Omdat de leuke, kale jongen niet op de foto wildequote:Op donderdag 8 januari 2009 00:44 schreef Ang3l het volgende:
MisterO.... waarom geen foto van de leuke kale jongen die mijn krullen wilde proberen?
Hij's leuk. En hij heeft op dezelfde HEAO als ik gezetenquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:20 schreef MisterO het volgende:
[..]
Omdat de leuke, kale jongen niet op de foto wilde![]()
Michel is 10 keer leuker...quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij's leuk. En hij heeft op dezelfde HEAO als ik gezeten
Ja? Ow. Ik vind de kale man sexier. Stoerder. Michel is blond he. Maar wel lief. En doof net zoals de helft van mijn familie, dat schept een bandquote:
Ik heb er niks van gemerkt dat hij ons moeilijk kon verstaan in de trein. Hij kletste gewoon gezellig mee toch?quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja? Ow. Ik vind de kale man sexier. Stoerder. Michel is blond he. Maar wel lief. En doof net zoals de helft van mijn familie, dat schept een band
Ja hoor, heeft een hoorapparaatje in.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:37 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik heb er niks van gemerkt dat hij ons moeilijk kon verstaan in de trein. Hij kletste gewoon gezellig mee toch?
Die was helemaal niet zo oud hoor. Die was jonger dan ik volgens mijquote:En tja, de kale man was wat klein en ouder. niet mijn ding
weetje wel wie het was uberhaupt?quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hoor, heeft een hoorapparaatje in.
[..]
Die was helemaal niet zo oud hoor. Die was jonger dan ik volgens mij
Neuh. Alleen dat ie lekker was, grappig en dat ie HEAO communicatie in Eindhoven heeeft gedaan.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:45 schreef MisterO het volgende:
[..]
weetje wel wie het was uberhaupt?
Ah ok das jammerquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuh. Alleen dat ie lekker was, grappig en dat ie HEAO communicatie in Eindhoven heeeft gedaan.
Omdat ik op mijn werk zit en nieet thuis?quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:11 schreef Cairon het volgende:
Ang3l waarom zeg je niks op msn?
Jep, dagelijks...quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:12 schreef Ang3l het volgende:
*LOL* City Tilburg Tour?
Nou, klinkt leuk! Spreek je'm nog vaak?
Ja best wel heel kut, zo ver. En dan terwijl ik een jongen uit Groningen ook heel leuk vind, dillema...quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:18 schreef Ang3l het volgende:
SloerieJe hebt gewoon een brabo opgeduikeld!
quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:18 schreef Ang3l het volgende:
SloerieJe hebt gewoon een brabo opgeduikeld!
Je jongleert ook nog?!quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:26 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja best wel heel kut, zo ver. En dan terwijl ik een jongen uit Groningen ook heel leuk vind, dillema...
Ik heb echt nog NOOIT van iemand gehoord dat wij een andere W hebben. Jullie spreken het gewoon verkeerd uit daar. De W is een W en geen V!quote:Ik had gewoon niet naar Brabant moeten gaan! met jullie W's![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |