OMG, die is echt anders! De tweede Steven (die de vader in Heroes speelt) is wél goed opgedroogd.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik werd toen al helemaal nat van Jeff Colby, maar die moet je niet gaan terugzoeken op IMDB want dan schrik je
hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:33 schreef linebear het volgende:
[..]
heb iets met ouder inderdaad, dus no PANN voor me
Hij zit in de knoopquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:24 schreef linebear het volgende:
i am schocked.... dacht dat berenPANN geen sexfeest was
[ afbeelding ]
dat kan ik niet geloven, daar heeft Gerard Joling tijdens een van de bezoekjes aan zijn show vast en zeker een einde aan gemaaktquote:
Ja ik snap die Geert Hoes ook nietquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:43 schreef linebear het volgende:
Gerard Joling.... daar zou ik nog niet dood bij willen gevonden
Ik zag gister in de trein een kereltje met een oude Gameboyquote:
sweetquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik zag gister in de trein een kereltje met een oude Gameboy
*jeugdsentiment*
Geert heeft bestwel mooie ogenquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja ik snap die Geert Hoes ook niet
niet in homo jarenquote:
Oeh maar ik snap Gerard welquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja ik snap die Geert Hoes ook niet
hahahahahquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:49 schreef linebear het volgende:
zag net deze reclame, onpasselijk... niet gschikt voor tere zieltjes. Of closet nichtjes
Alsof een (onbesneden) lul zo fris is na een avondje stappenquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:55 schreef mike_hunt het volgende:
Lekker na zo'n avondje stappen en dan beffen. Tis net of je een viskar ruikt
lekker die brie hahahaquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Alsof een (onbesneden) lul zo fris is na een avondje stappen
Wel fijn dat je het dan nog even herhaalt voor degenen die het nog niet gelezen hebben.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
lekker die brie hahaha
In een andere topic gaf een gast aan dat die na 15(!) jaar het velletje kon terugtrekken en hij had zo'n romige krans![]()
lijkt me sterk, maar het was echt ranzig om te lezen.hahaha
quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:03 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Wel fijn dat je het dan nog even herhaalt voor degenen die het nog niet gelezen hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |