En ook daar zie ik me niet tussen staan.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:59 schreef linebear het volgende:
strak strak in mijn berenpakdie gekke Sjag ook
[ afbeelding ]
Stiekem wel hoor.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En ook daar zie ik me niet tussen staan.
lekkere kerel. Lekker veel haarquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:06 schreef Gellarboy het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn lekkertje Steve met zo'n zelfde baard. Ik vind het niks.
ja dat lijkt wel modelletje Christiano Ronaldoquote:
ze zochten nog een nijlpaard in Artisquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:08 schreef mike_hunt het volgende:
maar deze lippen hmmmmmm
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
dat is een kwestie van geduldig wachtenquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ben niet harig & oud genoeg.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:10 schreef linebear het volgende:
[..]
ze zochten nog een nijlpaard in Artis
ik sta niet op Nigthtours... ook niet bij de foto's op de Furball site...quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:08 schreef Gellarboy het volgende:
Wanneer ga jij nou eindelijk eens foto's van jezelf online zetten? Ik zou bij God niet meer weten hoe je eruit zag. Sta je er zelf niet tussen, op Nighttours?
Wanneer is de housewarming?quote:
Tenzij je blond bent.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat is een kwestie van geduldig wachten
Ik heb niet eens echte bakkebaardenquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat is een kwestie van geduldig wachten
Ik vond van de week twee grijze haren boven mijn oor. Ik had echt zoiets van waar is een mes en mijn pols.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:13 schreef linebear het volgende:
het is toch wel shocking als er heel veel grijze haren in je baard zitten... nee ik ga hem niet afscheren
Als het huis klaar is, maar het is dus nog allemaal niet helemaal duidelijk wie wat en wanneerquote:
Hoera! En ik een baan.quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb niet eens echte bakkebaarden
Foto's! dat willen we zien!quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:13 schreef linebear het volgende:
het is toch wel shocking als er heel veel grijze haren in je baard zitten... nee ik ga hem niet afscheren
Hoera! Ik heb Lips.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:14 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Hoera! En ik een baan.
Maar dat wisten we allebei al toen we er op reageerden..
begin ook al fucking rimpels te krijgenquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik vond van de week twee grijze haren boven mijn oor. Ik had echt zoiets van waar is een mes en mijn pols.
schoenpoets ?quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:13 schreef linebear het volgende:
Again, not important.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik ben niet harig & oud genoeg.
Das wat Dirk en zijn Vriendje ook hebben toch? Zelfde als singstar voor de nintendo toch, maar dan van een andere spelcomputer?quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:15 schreef MrBrightside het volgende:
want toen ik geboren werd moest er eerst haar van mijn rug geschoren worden.![]()
ja de commodore 64quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:17 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Das wat Dirk en zijn Vriendje ook hebben toch? Zelfde als singstar voor de nintendo toch, maar dan van een andere spelcomputer?
Je moet me nog accepteren op Live.quote:
Nee dat is uit de tijd van de MSX, of hebben ze het merk weer uit de kast gehaald?quote:
echt niet, alleen bij Blake Carringtonquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:18 schreef Gellarboy het volgende:
Grijze haren bij jonge mannen zijn trouwens ook sexy.
Waarschijnlijk was je toen al voorbereid op de nieuwe ijstijd waar we momenteel kennis mee maken.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:15 schreef MrBrightside het volgende:
[..]Ik ook niet. Ik snap er ook echt niets van want toen ik geboren werd moest er eerst haar van mijn rug geschoren worden.
![]()
quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:18 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nee dat is uit de tijd van de MSX, of hebben ze het merk weer uit de kast gehaald?
quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:17 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Das wat Dirk en zijn Vriendje ook hebben toch? Zelfde als singstar voor de nintendo toch, maar dan van een andere spelcomputer?
Ik heb sinds de avond van de Linda, Roos & Headbutt mijn Xbox al niet meer aan gehad. Ik doe het nu wel even.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:18 schreef MrBrightside het volgende:
Je moet me nog accepteren op Live.En oh, ik heb je ingehaald met achievements.
Mja, maar dat is dus nooit meer teruggekomen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:17 schreef Gellarboy het volgende:
[..].
.
.
.
.
Okay, ik ben toch om..
Ow, dan zal het grafisch wel heel mooi zijn!quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:19 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Ja, wij doen het op een Atari.
je kwam, je zeg en ging?quote:
tsssk.... singstar is van de Playstationquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:17 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ik wist wel dat ik sexy wasquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:18 schreef Gellarboy het volgende:
Goh, was je niet allang om?quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:17 schreef Gellarboy het volgende:
[..].
.
.
.
.
Okay, ik ben toch om..
Singstar is van de WIE?? Wii bedoel ik??quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:22 schreef linebear het volgende:
tsssk.... singstar is van de Playstation
HIW is die ene die altijd expres dom doet zodat hij aandacht krijgt.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:22 schreef linebear het volgende:
[..]
tsssk.... singstar is van de Playstation
Hallo, die jongen is 14!!! Ofzo!!quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:23 schreef MisterO het volgende:
Goh, was je niet allang om?
voorspelbare reactie, maar toch
Gewoon bij je berichten?quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:22 schreef Gellarboy het volgende:
Waar zit het? Dat Friends gebeuren? Als ik gewoon op Friends klik vanuit dat vernieuwde hoofdmenu dan kan ik zelf wel mensen toevoegen, maar er staat niet dat iemand mij toevoegen wil. En dat terwijl er onlangs nog iemand anders was die me ook een request gestuurd heeft.
Meneer Clooney staat het in elk geval heel goedquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:18 schreef Gellarboy het volgende:
Ja, bedankt.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:23 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Hallo, die jongen is 14!!! Ofzo!!
Ik dacht dat ik dat wasquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:23 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
HIW is die ene die altijd expres dom doet zodat hij aandacht krijgt.
Ziet er smakelijk uit toch? Ik heb weleens vervelendere schaamstreken gezien.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:24 schreef linebear het volgende:
i am schocked.... dacht dat berenPANN geen sexfeest was
[ afbeelding ]
maar dat was toen al geen jonge man meerquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
echt niet, alleen bij Blake Carrington
Ik begrijp niet dat iedereen nat van hem wordt.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Meneer Clooney staat het in elk geval heel goed
kan je ook herkennen van wie die is ?quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:25 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ziet er smakelijk uit toch? Ik heb weleens vervelendere schaamstreken gezien.
haha nee, die was toen al antiek, hij liet toen al geen vingerafdrukken achter.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar dat was toen al geen jonge man meer
Ik dacht al, wat is je friendslist leeg.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:27 schreef Gellarboy het volgende:
Hoeraaaa, ik heb mijn eerste 2 vriendjes op Xbox Live.
Ik doe overigens geen reet met dat ding online. Maar goed.
moest even googlen wie dat was... maar jummie... die mag bij mij in bedquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
echt niet, alleen bij Blake Carrington
Dat heet nu toch "ik wed dat ik het kan" met Carloquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:27 schreef linebear het volgende:
[..]
kan je ook herkennen van wie die is ?
misschien een leuke uitdaging voor Wedden Dat.... zegt mij niks...
Vroeger had ik er meer. Maar dat was onder een andere gamertag die ik toen heb laten verlopen. Sinds ik fris gestart ben doe ik er weinig meer mee.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:29 schreef MrBrightside het volgende:
Ik dacht al, wat is je friendslist leeg.Die van mij is ook belachelijk vol en ik weet van de meeste mensen niet eens meer wie het zijn doordat ik in het begin bij Halo3 echt elke party waar ik in zat toevoegde.
4 real?quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:29 schreef linebear het volgende:
[..]
moest even googlen wie dat was... maar jummie... die mag bij mij in bed
ik werd toen al helemaal nat van Jeff Colby, maar die moet je niet gaan terugzoeken op IMDB want dan schrik jequote:Op woensdag 7 januari 2009 22:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
haha nee, die was toen al antiek, hij liet toen al geen vingerafdrukken achter.
die is vast nog maagdquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dat heet nu toch "ik wed dat ik het kan" met Carlo
maar die kan deze weddenschap niet doen, die is vast te veel afgeleid
OMG, die is echt anders! De tweede Steven (die de vader in Heroes speelt) is wél goed opgedroogd.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik werd toen al helemaal nat van Jeff Colby, maar die moet je niet gaan terugzoeken op IMDB want dan schrik je
hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:33 schreef linebear het volgende:
[..]
heb iets met ouder inderdaad, dus no PANN voor me
Hij zit in de knoopquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:24 schreef linebear het volgende:
i am schocked.... dacht dat berenPANN geen sexfeest was
[ afbeelding ]
dat kan ik niet geloven, daar heeft Gerard Joling tijdens een van de bezoekjes aan zijn show vast en zeker een einde aan gemaaktquote:
Ja ik snap die Geert Hoes ook nietquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:43 schreef linebear het volgende:
Gerard Joling.... daar zou ik nog niet dood bij willen gevonden
Ik zag gister in de trein een kereltje met een oude Gameboyquote:
sweetquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik zag gister in de trein een kereltje met een oude Gameboy
*jeugdsentiment*
Geert heeft bestwel mooie ogenquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja ik snap die Geert Hoes ook niet
niet in homo jarenquote:
Oeh maar ik snap Gerard welquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja ik snap die Geert Hoes ook niet
hahahahahquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:49 schreef linebear het volgende:
zag net deze reclame, onpasselijk... niet gschikt voor tere zieltjes. Of closet nichtjes
Alsof een (onbesneden) lul zo fris is na een avondje stappenquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:55 schreef mike_hunt het volgende:
Lekker na zo'n avondje stappen en dan beffen. Tis net of je een viskar ruikt
lekker die brie hahahaquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Alsof een (onbesneden) lul zo fris is na een avondje stappen
Wel fijn dat je het dan nog even herhaalt voor degenen die het nog niet gelezen hebben.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
lekker die brie hahaha
In een andere topic gaf een gast aan dat die na 15(!) jaar het velletje kon terugtrekken en hij had zo'n romige krans![]()
lijkt me sterk, maar het was echt ranzig om te lezen.hahaha
quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:03 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Wel fijn dat je het dan nog even herhaalt voor degenen die het nog niet gelezen hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |