PCDquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Net bekend geworden dat If You Seek Amy single #3 van Britney wordt!!!
[Homo 2274] Sexy feestjes in andermans broek - Hypnotist 2.0
En nieuwe PCD song:
quote:
En themesong van The City, Oquote:
OMG, is dat het doorsnee Pann publiek?quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:26 schreef MisterO het volgende:
Hee ang3l, de foto's van Pann Breda staan onlinewij staan er niet op, maar deze mensen herken je vast nog wel
![]()
[ afbeelding ]
Die rechter, vressselijk!![]()
[ afbeelding ]
De lieve, wazige jongen links![]()
[ afbeelding ]
Rowena![]()
[ afbeelding ]
Is rechts nou een jongen of een meisje![]()
[ afbeelding ]
Eh. tja.
[ afbeelding ]
en de jongen die mij altijd met Jan Smit vergelijkt![]()
[ afbeelding ]
http://www.britneyspears.(...)tneys-3rd-single.phpquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:00 schreef MisterO het volgende:
ECHT CDP!![]()
![]()
Ik hoorde dat het juist Unusual you of Out from Under zou worden..
bron?!
quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
En themesong van The City, OWHITNEY
![]()
[ afbeelding ]
vond het lijken op een soort kinderdisco. Ik ken het hele concept niet, maar goedquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
OMG, is dat het doorsnee Pann publiek?
Gossip Girl!quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:05 schreef linebear het volgende:
mmm wat is Gossip Girl toch funWou dat ik zo'n bitch als Blair kon zijn
quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
OMG, is dat het doorsnee Pann publiek?
hoe tof! Kill the Lights was nog leuker geweest, en Out from Under zou een veel grotere hitpotentie hebben in Nederland, maar ik kijk nu al uit naar de clipquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
http://www.britneyspears.(...)tneys-3rd-single.php
Out of Under is zo'n bagger lied.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:10 schreef MisterO het volgende:
[..]
hoe tof! Kill the Lights was nog leuker geweest, en Out from Under zou een veel grotere hitpotentie hebben in Nederland, maar ik kijk nu al uit naar de clip
jaaa die is ook leuk! En Shaun the Sheepquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:07 schreef linebear het volgende:
ach ja, af en toe lekker ontspannen, daar is niks mee.
Ga straks even Wallace and Grommit kijken
Zag ik dat goed, was dat Ralph op 1e foto, die nieuweling van Eindhoven meet ?quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:08 schreef MisterO het volgende:
[..]
![]()
Is het zo erg dat er OMG geroepen moet worden? Ik vind de foto's wel gezellig uitzien
Out from Under is echt zo'n catchy janklied dat het in Nederland goed zou doen (net zoals Everytime).quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Out of Under is zo'n bagger lied.
Kill the Lights zal wel de laatste single worden gok ik ofzo.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zag ik dat goed, was dat Ralph op 1e foto, die nieuweling van Eindhoven meet ?
ga Matter of Death and Loaf kijkenquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jaaa die is ook leuk! En Shaun the Sheep
ik bedoel Matter of Loaf and Deathquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:13 schreef linebear het volgende:
[..]
ga Matter of Death and Loaf kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |