Ik kom gewoon leuke mensen tegen, kan ik daar wat aan doenquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je jongleert ook nog?!
[..]
Ik heb echt nog NOOIT van iemand gehoord dat wij een andere W hebben. Jullie spreken het gewoon verkeerd uit daar. De W is een W en geen V!
LOLquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:32 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hahaha, het is echt waar, jullie spreken de w uit op z'n wee net zoals in het engels, ipv een harde W zoals het standaard is in Nederlandmaar het klinkt wel schattig hoor
Er bestaat geen harde w, wanmt dan is het een v.quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:32 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik kom gewoon leuke mensen tegen, kan ik daar wat aan doen![]()
Hahaha, het is echt waar, jullie spreken de w uit op z'n wee net zoals in het engels, ipv een harde W zoals het standaard is in Nederlandmaar het klinkt wel schattig hoor
hahahaha, het is gewoon zo. luister zelf maar naar mensen op tv hoe zij de W uitspreken en hoe jullie de W uitspreken. Heel andersquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er bestaat geen harde w, wanmt dan is het een v.
Da's echt onzin hoor! Dat we een zachte en een harde G hebben oke, mara een zachte w is bulll
Je spreekt het zelf gewoon verkeerd uit!
Nonsens. Ik hoor geen verschil tussen mijn en de TV-W! Wel tussen de G's. Ik heb ook nog nooit maar dan ook NOOIT iemand iets over "De zachte W" horen zeggenquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:37 schreef MisterO het volgende:
[..]
hahahaha, het is gewoon zo. luister zelf maar naar mensen op tv hoe zij de W uitspreken en hoe jullie de W uitspreken. Heel anders![]()
en het klinkt te sexy! dus gewoon zo houden.
Jij bent gewoon raar.quote:Op een gegeven moment zaten we in de V&D te kletsen en probeerde ik jullie W na te doen, omdat het mij constant opviel, maar het lukte me niet om jullie na te doen![]()
Ga ik onthouden voor als ik daar benquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:37 schreef Ang3l het volgende:
Wwwwwwwwwwwwwageningen?
Tilburg heeft trouwens het beste water van Nederland. Dat mogen ze officieel verkopen vanuit de kraan als bronwater zelfs.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nonsens. Ik hoor geen verschil tussen mijn en de TV-W! Wel tussen de G's. Ik heb ook nog nooit maar dan ook NOOIT iemand iets over "De zachte W" horen zeggen
[..]
Jij bent gewoon raar.
Toen met pann tilburg.. jeweetwel van rik..quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:39 schreef Ang3l het volgende:
Wie is V? (behalve dan de versie van de W in Assen)
ONZIN! Ik ben geen Antilliaan. Ik zit maar IETS zuidelijker hoor!quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:39 schreef MisterO het volgende:
[..]
laat ik nog een voorbeeldje geven. Jou w klinkt net zoals Antilianen swa zeggen. Zo ingeslikt ofzo
je doet dus gelijk een compleet weekend amsterdam met een bezoekje aan de beren de dag ervoorquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:36 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga 7 feb naar Mindless Self Indulgeeeeeeeeeeeence in de Paradisoooo!
Owwww, die!quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:40 schreef MisterO het volgende:
[..]
Toen met pann tilburg.. jeweetwel van rik..
quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:39 schreef Cairon het volgende:
Dus MisterO heeft een Duitse W?
Ow is dat hetzelfde wwwwwwwwweekend?quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je doet dus gelijk een compleet weekend amsterdam met een bezoekje aan de beren de dag ervoor
Als je thuis bent, moet je maar even een filmpje posten waarin je de w uitspreektquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ONZIN! Ik ben geen Antilliaan. Ik zit maar IETS zuidelijker hoor!
Je kent V&D niet eens!quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:41 schreef Cairon het volgende:
en V mag je sowieso al niet tegenkomen van mij MisterO, omdat het onbehoorlijk is! Ik keur je D goed, maar niet je V!
Je bent de allereerste in heel Nederland die ik OOIT over een zachte W heb horen spreken.quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:41 schreef MisterO het volgende:
[..]
Als je thuis bent, moet je maar even een filmpje posten waarin je de w uitspreekt![]()
en nee, ik ben niet raar. ik ben gewoon bijzonder
Mja hij heeft gisteren zijn excuses aangeboden en mij verteld dat hij mij toch leuker vond dan ik dachtquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:41 schreef Cairon het volgende:
en V mag je sowieso al niet tegenkomen van mij MisterO, omdat het onbehoorlijk is! Ik keur je D goed, maar niet je V!
Ede's water heeft iedereen wel eens gedronkenquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:37 schreef Ang3l het volgende:
Wwwwwwwwwwwwwageningen?
Tilburg heeft trouwens het beste water van Nederland. Dat mogen ze officieel verkopen vanuit de kraan als bronwater zelfs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |