaal willen posten hun gang gaan hier.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:59 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Je persoonlijke aanvallen bevestigen hoe je bent.
Bij gebrek aan argumenten word men persoonlijk.
De woorden die jij zo graag uitspreekt over anderen.
Ga snel naar mammie en zeg dat ze je plagen jankerd.
Daarvoor hoef je niet van de PVV te houden. Dit is gewoon een overduidelijk gevalletje kutkloonquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:46 schreef Pacifico het volgende:
. En ohoh, ik kan me vinden in de PVV dus ik ben een kloon en moet dan weg.
Dus dan speel je op de man, aha...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:40 schreef Klopkoek het volgende:
Ach er zijn er tientallen. Zoalshetis, bommenlegger, slappy, teknomist... noem ze maar op.
Maar als dat soort figuren stellingen gaan verdedigen dat je 'mogelijk tot terrorisme te vervallen' moslims levensgevaarlijke dwangarbeid moeten verrichten bij te bouwen hoogovens en andere extreme stellingen dan moet diegene niet gaan zeuren als hij een koekje van eigen deeg krijgt.
Wat je een ander toewenst zou je ook zelf moeten ondergaan. Dat is de boodschap.
Gelukkig is er maar 1 zoals jij.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:40 schreef Klopkoek het volgende:
Ach er zijn er tientallen. Zoalshetis, bommenlegger, slappy, teknomist... noem ze maar op.
Maar als dat soort figuren stellingen gaan verdedigen dat je 'mogelijk tot terrorisme te vervallen' moslims levensgevaarlijke dwangarbeid moeten verrichten bij te bouwen hoogovens en andere extreme stellingen dan moet diegene niet gaan zeuren als hij een koekje van eigen deeg krijgt.
Wat je een ander toewenst zou je ook zelf moeten ondergaan. Dat is de boodschap.
Als mensen op grove wijzen hele groepen ellende gaan toewensen doe ik dat ja. Wat is nou minder erg? Hel en verdoemmenis uitspreken over bevolkingsgroepen of één enkel rechts, rijk, verwend, blank persoontje de grond in trappen?quote:
Boehoee iemand geeft een mening die me niet aanstaat Boehoeee.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:54 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Als mensen op grove wijzen hele groepen ellende gaan toewensen doe ik dat ja. Wat is nou minder erg? Hel en verdoemmenis uitspreken over bevolkingsgroepen of één enkel rechts, rijk, verwend, blank persoontje de grond in trappen?
Ik zou zeggen kijk eerst naar jezelf.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:55 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Boehoee iemand geeft een mening die me niet aanstaat Boehoeee.
Boehoee iemand geeft een mening die me niet aanstaat Boehoeee.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:08 schreef Verluste het volgende:
[..]
Ik zou zeggen kijk eerst naar jezelf.
Kan je nog wat zinnigs bijdragen dan alleen op de man spelen?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:12 schreef Truvan het volgende:
Bommenlegger en Pacifico lijken inderdaad niet echt personen die uitblinken in intelligentie.
Dat is iets wat jij vindt, wat jij doet is mij doodwensen omdat ik een mening heb of een stelling opwerp.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:54 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Als mensen op grove wijzen hele groepen ellende gaan toewensen doe ik dat ja. Wat is nou minder erg? Hel en verdoemmenis uitspreken over bevolkingsgroepen of één enkel rechts, rijk, verwend, blank persoontje de grond in trappen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |