quote:
ik ga morgen bij m langs (als t goed is) maar een tijd en adres is wel handig.. ik ga niet mn longen uit mn lijf staan schreeuwen hier op de bultquote:
bel 'em dan.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:37 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik ga morgen bij m langs (als t goed is) maar een tijd en adres is wel handig.. ik ga niet mn longen uit mn lijf staan schreeuwen hier op de bult
Of heb je dat ook niet? Ken je hem wel? straks word je nog ge-gangrapedquote:
Die plannen af en toe een rustige avondje op de bank in. Met een boek of zo.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:46 schreef mike_hunt het volgende:
God, ben nog brak van het uitgaan elke dag. Ik weet niet hoe ze dat in "The Hills" doen en toch nog werken de dag erna. hahahaha
The City is leukrquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:46 schreef mike_hunt het volgende:
God, ben nog brak van het uitgaan elke dag. Ik weet niet hoe ze dat in "The Hills" doen en toch nog werken de dag erna. hahahaha
Alles van Hed Kandi is fijn. Ik heb ruim 65 Hed Kandi cd's in de kast staan.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ENJOY <3
en ja de Hed Kandi mix is fijn!
ohhh dat zou wat zijn!!quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Of heb je dat ook niet? Ken je hem wel? straks word je nog ge-gangraped
Hoe gaat het met je nieuwe baan? Of ben je nog niet begonnen?quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:00 schreef Vlarp het volgende:
Mensen, laat me nou eens rustig bijlezen in plaats van dit topic vol te spammen
kep ze nog nooit zien lezen, die bitches!quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die plannen af en toe een rustige avondje op de bank in. Met een boek of zo.
OMG ja Whitney. Volg jij ook Bromance?quote:
Hed Kandiquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:06 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Alles van Hed Kandi is fijn. Ik heb ruim 65 Hed Kandi cd's in de kast staan..
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
High School Musical? Hmm, kweenie. De eerste 30 minuten zat die hele film echt gigantisch in m'n allergie, daarna ging het wel. De finale vond ik heel leuk, maar overall? Mwoah. En kan iemand die overdreven Ashley Tishdale neerschieten? Dank.
Ga ik morgen kijkenquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:20 schreef mike_hunt het volgende:
OMG ja Whitney. Volg jij ook Bromance?
Excuse me? Bow down to the Tisdale!quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:06 schreef Gellarboy het volgende:
En kan iemand die overdreven Ashley Tishdale neerschieten? Dank.
kuisen? je bedoelt sexproof maken?quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die is vast het huis aan het kuisen voor morgenavond ?
Op de premiere van HSM3 had ze donkerbruin haar o.i.d. maar vind blond leuker bij haar staan.quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ga ik morgen kijken
[..]
Excuse me? Bow down to the Tisdale!
[ afbeelding ]
Blond is leuker ja. <3quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:29 schreef mike_hunt het volgende:
Op de premiere van HSM3 had ze donkerbruin haar o.i.d. maar vind blond leuker bij haar staan.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |