Goh, was je niet allang om?quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:17 schreef Gellarboy het volgende:
[..].
.
.
.
.
Okay, ik ben toch om..
Singstar is van de WIE?? Wii bedoel ik??quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:22 schreef linebear het volgende:
tsssk.... singstar is van de Playstation
HIW is die ene die altijd expres dom doet zodat hij aandacht krijgt.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:22 schreef linebear het volgende:
[..]
tsssk.... singstar is van de Playstation
Hallo, die jongen is 14!!! Ofzo!!quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:23 schreef MisterO het volgende:
Goh, was je niet allang om?
voorspelbare reactie, maar toch
Gewoon bij je berichten?quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:22 schreef Gellarboy het volgende:
Waar zit het? Dat Friends gebeuren? Als ik gewoon op Friends klik vanuit dat vernieuwde hoofdmenu dan kan ik zelf wel mensen toevoegen, maar er staat niet dat iemand mij toevoegen wil. En dat terwijl er onlangs nog iemand anders was die me ook een request gestuurd heeft.
Meneer Clooney staat het in elk geval heel goedquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:18 schreef Gellarboy het volgende:
Grijze haren bij jonge mannen zijn trouwens ook sexy.
Ja, bedankt.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:23 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Hallo, die jongen is 14!!! Ofzo!!
Ik dacht dat ik dat wasquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:23 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
HIW is die ene die altijd expres dom doet zodat hij aandacht krijgt.
Ziet er smakelijk uit toch? Ik heb weleens vervelendere schaamstreken gezien.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:24 schreef linebear het volgende:
i am schocked.... dacht dat berenPANN geen sexfeest was
[ afbeelding ]
maar dat was toen al geen jonge man meerquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
echt niet, alleen bij Blake Carrington
Ik begrijp niet dat iedereen nat van hem wordt.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Meneer Clooney staat het in elk geval heel goed
kan je ook herkennen van wie die is ?quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:25 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ziet er smakelijk uit toch? Ik heb weleens vervelendere schaamstreken gezien.
haha nee, die was toen al antiek, hij liet toen al geen vingerafdrukken achter.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar dat was toen al geen jonge man meer
Ik dacht al, wat is je friendslist leeg.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:27 schreef Gellarboy het volgende:
Hoeraaaa, ik heb mijn eerste 2 vriendjes op Xbox Live.
Ik doe overigens geen reet met dat ding online. Maar goed.
moest even googlen wie dat was... maar jummie... die mag bij mij in bedquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
echt niet, alleen bij Blake Carrington
Dat heet nu toch "ik wed dat ik het kan" met Carloquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:27 schreef linebear het volgende:
[..]
kan je ook herkennen van wie die is ?
misschien een leuke uitdaging voor Wedden Dat.... zegt mij niks...
Vroeger had ik er meer. Maar dat was onder een andere gamertag die ik toen heb laten verlopen. Sinds ik fris gestart ben doe ik er weinig meer mee.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:29 schreef MrBrightside het volgende:
Ik dacht al, wat is je friendslist leeg.Die van mij is ook belachelijk vol en ik weet van de meeste mensen niet eens meer wie het zijn doordat ik in het begin bij Halo3 echt elke party waar ik in zat toevoegde.
4 real?quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:29 schreef linebear het volgende:
[..]
moest even googlen wie dat was... maar jummie... die mag bij mij in bed
ik werd toen al helemaal nat van Jeff Colby, maar die moet je niet gaan terugzoeken op IMDB want dan schrik jequote:Op woensdag 7 januari 2009 22:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
haha nee, die was toen al antiek, hij liet toen al geen vingerafdrukken achter.
die is vast nog maagdquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dat heet nu toch "ik wed dat ik het kan" met Carlo
maar die kan deze weddenschap niet doen, die is vast te veel afgeleid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |