quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:51 schreef Gellarboy het volgende:
[ afbeelding ]
Uit mijn eigen portfolio. En ik heb het er nooit mee gedaan GODVERDOMME!.
je moet hier wel gewoon opletten dan leer je best wel het een en ander over personenquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jij weet echt alles van iedereen..
Nee dit keer de linkerkantquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
weer diezelfde elleboog als toen met de fiets ?
meer op Edward Nortonquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:52 schreef Gellarboy het volgende:
Ik vond hem trouwens altijd heel erg lijken op Kiefer Sutherland. Ziet iemand hier dat ook?
hij heeft er wel wat van weg maar hij is wel grover dan Kieferquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:52 schreef Gellarboy het volgende:
Ik vond hem trouwens altijd heel erg lijken op Kiefer Sutherland. Ziet iemand hier dat ook?
poor youquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee dit keer de linkerkant
dat kan niet, want daar sta ik niet op de fotoquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:55 schreef linebear het volgende:
heb mijn droom gevonden op de foto's van furball
[ afbeelding ]
Dat is hij mike.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:53 schreef mike_hunt het volgende:
is dit recentelijk? Je lijkt wel afgevallen
o sorrrrrrrryyyyyyyyquote:
Da's mij al te dik.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:59 schreef MrBrightside het volgende:
Gewoon net als mijn eigen mond eigenlijk.![]()
nee, ik wil ook bovenlip zienquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:58 schreef Gellarboy het volgende:
Echt?. Ik vind die mond JUIST retesexy.
Een mond zonder bovenlip en je kunt me opdweilen..
Hahahahaha!!!! Die koppen!quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:59 schreef linebear het volgende:
strak strak in mijn berenpakdie gekke Sjag ook
[ afbeelding ]
die zitten niet aan de shandyquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:59 schreef linebear het volgende:
strak strak in mijn berenpakdie gekke Sjag ook
[ afbeelding ]
2006 volgens mij...quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:02 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Hahahahaha!!!! Die koppen!.
En wat heeft Sjag een rare baard. Maar hoe oud is dit? Zo te zien is het al een poosje terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |