Nee erg niet, ik zie mezelf er gewoon niet tussen staan.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:08 schreef MisterO het volgende:
[..]
![]()
Is het zo erg dat er OMG geroepen moet worden? Ik vind de foto's wel gezellig uitzien
quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:13 schreef linebear het volgende:
[..]
ga Matter of Death and Loaf kijken
Ik sleep je gewoon mee hoorquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee erg niet, ik zie mezelf er gewoon niet tussen staan.
Wat is het concept dan? ...on Tour? Thema-feest door het hele land o.i.d.?quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:15 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik sleep je gewoon mee hoorde ouderen durven gewoon niet op de foto
Gossip Girl?quote:
De komende weken (maanden?) iig niet...eerst revalideren.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:15 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik sleep je gewoon mee hoorde ouderen durven gewoon niet op de foto
Gewoon een homodisco dat 1 keer per maand in Utrecht wordt gehouden en een paar keer per jaar 'on tour', dus op een andere locatie. Komen vooral jongere mensen 18-25 jaar. Commerciele muziek vooral en super gezelligquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Wat is het concept dan? ...on Tour? Thema-feest door het hele land o.i.d.?
Waarvan?!quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
De komende weken (maanden?) iig niet...eerst revalideren.
hahaah die bekken maak jij screenshots ofzo?quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whitney
hahaha berenPANNquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:21 schreef linebear het volgende:
alvast een foto voor TMM ... de berenPANN
[ afbeelding ]
nee Googlequote:Op woensdag 7 januari 2009 21:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hahaah die bekken maak jij screenshots ofzo?
nopequote:Op woensdag 7 januari 2009 21:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hahaha berenPANN![]()
jij bent de rechter?
WTF!quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dubbele elleboogfractuur
exactly my thoughtsquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
OMG, is dat het doorsnee Pann publiek?
Hahaha omg hoe vies.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:32 schreef linebear het volgende:
zo gruizig is het nu op het berenPANN
[ afbeelding ]
De foto's van multisexi ed zien er wel anders uit hoor.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:34 schreef MisterO het volgende:
Sorry hoor, maar bij elke homofeest foto's zul je zulke foto's aantreffen. Das gewoon de realiteit guys
Ik kwam maandag op een glad stuk terecht..val -> auw -> huisarts -> ziekenhuis -> foto -> spoedeisende hulp -> huisquote:
typ je met 1 hand?quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik kwam maandag op een glad stuk terecht..val -> auw -> huisarts -> ziekenhuis -> foto -> spoedeisende hulp -> huis
dag erna:
ziekenhuis -> operatie
damn, dat sucksquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik kwam maandag op een glad stuk terecht..val -> auw -> huisarts -> ziekenhuis -> foto -> spoedeisende hulp -> huis
dag erna:
ziekenhuis -> operatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |