Foto's! dat willen we zien!quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:13 schreef linebear het volgende:
het is toch wel shocking als er heel veel grijze haren in je baard zitten... nee ik ga hem niet afscheren
Hoera! Ik heb Lips.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:14 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Hoera! En ik een baan.
Maar dat wisten we allebei al toen we er op reageerden..
begin ook al fucking rimpels te krijgenquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik vond van de week twee grijze haren boven mijn oor. Ik had echt zoiets van waar is een mes en mijn pols.
schoenpoets ?quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:13 schreef linebear het volgende:
het is toch wel shocking als er heel veel grijze haren in je baard zitten... nee ik ga hem niet afscheren
Again, not important.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik ben niet harig & oud genoeg.
Das wat Dirk en zijn Vriendje ook hebben toch? Zelfde als singstar voor de nintendo toch, maar dan van een andere spelcomputer?quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:15 schreef MrBrightside het volgende:
want toen ik geboren werd moest er eerst haar van mijn rug geschoren worden.![]()
ja de commodore 64quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:17 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Das wat Dirk en zijn Vriendje ook hebben toch? Zelfde als singstar voor de nintendo toch, maar dan van een andere spelcomputer?
Je moet me nog accepteren op Live.quote:
Nee dat is uit de tijd van de MSX, of hebben ze het merk weer uit de kast gehaald?quote:
echt niet, alleen bij Blake Carringtonquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:18 schreef Gellarboy het volgende:
Grijze haren bij jonge mannen zijn trouwens ook sexy.
Waarschijnlijk was je toen al voorbereid op de nieuwe ijstijd waar we momenteel kennis mee maken.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:15 schreef MrBrightside het volgende:
[..]Ik ook niet. Ik snap er ook echt niets van want toen ik geboren werd moest er eerst haar van mijn rug geschoren worden.
![]()
quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:18 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nee dat is uit de tijd van de MSX, of hebben ze het merk weer uit de kast gehaald?
quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:17 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Das wat Dirk en zijn Vriendje ook hebben toch? Zelfde als singstar voor de nintendo toch, maar dan van een andere spelcomputer?
Ik heb sinds de avond van de Linda, Roos & Headbutt mijn Xbox al niet meer aan gehad. Ik doe het nu wel even.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:18 schreef MrBrightside het volgende:
Je moet me nog accepteren op Live.En oh, ik heb je ingehaald met achievements.
Mja, maar dat is dus nooit meer teruggekomen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:17 schreef Gellarboy het volgende:
[..].
.
.
.
.
Okay, ik ben toch om..
Ow, dan zal het grafisch wel heel mooi zijn!quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:19 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Ja, wij doen het op een Atari.
je kwam, je zeg en ging?quote:
tsssk.... singstar is van de Playstationquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:17 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ik wist wel dat ik sexy wasquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:18 schreef Gellarboy het volgende:
Grijze haren bij jonge mannen zijn trouwens ook sexy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |