ik hoop het niet. Wat zij doen is een smerig spelletje. Ze weten de boel goed te manipuleren. Je zou denken maar nee hoor. En de V.S. stond er bij en keek er na. Alleen maar omdat de rijke joden in de V.S. zitten.quote:
quote:
Neeeeeee niet alles erafquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga zaterdga naar de kapper
Laatste keer was Okt 2007
we kunnen er altijd een carnavalsnummer van makenquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
Heej Xiance, denk je dat dit hitpotentie heeft?
Zonder jou smaakt mijn pilsje niet meer
Zonder jou gaat mijn hart zo te keer
Zonder jou zit ik voor de tv
En denk in de nachten
ik op jou lig te wachten
mijn slaap lig te verkrachten
door naar jou te liggen smachten
Het zit me niet mee
Nee, nee
Jij ging bij me weg en liet mij alleen
In mijn poel van verdriet
Je was zo gemeen
Maar vergeten kan ik je niet
Je liet niets meer horen
Geen telefoon of sms
Ik voelde me verloren
En greep toen naar de fles
Maar...
Zonder jou gaat de hond zo te keer
Zonder is de chips altijd taai
Mijn eten brand aan
Ik kijk naar de regen
Jij bent weg gegaan
Mijn bed is nu zo leeg
toch voel ik me genaaid
Nee, nee
En nu dwaal ik door de straten
Zoek mijn heil van kroeg naar kroeg
Want jij hebt me verlaten
Ben op zoek tot s’ochtends vroeg
Naar die kleine blonde rakker
Die mij weer smaken zal
Want wat voel ik mij een stakker
als ik zing voordat ik val
Zonder jou gaat de buurman te keer
Zonder jou is het leven een hel
En denk in de nachten
Hoe ik heb kunnen smachten
Met jou in mijn gedachten
Terwijl jij mij uit lachte
Je bent gewoon een del
Jawel een del
dat was het ideequote:Op woensdag 7 januari 2009 16:29 schreef Xiance het volgende:
[..]
we kunnen er altijd een carnavalsnummer van maken
ik zoek nog muzikanten, iets voor jou?quote:
ik tokkel pas 2 nootjes op mn pianokeyboarding!!quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik zoek nog muzikanten, iets voor jou?
quote:Don't give up now
We're proud of who you are
Don't give up
You know its never been easy
Don't give up
'Cause I believe there's a place
There's a place where we belong
geen probleem ik kan ook niet zingenquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:06 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik tokkel pas 2 nootjes op mn pianokeyboarding!!
let's agree to disagree, ok?!quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:19 schreef MisterO het volgende:
Mike, verdiep je meer in het conflict voordat je bullshit verhalen gaat posten.
Oh en mn haar is totaal misluktik kwam thuis en mijn mam meteen: Oh dit is echt voor het eerst dat ik vind dat je haar spuuglelijk is geknipt
![]()
das fijn...
Wanneer ga je erin?quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:29 schreef hierissieweer het volgende:
iedereen word gek van mij, Ik zeg de hele dag "ik heb een huis"
Nou, de zijkant is heel kort geworden enzooo... en het staat voor geen meter.quote:
een military cut? zo heb ik het nu. Toen ik dat in Nederland ook had, werd ik voor Mocro uitgescholden.quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:31 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nou, de zijkant is heel kort geworden enzooo... en het staat voor geen meter.
Ik wil mijn haar teruggggg
euh waarin?quote:
ik kan alleen een stukje frere jacques en een stukje van play misty for me op de pianoquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:06 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik tokkel pas 2 nootjes op mn pianokeyboarding!!
quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
En denk in de nachten
ik op jou lig te wachten
Het zit me niet mee
Nee, nee
Je was zo gemeen
Je liet niets meer horen
Geen telefoon of sms
Ik voelde me verloren
Maar...
Mijn eten brand aan
Ik kijk naar de regen
Jij bent weg gegaan
Mijn bed is nu zo leeg
toch voel ik me genaaid
Nee, nee
Die mij weer smaken zal
En denk in de nachten
Je bent gewoon een del
Jawel een del
da's meer als genoeg!quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik kan alleen een stukje frere jacques en een stukje van play misty for me op de piano
quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:41 schreef Xiance het volgende:
[..]
da's meer als genoeg!
dan gaan we op die toer met TMM zn nieuwe carnavals hit!ik wil m in een kar, als prins carnaval.. en dan rijden we over de dam terwijl TMM iedereen toezingt.. en dan schieten we afentoe met zo'n confetti kanon voor de beeldvorming.. komt helemaal goed! t zit al in mn hoofd!
Hierdoor wil ik zelfs nog wel gaan carnavallenquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
En denk in de nachten
ik op jou lig te wachten
Het zit me niet mee
Nee, nee
Je was zo gemeen
Je liet niets meer horen
Geen telefoon of sms
Ik voelde me verloren
Maar...
Mijn eten brand aan
Ik kijk naar de regen
Jij bent weg gegaan
Mijn bed is nu zo leeg
toch voel ik me genaaid
Nee, nee
Die mij weer smaken zal
En denk in de nachten
Je bent gewoon een del
Jawel een del
Dat is dus precies waarom ik huiverig ben voor de kapperquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:31 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nou, de zijkant is heel kort geworden enzooo... en het staat voor geen meter.
Ik wil mijn haar teruggggg
twitteren.. t doet me enorm denken aan een groep zwaluwen op trektocht.. die twitteren ookquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:02 schreef linebear het volgende:
begin een twitter verslaafde te worden
gefeliliciteerdquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:29 schreef hierissieweer het volgende:
iedereen word gek van mij, Ik zeg de hele dag "ik heb een huis"
je kan madame wel in toom houden.. die blijft lachenquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gefeliliciteerd![]()
![]()
![]()
ik ben wel een lousy klusknechtje
volgens mij overschat je hier mijn beperkte gavequote:Op woensdag 7 januari 2009 18:06 schreef Xiance het volgende:
[..]
je kan madame wel in toom houden.. die blijft lachen
ik heb zoooooooooooveel vertrouwen in je..quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij overschat je hier mijn beperkte gave
Da's leuk om te horenquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:45 schreef Ang3l het volgende:
Wonderer: Lennart (de acteurjongen) heeft je boek uti en wacht met smart op deel 2
ENJOY <3quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:16 schreef Gellarboy het volgende:
Toen ik laatst de Vrolijk plunderde (DVD's voor 1,95.) heb ik ook High School Musical gekocht. Pieter belde net dat hij laat is, dus ik ga er NU aan beginnen.
.
En jij verzorgt de muziek? Mag je wel opschieten met je keyboardquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:55 schreef Xiance het volgende:
X komt uit Venray, dat ligt beneden de rivieren!
en ja.. een prins Carnaval wordt normaal gekozen ja, maar da's voor een music clip niet echt handig he..
creatine is zeer zeker voor de casual sporter die wat spiermassa erbij wilt hebben. je boekt snel resultaten. Anabolen is sneller, maar dat is weer a big no no.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:43 schreef wonderer het volgende:
Creatine voor de casual sporter
Tuurlijk joh.
Hoi vanaf de hometrainer. Ik zit "The Fearless Vampire Killers" te kijken
hoe kort ga je?quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is dus precies waarom ik huiverig ben voor de kapper
Vandaar ook de vraag: Waarom creatine?quote:
Die is echt zoooo foutquote:Tuurlijk joh.
Hoi vanaf de hometrainer. Ik zit "The Fearless Vampire Killers" te kijken
bloosquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:26 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik heb zoooooooooooveel vertrouwen in je..
Nog getraind vandaag?quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
http://www.ed.nl/regio/eindhovenregio/article4302190.ece
'Meer eigentijdse theatervormen zijn nodig'
door onze correspondent Harrie van der Wielen. woensdag 07 januari 2009 | 02:45 | Laatst bijgewerkt op: woensdag 07 januari 2009 | 10:25
Tekstgrootte
NUENEN - Als je niet op tijd zorgt voor verjonging sluipt de vergrijzing stilletjes binnen. Om dat risico te keren presenteert de ruim dertig jaar oude, Nuenense toneelvereniging de Lindespelers haar eerste jongerenvoorstelling.
Jeugdige acteurs binden zich niet makkelijk voor langere tijd aan een vereniging voor amateurtoneel. Jongeren hebben altijd al een drukke agenda, willen nogal eens verhuizen vanwege een studie en toneel is sowieso niet zo cool vindt de gemiddelde tiener.
Deze eerste jongerenuitvoering door Nuenense jeugdige acteurs kreeg dan ook de nodige flexibiliteit door de keus voor een per voorstelling verwisselbare reeks van monologen.
Afgelopen zomer speelde een cast van vijf jongeren de première op het LINK08 festival in Den Bosch. Voor de Nuenense avondvoorstellingen op 24 en 25 januari bestaat de spelersgroep uit drie personen, die ieder een aantal monologen vertolken. "Deze toneelvorm van alleenspraak is niet de makkelijkste", legt de jonge toneelregisseur Dick Boonman uit. " Daarom leid ik de stukken bij de uitvoering kort in."
Het spelerscollectief bestaande uit Sophie Gordeijns (18), Charlotte Lavrijssen (21) en Alexander Gielen (18) brengt een mix van klassieke en moderne teksten met als verbindend thema liefde en haat. Het thema en de teksten zijn van alle tijden: van de Griekse klassieken tot Tsjechov, Heijermans of Sartre.
"Door geen gebruik te maken van toneelkostuums of decor moet de tekst in al zijn puurheid het best tot zijn recht komen", licht Boonman zijn keuze toe voor de beperking van theatrale middelen tot een minimum.
De reacties op het festival in de Bossche Verkadefabriek waren lovend: 'heel integer en ingetogen, afwisselend, zware teksten in toegankelijke taal gebracht'.
Dick Boonman: " Willen we meer jongeren blijvend zien te boeien voor actieve toneelbeoefening, dan zullen de Lindespelers ook naar meer eigentijdse theatervormen moeten zoeken."
"Jongerentoneel bestaat volgens mij niet. Maar jongeren spelen het volwassen toneel wel vanuit een typisch eigen invulling, vaak met veel meer energie en met heel wat minder gêne dan oudere acteurs."
De voorstellingen duren anderhalf uur en vinden plaats in de intieme sfeer van de raadzaal van het Klooster. Een kaartje kost zevenenhalve euro en is verkrijgbaar bij het Klooster of via 040-2843399. www.lindespelers.nl
quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
"Deze toneelvorm van alleenspraak is niet de makkelijkste", legt de jonge toneelregisseur Dick Boonman uit. " Daarom leid ik de stukken bij de uitvoering kort in."
Doet mijn leerling niet meer mee? Je weet wel, mister brompot?quote:Het spelerscollectief bestaande uit Sophie Gordeijns (18), Charlotte Lavrijssen (21) en Alexander Gielen (18) brengt een mix van klassieke en moderne teksten met als verbindend thema liefde en haat.
jij toch!!quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
En jij verzorgt de muziek? Mag je wel opschieten met je keyboard
euh frere jacques is geen carnavalsnummer.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:51 schreef Xiance het volgende:
[..]
jij toch!!
jij deed toch frerre jake tokkelen shatz!
voor alles is een eerste keer..quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
euh frere jacques is geen carnavalsnummer.![]()
En ik ben geen carnavaller. Alhoewel ik me wel soms laat vollopen.
Da's echt onzin. Gewoon wat meer biefstuk eten, dan krijg je meer dan genoeg van dat spul extra binnen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
creatine is zeer zeker voor de casual sporter die wat spiermassa erbij wilt hebben. je boekt snel resultaten. Anabolen is sneller, maar dat is weer a big no no.
Tanz der Vampire is er op gebaseerd, was wel benieuwd (naar Herbert)quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vandaar ook de vraag: Waarom creatine?
[..]
Die is echt zoooo fout
Heb hem op dvd
das gedeeltelijk waar, but not quite.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's echt onzin. Gewoon wat meer biefstuk eten, dan krijg je meer dan genoeg van dat spul extra binnen.
morgen echt even kijken...quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:16 schreef Gellarboy het volgende:
Toen ik laatst de Vrolijk plunderde (DVD's voor 1,95.) heb ik ook High School Musical gekocht. Pieter belde net dat hij laat is, dus ik ga er NU aan beginnen.
.
daar wordt je Vrolijk vanquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:01 schreef linebear het volgende:
[..]
morgen echt even kijken...
Dat zijn toch geen prijzen voor Vrolijk...
Euh..New York. You're more than welcome here hahahaquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:09 schreef linebear het volgende:
[..]
waar en hoe laat ? vanmorgen de trailer gezien
nee, tis fucking cold. Maar zeggen ze niet altijd; strenge winters, mooie zomers? Als het in Nederland de hele tijd zo koud is, dan word het een topzomerquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:24 schreef wonderer het volgende:
Dan zou ik nog wel een paar maanden wachten, echt lekker weer is het niet
geen i drove all nite?quote:
quote:
ik ga morgen bij m langs (als t goed is) maar een tijd en adres is wel handig.. ik ga niet mn longen uit mn lijf staan schreeuwen hier op de bultquote:
bel 'em dan.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:37 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik ga morgen bij m langs (als t goed is) maar een tijd en adres is wel handig.. ik ga niet mn longen uit mn lijf staan schreeuwen hier op de bult
Of heb je dat ook niet? Ken je hem wel? straks word je nog ge-gangrapedquote:
Die plannen af en toe een rustige avondje op de bank in. Met een boek of zo.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:46 schreef mike_hunt het volgende:
God, ben nog brak van het uitgaan elke dag. Ik weet niet hoe ze dat in "The Hills" doen en toch nog werken de dag erna. hahahaha
The City is leukrquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:46 schreef mike_hunt het volgende:
God, ben nog brak van het uitgaan elke dag. Ik weet niet hoe ze dat in "The Hills" doen en toch nog werken de dag erna. hahahaha
Alles van Hed Kandi is fijn. Ik heb ruim 65 Hed Kandi cd's in de kast staan.quote:Op woensdag 7 januari 2009 18:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ENJOY <3
en ja de Hed Kandi mix is fijn!
ohhh dat zou wat zijn!!quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Of heb je dat ook niet? Ken je hem wel? straks word je nog ge-gangraped
Hoe gaat het met je nieuwe baan? Of ben je nog niet begonnen?quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:00 schreef Vlarp het volgende:
Mensen, laat me nou eens rustig bijlezen in plaats van dit topic vol te spammen
kep ze nog nooit zien lezen, die bitches!quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die plannen af en toe een rustige avondje op de bank in. Met een boek of zo.
OMG ja Whitney. Volg jij ook Bromance?quote:
Hed Kandiquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:06 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Alles van Hed Kandi is fijn. Ik heb ruim 65 Hed Kandi cd's in de kast staan..
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
High School Musical? Hmm, kweenie. De eerste 30 minuten zat die hele film echt gigantisch in m'n allergie, daarna ging het wel. De finale vond ik heel leuk, maar overall? Mwoah. En kan iemand die overdreven Ashley Tishdale neerschieten? Dank.
Ga ik morgen kijkenquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:20 schreef mike_hunt het volgende:
OMG ja Whitney. Volg jij ook Bromance?
Excuse me? Bow down to the Tisdale!quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:06 schreef Gellarboy het volgende:
En kan iemand die overdreven Ashley Tishdale neerschieten? Dank.
kuisen? je bedoelt sexproof maken?quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die is vast het huis aan het kuisen voor morgenavond ?
Op de premiere van HSM3 had ze donkerbruin haar o.i.d. maar vind blond leuker bij haar staan.quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ga ik morgen kijken
[..]
Excuse me? Bow down to the Tisdale!
[ afbeelding ]
Blond is leuker ja. <3quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:29 schreef mike_hunt het volgende:
Op de premiere van HSM3 had ze donkerbruin haar o.i.d. maar vind blond leuker bij haar staan.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |