En eindelijk ben ik het qua smaak eens met je eensquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:31 schreef Cairon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
James Marsden maakt dit topic 50% sexier!
april/mei geloof ik.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:35 schreef wonderer het volgende:
Ik heb echt zo'n zin in de Wolverine filmKan niet wachten.
Ja, 1 mei.quote:
ach gewoon ass up met die gast.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:39 schreef Ang3l het volgende:
James Marsden looks like too much of a do-goody
En wat is daar mis mee?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:39 schreef Ang3l het volgende:
James Marsden looks like too much of a do-goody
Daar zijn de meningen over verdeeld. Ik hoorde laatst nog dat we juist iedereen weg gejaagd hadden.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:34 schreef Vlarp het volgende:
Trouwens, sinds GB terug is gaat de reeks weer als een trein
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:43 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld. Ik hoorde laatst nog dat we juist iedereen weg gejaagd hadden..
Ik hou niet van te brave corpsballen en apple-polishers.quote:
Jij met je ass up.quote:
was hij wel doable zodat je zijn nummer gescoord hebt ?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:21 schreef MisterO het volgende:
Ow over de H&M gesproken, ik ben niet aangenomen, ze vonden me te jong en onervaren voor de functie..
En dat terwijl ik zo'n leuk gesprek had met die homoach ja, op naar de volgende sollicitatie!
Jij ziet er toch ook niet braaf uitquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou niet van te brave corpsballen en apple-polishers.
Ik val daarom ook niet op blond omdat dat meestal te braaf eruit ziet.
I want the bad boys in life.
ok. B-kantje dan.quote:
Nah hij was niet blondquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
was hij wel doable zodat je zijn nummer gescoord hebt ?
Ik val in ieder geval niet op mezelfquote:
dus niet eens een troostprijs, en dat terwijl je er uren voor in de trein hebt gezetenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:49 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nah hij was niet blonden niet mn ding.
In de trein heb ik lekker mn slaap kunnen inhalen hoorquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dus niet eens een troostprijs, en dat terwijl je er uren voor in de trein hebt gezeten
beter nog, ik had stoelverwarming in de Cougar van mijn collega die me thuis voor de deur heeft afgezetquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:55 schreef MisterO het volgende:
[..]
In de trein heb ik lekker mn slaap kunnen inhalen hoorHad je op de terugweg een warme trein?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |