En ook daar zie ik me niet tussen staan.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:59 schreef linebear het volgende:
strak strak in mijn berenpakdie gekke Sjag ook
[ afbeelding ]
Stiekem wel hoor.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En ook daar zie ik me niet tussen staan.
lekkere kerel. Lekker veel haarquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:06 schreef Gellarboy het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn lekkertje Steve met zo'n zelfde baard. Ik vind het niks.
ja dat lijkt wel modelletje Christiano Ronaldoquote:
ze zochten nog een nijlpaard in Artisquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:08 schreef mike_hunt het volgende:
maar deze lippen hmmmmmm
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
dat is een kwestie van geduldig wachtenquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ben niet harig & oud genoeg.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:10 schreef linebear het volgende:
[..]
ze zochten nog een nijlpaard in Artis
ik sta niet op Nigthtours... ook niet bij de foto's op de Furball site...quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:08 schreef Gellarboy het volgende:
Wanneer ga jij nou eindelijk eens foto's van jezelf online zetten? Ik zou bij God niet meer weten hoe je eruit zag. Sta je er zelf niet tussen, op Nighttours?
Wanneer is de housewarming?quote:
Tenzij je blond bent.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat is een kwestie van geduldig wachten
Ik heb niet eens echte bakkebaardenquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat is een kwestie van geduldig wachten
Ik vond van de week twee grijze haren boven mijn oor. Ik had echt zoiets van waar is een mes en mijn pols.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:13 schreef linebear het volgende:
het is toch wel shocking als er heel veel grijze haren in je baard zitten... nee ik ga hem niet afscheren
Als het huis klaar is, maar het is dus nog allemaal niet helemaal duidelijk wie wat en wanneerquote:
Hoera! En ik een baan.quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb niet eens echte bakkebaarden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |