weer diezelfde elleboog als toen met de fiets ?quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik kwam maandag op een glad stuk terecht..val -> auw -> huisarts -> ziekenhuis -> foto -> spoedeisende hulp -> huis
dag erna:
ziekenhuis -> operatie
voormalig? Is het nu een bitchfight?quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:47 schreef Gellarboy het volgende:
[..].
.
.
.
Baz, mijn voormalig beste vriendje.
Vlak voor hij naar het buitenland verhuisde hebben we het goed gemaakt, maar nu alsnog geen contact meer.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:49 schreef mike_hunt het volgende:
voormalig? Is het nu een bitchfight?
jij weet echt alles van iedereen..quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
weer diezelfde elleboog als toen met de fiets ?
hier ziet ie er veel meer macho uit. Hij lijkt ook wel gegroeidquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:49 schreef Gellarboy het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is leuker van ons.
Ik mis hem..
resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomstquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:48 schreef linebear het volgende:
[..]
nou nou, dat gaat wat ver... maar heb nog nooit aan de tieten van GB gezeten (een van de weinige in Amsterdam)
Hij heb wel een vette tattoo..quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:50 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Vlak voor hij naar het buitenland verhuisde hebben we het goed gemaakt, maar nu alsnog geen contact meer.
HIj staat heel raar in elkaar gedoken op die eerste foto.quote:
sorry te jongquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst
quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:51 schreef Gellarboy het volgende:
[ afbeelding ]
Uit mijn eigen portfolio. En ik heb het er nooit mee gedaan GODVERDOMME!.
je moet hier wel gewoon opletten dan leer je best wel het een en ander over personenquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jij weet echt alles van iedereen..
Nee dit keer de linkerkantquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
weer diezelfde elleboog als toen met de fiets ?
meer op Edward Nortonquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:52 schreef Gellarboy het volgende:
Ik vond hem trouwens altijd heel erg lijken op Kiefer Sutherland. Ziet iemand hier dat ook?
hij heeft er wel wat van weg maar hij is wel grover dan Kieferquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:52 schreef Gellarboy het volgende:
Ik vond hem trouwens altijd heel erg lijken op Kiefer Sutherland. Ziet iemand hier dat ook?
poor youquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee dit keer de linkerkant
dat kan niet, want daar sta ik niet op de fotoquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:55 schreef linebear het volgende:
heb mijn droom gevonden op de foto's van furball
[ afbeelding ]
Dat is hij mike.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:53 schreef mike_hunt het volgende:
is dit recentelijk? Je lijkt wel afgevallen
o sorrrrrrrryyyyyyyyquote:
Da's mij al te dik.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:59 schreef MrBrightside het volgende:
Gewoon net als mijn eigen mond eigenlijk.![]()
nee, ik wil ook bovenlip zienquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:58 schreef Gellarboy het volgende:
Echt?. Ik vind die mond JUIST retesexy.
Een mond zonder bovenlip en je kunt me opdweilen..
Hahahahaha!!!! Die koppen!quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:59 schreef linebear het volgende:
strak strak in mijn berenpakdie gekke Sjag ook
[ afbeelding ]
die zitten niet aan de shandyquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:59 schreef linebear het volgende:
[ afbeelding ]
2006 volgens mij...quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:02 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Hahahahaha!!!! Die koppen!.
En wat heeft Sjag een rare baard. Maar hoe oud is dit? Zo te zien is het al een poosje terug.
En ook daar zie ik me niet tussen staan.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:59 schreef linebear het volgende:
[ afbeelding ]
Stiekem wel hoor.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En ook daar zie ik me niet tussen staan.
lekkere kerel. Lekker veel haarquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:06 schreef Gellarboy het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn lekkertje Steve met zo'n zelfde baard. Ik vind het niks.
ja dat lijkt wel modelletje Christiano Ronaldoquote:
ze zochten nog een nijlpaard in Artisquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:08 schreef mike_hunt het volgende:
maar deze lippen hmmmmmm
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
dat is een kwestie van geduldig wachtenquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ben niet harig & oud genoeg.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:10 schreef linebear het volgende:
[..]
ze zochten nog een nijlpaard in Artis
ik sta niet op Nigthtours... ook niet bij de foto's op de Furball site...quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:08 schreef Gellarboy het volgende:
Wanneer ga jij nou eindelijk eens foto's van jezelf online zetten? Ik zou bij God niet meer weten hoe je eruit zag. Sta je er zelf niet tussen, op Nighttours?
Wanneer is de housewarming?quote:
Tenzij je blond bent.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat is een kwestie van geduldig wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |