PCDquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Net bekend geworden dat If You Seek Amy single #3 van Britney wordt!!!
[Homo 2274] Sexy feestjes in andermans broek - Hypnotist 2.0
En nieuwe PCD song:
quote:
En themesong van The City, Oquote:
OMG, is dat het doorsnee Pann publiek?quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:26 schreef MisterO het volgende:
Hee ang3l, de foto's van Pann Breda staan onlinewij staan er niet op, maar deze mensen herken je vast nog wel
![]()
[ afbeelding ]
Die rechter, vressselijk!![]()
[ afbeelding ]
De lieve, wazige jongen links![]()
[ afbeelding ]
Rowena![]()
[ afbeelding ]
Is rechts nou een jongen of een meisje![]()
[ afbeelding ]
Eh. tja.
[ afbeelding ]
en de jongen die mij altijd met Jan Smit vergelijkt![]()
[ afbeelding ]
http://www.britneyspears.(...)tneys-3rd-single.phpquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:00 schreef MisterO het volgende:
ECHT CDP!![]()
![]()
Ik hoorde dat het juist Unusual you of Out from Under zou worden..
bron?!
quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
En themesong van The City, OWHITNEY
![]()
[ afbeelding ]
vond het lijken op een soort kinderdisco. Ik ken het hele concept niet, maar goedquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
OMG, is dat het doorsnee Pann publiek?
Gossip Girl!quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:05 schreef linebear het volgende:
mmm wat is Gossip Girl toch funWou dat ik zo'n bitch als Blair kon zijn
quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
hoe tof! Kill the Lights was nog leuker geweest, en Out from Under zou een veel grotere hitpotentie hebben in Nederland, maar ik kijk nu al uit naar de clipquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
http://www.britneyspears.(...)tneys-3rd-single.php
Out of Under is zo'n bagger lied.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:10 schreef MisterO het volgende:
[..]
hoe tof! Kill the Lights was nog leuker geweest, en Out from Under zou een veel grotere hitpotentie hebben in Nederland, maar ik kijk nu al uit naar de clip
jaaa die is ook leuk! En Shaun the Sheepquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:07 schreef linebear het volgende:
ach ja, af en toe lekker ontspannen, daar is niks mee.
Ga straks even Wallace and Grommit kijken
Zag ik dat goed, was dat Ralph op 1e foto, die nieuweling van Eindhoven meet ?quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:08 schreef MisterO het volgende:
[..]
![]()
Is het zo erg dat er OMG geroepen moet worden? Ik vind de foto's wel gezellig uitzien
Out from Under is echt zo'n catchy janklied dat het in Nederland goed zou doen (net zoals Everytime).quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Out of Under is zo'n bagger lied.
Kill the Lights zal wel de laatste single worden gok ik ofzo.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zag ik dat goed, was dat Ralph op 1e foto, die nieuweling van Eindhoven meet ?
ga Matter of Death and Loaf kijkenquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jaaa die is ook leuk! En Shaun the Sheep
ik bedoel Matter of Loaf and Deathquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:13 schreef linebear het volgende:
[..]
ga Matter of Death and Loaf kijken
Nee erg niet, ik zie mezelf er gewoon niet tussen staan.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:08 schreef MisterO het volgende:
[..]
![]()
Is het zo erg dat er OMG geroepen moet worden? Ik vind de foto's wel gezellig uitzien
quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:13 schreef linebear het volgende:
[..]
ga Matter of Death and Loaf kijken
Ik sleep je gewoon mee hoorquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee erg niet, ik zie mezelf er gewoon niet tussen staan.
Wat is het concept dan? ...on Tour? Thema-feest door het hele land o.i.d.?quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:15 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik sleep je gewoon mee hoorde ouderen durven gewoon niet op de foto
Gossip Girl?quote:
De komende weken (maanden?) iig niet...eerst revalideren.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:15 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik sleep je gewoon mee hoorde ouderen durven gewoon niet op de foto
Gewoon een homodisco dat 1 keer per maand in Utrecht wordt gehouden en een paar keer per jaar 'on tour', dus op een andere locatie. Komen vooral jongere mensen 18-25 jaar. Commerciele muziek vooral en super gezelligquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Wat is het concept dan? ...on Tour? Thema-feest door het hele land o.i.d.?
Waarvan?!quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
De komende weken (maanden?) iig niet...eerst revalideren.
hahaah die bekken maak jij screenshots ofzo?quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whitney
hahaha berenPANNquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:21 schreef linebear het volgende:
alvast een foto voor TMM ... de berenPANN
[ afbeelding ]
nee Googlequote:Op woensdag 7 januari 2009 21:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hahaah die bekken maak jij screenshots ofzo?
nopequote:Op woensdag 7 januari 2009 21:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hahaha berenPANN![]()
jij bent de rechter?
WTF!quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dubbele elleboogfractuur
exactly my thoughtsquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hahaha omg hoe vies.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:32 schreef linebear het volgende:
zo gruizig is het nu op het berenPANN
[ afbeelding ]
De foto's van multisexi ed zien er wel anders uit hoor.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:34 schreef MisterO het volgende:
Sorry hoor, maar bij elke homofeest foto's zul je zulke foto's aantreffen. Das gewoon de realiteit guys
Ik kwam maandag op een glad stuk terecht..val -> auw -> huisarts -> ziekenhuis -> foto -> spoedeisende hulp -> huisquote:
typ je met 1 hand?quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik kwam maandag op een glad stuk terecht..val -> auw -> huisarts -> ziekenhuis -> foto -> spoedeisende hulp -> huis
dag erna:
ziekenhuis -> operatie
damn, dat sucksquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik kwam maandag op een glad stuk terecht..val -> auw -> huisarts -> ziekenhuis -> foto -> spoedeisende hulp -> huis
dag erna:
ziekenhuis -> operatie
De fotograaf van Multisexi fotografeert alleen maar de meest vage zogenaamde hippe uitziende mensenquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:35 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
De foto's van multisexi ed zien er wel anders uit hoor.
die flyers die ze vasthouden, zien er ook erg pijnlijk uit.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:32 schreef linebear het volgende:
zo gruizig is het nu op het berenPANN
[ afbeelding ]
dat is waar, maar ik heb dus nog geen andere foto's gezien.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:44 schreef MisterO het volgende:
[..]
De fotograaf van Multisexi fotografeert alleen maar de meest vage zogenaamde hippe uitziende mensen
Ja, ik had er nog nooit iets van gezien. Maar ik vond 'm nu in de uitverkoop dus ik dacht 'what the heck'. Maar ik ben geen fan geworden. Al had ik er best dubbel zoveel voor willen betalen in verband met de tepel van Zac Efron die een volle seconde in beeld was. Maakte de hele film!quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:22 schreef mike_hunt het volgende:
zat je eerste deel te kijken?
Vroeger had je de April waar iedereen gorgeous was en verveelt voor zich zaten uit te staren, das nou ook niet echt gezelligquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:34 schreef MisterO het volgende:
Sorry hoor, maar bij elke homofeest foto's zul je zulke foto's aantreffen. Das gewoon de realiteit guys
quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:21 schreef linebear het volgende:
alvast een foto voor TMM ... de berenPANN
nou nou, dat gaat wat ver... maar heb nog nooit aan de tieten van GB gezeten (een van de weinige in Amsterdamquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat een varkensboer opmerking kan dit zijn![]()
![]()
![]()
Vond 'em toen nog niet zo (te jong). Maar hij droogt lekker opquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:46 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ja, ik had er nog nooit iets van gezien. Maar ik vond 'm nu in de uitverkoop dus ik dacht 'what the heck'. Maar ik ben geen fan geworden. Al had ik er best dubbel zoveel voor willen betalen in verband met de tepel van Zac Efron die een volle seconde in beeld was. Maakte de hele film! [ afbeelding ]
weer diezelfde elleboog als toen met de fiets ?quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
dag erna:
ziekenhuis -> operatie
voormalig? Is het nu een bitchfight?quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:47 schreef Gellarboy het volgende:
[..].
.
.
.
Baz, mijn voormalig beste vriendje.
Vlak voor hij naar het buitenland verhuisde hebben we het goed gemaakt, maar nu alsnog geen contact meer.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:49 schreef mike_hunt het volgende:
voormalig? Is het nu een bitchfight?
jij weet echt alles van iedereen..quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
weer diezelfde elleboog als toen met de fiets ?
hier ziet ie er veel meer macho uit. Hij lijkt ook wel gegroeidquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:49 schreef Gellarboy het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is leuker van ons.
Ik mis hem..
resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomstquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:48 schreef linebear het volgende:
[..]
nou nou, dat gaat wat ver... maar heb nog nooit aan de tieten van GB gezeten (een van de weinige in Amsterdam)
Hij heb wel een vette tattoo..quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:50 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Vlak voor hij naar het buitenland verhuisde hebben we het goed gemaakt, maar nu alsnog geen contact meer.
HIj staat heel raar in elkaar gedoken op die eerste foto.quote:
sorry te jongquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst
quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:51 schreef Gellarboy het volgende:
[ afbeelding ]
Uit mijn eigen portfolio. En ik heb het er nooit mee gedaan GODVERDOMME!.
je moet hier wel gewoon opletten dan leer je best wel het een en ander over personenquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jij weet echt alles van iedereen..
Nee dit keer de linkerkantquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
weer diezelfde elleboog als toen met de fiets ?
meer op Edward Nortonquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:52 schreef Gellarboy het volgende:
Ik vond hem trouwens altijd heel erg lijken op Kiefer Sutherland. Ziet iemand hier dat ook?
hij heeft er wel wat van weg maar hij is wel grover dan Kieferquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:52 schreef Gellarboy het volgende:
Ik vond hem trouwens altijd heel erg lijken op Kiefer Sutherland. Ziet iemand hier dat ook?
poor youquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee dit keer de linkerkant
dat kan niet, want daar sta ik niet op de fotoquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:55 schreef linebear het volgende:
heb mijn droom gevonden op de foto's van furball
[ afbeelding ]
Dat is hij mike.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:53 schreef mike_hunt het volgende:
is dit recentelijk? Je lijkt wel afgevallen
o sorrrrrrrryyyyyyyyquote:
Da's mij al te dik.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:59 schreef MrBrightside het volgende:
Gewoon net als mijn eigen mond eigenlijk.![]()
nee, ik wil ook bovenlip zienquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:58 schreef Gellarboy het volgende:
Echt?. Ik vind die mond JUIST retesexy.
Een mond zonder bovenlip en je kunt me opdweilen..
Hahahahaha!!!! Die koppen!quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:59 schreef linebear het volgende:
strak strak in mijn berenpakdie gekke Sjag ook
[ afbeelding ]
die zitten niet aan de shandyquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:59 schreef linebear het volgende:
[ afbeelding ]
2006 volgens mij...quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:02 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Hahahahaha!!!! Die koppen!.
En wat heeft Sjag een rare baard. Maar hoe oud is dit? Zo te zien is het al een poosje terug.
En ook daar zie ik me niet tussen staan.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:59 schreef linebear het volgende:
[ afbeelding ]
Stiekem wel hoor.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En ook daar zie ik me niet tussen staan.
lekkere kerel. Lekker veel haarquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:06 schreef Gellarboy het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn lekkertje Steve met zo'n zelfde baard. Ik vind het niks.
ja dat lijkt wel modelletje Christiano Ronaldoquote:
ze zochten nog een nijlpaard in Artisquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:08 schreef mike_hunt het volgende:
maar deze lippen hmmmmmm
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
dat is een kwestie van geduldig wachtenquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ben niet harig & oud genoeg.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:10 schreef linebear het volgende:
[..]
ze zochten nog een nijlpaard in Artis
ik sta niet op Nigthtours... ook niet bij de foto's op de Furball site...quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:08 schreef Gellarboy het volgende:
Wanneer ga jij nou eindelijk eens foto's van jezelf online zetten? Ik zou bij God niet meer weten hoe je eruit zag. Sta je er zelf niet tussen, op Nighttours?
Wanneer is de housewarming?quote:
Tenzij je blond bent.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat is een kwestie van geduldig wachten
Ik heb niet eens echte bakkebaardenquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat is een kwestie van geduldig wachten
Ik vond van de week twee grijze haren boven mijn oor. Ik had echt zoiets van waar is een mes en mijn pols.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:13 schreef linebear het volgende:
het is toch wel shocking als er heel veel grijze haren in je baard zitten... nee ik ga hem niet afscheren
Als het huis klaar is, maar het is dus nog allemaal niet helemaal duidelijk wie wat en wanneerquote:
Hoera! En ik een baan.quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb niet eens echte bakkebaarden
Foto's! dat willen we zien!quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:13 schreef linebear het volgende:
het is toch wel shocking als er heel veel grijze haren in je baard zitten... nee ik ga hem niet afscheren
Hoera! Ik heb Lips.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:14 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Hoera! En ik een baan.
Maar dat wisten we allebei al toen we er op reageerden..
begin ook al fucking rimpels te krijgenquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik vond van de week twee grijze haren boven mijn oor. Ik had echt zoiets van waar is een mes en mijn pols.
schoenpoets ?quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:13 schreef linebear het volgende:
Again, not important.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik ben niet harig & oud genoeg.
Das wat Dirk en zijn Vriendje ook hebben toch? Zelfde als singstar voor de nintendo toch, maar dan van een andere spelcomputer?quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:15 schreef MrBrightside het volgende:
want toen ik geboren werd moest er eerst haar van mijn rug geschoren worden.![]()
ja de commodore 64quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:17 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Das wat Dirk en zijn Vriendje ook hebben toch? Zelfde als singstar voor de nintendo toch, maar dan van een andere spelcomputer?
Je moet me nog accepteren op Live.quote:
Nee dat is uit de tijd van de MSX, of hebben ze het merk weer uit de kast gehaald?quote:
echt niet, alleen bij Blake Carringtonquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:18 schreef Gellarboy het volgende:
Grijze haren bij jonge mannen zijn trouwens ook sexy.
Waarschijnlijk was je toen al voorbereid op de nieuwe ijstijd waar we momenteel kennis mee maken.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:15 schreef MrBrightside het volgende:
[..]Ik ook niet. Ik snap er ook echt niets van want toen ik geboren werd moest er eerst haar van mijn rug geschoren worden.
![]()
quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:18 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nee dat is uit de tijd van de MSX, of hebben ze het merk weer uit de kast gehaald?
quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:17 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Das wat Dirk en zijn Vriendje ook hebben toch? Zelfde als singstar voor de nintendo toch, maar dan van een andere spelcomputer?
Ik heb sinds de avond van de Linda, Roos & Headbutt mijn Xbox al niet meer aan gehad. Ik doe het nu wel even.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:18 schreef MrBrightside het volgende:
Je moet me nog accepteren op Live.En oh, ik heb je ingehaald met achievements.
Mja, maar dat is dus nooit meer teruggekomen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:17 schreef Gellarboy het volgende:
[..].
.
.
.
.
Okay, ik ben toch om..
Ow, dan zal het grafisch wel heel mooi zijn!quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:19 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Ja, wij doen het op een Atari.
je kwam, je zeg en ging?quote:
tsssk.... singstar is van de Playstationquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:17 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ik wist wel dat ik sexy wasquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:18 schreef Gellarboy het volgende:
Goh, was je niet allang om?quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:17 schreef Gellarboy het volgende:
[..].
.
.
.
.
Okay, ik ben toch om..
Singstar is van de WIE?? Wii bedoel ik??quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:22 schreef linebear het volgende:
tsssk.... singstar is van de Playstation
HIW is die ene die altijd expres dom doet zodat hij aandacht krijgt.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:22 schreef linebear het volgende:
[..]
tsssk.... singstar is van de Playstation
Hallo, die jongen is 14!!! Ofzo!!quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:23 schreef MisterO het volgende:
Goh, was je niet allang om?
voorspelbare reactie, maar toch
Gewoon bij je berichten?quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:22 schreef Gellarboy het volgende:
Waar zit het? Dat Friends gebeuren? Als ik gewoon op Friends klik vanuit dat vernieuwde hoofdmenu dan kan ik zelf wel mensen toevoegen, maar er staat niet dat iemand mij toevoegen wil. En dat terwijl er onlangs nog iemand anders was die me ook een request gestuurd heeft.
Meneer Clooney staat het in elk geval heel goedquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:18 schreef Gellarboy het volgende:
Ja, bedankt.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:23 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Hallo, die jongen is 14!!! Ofzo!!
Ik dacht dat ik dat wasquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:23 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
HIW is die ene die altijd expres dom doet zodat hij aandacht krijgt.
Ziet er smakelijk uit toch? Ik heb weleens vervelendere schaamstreken gezien.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:24 schreef linebear het volgende:
i am schocked.... dacht dat berenPANN geen sexfeest was
[ afbeelding ]
maar dat was toen al geen jonge man meerquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
echt niet, alleen bij Blake Carrington
Ik begrijp niet dat iedereen nat van hem wordt.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Meneer Clooney staat het in elk geval heel goed
kan je ook herkennen van wie die is ?quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:25 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ziet er smakelijk uit toch? Ik heb weleens vervelendere schaamstreken gezien.
haha nee, die was toen al antiek, hij liet toen al geen vingerafdrukken achter.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar dat was toen al geen jonge man meer
Ik dacht al, wat is je friendslist leeg.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:27 schreef Gellarboy het volgende:
Hoeraaaa, ik heb mijn eerste 2 vriendjes op Xbox Live.
Ik doe overigens geen reet met dat ding online. Maar goed.
moest even googlen wie dat was... maar jummie... die mag bij mij in bedquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
echt niet, alleen bij Blake Carrington
Dat heet nu toch "ik wed dat ik het kan" met Carloquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:27 schreef linebear het volgende:
[..]
kan je ook herkennen van wie die is ?
misschien een leuke uitdaging voor Wedden Dat.... zegt mij niks...
Vroeger had ik er meer. Maar dat was onder een andere gamertag die ik toen heb laten verlopen. Sinds ik fris gestart ben doe ik er weinig meer mee.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:29 schreef MrBrightside het volgende:
Ik dacht al, wat is je friendslist leeg.Die van mij is ook belachelijk vol en ik weet van de meeste mensen niet eens meer wie het zijn doordat ik in het begin bij Halo3 echt elke party waar ik in zat toevoegde.
4 real?quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:29 schreef linebear het volgende:
[..]
moest even googlen wie dat was... maar jummie... die mag bij mij in bed
ik werd toen al helemaal nat van Jeff Colby, maar die moet je niet gaan terugzoeken op IMDB want dan schrik jequote:Op woensdag 7 januari 2009 22:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
haha nee, die was toen al antiek, hij liet toen al geen vingerafdrukken achter.
die is vast nog maagdquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dat heet nu toch "ik wed dat ik het kan" met Carlo
maar die kan deze weddenschap niet doen, die is vast te veel afgeleid
OMG, die is echt anders! De tweede Steven (die de vader in Heroes speelt) is wél goed opgedroogd.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik werd toen al helemaal nat van Jeff Colby, maar die moet je niet gaan terugzoeken op IMDB want dan schrik je
hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:33 schreef linebear het volgende:
[..]
heb iets met ouder inderdaad, dus no PANN voor me
Hij zit in de knoopquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:24 schreef linebear het volgende:
i am schocked.... dacht dat berenPANN geen sexfeest was
[ afbeelding ]
dat kan ik niet geloven, daar heeft Gerard Joling tijdens een van de bezoekjes aan zijn show vast en zeker een einde aan gemaaktquote:
Ja ik snap die Geert Hoes ook nietquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:43 schreef linebear het volgende:
Gerard Joling.... daar zou ik nog niet dood bij willen gevonden
Ik zag gister in de trein een kereltje met een oude Gameboyquote:
sweetquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik zag gister in de trein een kereltje met een oude Gameboy
*jeugdsentiment*
Geert heeft bestwel mooie ogenquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja ik snap die Geert Hoes ook niet
niet in homo jarenquote:
Oeh maar ik snap Gerard welquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja ik snap die Geert Hoes ook niet
hahahahahquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:49 schreef linebear het volgende:
zag net deze reclame, onpasselijk... niet gschikt voor tere zieltjes. Of closet nichtjes
Alsof een (onbesneden) lul zo fris is na een avondje stappenquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:55 schreef mike_hunt het volgende:
Lekker na zo'n avondje stappen en dan beffen. Tis net of je een viskar ruikt
lekker die brie hahahaquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Alsof een (onbesneden) lul zo fris is na een avondje stappen
Wel fijn dat je het dan nog even herhaalt voor degenen die het nog niet gelezen hebben.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
lekker die brie hahaha
In een andere topic gaf een gast aan dat die na 15(!) jaar het velletje kon terugtrekken en hij had zo'n romige krans![]()
lijkt me sterk, maar het was echt ranzig om te lezen.hahaha
quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:03 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Wel fijn dat je het dan nog even herhaalt voor degenen die het nog niet gelezen hebben.
Goodluckquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:05 schreef Gellarboy het volgende:
Nieuwe kleertjes klaargelegd, tas ingepakt, vaatwasser aangezet, vuilniszakken klaargezet voor morgen.
Helemaal klaar voor mijn eerste werkdag. En dan ga ik nu lekker op tijd slapen. Enjoy the evening!!.
.
hoe dan?quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:05 schreef hierissieweer het volgende:
stroek heeft geprobeerd mij op te lichten
Succes morgen!quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:05 schreef Gellarboy het volgende:
Nieuwe kleertjes klaargelegd, tas ingepakt, vaatwasser aangezet, vuilniszakken klaargezet voor morgen.
Helemaal klaar voor mijn eerste werkdag. En dan ga ik nu lekker op tijd slapen. Enjoy the evening!!.
.
Veel plezier morgenquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:05 schreef Gellarboy het volgende:
.
Bij deze dan alvast van harte welkom bij het leger van de hardwerkende burgermanquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:05 schreef Gellarboy het volgende:
.
Staat genoteerd.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:19 schreef MisterO het volgende:
Mijn piemel is altijd heel schoon.
Bedankt voor deze info. Maar besneden toch?quote:
Altijd tot uw dienst. en dat gaat u niks aan jongenquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:28 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Bedankt voor deze info. Maar besneden toch?
glas?quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:57 schreef MisterO het volgende:
SAJ, echt kut trouwens... hoe kun je nou op glas vallen?
Wrom niet? Is toch niks om je voor te schamen?quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:54 schreef MisterO het volgende:
[..]
Altijd tot uw dienst. en dat gaat u niks aan jongen
Ik las 'een stuk glas'... ok, glad stuk dusquote:
Nee, zeg ik dat? Het gaat gewoon niemand hier wat aanquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wrom niet? Is toch niks om je voor te schamen?
Nee vind ik ook niet.quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wrom niet? Is toch niks om je voor te schamen?
Nee en ook niet zoiets als dat ie schoon is of dat ie nog over een randje smegma bezit.quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:10 schreef MrBrightside het volgende:
Hmm, onbesneden of niet is net zoiets als of je je amandelen wel of niet geknipt hebt imo
Ik flikkerde wel op de straat ja en er kwam net een bus aan, dus ja je hebt gelijk.quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:05 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik las 'een stuk glas'... ok, glad stuk dus![]()
dan begrijp ik hem wel![]()
Bekijk het positief, je hebt het overleefd
Je hebt dan niet zo'n velletje waar alles achter blijftquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:13 schreef MrBrightside het volgende:
Daar geloof ik dan weer helemaal niet zo in, eigenlijk.
daar zijn condooms en soatests voor.quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:23 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Je hebt dan niet zo'n velletje waar alles achter blijftMaar er ook onderzoeken gedaan die o.a. wijzen in de richting dat besnijdenis ook kan helpen tegen SOA's (oa. aids)
agreequote:Op donderdag 8 januari 2009 00:26 schreef MrBrightside het volgende:
Ik las pas alweer geloof ik dat dat helemaal niet zo is. Maar goed. Ik vind het in ieder geval lelijk.
Tis ook niet grondig onderzocht.quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:26 schreef MrBrightside het volgende:
Ik las pas alweer geloof ik dat dat helemaal niet zo is. Maar goed. Ik vind het in ieder geval lelijk.
Halllooooooo!!!!!!quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:44 schreef Ang3l het volgende:
MisterO.... waarom geen foto van de leuke kale jongen die mijn krullen wilde proberen?
Heeeeyquote:
Je kan altijd de gladheid de schuld geven, maar erg netjes is 't niet.quote:Op donderdag 8 januari 2009 08:16 schreef Gellarboy het volgende:
Ik ook. Maar bij mijn laatste drie (!) werkgevers kwam ik te laat op mijn eerste dag. Het leek me tijd om die gewoonte eens te doorbreken..
Omdat de leuke, kale jongen niet op de foto wildequote:Op donderdag 8 januari 2009 00:44 schreef Ang3l het volgende:
MisterO.... waarom geen foto van de leuke kale jongen die mijn krullen wilde proberen?
Hij's leuk. En hij heeft op dezelfde HEAO als ik gezetenquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:20 schreef MisterO het volgende:
[..]
Omdat de leuke, kale jongen niet op de foto wilde![]()
Michel is 10 keer leuker...quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij's leuk. En hij heeft op dezelfde HEAO als ik gezeten
Ja? Ow. Ik vind de kale man sexier. Stoerder. Michel is blond he. Maar wel lief. En doof net zoals de helft van mijn familie, dat schept een bandquote:
Ik heb er niks van gemerkt dat hij ons moeilijk kon verstaan in de trein. Hij kletste gewoon gezellig mee toch?quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja? Ow. Ik vind de kale man sexier. Stoerder. Michel is blond he. Maar wel lief. En doof net zoals de helft van mijn familie, dat schept een band
Ja hoor, heeft een hoorapparaatje in.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:37 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik heb er niks van gemerkt dat hij ons moeilijk kon verstaan in de trein. Hij kletste gewoon gezellig mee toch?
Die was helemaal niet zo oud hoor. Die was jonger dan ik volgens mijquote:En tja, de kale man was wat klein en ouder. niet mijn ding
weetje wel wie het was uberhaupt?quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hoor, heeft een hoorapparaatje in.
[..]
Die was helemaal niet zo oud hoor. Die was jonger dan ik volgens mij
Neuh. Alleen dat ie lekker was, grappig en dat ie HEAO communicatie in Eindhoven heeeft gedaan.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:45 schreef MisterO het volgende:
[..]
weetje wel wie het was uberhaupt?
Ah ok das jammerquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuh. Alleen dat ie lekker was, grappig en dat ie HEAO communicatie in Eindhoven heeeft gedaan.
Omdat ik op mijn werk zit en nieet thuis?quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:11 schreef Cairon het volgende:
Ang3l waarom zeg je niks op msn?
Jep, dagelijks...quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:12 schreef Ang3l het volgende:
*LOL* City Tilburg Tour?
Nou, klinkt leuk! Spreek je'm nog vaak?
Ja best wel heel kut, zo ver. En dan terwijl ik een jongen uit Groningen ook heel leuk vind, dillema...quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:18 schreef Ang3l het volgende:
SloerieJe hebt gewoon een brabo opgeduikeld!
quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:18 schreef Ang3l het volgende:
SloerieJe hebt gewoon een brabo opgeduikeld!
Je jongleert ook nog?!quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:26 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja best wel heel kut, zo ver. En dan terwijl ik een jongen uit Groningen ook heel leuk vind, dillema...
Ik heb echt nog NOOIT van iemand gehoord dat wij een andere W hebben. Jullie spreken het gewoon verkeerd uit daar. De W is een W en geen V!quote:Ik had gewoon niet naar Brabant moeten gaan! met jullie W's![]()
![]()
Ik kom gewoon leuke mensen tegen, kan ik daar wat aan doenquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je jongleert ook nog?!
[..]
Ik heb echt nog NOOIT van iemand gehoord dat wij een andere W hebben. Jullie spreken het gewoon verkeerd uit daar. De W is een W en geen V!
LOLquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:32 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hahaha, het is echt waar, jullie spreken de w uit op z'n wee net zoals in het engels, ipv een harde W zoals het standaard is in Nederlandmaar het klinkt wel schattig hoor
Er bestaat geen harde w, wanmt dan is het een v.quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:32 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik kom gewoon leuke mensen tegen, kan ik daar wat aan doen![]()
Hahaha, het is echt waar, jullie spreken de w uit op z'n wee net zoals in het engels, ipv een harde W zoals het standaard is in Nederlandmaar het klinkt wel schattig hoor
hahahaha, het is gewoon zo. luister zelf maar naar mensen op tv hoe zij de W uitspreken en hoe jullie de W uitspreken. Heel andersquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er bestaat geen harde w, wanmt dan is het een v.
Da's echt onzin hoor! Dat we een zachte en een harde G hebben oke, mara een zachte w is bulll
Je spreekt het zelf gewoon verkeerd uit!
Nonsens. Ik hoor geen verschil tussen mijn en de TV-W! Wel tussen de G's. Ik heb ook nog nooit maar dan ook NOOIT iemand iets over "De zachte W" horen zeggenquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:37 schreef MisterO het volgende:
[..]
hahahaha, het is gewoon zo. luister zelf maar naar mensen op tv hoe zij de W uitspreken en hoe jullie de W uitspreken. Heel anders![]()
en het klinkt te sexy! dus gewoon zo houden.
Jij bent gewoon raar.quote:Op een gegeven moment zaten we in de V&D te kletsen en probeerde ik jullie W na te doen, omdat het mij constant opviel, maar het lukte me niet om jullie na te doen![]()
Ga ik onthouden voor als ik daar benquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:37 schreef Ang3l het volgende:
Wwwwwwwwwwwwwageningen?
Tilburg heeft trouwens het beste water van Nederland. Dat mogen ze officieel verkopen vanuit de kraan als bronwater zelfs.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nonsens. Ik hoor geen verschil tussen mijn en de TV-W! Wel tussen de G's. Ik heb ook nog nooit maar dan ook NOOIT iemand iets over "De zachte W" horen zeggen
[..]
Jij bent gewoon raar.
Toen met pann tilburg.. jeweetwel van rik..quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:39 schreef Ang3l het volgende:
Wie is V? (behalve dan de versie van de W in Assen)
ONZIN! Ik ben geen Antilliaan. Ik zit maar IETS zuidelijker hoor!quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:39 schreef MisterO het volgende:
[..]
laat ik nog een voorbeeldje geven. Jou w klinkt net zoals Antilianen swa zeggen. Zo ingeslikt ofzo
je doet dus gelijk een compleet weekend amsterdam met een bezoekje aan de beren de dag ervoorquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:36 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga 7 feb naar Mindless Self Indulgeeeeeeeeeeeence in de Paradisoooo!
Owwww, die!quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:40 schreef MisterO het volgende:
[..]
Toen met pann tilburg.. jeweetwel van rik..
quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:39 schreef Cairon het volgende:
Dus MisterO heeft een Duitse W?
Ow is dat hetzelfde wwwwwwwwweekend?quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je doet dus gelijk een compleet weekend amsterdam met een bezoekje aan de beren de dag ervoor
Als je thuis bent, moet je maar even een filmpje posten waarin je de w uitspreektquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ONZIN! Ik ben geen Antilliaan. Ik zit maar IETS zuidelijker hoor!
Je kent V&D niet eens!quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:41 schreef Cairon het volgende:
en V mag je sowieso al niet tegenkomen van mij MisterO, omdat het onbehoorlijk is! Ik keur je D goed, maar niet je V!
Je bent de allereerste in heel Nederland die ik OOIT over een zachte W heb horen spreken.quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:41 schreef MisterO het volgende:
[..]
Als je thuis bent, moet je maar even een filmpje posten waarin je de w uitspreekt![]()
en nee, ik ben niet raar. ik ben gewoon bijzonder
Mja hij heeft gisteren zijn excuses aangeboden en mij verteld dat hij mij toch leuker vond dan ik dachtquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:41 schreef Cairon het volgende:
en V mag je sowieso al niet tegenkomen van mij MisterO, omdat het onbehoorlijk is! Ik keur je D goed, maar niet je V!
Ede's water heeft iedereen wel eens gedronkenquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:37 schreef Ang3l het volgende:
Wwwwwwwwwwwwwageningen?
Tilburg heeft trouwens het beste water van Nederland. Dat mogen ze officieel verkopen vanuit de kraan als bronwater zelfs.
Ow?quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:42 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ede's water heeft iedereen wel eens gedronken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |