Ik gok uitgebreidquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:40 schreef PBateman1978 het volgende:
Kijk jij de hele wedstrijd Vulture ?
Of alleen key highlights bv. ?
Want mij is het met key highlights kijken nog niet opgevallen dat er ontzettend veel opgelegde kansen worden gemist.
Je heb ook wel gelijk het scoren verloopt ook wat stroever. 30,40 doelpunten per seizoen komt amper voor. Maar in mijn Leeds game legde Beckford er het eerste seizoen toch 26 in. En in mijn eerste Ajax game scoorde Huntelaar er ook lustig op los, iets van 23 geloof ik. En nu ik Bojan bij Ajax heb is het helemaal een feest. Meneer heeft er nu 17 in liggen na 20 wedstrijden. Maar ja dit is natuurlijk alleen mijn ervaring.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:33 schreef TheVulture het volgende:
Nee ik kijk alleen het hoognodige aan highlights... en 20 doelpunten voor een spits is in de Premier League nou ook niet schokkend, die toppers liepen bij mij in het verleden vaak 1 op 1 qua wedstrijden, zo'n 35 a 40 goals per seizoen in alle competities. Mijn teams scoren altijd gemiddeld ruim 2 goals per wedstrijden en ook daar kom ik nu echt never nooit aan... en het feit dat SI het min of meer erkent op het eigen forum geeft wel aan dat er iets in de afstellingen niet helemaal klopt.
Punt is dat je nooit en te nimmer van de 5 (in mijn geval 7) clear cut chances er 6 inknalt. Altijd maar 1 of 2.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:29 schreef Jaapiosio het volgende:
Heb het spel nu niet voor me, maar volgens mij staat er bij je match stats een onderdeel "Clear Chances" of zoiets. Dat zijn de ballen die er coute que coute in hadden moeten gaan. Die komt bij mij nooit hoger dan 4 of 5. Als ik vervolgens in mijn wedstrijden gemiddeld 2,5 goal maak, dan is het moyenne dus niet eens zo slecht.
Het afronden 1 op 1 heb ik bij mij nog niet heel veel problemen mee gehad. Mijn spitsen staan na een half seizoen op 12 en 8 goals en omdat ik op die positie noodgedwongen veel rouleer vind ik dat nog best aardig.
Is het niet Louis van Gaal die het na iedere wedstrijd heeft over het aantal echte kansen en dat dat de kansen zijn waar 100% een doelpunt uit had moeten komen? Als je die theorie van hem los laat op FM, dan komt dat volgens mij wel aardig overeen...
Van de 5 a 6 100% kansen gaan er bij inderdaad hooguit 1 of 2 in en soms ook echt helemaal niks... en dat zijn dan echt de situaties van alleen voor de keeper staan of er op af lopen en dan de bal simpel op hem knallenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Punt is dat je nooit en te nimmer van de 5 (in mijn geval 7) clear cut chances er 6 inknalt. Altijd maar 1 of 2.
Dat is raar natuurlijk; het zijn ballen die er gewoon inmoeten.
Tja, die keeper staat er ook niet voor jan doedel natuurlijk...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Punt is dat je nooit en te nimmer van de 5 (in mijn geval 7) clear cut chances er 6 inknalt. Altijd maar 1 of 2.
Dat is raar natuurlijk; het zijn ballen die er gewoon inmoeten.
Klopt. Wat ik ook merk is dat als ik eenmaal een doelpunt gescoord heb, de ME een tweedeling maakt: of ik scoor heel snel nog een keer, of krijg er 1 tegen, zelfs als de tegenpartij mijn zestienmetergebied nog niet eens van dichtbij gezien heeftquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Van de 5 a 6 100% kansen gaan er bij inderdaad hooguit 1 of 2 in en soms ook echt helemaal niks... en dat zijn dan echt de situaties van alleen voor de keeper staan of er op af lopen en dan de bal simpel op hem knallenDaarnaast nog een handvol schoten op doel die daar nog eens bijkomen... Ik denk dat ze wellicht dat soort kansen wat moeten verminderen en degene die er dan wel worden gecreëerd er wat vaker in moeten laten gaan... nu creëer je met goed spel een hoop kansen en weet je op voorhand al 90% zeker dat ze toch worden gemist... en aan de andere kant vliegt er een loze bal in
Ik heb hetzelfde probleem. Heb in 1,5 jaar tijd voor 10 miljoen spelers verkocht en voor 3 miljoen gekocht. Heb 50k over van mijn salarisbudget, maar mijn team maakt elke maand 500k verlies. Komt dit puur doordat ik gedegradeerd ben en je minder inkomsten hebt maar wel evenveel uitgaven? En wat kun je er aandoen? Vrij weinig toch....quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:11 schreef PBateman1978 het volgende:
Waar ik trouwens van baal is dat ik per maand 5 ton verlies draai met Utrecht, en dat terwijl ik nog bijna 70k ruimte heb wat salarissen betreft.
Als ik nu een speler verkoop krijg ik maar 10% beschikbaar voor nieuwe transfers, had bv. Leroy George voor 2.5 miljoen euro aan PSV verkocht, kreeg ik 250.000 euro beschikbaar voor nieuwe transfers....
.
Ik heb geen idee wat je eraan kunt doen, had nog even gekeken of ik outstanding loans had, maar ook dat heb ik dus niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:48 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde probleem. Heb in 1,5 jaar tijd voor 10 miljoen spelers verkocht en voor 3 miljoen gekocht. Heb 50k over van mijn salarisbudget, maar mijn team maakt elke maand 500k verlies. Komt dit puur doordat ik gedegradeerd ben en je minder inkomsten hebt maar wel evenveel uitgaven? En wat kun je er aandoen? Vrij weinig toch....
Ik heb PSV eindelijk aan het spelen. Sta nu 2e na 21 wedstrijden, en heb pas 29 keer gescoord. Ook pas 7 doelpunten tegen. Mijn centrale verdediger (die de vrije trappen en strafschoppen neemt) heeft meer gescoord dan mijn spits....quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:43 schreef Spougle het volgende:
[..]
Je heb ook wel gelijk het scoren verloopt ook wat stroever. 30,40 doelpunten per seizoen komt amper voor. Maar in mijn Leeds game legde Beckford er het eerste seizoen toch 26 in. En in mijn eerste Ajax game scoorde Huntelaar er ook lustig op los, iets van 23 geloof ik. En nu ik Bojan bij Ajax heb is het helemaal een feest. Meneer heeft er nu 17 in liggen na 20 wedstrijden. Maar ja dit is natuurlijk alleen mijn ervaring.
Ja, want in het echt scoort elke gemiddelde spits in de PL 35-40 keerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:33 schreef TheVulture het volgende:
Nee ik kijk alleen het hoognodige aan highlights... en 20 doelpunten voor een spits is in de Premier League nou ook niet schokkend, die toppers liepen bij mij in het verleden vaak 1 op 1 qua wedstrijden, zo'n 35 a 40 goals per seizoen in alle competities. Mijn teams scoren altijd gemiddeld ruim 2 goals per wedstrijden en ook daar kom ik nu echt never nooit aan... en het feit dat SI het min of meer erkent op het eigen forum geeft wel aan dat er iets in de afstellingen niet helemaal klopt.
Een gemiddelde speler bij een topclub in de PL kan inderdaad makkelijk aan 50, 60 wedstrijden per seizoen komen als je alle toernooien meetelt.... volgens mij is 35, 40 goals dan nog niet eens zo gek. En dan heb ik het wel alleen over de absolute topspitsen natuurlijk...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ja, want in het echt scoort elke gemiddelde spits in de PL 35-40 keerDie onrealistische aantallen zijn er gewoon eindelijk uit.
Je hebt wel gelijk, ik ben er eens op gaan letten:quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maar goed, je hoeft het ook niet met me eens te zijn, het kan allemaal wel realistischer zijn maar dan moeten ze ook die 7 100% kansen zonder goals eruit halen want dat is ook zwaar onrealistisch... feit is gewoon dat er iets scheef zit wat ook door SI zelf wordt erkend op hun forum.
Klopt.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:28 schreef JeroenV het volgende:
Die regens zijn echt te goed. Ik ben nu in mijn derde seizoen en er staan er vier in mijn basis die zo wonderkid kunnen worden en al de stats van een basis speler van Man Utd hebben.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:28 schreef JeroenV het volgende:
Wat is de beste manier om aan het begin je spelers na een wedstrijd weer op 100% fit te krijgen? Ze komen nu steeds op 95% ofzo uit, maar ik weet niet of ik ze nu even hard moet laten trainen en dan weer minder of nu gelijk wat rustiger aan moet doen. Ik heb nogal een druk programma.
Persconferenties laat ik altijd door assistent doenquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:20 schreef DemonCleaner het volgende:
Voor 100% moet je denk ik echt flink rouleren ofzo. In mijn Spurs game probeer ik alleen te starten met spelers van 95% of meer, 100% zie ik buiten de keeper en centrumverdedigers eigenlijk nooit.
Deze versie vind ik op zich wel erg goed, wel een paar irritante dingen. Eén van mijn MCs in een 4-2-3-1, Marek Hamsik, moet per se scoren of een assist geven om boven de 6.0 uit te komen. En de persconferenties kunnen heel vervelend zijn, vooral de vraag of ik de derde keeper van Real Sociedad ga kopen.![]()
Een aantal Arsenal spelers zijn trouwens lachwekkend overrated in deze versie
Mijn hele team is al een tijdje elke wedstrijd op 100%, maar speel dan ook maar 1 wedstrijd per week. Wel geef ik vermoeide spelers na de wedstrijd 1 dagje vrij.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:20 schreef DemonCleaner het volgende:
Voor 100% moet je denk ik echt flink rouleren ofzo. In mijn Spurs game probeer ik alleen te starten met spelers van 95% of meer, 100% zie ik buiten de keeper en centrumverdedigers eigenlijk nooit.
Deze versie vind ik op zich wel erg goed, wel een paar irritante dingen. Eén van mijn MCs in een 4-2-3-1, Marek Hamsik, moet per se scoren of een assist geven om boven de 6.0 uit te komen. En de persconferenties kunnen heel vervelend zijn, vooral de vraag of ik de derde keeper van Real Sociedad ga kopen.![]()
je kunt een nieuw stadion laten bouwenquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:58 schreef GeneraalUli het volgende:
Foei, volgens mij is er geen weg om de gemeente die je plannen blokkeert, of wel?
Zit nu al jaren te zeuren om extra plaatsen, maar de Council blijft het blokkeren.
Eagles - Inter dus gewoon in de Adelaarshorst (6750 zitplaatsen)
Niet als de gemeente plannen voor een nieuw stadion blokkeert...quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
je kunt een nieuw stadion laten bouwen
Todorov en natuurlijk Mascio.quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:24 schreef magnifor het volgende:
Vandaag met Leeds begonnen. Iemand paar tips wat betreft spelers die ik kan halen met het budget die ik heb (125K)?
Hoe? Je kan alleen het verzoek indienen om meer zitplaatsen te krijgen toch?quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
je kunt een nieuw stadion laten bouwen
Ik vindt het altijd jammer dat er amper Nederlanders spelen...quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:01 schreef kweek89 het volgende:
ik stel jullie alle voor aan een enorm goed Ajax team dacht ik zo
[ afbeelding ]
Ik was vergeten te vermelden dat al deze blessures in 1 week tijd zijn opgekomenquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is geen bug, je hebt gewoon geen brede selectie.
Vertel mij wat.. had 25 duels met ManU gespeeld.. 20 winst, 5 gelijk(waaronder 6 overwinningen in CL, 1 in Euro en 1 in Engelse Super Cup)..quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:20 schreef DemonCleaner het volgende:
Zolang je financiën niet op orde zijn, kan je gewoon geen spelers kopen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:12 schreef Superfast het volgende:
FF een vraagje ......
Ik zit bij Willem II dus maar kan nu al een jaar geen spelers meer kopen omdat een er een of ander gelul speelt dat de club zou worden overgenomen.
Aangezien dit in FM07 hooguit 3 maanden duurde is mijn vraag ook of het gaat om een bug?
Of heb ik te weinig geduld?
Mijn selectie is leeggekocht aan alle kanten maar sta toch nog steeds knap op de 10e plaats in de winterstop en wat spelers erbij zou goed uitkomen.
Arsenal was in FM2008 ook al aardig overrated... sowieso vind ik het irritant dat sommige spelers echt niet af te stoppen lijken terwijl hun stats niet echt overdreven zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2009 08:01 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Vertel mij wat.. had 25 duels met ManU gespeeld.. 20 winst, 5 gelijk(waaronder 6 overwinningen in CL, 1 in Euro en 1 in Engelse Super Cup)..
Vervolgens trad ik met de sterkste elf thuis!! tegen Arsenal aan en werd ik met 0-5 ingemaakt..
Beetje jammer dat ik vervolgens in een paar duels tijd ook van Everton en Chelsea verloor(beide met 1-0 en uit..) waardoor ik nu 11 punten achter Chelsea sta(voor het duel met Arsenal was dat 2..
Bij mij lijkt het ook altijd of dezelfde teams en spelers goed tegen mij spelen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Arsenal was in FM2008 ook al aardig overrated... sowieso vind ik het irritant dat sommige spelers echt niet af te stoppen lijken terwijl hun stats niet echt overdreven zijn.
Download de gids die Marc Vaughan heeft geschreven voor FM 2007, daar staat alles over training in.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:04 schreef -Willempie- het volgende:
In welke training leren je spelers het beste koppen? Ik heb de ideale targetman (voor de toekomst) gevonden alleen zijn koppen kan beter.
[ afbeelding ]
Tuurlijk. Klik op de speler, dan naar transferstatus en dan linksonder bij Transferlijst kijken.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:03 schreef Roberto258 het volgende:
Een speler wilde vertrekken, ik gaf hem toestemming en hij stond op de transferlijst. Nu ben ik van gedachte veranderd, kan ik hem nog van de transferlijst afhalen?
Idd.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:40 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tuurlijk. Klik op de speler, dan naar transferstatus en dan linksonder bij Transferlijst kijken.
Heb nu zelf geen spelers vrijwillig op de transferlijst staan, maar volgens mij kan je zo'n speler alleen weer van de lijst afhalen als hij daar zelf om vraagt. Doet hij dat niet, dan blijft hij er op staan, of je nou hoog of laag springt...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:03 schreef Roberto258 het volgende:
Een speler wilde vertrekken, ik gaf hem toestemming en hij stond op de transferlijst. Nu ben ik van gedachte veranderd, kan ik hem nog van de transferlijst afhalen?
Je hebt gelijk, want via de andere manier wat hierboven aan wordt gegeven kan het niet, omdat ik dus toestemming heb gegeven.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:28 schreef Jaapiosio het volgende:
[..]
Heb nu zelf geen spelers vrijwillig op de transferlijst staan, maar volgens mij kan je zo'n speler alleen weer van de lijst afhalen als hij daar zelf om vraagt. Doet hij dat niet, dan blijft hij er op staan, of je nou hoog of laag springt...
Please, correct me if I'm wrong...
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:20 schreef Saviola het volgende:
Ik ga nu wat heel anders beginnen, nl. in de Serie C2 met Cisco Romadat is de club van Paolo Di Canio
Dat heb ik ook soms, maar niet altijd.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:13 schreef Kn0x het volgende:
Ik heb een probleem met friendlies regelen. Ik wil een friendly regelen. Ik nodig Celtic uit, zij accepteren. Ik ga kijken naar mijn fixtures lijst. Geen oefenwedstrijd. En dat is met elk team dat ik uitnodig. Alleen een oefenwedstrijd tegen mijn U19 kan ik regelen. De rest niet. Doe ik iets fout? Overigens heb ik een legale versie.
Dan moet je nodig eens de VI gaan lezen van een aantal weken geleden, spelersmakelaars handelen niet meer in supersterren maar in kinders van 15. En die worden bijvoorbeeld van de Nederlandse velden geplukt om vervolgens terecht te komen bij een "top" club in Engeland. Dat levert ze ook veel geld opquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:00 schreef Juk het volgende:
Ik heb een goede regen uit de jeugd bij Leeds.
George Schreuder, inderdaad een Nederlander... Hoe komt dat jong in de jeugd bij Leeds? Verder zijn ze allemaal Engels.
Dus FM houdt daar rekening mee...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:51 schreef Mr.Jorn. het volgende:
[..]
Dan moet je nodig eens de VI gaan lezen van een aantal weken geleden, spelersmakelaars handelen niet meer in supersterren maar in kinders van 15. En die worden bijvoorbeeld van de Nederlandse velden geplukt om vervolgens terecht te komen bij een "top" club in Engeland. Dat levert ze ook veel geld op
Maakt helemaal niets uit hoor.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:51 schreef Juk het volgende:
[..]
Dus FM houdt daar rekening mee...
Ik vindt dat regens altijd uit het land van de club moeten komen, anders kan je na 10 seizoenen ineens hele rare dingen zien op W en EK's.
Ik heb nu een potentiële NL11tal speler uit de jeugd van Leedsquote:
Da's gewoon een geëmigreerde jongen. Z'n ouders werken in Leeds en hij heeft dus ook de Nederlandse nationaliteit aangehouden.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:07 schreef Juk het volgende:
[..]
Ik heb nu een potentiële NL11tal speler uit de jeugd van Leeds![]()
Dat is gewoon krom.
Ow jij kent hemquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:52 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Da's gewoon een geëmigreerde jongen. Z'n ouders werken in Leeds en hij heeft dus ook de Nederlandse nationaliteit aangehouden.
In de jeugd bij Ajax spelen toch ook Belgen, Brazilianen, Zweden en Denen? Die spelers worden gewoon jong gescout en naar die club gehaald.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:07 schreef Juk het volgende:
[..]
Ik heb nu een potentiële NL11tal speler uit de jeugd van Leeds![]()
Dat is gewoon krom.
Gewoon door je assistent laten doen.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:41 schreef DirkZz het volgende:
Vinden jullie die persconferenties ook zo fukking irritant worden?
Doe je toch iets fout met je tacktiek. Download eens een tactiek en pas hem een beetje aan naar je spelers.quote:Op zondag 11 januari 2009 01:22 schreef Roberto258 het volgende:
Ik heb het wel beetje gehad met FM. Wat ik ook doe, heb nog geen 35% balbezit, en dat terwijl ik veruit beste team heb.
Leuk Simonquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:20 schreef Saviola het volgende:
Ik ga nu wat heel anders beginnen, nl. in de Serie C2 met Cisco Romadat is de club van Paolo Di Canio
Ah, zie het ja. Klopt alleen niet met de werkelijkheid, daar maakt hij deel uit van de Albanese selectiequote:Op zondag 11 januari 2009 11:50 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Tweede nationaliteit?
Als Aissati voor Nederland had gekozen was het precies zo geweest.
Heuj lang geleden..quote:
Jezusquote:Op zondag 11 januari 2009 17:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik heb niks tegen voetballen met de kerst, maar je kan ook overdrijven.
[ afbeelding ]
De resultaten zijn echter prima.
Inderdaad lang geleden, leuk dat we elkaar hier opeens tegenkomenquote:
Wang dalei was altijd een topper in FM 2008. In mijn huidige game kan ik hem niet meer vinden.quote:Op zondag 11 januari 2009 20:05 schreef Basje_B het volgende:
Ben in China begonnen maar daar is de regel dat je keeper Chinees moet zijn. Slaat echt totaal nergens op.....
een jonge doelman?quote:Op zondag 11 januari 2009 20:49 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Wang dalei was altijd een topper in FM 2008. In mijn huidige game kan ik hem niet meer vinden.
Je kent me toch, het duurt altijd erg lang voor ik overschakel naar een volgende versiequote:Op zondag 11 januari 2009 18:20 schreef Winski05 het volgende:
Waarom jij niet eigenlijk?
In FM 2007 was dat ook al zo.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:51 schreef Juk het volgende:
[..]
Dus FM houdt daar rekening mee...
Ik vindt dat regens altijd uit het land van de club moeten komen, anders kan je na 10 seizoenen ineens hele rare dingen zien op W en EK's.
Dat heb ik ook gehad. En Crystal Palace had die eigenschap ook.quote:Op maandag 12 januari 2009 02:23 schreef Superfast het volgende:
[..]
In FM 2007 was dat ook al zo.
Paar Argentijnen en idd vaak Nederlanders en Belgen.
Trouwens ik speel met Nederland , Engeland en België maar bij vrijwel elke speler die ik scout of een bod op die staat Sparta Praag bij de geïnteresseerden![]()
Ik denk een speler of 500 minimaal waar ze interesse in hebben
Die poppetjes zaten ook al in 2008 hoor.quote:Op maandag 12 januari 2009 07:58 schreef Superfast het volgende:
Sorry om dit te zeggen maar ik vind dat FM 2009 heimelijk faalt (als is de 3d engine wel super)
Er zitten talrijke bugs in en daarnaast heb je nu spelers niet met een foto of een leeg vakje waar de foto hoort te staan maar een soort jimmy neutron achtige cartoon poppetjes
Daarom speelde ik ook 2007quote:Op maandag 12 januari 2009 08:00 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Die poppetjes zaten ook al in 2008 hoor.
Ik vind het ontzettend meevallen.quote:Op maandag 12 januari 2009 08:02 schreef Superfast het volgende:
[..]
Daarom speelde ik ook 2007![]()
Die 3d engine is wel vet hoor.
Maar lees dit topic eens na . De hoeveelheid bugs en rare situaties (het onfeilbare Arsenal o.a.) staat niet in verhouding.
Aan de andere kant kan dat misschien met updates verholpen worden
Deze heeft zoveel minder fouten dan 2008 had op het begin.quote:Op maandag 12 januari 2009 08:02 schreef Superfast het volgende:
[..]
Daarom speelde ik ook 2007![]()
Die 3d engine is wel vet hoor.
Maar lees dit topic eens na . De hoeveelheid bugs en rare situaties (het onfeilbare Arsenal o.a.) staat niet in verhouding.
Aan de andere kant kan dat misschien met updates verholpen worden
Wat heb je precies aangepast dan?quote:Op maandag 12 januari 2009 14:20 schreef PiraatPiet het volgende:
Ik had op een gegeven moment ook last van de 'vele kansen krijgen maar amper scoren' bug en heb toen iets verandert in de instelling en ze scoren nu echt zoals ik het graag zie. Ook hele mooie uitgespeelde doelpunten.
Afgelopen seizoen met Manchester City de CL gewonnen in 2017/2018 een jaar ervoor de UEFA Cup en nu ook 2keer achter elkaar Premier League winnaar.
In mijn 2e jaar bij Man City goed geld uit gegeven aan talenten (Engelsen) en ze stromen steeds verder door naar de basis. Leve de scouts![]()
Enige nog, als je 2-0 voor staat wordt het best vaak 2-2 in de laatste minuten
Ik had het voor het eerst toen ik met Leeds promoveerde naar de Premier League.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:22 schreef kweek89 het volgende:
Ik heb alleen nog een vraagje
Ik heb ergens gelezen dat iemand zelf sattelietclubs kan kiezen
Mijn vraag is wanneer kan dit want ik krijg alleen nog maar keus uit slechte schotse ploegen
als je lang genoeg bij de club zit mag je zelf kiezenmaar je krijgt niet altijd wat je wilt
Moet je een beetje geluk mee hebben en wat langer bij een club zitten. Als je bijvoorbeeld een Financiele sattaleitclub wil betekend dit niet dat je die ook meteen krijgt.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:22 schreef kweek89 het volgende:
Mijn vraag is wanneer kan dit want ik krijg alleen nog maar keus uit slechte schotse ploegen
als je lang genoeg bij de club zit mag je zelf kiezenmaar je krijgt niet altijd wat je wilt
Ik zit nu in het seizoen 2009-2010 op 1 januari om precies te zijnquote:Op maandag 12 januari 2009 17:22 schreef kweek89 het volgende:
Ligt aan je prestaties en hoelang je bij de club zit.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:47 schreef leotje1992 het volgende:
[..]
Ik zit nu in het seizoen 2009-2010 op 1 januari om precies te zijn
Wanneer kan ik ongeveer een eigen sattelietclub kiezen dan??
Ik heb de teaminstructies verandert in:quote:
Fair Play Cup misschien?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 02:28 schreef Superfast het volgende:
Ben met Willem II 11e geworden en nu mag ik opeens UEFA cup spelen![]()
[ afbeelding ]
Ben in de have finale beker verleden jaar uitgeschakeld door Heerenveen. Dat zou de enigste reden kunnen zijn waarom ik opeens UEFA cup mag spelen.
Anyways unieke kans voor een club als Wilem II dus genieten maar:
Oke, ik ga wel eens kijken of dit soort tweaks gaan helpen. Heb ook last van de "met-1-doelpunt-verschil-winnen-syndroom".quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:04 schreef PiraatPiet het volgende:
[..]
Ik heb de teaminstructies verandert in:
Mentaliteit: iets over het midden
Creatieve vrijheid: iets over het midden
Passingstijl: iets voor het midden
Tempo: iets voor het midden
Breedte: helemaal rechts
Pressing: iets over het midden
Tijd winnen: iets voor het midden
Verdedigende lijn: iets voor het midden
Tackelen: midden
Korte mandekking en Targetman ingeschakeld
en bij de spelersinstructies een beetje lopen klooien in de voorbereiding en kijken wat een speler wel en niet goed kan.
Eerder had ik echt mega-aanvallend, dat werkte bij Ajax heel goed, bij Inter al minder en bij Man City in het 1e half jaar dat ik er zat werkte dat ook goed. Werden van 14e (toen ik het overnam) nog 4e. Het 1e half jaar van het 2e seizoen liep het stukken minder. Na de winterstop aangemodderd. Daarna kwam het wat hierboven staat.
Kijk in dit topic anders even. Daar staan genoeg goedkope, goede speler genoemd.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:34 schreef Spougle het volgende:
Ik ben een game begonnen met Omniworld. Zelfs de slechtse goedkoopste spelers willen niet komen
1-2 dusquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:49 schreef Roberto258 het volgende:
Oke de play offs
De Graafschap - FC Den Bosch 2-0
FC Den Bosch - De Graafschap 0-0
De Graafschap - Veendam 1-1 (95e minuut, hun eerste schot op goal)
Nu de beslissingswedstrijd
Heb je ook zo'n leuke voorzitter die het bod gelijk aanvaard? terwijl je makkelijk het dubbele ervoor kon krijgen...quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:44 schreef TheArt het volgende:
Wat een drama.
In mijn eerste seizoen bij Toulouse 11e geworden, waar een 18e plaats verwacht was. En het begon naarmate het seizoen vorderde ook nog eens steeds beter te lopen. Vragen na afloop van het seizoen mijn twee beste spelers (Gignac en Mathieu) om een transferLijers.
Nee voorlopig nog geen boden aanvaard. Mathieu heeft overigens zijn eisen weer ingetrokken nadat ik met hem gepraat heb. Gignac zal echter wel vertrekken. Er zijn zoveel clubs in hem geïnteresseerd.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:48 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n leuke voorzitter die het bod gelijk aanvaard? terwijl je makkelijk het dubbele ervoor kon krijgen...
Wat een onzin, en als je dan niet kunt winnen wacht je tot patch 4 ?quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:50 schreef TheVulture het volgende:
Ik wil de 3e patch
tot die tijd FM 2008 voor mij
Voor de duidelijkheid, ik was bij Man City ook op de goede weg, stond bovenaan en vrijwel alles gewonnen maar ik vind het gewoon heel irritant dat er zo'n fout inzit... en als SI aangeeft dat men er naar kijkt en het bij de eerstvolgende patch zal verhelpen wacht ik wel even zonder al teveel gefrustreerd te raken...quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:06 schreef Sethje het volgende:
[..]
Wat een onzin, en als je dan niet kunt winnen wacht je tot patch 4 ?
Het is wel iets anders maar ik heb mn tactiek gewoon wat veranderd en ik win ongeveer net zoveel als eerst...
Ik heb die fout ook. Helaas zat er voor mij niks anders op dan opnieuw te beginnen. Dit gebeurt me overigens wel 3/4x per maand. Gelukkig heb ik altijd 2 verschillende savefiles waardoor ik vaak maar 3/4 wedstrijden mis.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:17 schreef leotje1992 het volgende:
Ik heb een mega groot probleem:O
Alles gaat goed met opstarten enzo totdat ik klik op speel laatstgespeelde spel.
Ik sla men spel altijd op via opties --> opslaan en dan slaat die het ergens op.
Nu klik ik op speel laatstgespeelde spel en zegt die kan het spel niet spelen ofzo en valt fm weg.
Ik heb wel een opgeslagen bestand gevonden maar dat is van een maand geleden en zit ik 2 jaar terug ofzo weet iemand hoe ik dit op kan lossen??
Dat kun je gewoon in het spel zelf aanpassen, bij Instellingen/Preferencesquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:40 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Wat zijn nu echte talentjes? En is er ook een snelkoppeling aanpassing zodat ik hem niet volledig scherm hoef te spelen? (heb hem vandaag gekocht)
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=21877quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:40 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Wat zijn nu echte talentjes? En is er ook een snelkoppeling aanpassing zodat ik hem niet volledig scherm hoef te spelen? (heb hem vandaag gekocht)
Je moet wel de CL hebben gewonnen om de wereldbeker te spelen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:30 schreef TiMPiN het volgende:
Ik d8 al ben ik gek maar nee. Win 2 x op rij de Europese supercup en alsnog mag de verliezer de wereldbeker spelen
bug?
Nope, winnaar van de CLquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:43 schreef TiMPiN het volgende:
Ik win de Uefa cup. Dan kom ik tegen de winnaar van de CL. De winnaar daarvan mag toch naar Tokyio of is dat niet meer zo?
Lijkt me leuk, maar ik ben nog wel minimaal 1 seizoen bezig met Leeds.quote:
Iemand een team in gedachten?quote:
Gaan de persconferenties wel goed?quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:13 schreef BertMaalderink het volgende:
Heb geen geduld voor dit spel
Sta met Feyenoord na 10 wedstrijden onderaan, met slechts 1 overwinning en al 5 gescoorde doelpunten![]()
![]()
Meestal ben ik niet eens de minste ploeg, maar m'n spitsen missen echt alles.
Moet m'n tactiek ook wat gedetailleerder bijschaven, maar daar ben ik niet zo het type voor
Je speelt zeker ook de nieuwe patch, verdedigers gaan zijwaarts lopen en stoppen echt irritantquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:13 schreef BertMaalderink het volgende:
Heb geen geduld voor dit spel
Sta met Feyenoord na 10 wedstrijden onderaan, met slechts 1 overwinning en al 5 gescoorde doelpunten![]()
![]()
Meestal ben ik niet eens de minste ploeg, maar m'n spitsen missen echt alles.
Moet m'n tactiek ook wat gedetailleerder bijschaven, maar daar ben ik niet zo het type voor
quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:33 schreef Saviola het volgende:
Wooo 3de keer op rij gepromoveerd![]()
[ afbeelding ]
Vooral mn spitsjes deden het erg goed, Claudio Acosta met 35 goals en Aquino met 23. Had het erg moeilijk in het begin met o.a. 3 nederlagen in mn eerste 5 wedstrijden maar nadien raakte iedereen toch goed op elkaar ingespeeld, op het einde won ik nog 11 van mn laatste 12 wedstrijden zodat ik bijna nog Empoli (dat zowat het hele seizoen aan de leiding stond) kon inhalen.
Volgend seizoen Serie ABen benieuwd, het is ontzettend gewaagd daar, de afgelopen 3 jaar werden Fiorentina, Lazio en Milan kampioen, deed Inter het drama (maar won net wel de CL) en is Palermo het enige team dat al elke keer Top 4 haalde
Cisco is een erg rijke club. Soort Manchester City van de Italiaanse Serie C2. Het blijven nog steeds goede prestaties natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Respect hoor. Hoe flik je dat ?
Wat voor spelers koop jij dan in het eerste seizoen en hoe scout je die of krijg je spelers van Satelietclubs ?!?
Heb het ook geprobeerde met een Engelse 1st division club, maar ik presteerde echt bagger.
Zoals hierboven gezegd is Cisco een redelijk 'rijke' club dus dat is een aanzienlijk voordeel dat ik had toen ik ermee begon (moet eerlijk zeggen, ik wist het niet eens, ik nam Cisco omdat Paolo Di Canio daar speelde).quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Respect hoor. Hoe flik je dat ?
Wat voor spelers koop jij dan in het eerste seizoen en hoe scout je die of krijg je spelers van Satelietclubs ?!?
Heb het ook geprobeerde met een Engelse 1st division club, maar ik presteerde echt bagger.
Al biedingen op hem gehad? Ik heb hem vanaf de winterstop en hij staat na 8 wedstijden al 2de in de topscoorderslijst met 1 doelpunt achterstand.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:19 schreef Scorpie het volgende:
Marquinhos voetbalt bij mij bij Ajax, super spits/rechtsbuiten. Haalt al 3 jaar op rij de Player of the Year award binnen.
Ik ben zelf Heerenveen en ben jaloers op Ajaxquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Al biedingen op hem gehad? Ik heb hem vanaf de winterstop en hij staat na 8 wedstijden al 2de in de topscoorderslijst met 1 doelpunt achterstand.
Met Leeds had ik hem ook gevonden. Release fee van 30 miljoen, hij wilde alleen niet komen. Hij zit bij Barçaquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik heb me nou toch een spits bij Feyenoord. Marquinhos! Wat een topper![]()
6 wedstrijden
12 doelpunten (waarvan 4 tegen Real Madrid)
Een gemiddelde van 8.13
Edit: inmiddels 7 wedstrijden 15 doelpunten![]()
Heb je wel gelijk in. Ik hoop dat een nieuwe patch dat gaat veranderen. Liever dat dan die vermeende niet-scoren bug.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ïk vind die veel te goede regens helemaal niet zo leuk.
Opnieuw instaleren.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:17 schreef Canisfire het volgende:
Ey mensen ik zit met een probleem.
Ik heb mijn laptop ooit verkeerd afgesloten onder het spelen van Footbal manager en nu zegt hij steeds iets over : Not wel formed invalid token at line 1of Profile 0xml.
Hoe moet ik dat oplossen ? ik word er echt langzaam gek van.
Download is wat club logo's staat toch veel leukerquote:Op zaterdag 17 januari 2009 02:21 schreef Juk het volgende:
Na 23 wedstrijden sta ik in de competitie nu 5de, met nog genoeg ruimte om te zakken of te stijgen.
In de FA cup speelde ik net de 4de ronde:
[ afbeelding ]
In de return verwacht ik wel te winnen
TJa ik heb zo`n mega pack gedownload, maar waar moet je die zooi in neerzetten?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:30 schreef Spougle het volgende:
[..]
Download is wat club logo's staat toch veel leuker
Documenten: Sports interactive: Footballmanager 2009: Graphics: Logo.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
TJa ik heb zo`n mega pack gedownload, maar waar moet je die zooi in neerzetten?
Kijken bij aanpassingsvermogen als je een speler scout, altijd heel belangrijkquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:12 schreef BertMaalderink het volgende:
Net weer 6 keer op de paal geschoten
Vind het toch wel jammer dat de doeltreffendheid van de spelers echt te wensen over laat. Ik speel regelmatig 0-0, terwijl het makkelijk 4-0 had kunnen zijn. Maar m'n spitsen zijn dan ook niet zo tevreden, kan het ook aan liggen.
Is er trouwens iets te doen aan taalproblemen? Sommige spelers kunnen daarom moeilijk aarden in mijn bovenal Nederlandse team. Maar een taalcursusje schijnt niet tot de opties te behoren, of wel?
Het viel te proberenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:18 schreef superjood het volgende:
[..]
Kijken bij aanpassingsvermogen als je een speler scout, altijd heel belangrijk
Is bij mijn Chelsea-game een prima speler, tot dusver.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:25 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Het viel te proberenLijkt me dat zoiets na een tijdje ook wel over kan gaan,
Het gaat om Keirrison trouwens.
Ik had Keirrison met Man City gekocht en die schoot nog geen deuk in een pakje boter. Ik probeer altijd als ik Engeland speel zoveel mogelijk Engelsen of Europeanen te hebbenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:25 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Het viel te proberenLijkt me dat zoiets na een tijdje ook wel over kan gaan,
Het gaat om Keirrison trouwens.
Ik speel ook met negen Nederlanders, een Italiaan en Keirrison dus. Maar hij was eigenlijk bedoeld als langzaam te brengen talent, alleen lopen Tomasson en Makaay de hele tijd te whinen. Of ze zijn geblesseerd, of ze zijn niet blij, of ze scoren een 5, waarna ik ze op de bank pleurquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:43 schreef superjood het volgende:
[..]
Ik had Keirrison met Man City gekocht en die schoot nog geen deuk in een pakje boter. Ik probeer altijd als ik Engeland speel zoveel mogelijk Engelsen of Europeanen te hebben
Naar desbetreffende speler gaan. Player Interaction en dan kiezen wat hij moet leren.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:25 schreef bn37 het volgende:
hoe kun je tegen een speler zegge dat hij bijv. moet oefen op geplaatst schieten?
egt neit?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:50 schreef bn37 het volgende:
kan het egt neit vinden ??
Als je gewoon zelf een beetje geklikt of nagedacht had had je dat zelf ook kunnen vinden.quote:
Dat gebeurt nu ook, Martin Seri (AMRC) van Arsenal de Sarandi, Edson Braafheid (DLC) van Twente, en Omar Benzerga (DM MC) van Lille zijn al binnen, en er komt nog wel wat bij denk ik.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:25 schreef kweek89 het volgende:
denk dat het tijd is dat je aflopende contracten binnen gaat halen en beter gaat scouten
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:26 schreef Scorpie het volgende:
Waar kan je ook alweer aanzetten dat er zo`n pijltje omhoog of omlaag achter de attributen van een speler komt bij profiel?
quote:Op zondag 18 januari 2009 01:57 schreef Voltreffer het volgende:
[..]
Speler profiel > Beeld > Recente wijzigingen in eigenschappen tonen.
4-3-3:quote:Op zondag 18 januari 2009 11:20 schreef JeroenV het volgende:
Hmm, ik ben nu overgestapt naar Valencia en ben op zoek naar een goede taktiek.
Hoe spelen jullie als je met wingers speelt? Ze hebben erg goede wingers en goede aanvallende middenvelders namelijk. Maar als ik met maar 1 spits speel staat deze teveel op een eiland en scoort hij heel laag, en als ik met twee spitsen wil spelen heb ik maar 1 normale speler op mijn middenveld. Mits ik met 4 verdedigers speel natuurlijk.
Villa is niet kopsterk. Maar het loopt nog niet, Villa scoort telkens onvoldoendes. Ik heb een AMC die bij sluit, de wingers moeten voorzetten geven, maar schijnbaar klopt er iets niet...quote:Op zondag 18 januari 2009 11:40 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
4-3-3:
Dan kan je bijvoorbeeld op de linker MC meer aanvallende intenties instellen, en daarnaast dan een meer verdedigend ingestelde middenvelder. Als je een kopsterke spits (Villa voldoet denk ik wel) hebt, die als targetman instellen. Zo werkte het bij mijn Auxerre de eerste 20 wedstrijden in ieder geval wel goed
Wel een hele brede selectiequote:Op zondag 18 januari 2009 15:57 schreef Happel het volgende:
Ben in mijn eerste seizoen bezig met Feijenoord en heb tot op heden alleen El-Akchioui en Jack Tuyp gekocht. Verder ben ik actief aan het scouten om in de winterstop wat spelers binnen te halen en er een aantal te verkopen.
Moet zeggen dat ik weinig reden tot klagen heb. Ben de eerste 11 wedstrijden ongeslagen. Sta derde achter Ajax en Psv. In Europa ben ik ingeloot bij HSV, Racing Santander, Sparta Praag en FC Kopenhagen. Eerste wedstrijd gelijk gespeeld. Tevens gewoon door naar de derde ronde van de KNVB-beker.
[ afbeelding ]
Dat vind ik eerlijk gezegd wel meevallen. Alles is dubbel bezet en er staan wat spelers uit het reserve-elftal tussen..quote:
Dus je bent eerst gedegradeerd? Welke spits raad je aan om aan te trekken in het eerste seizoen? Want ik kan nu 3x niks, 8 gespeeld, 1 gewonnen en 7 verloren. Niet leuk.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:10 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Iemand een team in gedachten?
Eventueel wel geinteresseerd, ben echter net gepromoveerd met De Graafschap dus nog niet uitgekeken op deze game
Hm, bij jou doet Makaay het nog prima. Hij haalt bij mij elke wedstrijd een 5quote:Op zondag 18 januari 2009 15:57 schreef Happel het volgende:
Ben in mijn eerste seizoen bezig met Feijenoord en heb tot op heden alleen El-Akchioui en Jack Tuyp gekocht. Verder ben ik actief aan het scouten om in de winterstop wat spelers binnen te halen en er een aantal te verkopen.
Moet zeggen dat ik weinig reden tot klagen heb. Ben de eerste 11 wedstrijden ongeslagen. Sta derde achter Ajax en Psv. In Europa ben ik ingeloot bij HSV, Racing Santander, Sparta Praag en FC Kopenhagen. Eerste wedstrijd gelijk gespeeld. Tevens gewoon door naar de derde ronde van de KNVB-beker.
[ afbeelding ]
Haha, er zitten echt veel lompe fouten in het spel.quote:
Ik haalde in de eerste 17 wedstrijden slechts 11 punten, de volgende 17 wedstrijden haalde ik 24 punten, echter net 1 puntje te weinig. Vervolgens in de play offs eruit tegen MVV over 3 wedstrijden.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:56 schreef xJapser het volgende:
[..]
Dus je bent eerst gedegradeerd? Welke spits raad je aan om aan te trekken in het eerste seizoen? Want ik kan nu 3x niks, 8 gespeeld, 1 gewonnen en 7 verloren. Niet leuk.
Bij mij is Makaay de absolute topper, maar haalt Tomasson nooit hoger dan een 5. Erg vervelend, zit er zelfs aan te denken om hem gewoon weg te doen.quote:Op zondag 18 januari 2009 18:16 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Hm, bij jou doet Makaay het nog prima. Hij haalt bij mij elke wedstrijd een 5
Ik wissel El Akchaoiu en De Cler af. Zeker wanneer ik in een tijdsbestek van drie dagen twee wedstrijden heb. Wielaert ga ik waarschijnlijk ook binnen proberen te halen. Daarnaast waarschijnlijk nog wat Servisch talent.quote:Heb ook El Akchaoui gehaald. Had een gunstige clausule in z'n contract. Alleen is De Cler op dit moment m'n best presterende speler, dus hij moet nog even plaats nemen op de bank. Verder heb ik Wielaert, Elia en Keirison gekocht, plus nog een jeugdige rechtsback van Inter gehuurd, met optie tot koop.
Geen moeite mee. 29 keer het doel getroffen in 15 wedstrijden.quote:Ik scoor alleen allejezus weinig
We hebben het hier wel over Feijenoord, hè.quote:Op zondag 18 januari 2009 19:43 schreef kweek89 het volgende:
48x in 16 wedstrijden gescoord...7 tegen helaas
Je hebt gelijk. Probeer bij toevoer targetman (team instructies) to feet. Passing over de zijkanten. En, bij de wingers natuurlijk voorzetten vaak (naar de targetman). Je zou die AMC ook nog dieptepasses kunnen laten geven.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:14 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Villa is niet kopsterk. Maar het loopt nog niet, Villa scoort telkens onvoldoendes. Ik heb een AMC die bij sluit, de wingers moeten voorzetten geven, maar schijnbaar klopt er iets niet...
Ajax 4 seizoenen verder :pquote:Op zondag 18 januari 2009 20:13 schreef Happel het volgende:
[..]
We hebben het hier wel over Feijenoord, hè.
Staat hij niet op positie verwisselen met de spits?quote:Op zondag 18 januari 2009 21:42 schreef GGMM het volgende:
WTF, ik word gek. M'n AMC wordt in de wedstrijd altijd automatisch gewisseld met een van m'n spitsen.Zelfs als ik het in de wedstrijd verander dan verandert het zichzelf gelijk weer terug
Weer zo'n teringbug?
Ja dat kan. In veel gevallen start je juist bij een club en ga je dan naar een land toequote:Op zondag 18 januari 2009 22:10 schreef Spougle het volgende:
Ben een echte manager game begonnen. Dus werkloos begonnen en dan proberen bij een grote club terecht te komen. Ik heb gesolliciteerd bij Blackburn Stutgart en Charlton maar dat is niks geworden, te weinig ervaring nog natuurlijk. En toen wou Noorwegen me als manager. Dus die ga ik proberen naar het WK te loodsen.
Kan je trouwens tegelijkertijd club en land manager zijn?
Bedanktquote:Op zondag 18 januari 2009 22:15 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ja dat kan. In veel gevallen start je juist bij een club en ga je dan naar een land toe
Als Noorwegen je gelijk wil hebben dan heb je al een vrije goede reputatie ingesteld lijkt me.
Ja dus, zonder dat ik dit ingesteld heb, maar thnx.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:52 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Staat hij niet op positie verwisselen met de spits?
In welk jaar zit je en waarom die aparte rugnummers?quote:Op zondag 18 januari 2009 23:51 schreef Roflpantoffel het volgende:
Hier won ik de CL mee.
[ afbeelding ]
Bijna alle spelers komen uit de jeugd.
Wauw, hoe komt het dat je jeugd zo goed is? 90% van mijn jeugd speelt nu in de Eerste divisie.quote:Op zondag 18 januari 2009 23:51 schreef Roflpantoffel het volgende:
Hier won ik de CL mee.
[ afbeelding ]
Bijna alle spelers komen uit de jeugd.
Niets lijkt te werken. Ik ben nu twee maanden coach bij Valencia, maar ik lijk Koeman wel, volgens mij maak ik het seizoen niet af.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:32 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Probeer bij toevoer targetman (team instructies) to feet. Passing over de zijkanten. En, bij de wingers natuurlijk voorzetten vaak (naar de targetman). Je zou die AMC ook nog dieptepasses kunnen laten geven.
2017quote:Op zondag 18 januari 2009 23:59 schreef Prik0 het volgende:
[..]
In welk jaar zit je en waarom die aparte rugnummers?![]()
Ja eh, goede vraag.quote:Op maandag 19 januari 2009 00:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wauw, hoe komt het dat je jeugd zo goed is? 90% van mijn jeugd speelt nu in de Eerste divisie.
Koop het spelquote:Op maandag 19 januari 2009 12:54 schreef motherflocker het volgende:
Heb een vraagje: heb CM 01-02 gedownload en geinstaleerd. Alles gaat prima, kan het spel openen maar zodra ik een nieuw spel wil beginnen krijg ik de melding onvoldoende systeem geheugen terwijl ik nog 21 gig vrij heb en 2 gig ram geheugen heb wat maar voor 15% in gebruik is, dus dat kan het ook niet zijn.
Iemand idee? Misschien komt het omdat het een oud spel is, maar hoe kan ik deze game dan toch starten?
Thx.
Uiteindelijk kampioen geworden met 1 punt voorsprong op Southend Unitedquote:Op zondag 18 januari 2009 14:56 schreef PirE het volgende:
Nog 5 wedstrijden te spelen![]()
[ afbeelding ]
Sta overigens nu bovenaan omdat Hull net verloren heeft, maar het hele seizoen is het echt stuivertje wisselen in de top 4. Laatste wedstrijd voor mij is een thuiswedstrijd tegen Plymouth en Hull en Southend spelen op de een-na-laatste speeldag tegen elkaar.
Het is officieel te downloaden dus is niks iligaals aan. Daarom snap ik ook niet waarom hij het niet doet..quote:
Vista -> Run as administrator?quote:Op maandag 19 januari 2009 13:16 schreef motherflocker het volgende:
[..]
Het is officieel te downloaden dus is niks iligaals aan. Daarom snap ik ook niet waarom hij het niet doet..
quote:Op maandag 19 januari 2009 13:27 schreef sjimz het volgende:
Heb het al een paar weken niet meer gespeeld.
Ik ga denk ik maar eens een Ajax game opstarten.
Zonder Huntelaar en zonder Wielaert.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:28 schreef Rumille het volgende:
[..]
![]()
Met of zonder Huntelaar/Wielaert?
quote:Op maandag 19 januari 2009 13:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zonder Huntelaar en zonder Wielaert.
Hij draait wel, maar zodra ik een game wil starten krijg ik dus die melding onvoldoende geheugen..quote:Op maandag 19 januari 2009 13:26 schreef PirE het volgende:
[..]
Vista -> Run as administrator?
XP - dunno
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |