da dus nie he!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:49 schreef Ang3l het volgende:
Nou laat de tulpenbollen maar weer aanrukken dan!
De hongerwinter komt er aan!
Ik zie de officier wel tegemoet!
is dat Brabants?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
da dus nie he!
da we dus effe duidelijk zijn!
Gai blet van menne officier af!
Den diejen zie ik ins in de tig jaor, maor tis den menne en nie die van auw
nog regionaler denk ik, ligt een beetje tegen verbasterd helmonds aanquote:
5 mensen voor 200 man?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:56 schreef Weemz het volgende:
Nou mensjes, ik kwam ik zag en ik ga weer!
Vanaf morgen 2.5 dag de catering verzorgen met 5 anderen voor 200 man...
een klein beetjequote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
kijkt ie nou een beetje scheel? of ligt dat aan mijn trinitron?
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:20 schreef Gellarboy het volgende:
Ja, hallo met mij vanuit de Queen's Head. Ik heb zojuist een frituurpan gewonnen bij de Drag Bingo..
Ik heb 'm weggegeven overigens..
Gij moet hullemoal nie zo mauwe! Gij het heul di joar al gevat. Ge denkt toch nie da ge dan ok nog die'n officier kent hebbe he? Bende nou hullemoal van d'n pot gerukt gij?!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
da dus nie he!
da we dus effe duidelijk zijn!
Gai blet van menne officier af!
Den diejen zie ik ins in de tig jaor, maor tis den menne en nie die van auw
Yep. Als ik post zonder pi's dan ben ik mobiel online.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:24 schreef mike_hunt het volgende:
Zit je op je IPhone?
Lolbroekquote:
ja nou word tie heulmaol fraai, gai het alles al, een goei loon, een goeie kop, een goei lijf, en goeien anhaong en nou beginde gai te mauwen als ik ok us unne kir un jaortje pakquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gij moet hullemoal nie zo mauwe! Gij het heul di joar al gevat. Ge denkt toch nie da ge dan ok nog die'n officier kent hebbe he? Bende nou hullemoal van d'n pot gerukt gij?!
Ik hej hullemoal nie alles! Een goei loon da valt wel meej, een goei kop he'k nie en m;n lijf is veuls te smal. Goeien anhang dat witte gij niks van en verder he'k ok nog 's ginne vent dus die'n officier da is d'n menne!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja nou word tie heulmaol fraai, gai het alles al, een goei loon, een goeie kop, een goei lijf, en goeien anhaong en nou beginde gai te mauwen als ik ok us unne kir un jaortje pak
In Tropic Thunder issie geweldig.quote:
gai bent gewoon een groten egoist, gai wilt alt alles vur oezelfquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hej hullemoal nie alles! Een goei loon da valt wel meej, een goei kop he'k nie en m;n lijf is veuls te smal. Goeien anhang dat witte gij niks van en verder he'k ok nog 's ginne vent dus die'n officier da is d'n menne!
heb je je huis ja?quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:02 schreef hierissieweer het volgende:
Ik ga in Wageningen wonen!!!
Feliquote:
Jap, vanmiddag een sms van mijn moeder: Brief van de woningstichting, ik wil het weten!quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:11 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jap, vanmiddag een sms van mijn moeder: Brief van de woningstichting, ik wil het weten!
Dus ik mijn moeder later terugbellen, had dus een brief met een toewijzing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |