dat zal onmogelijk zijn, maar het is zeker heel tof en leuk!quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nou gefeliciteerd dan, ik hoop dat het al je verwachtingen waar maakt
Thanxquote:
In 2009 wel ja.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
gai bent gewoon een groten egoist, gai wilt alt alles vur oezelf
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:11 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jap, vanmiddag een sms van mijn moeder: Brief van de woningstichting, ik wil het weten!
Dus ik mijn moeder later terugbellen, had dus een brief met een toewijzing
thank u, thank u. I´m here till Thursday. I recommend the veal.quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:22 schreef linebear het volgende:
een goede morgen allemaal....
HIW gefeliciteerd, verwacht een house warming binnenkort
Wat zijn vrouwen toch ook erg... zit aan een collega te vertellen hoe mijn oud en nieuw was. Hij vertelde dat hij ook op de Nieuwmarkt was. Waarop ik de opmerking maakte dat er veel dronken meisjes waren die tegen vuurwerk aan schopten...
Waarop een onbekende vrouwelijke collega zegt... ja zullen wel weer vrouwen zijn he... want die zijn eerder dronken. Sodermieter op HOER... ben toch niet met jou in gesprek
Oh, die Brock en Tyler ook altijd met hun malle fratsen, die twee zijn echt twee boefjes soms.quote:Op woensdag 7 januari 2009 09:00 schreef mike_hunt het volgende:
Had nog een blauwtje gelopennou een halve dan. Was met Brock en Tyler naar MD. Ik flirten met een kerel. Donker haar en blauwe ogen. hmmmmmm gaf ie aan dat ie al een vriend had. genant! Tyler en Brock lachen.
Was ik ''t niet gewoon? Ik was er nl ookquote:Op woensdag 7 januari 2009 09:22 schreef linebear het volgende:
een goede morgen allemaal....
HIW gefeliciteerd, verwacht een house warming binnenkort
Wat zijn vrouwen toch ook erg... zit aan een collega te vertellen hoe mijn oud en nieuw was. Hij vertelde dat hij ook op de Nieuwmarkt was. Waarop ik de opmerking maakte dat er veel dronken meisjes waren die tegen vuurwerk aan schopten...
Waarop een onbekende vrouwelijke collega zegt... ja zullen wel weer vrouwen zijn he... want die zijn eerder dronken. Sodermieter op HOER... ben toch niet met jou in gesprek
De Pijp. Daar woont mijn ex.quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:36 schreef Gellarboy het volgende:
Nee, het is een stomme heterobar in. de Pijp.
.
Zijn wel standaard porrno-namen zegquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:43 schreef Cairon het volgende:
[..]
Oh, die Brock en Tyler ook altijd met hun malle fratsen, die twee zijn echt twee boefjes soms.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |