Dan zou je naar de Nike+ kunnen kijken, ik ga voor deze: Garmin Forerunner 305.quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:39 schreef michail8 het volgende:
Nieuw topic, nogmaals de vraag: weet iemand een horloge die čn hartslag čn loopsnelheid kan meten? Liefst tussen ¤ 50-¤ 100.
Garmin Forerunner 50, zijn nieuw op ebay te krijgen voor 100 euroquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:39 schreef michail8 het volgende:
Nieuw topic, nogmaals de vraag: weet iemand een horloge die čn hartslag čn loopsnelheid kan meten? Liefst tussen ¤ 50-¤ 100.
Een footpod lijkt me zo klote lopen...quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:06 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Garmin Forerunner 50, zijn nieuw op ebay te krijgen voor 100 euroEventueel kan je later ook nog een cadensmeter voor je fiets erbij halen. Verder slaat hij al je trainingen automatisch op je computer op!
Misschien tapen met sporttape?quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Hoi.
Weet niet of dit het goede topic is voor mijn vraag maar laten we het maar proberen.
Mijn conditie laat redelijk toe dat ik een flink stuk aan het hardlopen ben. Alleen op een gegeven moment gaat het tussen mijn benen verschrikkelijk schuren. Ik heb al verschillende soorten ondergoed geprobeert maar het lijkt niet echt te helpen. Op een gegeven moment kan ik echt niet verder lopen omdat het gewoon zo irriteert.
Iemand een idee wat ik wel aan kan doen?
Ah dat is wel slim.quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:50 schreef Terechtplus1 het volgende:
[..]
Misschien tapen met sporttape?
Straks weer ff een 10k lopen, eerst ff het eten laten zakken
Ik zou eens voor een tight gaan kijken. Daar loop je in zonder ondergoed, dus ook geen kans op schuren. Maar dan moet je natuurlijk wel serieus gaan hardlopen, anders is het zonde van je geld.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Hoi.
Weet niet of dit het goede topic is voor mijn vraag maar laten we het maar proberen.
Mijn conditie laat redelijk toe dat ik een flink stuk aan het hardlopen ben. Alleen op een gegeven moment gaat het tussen mijn benen verschrikkelijk schuren. Ik heb al verschillende soorten ondergoed geprobeert maar het lijkt niet echt te helpen. Op een gegeven moment kan ik echt niet verder lopen omdat het gewoon zo irriteert.
Ik loop er wel met ondergoed inquote:Op donderdag 15 januari 2009 10:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik zou eens voor een tight gaan kijken. Daar loop je in zonder ondergoed, dus ook geen kans op schuren. Maar dan moet je natuurlijk wel serieus gaan hardlopen, anders is het zonde van je geld.
En dan vanavond weer?quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:52 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik loop er wel met ondergoed in
Vanavond proberen een 10km duurloopje eruit te persen, gister ook al 5km gelopen
Ja, dat is precies zo'n dingquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:57 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat is precies zo'n tight? Is dat zo'n strakke hardloop broek achtig ding?
Nul ervaring vandaar.
Vanavond weer ja, vanaf februari 6 runs in de week, maar dan duurloopquote:Op donderdag 15 januari 2009 12:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En dan vanavond weer?![]()
Ik vind het fijner zonder ondergoed, die wordt bij mij sowieso zeiknat
Knap wel!quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:05 schreef JortK het volgende:
[..]
Vanavond weer ja, vanaf februari 6 runs in de week, maar dan duurloop
Hehe geflitst.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:04 schreef Sanderrrr het volgende:
Speltip 1: Niet eigenwijs zijn als je ziek bent. Heb onderweg 2x moeten kotsen aan de kant van de weg.Pluspunt: Ik liep zo snel dat ik werd geflitst door een flitspaal.
Of was dat de auto die langs me reed? Powned
Evy draait trouwens wel veel dezelfde muziek zeg.. Elke laatste keer lopen is het elke keer hetzelfde slechte nummer..
Vaseline?quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Hoi.
Netjesquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:14 schreef JortK het volgende:
Zo. 9.5km in 53 minuten.
Ook gevallen, wat is dan weer moeilijk op gang komen zeg
lijkt mij ook erg kloten. Het was hier ook erg glad, maar niet gevallen gelukkig...quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Netjes![]()
GevallenOef, dat lijkt me wel erg kut! Hoe kwam het?
Keurig! Ik verbaas me steeds over jouw tijden joh! Maar ik had vandaag ook gewoon 7.01 km in 39 minuten ofzo. Best netjesquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:47 schreef Jo0Lz het volgende:
Nou, met weer 6km in bijna 31 minuten, best tevreden. Ik merk dat ik door de kou vooral in het begin minder hard loop... Ik hoop op een vroege en lange zomer...
Ik struikelde over een tak, heel me spieren waren gelijk verkrampt dus het duurde even voordat ik weer op gang wasquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Netjes![]()
GevallenOef, dat lijkt me wel erg kut! Hoe kwam het?
Klopt inderdaad, koop een thermoshirt, en doe geen katoen aan!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 19:01 schreef michail8 het volgende:
Net les 2 van serie 1 gehad, ging wel makkelijk!
Btw, ik doe gewoon een trui (met capuchon) aan, met een normaal shirt eronder. Geen winddichte zooi, volgens mij gaat dat veel te hard zweten...
als beginner moet je je niet druk maken over snelheid, eerst die 5 km volhouden, de rest komt vanzelfquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:35 schreef Serinde het volgende:
Ik vraag me alleen af: rond welke snelheid zou ik moeten rennen? Wat is 'normaal' / gemiddeld / aan te raden voor een beginner?
Als je aan het begin denkt "wat een oude wijven tempo" dan loop je precies hard genoeg om de hele les vol te houden.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:35 schreef Serinde het volgende:
Ik vraag me alleen af: rond welke snelheid zou ik moeten rennen? Wat is 'normaal' / gemiddeld / aan te raden voor een beginner?
In de winter kan ik me er nog iets bij voorstellen (alhoewel ik het dan eigenlijk nog lekkerder vind om te lopen) maar als ik naar m'n werk fietste dan stonden er om 07:00 in de stralende zon, mensen op een loopband hun training af te werken terwijl ze naar buiten kekenquote:Op zondag 18 januari 2009 08:25 schreef Luchtbel het volgende:
Buiten lopen is zo veel fijner dan binnen. Ik vraag me echt af waarom ik dit niet eerder gedaan heb.
Daar kan ik ook niet bij hoor. Ik zie dat ook in het gebouw waar ik werk, daar is ook een sportschool. Ik loop echt tien keer liever buitenquote:Op zondag 18 januari 2009 09:47 schreef FJD het volgende:
[..]
In de winter kan ik me er nog iets bij voorstellen (alhoewel ik het dan eigenlijk nog lekkerder vind om te lopen) maar als ik naar m'n werk fietste dan stonden er om 07:00 in de stralende zon, mensen op een loopband hun training af te werken terwijl ze naar buiten kekenIk snap er werkelijk geen ene reet van
Goed dat je het volhoudt en dat het beter gaatquote:Op zondag 18 januari 2009 13:16 schreef jollieboer1 het volgende:
Ik heb vandaag les 4 gelopen, probleemloos voor het eerst. Ik liep te hard en in de sneeuw....voor een beginner niet echt ideaal weet ik nu.
Ik ben nu op gaan letten hoe 'hard' andere lopers gaan, vrij langzaam zo te zien. Althans, zo ziet het er uit voor mijn gevoel. Dat doe ik nu zelf ook en nu gaat het prima.
Les 4 heeft wel leuke muziek.
Weet iemand of het echt noodzakelijk is om 2 dagen later weer te gaan lopen? Want ik ga ook beginnen met Nordic Walking dinsdagavond, dus ik wilde woensdag gaan lopen. En dan vrijdag weer en zondag etc. etc. M.a.w. , luistert het heel nauw of je 1 dag later gaat..?
Ik had wel weer een enorm gevlekt bietenhoofd...pffff. Schaam me dood als ik iemand tegen kom. Kwam een man van een jaar of 70 tegen, die totaal niet rood was. Ik heb maar even Hallo gezegd, hoewel dat ook wel raar is met zo'n mp3-speler op je kop. Dan kun je lastig inschatten of de ander ook iets zegt, maar ja wat boeit het, ik groet vriendelijk
Ik zit in de laatste week, week 9 is dat. Op een gegeven moment worden de lessen herhaald, dit om je conditie uit te breiden voor het lopen van die 5 km. Het klopt dus dat je die minuten vaker ziet voorkomen. En het zijn dan niet meer 'al' 38 minuten hoor, je went er zo snel aan. En dan wil je ook dat die minuten wandelen korter worden. Erg leuk om mee te makenquote:Op zondag 18 januari 2009 14:43 schreef jollieboer1 het volgende:
Ziet er goed uit![]()
In welke week zit jij nu? Ik zie vanaf week 7 al zo'n 38 minuten aangegeven staan. Maar bij 8 en 9 ook weer.
Bedankt voor je support..!
Best rap inderdaad, netjes!quote:Op zondag 18 januari 2009 16:11 schreef JortK het volgende:
Zojuist weer 6km gelopen, dit maal in 31.16 min.
Had me windjack ook aan maar dat was teveel van het goede, desondanks een zeer snelle tijd
Vanaf februari pas, afgelopen donderdag eentje van 9km in 53 minuten.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Best rap inderdaad, netjes!Wanneer was die duurloop van je?
Welke duurloop ga je lopen?quote:Op zondag 18 januari 2009 16:35 schreef JortK het volgende:
[..]
Vanaf februari pas, afgelopen donderdag eentje van 9km in 53 minuten.
Ik wil een halve marathon gaan lopen hier in het dorp van de zomer, en dan na de zomer de dam-tot-dam en misschien de zeven heuvelenquote:
Hartstikke licht, je merkt er helemaal niks van. Apparaatje past precies! Ik vind deze trouwens handiger dan GPS omdat ik vaak ook in de bossen train.quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:12 schreef JortK het volgende:
[..]
Een footpod lijkt me zo klote lopen...
Maar het is een stappenteller, en lijkt me dus zo onnauwkeurig als de pest?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:04 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Hartstikke licht, je merkt er helemaal niks van. Apparaatje past precies! Ik vind deze trouwens handiger dan GPS omdat ik vaak ook in de bossen train.
Valt hartstikke mee, als ik geen rare dingen doe (stuk wandelen of achteruit lopenquote:Op woensdag 21 januari 2009 08:21 schreef JortK het volgende:
[..]
Maar het is een stappenteller, en lijkt me dus zo onnauwkeurig als de pest?
Ze zegt het in meerdere lessen. In les 3 ook geloof ik.quote:Op donderdag 22 januari 2009 08:49 schreef FJD het volgende:
Iemand die weet in welke les Evy fier op je is? Heb dat fragmentje nodig
Valt heel erg mee, garmin geeft een nauwkeurigheid van 95% en gecalibreert 98%.quote:Op woensdag 21 januari 2009 08:21 schreef JortK het volgende:
[..]
Maar het is een stappenteller, en lijkt me dus zo onnauwkeurig als de pest?
Helaasquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:39 schreef michail8 het volgende:
Ze zegt het in meerdere lessen. In les 3 ook geloof ik.
Vervelend zeg.quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:41 schreef Serinde het volgende:
Ik heb het weer gaan sporten na twee jaar toch iets onderschat. Niet qua conditie want dat die ruk is wist ik almaar m'n knieblessure van vele jaren terug (meerdere keren geopereerd) begint weer op te spelen, althans ik krijg pijnklachten
![]()
Vorige week vrijdag heb ik les 1 van Evy gedaan maar in het begin teveel gewandeld omdat ook ik even niet doorhad dat ze met lopen rennen bedoeltDrong een beetje laat pas tot me door. Anyway, zondag dus nogmaals les 1 en vandaag les 2. Wel uitgelopen, maar bij het laatste stukje wandelen merkte ik echt dat ik misschien toch iets teveel heb gedaan.
Ik ga morgen maar eens een afspraak bij een fysiotherapeut maken om e.e.a. te bespreken. Morgen of maandag goede schoenen halen (beetje triest qua financien altijd in januari, dus moet op mijn loon wachten) Ook al wordt het hardlopen misschien niet wat ik in gedachten had, zulke schoenen zijn ook voor "gewoon wandelen" stukken beter voor m'n gewrichten.
Ik baal er wel van
Op m'n fitness-schoenen.... en ja ik weet het, het is niet goed voor m'n kniequote:
Ik wilde langs de runnersworld gaan, er staat veel informatie op hun internetsite en ik heb het idee dat ze me daar wel goed zullen kunnen adviserenquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:28 schreef feelsgoodman het volgende:
Verdiep je dus ook goed in wat voor schoenen je gaat nemen, ga anders even langs een speciaalzaak langs waar ze je voeten kunnen meten, en dus precies kunnen aanraden wat voor schoen jij nodig hebt.
Vriend van me heeft ze bij Run2Day vandaan, en ik heb het een aantal keer gezien toen ik in de winkel was om andere dingen te kopen. Daar maken ze een analyse van hoe jij loopt, en aan de hand daarvan geven ze je advies over welk schoeisel bij jou past. Zullen ze ook vast wel bij Runnersworld hebbenquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:32 schreef Serinde het volgende:
[..]
Ik wilde langs de runnersworld gaan, er staat veel informatie op hun internetsite en ik heb het idee dat ze me daar wel goed zullen kunnen adviseren![]()
Iemand anders die zijn/haar schoenen ook bij Runnersworld aangeschaft heeft?
Ik heb mijn schoenen bij Runnersworld in Nijmegen gehaald, goede service.quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:32 schreef Serinde het volgende:
[..]
Ik wilde langs de runnersworld gaan, er staat veel informatie op hun internetsite en ik heb het idee dat ze me daar wel goed zullen kunnen adviseren![]()
Iemand anders die zijn/haar schoenen ook bij Runnersworld aangeschaft heeft?
die 21 km kan hij misschien wel uitlopen aangezien hij nu met vrijwel geen training 10 km loopt, maar hij loopt wel veel kans op blessures, vooral als hij zichzelf wil pushen om ook nog een goede tijd te lopenquote:
Voor een eenmalige weddenschap kun je het wel proberen maar tis een risico en je kan daarna absoluut niet op dat soort afstanden door blijven trainen. Als Utrecht een normaal agenda-item is dan moet je die schrappen en Amsterdam (najaar) n je agenda zetten.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:34 schreef Silenus het volgende:
Okay, bedankt voor de reacties, dit sterkt me in mijn missie.![]()
Whoehelppp
Ik heb nog ruim anderhalve maand he. Het enige wat ik dus moet doen is de afstand die ik vandaag heb gerend dubbel rennen (quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:53 schreef FJD het volgende:
[..]
Voor een eenmalige weddenschap kun je het wel proberen maar tis een risico en je kan daarna absoluut niet op dat soort afstanden door blijven trainen. Als Utrecht een normaal agenda-item is dan moet je die schrappen en Amsterdam (najaar) n je agenda zetten.
Daar gaat nog een week aan rust vanaf.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:58 schreef Silenus het volgende:
Ik heb nog ruim anderhalve maand he. Het enige wat ik dus moet doen is de afstand die ik vandaag heb gerend dubbel rennen () en dat dus...sneller.
Het risico ligt niet op het conditionele vlak. Op het conditionele vlak is je grootste risico wss. iets van uitdroging/uitputting maar als je goed naar je lichaam blijft luisteren en ook durft uit te stappen dan komt dat wel goed.quote:Als ik elke week drie keer train moet dat toch een 'mogelijkheid' zijn. Ik maak op zich wel redelijk grote sprongen nu qua conditie. Ik ga donderdag weer rennen met een paar vrienden, kijken wat het dan wordt.
Mijn fysiotherapeut heeft me erop geattendeerd dat de "loopanalyse" niet op een loopband gemaakt moet worden, maar dat doen ze blijkbaar ook niet bij de Runnersworld?quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:41 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Ik heb mijn schoenen bij Runnersworld in Nijmegen gehaald, goede service.Medewerker liet me daar idd buiten wat lopen en legde me wat uit over verschillende type zolen.
We kijken er erg naar uit! Sterkte!quote:Op donderdag 29 januari 2009 08:33 schreef Serinde het volgende:
[..]
Mijn fysiotherapeut heeft me erop geattendeerd dat de "loopanalyse" niet op een loopband gemaakt moet worden, maar dat doen ze blijkbaar ook niet bij de Runnersworld?
De aankoop van schoenen heb ik maar uitgesteld aangezien ik voorlopig toch niet mag hardlopen![]()
De aanhechting van de pees naar de knieschijf is iets ontstoken doordat ik, blijkbaar, te enthousiast begonnen ben. Gisteren ben ik (ondanks verkoudheid) toch even naar de sportschool gegaan, op lage intensiteit trainen op crosstrainer/roeiapparaat/fiets was het advies. Niet vaker dan 2x per week en vanaf volgende week maandag ga ik bij de fysio werken aan de functionele stabiliteit en kracht van m'n knie.
Ik onthou het topic voor als ik weer mag/kan gaan hardlopen
Nee dan mag je je hier melden.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:31 schreef beertenderrr het volgende:
mag ik me hier ook melden als hardloper als ik alleen naar mn eigen gehijg luister?
ja daar was ik al lidquote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:56 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Nee dan mag je je hier melden.Lijkt me trouwens best vermoeiend, zonder muziek hardlopen?? Muziek geeft mij toch wel wat extra energie.
Ik zou het ook niet prettig vinden om zonder muziek te lopen hoor.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:30 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
ja daar was ik al lidmaar ook hier gaat het over hardlopen, dus ja
ik loop betere tijden zonder muziek hoordan gaan de hersens echt op 0, met muziek is het meer 0,5 maar tijdens trainingen is (eigen) muziek toch wel lekker
Ik bedoel moderne muziek, zoals je bijvoorbeeld op 3FM hoort (Coldplay / The Killers / Keane etc.).quote:Op maandag 2 februari 2009 21:35 schreef michail8 het volgende:
http://www.trainingwiththestars.com/prod/podcast/podcasthome.htm
Hier nog meer, en deze zijn wel gratis te downloaden. Gewoon googlen op 'hardloopschema op mp3'.
Bedankt, ga ik doen.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:46 schreef michail8 het volgende:
Ik heb ze niet gedownload van die laatste site, maar is dat geen moderne muziek dan? Anders moet je een half uurtje van je favo radiozender opnemen ofzo (hiermee bijvoorbeeld).
Hehe, leuk idee. Maar nee.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:50 schreef michail8 het volgende:
Ga je er dan ook zelf doorheen lullen, dat je fier op jezelf bent enzo?
Valt volgens mij best mee.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:58 schreef michail8 het volgende:
Mja, maar telefoon is gelijk zo groot... dat loopt volgens mij niet relaxt.
Dacht ik ook, maar ik voel hem niet eens.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:58 schreef michail8 het volgende:
Mja, maar telefoon is gelijk zo groot... dat loopt volgens mij niet relaxt.
Ik zou ook een broek aandoen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:44 schreef E.T. het volgende:
Eind november in les 14 afgehaakt (batterij van m'n mp3 was leeg) en daarna 'kwam het er steeds niet van'
![]()
Vanavond weer beginnen. Ik begin maar met les 7, lijkt me wel weer een leuke instromer![]()
Runningshirt (lange mouw) + dikke longsleeve, zal dat genoeg zijn?
Meer dan genoeg. Gisteren ook maar weer eens een stukje gelopen, met een longsleeve hema shirt incl. normaal shirt. En dat was warm zat.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:44 schreef E.T. het volgende:
Eind november in les 14 afgehaakt (batterij van m'n mp3 was leeg) en daarna 'kwam het er steeds niet van'
![]()
Vanavond weer beginnen. Ik begin maar met les 7, lijkt me wel weer een leuke instromer![]()
quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:17 schreef northernlight81 het volgende:
Ik zou ook een broek aandoen.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:17 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Ik zou ook een broek aandoen.
Ik zou het daar te koud voor vinden. Ik loop in een thermo longsleeve, daarover een gewone longsleeve, en daarover een pull-over.quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:44 schreef E.T. het volgende:
Ik had spijt van m'n longsleevequote:Op donderdag 5 februari 2009 12:54 schreef michail8 het volgende:
[..]
Ik zou het daar te koud voor vinden. Ik loop in een thermo longsleeve, daarover een gewone longsleeve, en daarover een pull-over.
Het is wel snel warm als je loopt natuurlijkquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:39 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ik had spijt van m'n longsleeveIk had het veel te warm, kon m'n warmte iig niet kwijt.
Les 7 was trouwens iets te optimistisch na 2 maanden niets doen![]()
Zaterdag les 5 maar doen.
Ik vind een iPod Shuffle heel fijn, die heeft ook zo'n clipje dat je hem aan je broek ofzo kan hangen. Ik weet niet aan welke prijs je zat te denken maar die van mij kostte ¤60 voor 2 GB, en er was ook een 1 GB versie die ¤45 kostte, maar da's alweer een tijdje geleden dus misschien dat ze nu goedkoper zijn. Er zit alleen geen scherm op, da's soms wel jammer..quote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:15 schreef SiTuSavais het volgende:
Straks is les 10 aan de beurt![]()
Ik vond het echt verbazingwekkend hoe mijn conditie opeens is toegenomen afgelopen week. Van de ene op de andere keer kon ik opeens wél alles zonder moeite uitlopen, terwijl ik daarvoor eigenlijk geen enkele verbetering had gezienBouw je conditie niet geleidelijk op?
En nog twee vraagjes voor de lopers hier:
Heeft iemand nog tips voor een fijne kleine mp3-speler? De enige vereiste is dat ik hem moet kunnen bevestigen/omhangen en dat ie goedkoop is (ik gebruik hem toch alleen voor het lopen)De gsm die ik nu gebruik is al iets te vaak uit m'n zak gevallen.
En verder vroeg ik me af wat je nou het beste kan dragen als het regent/miezert? Ik ren nu gewoon altijd in een t-shirt/longsleeve + fleece trui + trainingsbroek. Een regenjas leek me nou niet echt een optie
Ik heb zelf even gezocht en de Creative Zen Stone Plus (hele mond vol, 4GB) leek me ook wel watquote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:20 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Ik vind een iPod Shuffle heel fijn, die heeft ook zo'n clipje dat je hem aan je broek ofzo kan hangen. Ik weet niet aan welke prijs je zat te denken maar die van mij kostte ¤60 voor 2 GB, en er was ook een 1 GB versie die ¤45 kostte, maar da's alweer een tijdje geleden dus misschien dat ze nu goedkoper zijn. Er zit alleen geen scherm op, da's soms wel jammer..
Zit er bij, samen met een siliconenhoesje, dus als hij valt, leeft hij vast ook nogquote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:22 schreef Luchtbel het volgende:
Ik vraag me af of er een clip op dat Stone ding zit, men wilde mij er in ieder geval een raar polsbandtasje bij verkopen maar dat leek me niks. Ik heb gewoon zo'n shuffle ding aangeschaft. En vandaaghardloopschoenen
Vind ik ookquote:Op maandag 9 februari 2009 23:21 schreef DaDude1987 het volgende:
Verbazend dat je conditie zo snel vooruitgaat! Ben nu bij les 19 en ging goed! Heb gisteren de coopertest gedaan en ik kwam uit in de categorie "goede conditie" echt supermooi!
geen probleem...ik gebruik 'm ook op andere schoenenquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:13 schreef engessa het volgende:
Iemand enig idee of die Nike+ sensor ook te gebruiken is in andere schoenen dan nikes? Er is namelijk geen enkele Nike schoen die ik fatsoenlijk pas maar het hele nike+ systeem vind ik erg tof en zou ook motiverend kunnen werken.
Of mis ik op de website van Nike gewoon een generieke sensor die je bv op je veters kunt binden?
quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:55 schreef Abbadon het volgende:
[..]
geen probleem...ik gebruik 'm ook op andere schoenen
zondag voor het eerst in maanden weer eens hardgelopen...vorig jaar de Evy-reeks gedaan, en nu was ik van plan bij les 6 te beginnen...bleek aan het einde les 10 te zijn geweest, maar het ging lekker...vrijdag weer!
dus tvp
die wil z'n conditie weer een beetje op peil krijgen voor hij op vakantie gaatquote:Op zondag 15 februari 2009 22:50 schreef Greys het volgende:
[..]Wat is er met de mooiweerloper gebeurd?
Heel!quote:
Meestal begin ik met eerst een minuutje lopen, gevolgd door rek- en strekoefeningen...maar echt warm wordt ik inderdaad ook altijd pas tijdens de eerste renstukjes...na afloop dan ook nog rekken en strekken en goed uitlopen, meestal zeker nog een minuut of 5 wandelen na afloop...een beetje pijn en stijfheid hoort er overigens gewoon bijquote:Op donderdag 26 februari 2009 12:50 schreef SiTuSavais het volgende:
Wat doen jullie trouwens aan opwarming? Ik begin nu aan de lessen die starten met langere stukjes (5 minuten) en ik merkte bij de vorige lessen al dat ik minimaal 2 renstukjes nodig heb om een beetje warme benen te krijgen.
Tijdens die eerste twee keer rennen, voelen mijn benen echt heel erg stijf/licht pijnlijk.
Ik merkte overigens de afgelopen week (week 6) wel dat ik niet meer uitgeput raakAlleen stijve benen dus.
Ok mooiquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:50 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Meestal begin ik met eerst een minuutje lopen, gevolgd door rek- en strekoefeningen...maar echt warm wordt ik inderdaad ook altijd pas tijdens de eerste renstukjes...na afloop dan ook nog rekken en strekken en goed uitlopen, meestal zeker nog een minuut of 5 wandelen na afloop...een beetje pijn en stijfheid hoort er overigens gewoon bij
Als het goed is is de opbouw zo gemaakt dat je met een kleine warming up/cooling down gewoon de les kan lopenquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:06 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Ok mooiIk vind het niet erg verder, maar ik vroeg me af of ik misschien iets hartstikke fout deed ofzo.
Maar geen spierpijn achteraf hier, zeker niet als ik even onder de warme douche spring
quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:59 schreef Marurk het volgende:
Ik ben nu al een dikke maand niet meer geweest.![]()
Druk, druk, druk.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:33 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
![]()
Waarom? Het is alleen maar fijner weer geworden
er zijn nog 30 lessen, van een half uur naar een uurquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:17 schreef Luchtbel het volgende:
Mijn schema is uit. Ik kan een half uur hardlopen
En nu de grote vraag: en nu? Behalve gewoon doorlopen natuurlijk.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:17 schreef Luchtbel het volgende:
Mijn schema is uit. Ik kan een half uur hardlopen
En nu de grote vraag: en nu? Behalve gewoon doorlopen natuurlijk.
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 02:03 schreef NieTTus het volgende:![]()
Ik had Evy 1 bijna uit... in Oktober.. toen door tijdgebrek/gebrek aan ruggegraat ivm herfst/winter-vroeg donker-prutweer niet meer gelopen... Maandag ga ik weer beginnen... (inmiddels wel weer gestopt met roken, ben alleen kwijt hoe lang alweer, maar geloof vanaf januaridus verwacht wel dat het redelijk snel weer op pijl moet zijn... Ga proberen in te stromen bij les 6!)
Hey, daar zit ik ook ongeveerquote:Op maandag 2 maart 2009 22:32 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl meldt zich ook weer.
Ik ben er ff een tijdje uitgeweest (verhuizing, feestdagen en meer van dat soort "smoezen"), maar nu ben ik weer lekker bezig. Vanavond les 19 gelopen en nu al bang voor les 20. Wat gaat het schema daar ineens hard zeg.
Verder ben ik van plan om op 22 maart een 5 km loop te gaan doen, eens kijken hoe lang ik daar dan over ga doen
Bouw het gewoon lekker op, dus geen lessen skippen maar gewoon doorlopen. Dan is de overgang toch minder groot en bouw je je conditie op een betere manier op.quote:Op woensdag 4 maart 2009 19:45 schreef NieTTus het volgende:
En les 5 er weer opzitten.. Heb het idee dat het wat te makkelijk loopt, ik heb nog behoorlijk adem over als ik weer moet gaan 'uitlopen'. Is het verstandig om toch wat lessen hoger te gaan zitten, of kan ik beter gewoon de lessen in volgorde blijven volgen?
(ter info, ik loop op maandag, woensdag en vrijdag, en op dinsdag en donderdag doe ik RPM...Weekend is rust)
Verstandig inderdaad. Ik merkte toen ook dat ik aan die minuten wandelen meer dan genoeg had, maar toch maar niets gaan forceren. Ik begon immers van het nulpunt, en ik merk nu wel dat wanneer ik een tijd niet gelopen heb, het stukken soepeler gaat, gewoon omdat de basis goed is geweestquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:18 schreef NieTTus het volgende:
Oke, dan trek ik hem zo gewoon doorWas al bang dat ik anders gewoon weer te hard van stapel loop
Thnx!!
De 4x8 vond ik persoonlijk stukken vermoeiender dan de 10-10-12quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:58 schreef Jojogirl het volgende:4x minuten gelopen
Maar wat gaat het schema hier snel zeg. In één week van 5-6-7-8 minuten lopen naar 10-10-12. Echt bizar. Ben benieuwd of ik dat ga redden.
Als je eenmaal loopt, dan gaat het toch wel goedquote:Op woensdag 4 maart 2009 22:18 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
De 4x8 vond ik persoonlijk stukken vermoeiender dan de 10-10-12
True, ik vind het altijd vervelend om te stoppen omdat het op het eind pas echt lekker gaat. Dat heb ik daarnet dan ook maar niet gedaan: 15+21 minuutjes ipv 2x15, die 30 minuten gaan helemaal goedkomenquote:Op donderdag 5 maart 2009 08:26 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Als je eenmaal loopt, dan gaat het toch wel goed
Naadloze sokkenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:00 schreef SiTuSavais het volgende:
Les 23 achter de rugIk heb mijn nieuwe hobby gevonden. Maar twee van mijn tenen zijn wel blauw aan het worden
Terwijl de schoenen niet te klein lijken te zijn. Ik hoop maar dat het aan de sokken ligt...
Ik heb nog steeds de draad niet opgepikt.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:44 schreef FJD het volgende:
[..]
Naadloze sokkenDat hele gedoe van extra support en verbeterde warmteafvoer kan me weinig schelen maar naadlozen sokken zijn echt ideaal
Afgelopen vrijdag 10 minuten gelopen, nog beetje pijn in m'n rechterbeen maar ik verwacht over een week of drie wel van start te kunnen gaan
Het opstellen van een schema werkt voor mij. Dan 'moet' je gaan lopen zeg maar, anders kan je het niet afvinken op je schema.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:41 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds de draad niet opgepikt.![]()
En ik wil mijn lichaam toch wel in vorm blijven houden eigenlijk. Heb het ook altijd super gevonden, dat rennen, maar heb de laatste tijd echt gebrek aan motivatie.
Iemand dus tips op mij weer aan het rennen te krijgen? Denk dat ik morgen maar gewoon echt eens moet gaan.Luiwammes die ik ben!
Ja, zo'n schema had ik.quote:Op zondag 8 maart 2009 02:03 schreef michail8 het volgende:
[..]
Het opstellen van een schema werkt voor mij. Dan 'moet' je gaan lopen zeg maar, anders kan je het niet afvinken op je schema.
Heel veel zelfdiscipline om de lessen van Evy door te komen. Dat is echt het moeilijkste deel om door te komen. De maanden er na zou je er zoveel plezier in moeten hebben dat je wel 5x in de week wil hardlopenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:41 schreef Marurk het volgende:
Iemand dus tips op mij weer aan het rennen te krijgen? Denk dat ik morgen maar gewoon echt eens moet gaan.Luiwammes die ik ben!
Dat jaquote:Op zondag 8 maart 2009 09:04 schreef FJD het volgende:
[..]
Heel veel zelfdiscipline om de lessen van Evy door te komen. Dat is echt het moeilijkste deel om door te komen. De maanden er na zou je er zoveel plezier in moeten hebben dat je wel 5x in de week wil hardlopen
ja, misschien gewoon te hard gestart...en de forse wind zal ook niet geholpen hebben...naja, vrijdag weer, en dan zien we welquote:Op maandag 9 maart 2009 22:36 schreef Jojogirl het volgende:
Gewoon iets te hard van start gegaan Abbadon en daardoor verder gelopen, maar jezelf opgeblazen o.i.d.?
bedankt voor deze bijdragequote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:24 schreef BanaBox het volgende:
Ga gwoon naar een atletiek vereniging...
quote:
In 1998 Steve Boyett learned to play the didgeridoo, a unique Australian wind instrument. This led him to learn about digital recording, which led to compos- ing electronica, which led to DJing. Which, as everybody knows, leads straight to heroin.![]()
He swore he'd never be a DJ. When he started DJing, he swore it was just for fun and he'd never play out. When he started playing out, he swore it would only be at parties. When he started playing small clubs, he decided the smartest thing to do would be to swear never to become filthy, stinking rich.
He's played Hollywood & Vegas clubs, Burning Man, conventions, after parties, and private events. He keeps the room moving with house, progressive house, breakbeat, funk, tech house, pop remixes, downtempo, spoken-word poetry — whatever keeps the vibe alive.
He produces three of the world's most popular music podcasts: Podrunner and Podrunner: Intervals (workout music mixes), and Groovelectric (dance music mixes of what he calls New Old Funk).
Dat moet gewoon heel goed te doen zijn! En het zal je ook wel een ontzettend goed gevoel geven als je het uitgelopen hebt!quote:Op zondag 22 maart 2009 08:59 schreef Jojogirl het volgende:
Oe, straks ga ik een 5k wedstrijd lopen. Doel is in 1 keer uitlopen zonder wandelen en het liefst ook nog in 32 minuten ofzo.
Succesquote:Op zondag 22 maart 2009 08:59 schreef Jojogirl het volgende:
Oe, straks ga ik een 5k wedstrijd lopen. Doel is in 1 keer uitlopen zonder wandelen en het liefst ook nog in 32 minuten ofzo.
daar ben ik vorig jaar mee begonnen, zit nu op de 10k. het is wel alleen maar house muziek, maar dat vind ik wel lekker tijdens het hardlopen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:11 schreef devlinmr het volgende:
Voor degene die moe worden van Evy is DJ Steveboymisschien nog een alternatief:
http://www.djsteveboy.com/intervals.html
[..]
Evy 5-10km doen dan?quote:Op zondag 22 maart 2009 10:03 schreef FJD het volgende:
[..]
Succes
Ik vrees dat ik Evy vroegtijdig de deur uit zal doenBlijkbaar zijn m'n spieren nog een beetje in vorm na een jaar lang hardlopen en een jaar lang fietsen. Gisteren in 31:30 6,4km gelopen met 1 minuut pauze precies int midden. Jammer, Evy was wel gaaf namelijk
Gefelicitieerdquote:Op zondag 22 maart 2009 13:21 schreef Jojogirl het volgende:
En ik heb de 5k in 1 keer gered. Was alleen niet heel gelukkig met m'n tijd: 32:55.
Wel grappig: ik ging ff m'n tas pakken en stond toen weer op tijd bij de finish om een collega te zien finishen na 37:43. Zij liep de 10k
Neuh. Ik moet nog wel terug hoor. Dat ik m'n diepe kuitspieren voel vind ik geen probleem maar m'n knie voel ik ook en dat betekent dat 6,4km nu nog te ver isquote:Evy 5-10km doen dan?
Komt vanzelf johquote:Op zondag 22 maart 2009 14:28 schreef Jojogirl het volgende:
Met de tijd ben ik niet blij omdat ik nog steeds een keer onder de 30 minuten wil. Nou wist ik wel dat dat nu nog absoluut niet haalbaar was, maar toch ...Ik had gehoopt er al iets dichter in de buurt te komen.
En verder wel lekker gelopen. Beetje last van m'n rechterheup, maar verder prima. En ik was nog niet helemaal op ook. Heb in de laatste km nog even een paar zinnen gewisseld met de man waar ik naast liepen er vervolgens nog even een eindsprint uitgegooid.
Tis ook puur overbelasting dus geen drama. Fysio is best een aanslag nu omdat ik eerst een kwartier moet gaan hardlopen en dan nog allemaal oefeningen moet doen die juist m'n knie en enkels belasten. Morgen weer naar de fysio en dan even overleggen om de intensiteit van de oefeningen naar beneden te brengen. Komt goedquote:Wel balen dat je die knie nog voelt FJD, maar 6.4 km is al best weer eens eindje.
Ja, bizar hč. Maar zij doet ook mee aan het NK cross en 10k enzo. Geen professional, maar wel echt elke dag trainen, 3x per week bij een club en er alles voor opzij zetten, dus wel verdiend ook dat ze nu d'r PR aanscherpt.quote:Op zondag 22 maart 2009 14:33 schreef ColdFeet het volgende:
10 km in minder dan 38 minuten??? Wow![]()
Maar 32 nogwat is ook bepaald niet slecht, JojoIk doe het je nog niet na
![]()
Ik ga vandaag les 15 lopen. Vorige keer les 14 met dat vreselijke orgasme-nummerBwuh
heb je deze al gehad?quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:41 schreef DaDude1987 het volgende:
les 21 is echt klote, staat op het schema dat het 10,10,12 minuten is, maar het is gewoon 15,15 !
Ook draait Evy de hele tijd dezelfde muziek, we krijgen een haat/liefde relatie
Waarom staat er: Insluiten op verzoek uitgeschakeld?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:52 schreef computergirl het volgende:
[..]
heb je deze al gehad?
http://www.youtube.com/watch?gl=NL&hl=nl&v=EhciSzcVyDk
Ze is zo leukquote:Op woensdag 1 april 2009 06:39 schreef Eigenmijsje het volgende:
Ik ga morgen met Evy beginnen. Vorig jaar ook al een paar lessen gedaan en het viel me zeker niet tegen.
Tadaa! Eerste hit bij googlequote:Op woensdag 1 april 2009 22:15 schreef Gimmick het volgende:
Kunnen jullie mij helpen? Ik zoek een armband om mijn mp3-speler in te stoppen tijdens het hardlopen. Die zijn er zat, maar 90% voor gemaakt voor de iPod. En ik heb geen iPod. De overige 10% zijn van andere merken voor hun mp3spelers. Helaas heeft mijn mp3speler (Cowan D2) geen bijpassende armband. Nu kan ik uiteraard een band van een ander merk nemen, maar het lijkt wel of dat voor mij formaat mp3speler (7,8 bij 5,5 bij 1,5 cm) niet wilt lukken. Te groot of te klein.
Weten jullie een passende universele armband? Verkopen rennersspeciaalzaken veel verschillende van die armbanden?
Dank! Niet echt wat ik in gedachten had (en misschien had ik hem daarom ook niet zelf gevonden), maar komt toch wel het dichtste in de buurt ... Overwegen waard. De lengte van de band zal voor mij geen probleem zijn. Dunne pootjes.quote:Op donderdag 2 april 2009 19:21 schreef SG-sam het volgende:
[..]
Tadaa! Eerste hit bij google.
Het is raadzaam om alvorens de aankoop eerst de review te lezen (band schijnt langer te mogen zijn).
Voor de rest ben ik nog steeds bezig met het hardlopen, al gaat het nog niet zo snel. Ik train 3 maal in de week een half uurtje en merk dat mijn conditie in ieder geval vooruit gaat.
hoe lang heb je deze schoenen al?quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:31 schreef michail8 het volgende:
Zijn nog wel dure nieuwe schoenen, waarvoor ik zo'n test heb gedaan bij die winkel!
?quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:33 schreef Steve-O het volgende:
Heeft iemand een schema voor het prepareren voor de Dam tot dam loop ?
Keurig! Goed te lezen dat je weer bent begonnen!quote:Op zondag 5 april 2009 13:52 schreef eer-ik het volgende:
Om eerlijk te zijn had k niet verwacht dat ik het vol zou houden.
Ben er duidelijk even uit geweest (3 maanden) maar heb het toch nog best aardig gedaan.
M'n average pace is er slechts 1 seconde op achteruit gegaan.
Hier de laatste run.
Ben niet ontevreden en daarbij was het werkelijk heerlijk om weer eens te lopen.
Dinsdag weer
Op www.hardloopschema.nl staan wel meerdere schema's, maar niet speciaal voor de Dam tot Dam loop. Wanneer ga je 'm lopen, zaterdagavond of zondag? En op zondag zijn meerdere afstanden toch?quote:
Welke serie zoek je?quote:Op maandag 6 april 2009 15:36 schreef Nouwk het volgende:
Iemand nog Evy voor mij? Ik heb niet alles zie ik maar kan zo niets vinden..
www.bongercorp.com/start2runquote:Op maandag 6 april 2009 15:36 schreef Nouwk het volgende:
Iemand nog Evy voor mij? Ik heb niet alles zie ik maar kan zo niets vinden..
Valt wel mee hoor lijkt mequote:Op maandag 6 april 2009 16:49 schreef Silenus het volgende:
Heb net 10 km gelopen in 59 minuten. Wil volgende week aan de 10 km van de Jaarbeurs Utrecht Marathon meedoen, maar kom ik met 59 minuten echt in een achterhoede terecht tussen oudjes etc of sta ik niet héél erg voor paal met een dergelijke tijd.
Het is over precies zeven dagen al, dus denk niet dat ik er nog meer dan 3/4 minuten vanaf kan halen.
Moet lukkenquote:Op woensdag 8 april 2009 10:45 schreef Eigenmijsje het volgende:
Een vriendin heeft me gevraagd of ik met haar in september bij de ten miles 10km wil lopen. Is dat haalbaar als ik nu pas begonnen ben met Start to Run?
Loop eerst lekker dat hele schema van Evy uit en je zult zien dat je conditie echt ziender ogen is verbeterdquote:Op woensdag 8 april 2009 12:32 schreef Poezebeest het volgende:
Hallo allen, hier een nieuwkomer die vandaag is begonnen met de 1e les van Evy. Met een conditie van -10 vond ik het best aardig gaan, was wel blij dat ik na die 3 min niet nog een keer hoefde.
Ik heb nog geen doel, moet eens ff kijken of er in de buurt iets te rennen is over 2,5 maand.
(edit: heb trouwens wel een doel, een paar kilo afvallen en mijn conditie verbeteren)
Is het bij jou ook zo dat les 7 of 8 les 13 dus van serie 2 niet compleet is?quote:Op maandag 6 april 2009 17:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Welke serie zoek je?
Liever: welke aflevering moet je nog hebben?
Ik heb serie 1 toevallig op m'n webspace staan, wel alles in losse mp3's, niet als 1 bestand.
Dat setje op mijn pagina?quote:Op woensdag 8 april 2009 13:05 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Is het bij jou ook zo dat les 7 of 8 les 13 dus van serie 2 niet compleet is?
Hij is ook niet compleet in dat setje dat ik hierboven heb gedownload.
Rarig
Ja, zal het eens proberen.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:21 schreef Daph_ het volgende:
Evy doet ook niet aan rek- en strekoefeningen voor zover ik weet hoor, dat moet je zelf van te voren doen
Ik heb er eerlijk gezegd ook nooit zin in. Ik "hups" wat en wandel eerst een stukje voor ik begin met hardlopen, maar dat is het ook. Na afloop doe ik wel even rekken en strekken..quote:Op donderdag 9 april 2009 16:28 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja, zal het eens proberen.
Maar medici zeggen dat het geen zin heeft.
Ik heb die serie dus twee keer en bij beide is les 13 incompleet. Die stopt ook plotseling na een minuut of 11 dacht ik. Vreemdig!quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:47 schreef Daph_ het volgende:
Ik denk dat ik toch de 5 - 10 km op mijn iPod ga zetten zodat ik af en toe wat ondersteuning heb bij het lopenIk heb alleen geen idee of de muziek een beetje leuk is (na les 20 van 0 - 5km ging het toch echt bergafwaarts met de muziekkeuze)..
Hmm dat is inderdaad vreemdquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:50 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik heb die serie dus twee keer en bij beide is les 13 incompleet. Die stopt ook plotseling na een minuut of 11 dacht ik. Vreemdig!
Cool. Ik loop nu namelijk gewoon op zelfgemaakte playlists, is ook prima hoor maar als het met Evy kan dan is het altijd beterquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:08 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hmm dat is inderdaad vreemdVolgens mij heb ik de 10 km op mijn laptop thuis, zal eens luisteren of die het wel doet. Laat het wel even weten
waarom ga je niet voor de 5-10 van evy?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:04 schreef vrolijke-frits het volgende:
Net de eerste keer na deel 1 zonder Evy gelopen. Het is wel stil zonder haar
Zo. Jij spit ff ver terug!quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:49 schreef blessed19 het volgende:
[..]
waarom ga je niet voor de 5-10 van evy?
vandaag begonnen met de eerste les van haar. best tof! ik heb bij runnersworld gehoord dat je ook via een nano-pod en nike-plus naar muziek kan luisteren, terwijl je ook ondertussen doorkrijgt wanneer je moet gaan rennen en wanneer je moet gaan lopen. ben erg benieuwd hoe dat werkt!
Het klopt sowieso nietquote:Op zaterdag 11 april 2009 13:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zo. Jij spit ff ver terug!![]()
Maar ik wil ook wel die tweede serie gaan lopen alleen is les 13 incompleet en daarom vind ik het kut om te beginnen. Ik wil dat het allemaal gewoon klopt.
Hehe nee inderdaad, maar daar is het wel heel gortig dan. Normale lessen duren zo rond de 40 minuten en langer, en deze is na 9 minuten al klaar, zonder afkondigingquote:Op zaterdag 11 april 2009 13:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Het klopt sowieso niet
De minuten die zij minuten noemt, zijn nooit correct eigenlijk...
ik zal zo es kijken hoelang mijn versie is.quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:12 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe nee inderdaad, maar daar is het wel heel gortig dan. Normale lessen duren zo rond de 40 minuten en langer, en deze is na 9 minuten al klaar, zonder afkondiging
En daarom wil ik de juiste versie. Ze staan in mijn iTunes trouwens niet als podcast vermeld, maar als losse nummers. Iemand enig idee (Mac) hoe ik dit naar podcast kan omzetten?quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:22 schreef eer-ik het volgende:
Dat lijkt me dan inderdaad helemaal niet te kloppen
Niet?quote:Op zaterdag 11 april 2009 15:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En daarom wil ik de juiste versie. Ze staan in mijn iTunes trouwens niet als podcast vermeld, maar als losse nummers. Iemand enig idee (Mac) hoe ik dit naar podcast kan omzetten?
Gastquote:Op donderdag 9 april 2009 16:28 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja, zal het eens proberen.
Maar medici zeggen dat het geen zin heeft.
Het nut van statisch stretchen vooraf is inderdaad onder discussie, dynamische stretches kunnen in ieder geval wel nuttig zijnquote:Op zondag 12 april 2009 03:41 schreef Booomer het volgende:
[..]
Gast, ik weet niet wat voor "medici" jij spreekt, maar elke fysiotherapeut, sportarts of dokter die ik spreek zegt gewoon dat rekken en strekken, zowel voor als tijdens als na het trainen goed is voor je spieren...
Heb jij enig idee hoe ik dat ook kan krijgen?quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Niet?
Bij mij staan ze wel als podcast maar dat was gewoon standaard al...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |