Hmm.. jaaa, volgens mij heb ik jou gezienquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:42 schreef frame-saw het volgende:
Ik ben er vrijdag nietMaar -Dries-, ik stond zo'n 2 á 3 meter recht voor Kevin Barnes. Althans, tot het geweld uitbarstte, toen ben ik even een stapje naar achteren gegaan.
Ik heb blonde krullen en was met een jongen met een baard en bruin haar (die jij ook weer kent, emokid).
Al die connecties ook
Heeft jouw vriendin heel blond haar? En had ze een shirt met doodshoofden aan? Dat is het enige stelletje wat ik me kan herinneren.quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:59 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Hmm.. jaaa, volgens mij heb ik jou gezien
quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:03 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Heeft jouw vriendin heel blond haar? En had ze een shirt met doodshoofden aan? Dat is het enige stelletje wat ik me kan herinneren.
Die hufters moeten niet zo laat spelen, nu ga ik ze weer missen in de Paradiso ivm treinen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:19 schreef Z het volgende:
Goed! Vooral de eerste twee nummers. Live veel leuker dan de plaat:
http://www.pitchfork.tv/live/women
Haha, toevalligquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:21 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Wauw, jullie stonden de hele tijd vlak voor me
Ook een mooie!quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:10 schreef pfaf het volgende:
Ik zat meer te denken aan “Ze Willen Wel Je Hond Aaien, Maar Geen Indie Met Je Luisteren”, maar deze is ook goed ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |