Goodluckquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:05 schreef Gellarboy het volgende:
Nieuwe kleertjes klaargelegd, tas ingepakt, vaatwasser aangezet, vuilniszakken klaargezet voor morgen.
Helemaal klaar voor mijn eerste werkdag. En dan ga ik nu lekker op tijd slapen. Enjoy the evening!!.
.
hoe dan?quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:05 schreef hierissieweer het volgende:
stroek heeft geprobeerd mij op te lichten
Succes morgen!quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:05 schreef Gellarboy het volgende:
Nieuwe kleertjes klaargelegd, tas ingepakt, vaatwasser aangezet, vuilniszakken klaargezet voor morgen.
Helemaal klaar voor mijn eerste werkdag. En dan ga ik nu lekker op tijd slapen. Enjoy the evening!!.
.
Veel plezier morgenquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:05 schreef Gellarboy het volgende:
.
Bij deze dan alvast van harte welkom bij het leger van de hardwerkende burgermanquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:05 schreef Gellarboy het volgende:
.
Staat genoteerd.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:19 schreef MisterO het volgende:
Mijn piemel is altijd heel schoon.
Bedankt voor deze info. Maar besneden toch?quote:
Altijd tot uw dienst. en dat gaat u niks aan jongenquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:28 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Bedankt voor deze info. Maar besneden toch?
glas?quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:57 schreef MisterO het volgende:
SAJ, echt kut trouwens... hoe kun je nou op glas vallen?
Wrom niet? Is toch niks om je voor te schamen?quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:54 schreef MisterO het volgende:
[..]
Altijd tot uw dienst. en dat gaat u niks aan jongen
Ik las 'een stuk glas'... ok, glad stuk dusquote:
Nee, zeg ik dat? Het gaat gewoon niemand hier wat aanquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wrom niet? Is toch niks om je voor te schamen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |