nee, want dit waren echte kakkerige corpsmeisjesquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Was ik ''t niet gewoon? Ik was er nl ook
je hebt bijna geen haar manquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:30 schreef MisterO het volgende:
Gmorgen, 13 uur geslapen![]()
![]()
Zometeen richting de kapper! mn haar gaat eraan
Ik ga zaterdga naar de kapperquote:
hahaha, tja je hebt gelijk als we het gaan vergelijken met jou haarquote:
Korte koppie! alles eraf!quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga zaterdga naar de kapper
Laatste keer was Okt 2007
oeh een gevaarlijkere uitspraak kun je bijna niet doen, voor je het weet heb je Gretta op de stoepquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:41 schreef Cairon het volgende:
ik hoop dat Israel slaagt.
Gretta mag van mij echt wegrotten. bah wat een vreselijk mens is zij.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
oeh een gevaarlijkere uitspraak kun je bijna niet doen, voor je het weet heb je Gretta op de stoep
je inbox is volquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:16 schreef Ang3l het volgende:
Gretta
En er gaat maar een beetje van mijn haar af. Model in knippen, iets van de achterkant af (want het ligt al tot OP mijn schouders inmiddels) en misschien een kleurtje.
alle burgers evacueren en dan platbombarderen.. zowel israel als de gazastrook!quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:30 schreef TheaterMaMa het volgende:
Israel was het land aan ons beloofd, zo veel tranen zijn daar gestort.
Maar noch de palestijnen, die daar woonden, noch de Israelieten die daar kwamen kunnen door bloedvergieten dit land toe eigenen.
Het joodse volk zou beter moeten weten dan dit.
Er kleeft bloed aan ieders handen daar, iedereen heeft daar wel een reden tot woede, tot haat.
Zo veel bloed gevloeid, zo veel tranen gestort, zo veel bommen gegooid, zoveel martelaars gestorven, maar heeft het geholpen?
Niet door te scheiden, maar door te verenigen kan een oplossing gebracht worden, laat de palestijnen en de Israelieten samen rouwen, samen huilen, samen zien wat ze elkaar aan gedaan hebben, pas na die vloed van tranen kan dat land weer vruchtbaar en vredig worden.
Get ik lijk wel weer een priester
Goed bezig! ik ga zo ff naar tuinen, wat supplementen en Creatine halen, sporten sporten sporten zullen we!quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:42 schreef Gellarboy het volgende:
Terug uit de sportschool, aminozuurtjes ingenomen, nu in een moeite door de zonnebank onder..
[/idroveallnight]
Opgeruimdquote:
Waarom creatine?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:43 schreef MisterO het volgende:
[..]
Goed bezig! ik ga zo ff naar tuinen, wat supplementen en Creatine halen, sporten sporten sporten zullen we!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |