abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65161348
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 14:26 schreef Scorpie het volgende:
Waar kan je ook alweer aanzetten dat er zo`n pijltje omhoog of omlaag achter de attributen van een speler komt bij profiel?
pi_65161498
quote:
Op zondag 18 januari 2009 01:47 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Speler profiel > Beeld > Recente wijzigingen in eigenschappen tonen.
pi_65161507
quote:
Op zondag 18 januari 2009 01:57 schreef Voltreffer het volgende:

[..]

Speler profiel > Beeld > Recente wijzigingen in eigenschappen tonen.
pi_65164399
Nog in FM 2008:
Nieuwe carrière gestart als werkloze manager met reputatie op automatisch. Gesolliciteerd bij verschillende clubs waarna ik bij Lemona terecht kwam.
Lemona speelt in de Spanish second division B2, en is een semi-professionele club. Dit zie je terug in de grote van het stadion, wat plek biedt aan 1500 man. Ook is het TB niet al te groot (6k!).

Ik moet het dit jaar doen van veel huren en transfervrije spelers wegpikken. In de voorbereiding heb ik 1-0 verloren van Deportivo La Coruna, en 4-0 van Atalanta verloren.

Ik ben geen held in LLM, en heb er dus ook weinig spelerskennis. Iemand enige aanraders qua spelers?
pi_65164775
Hmm, ik ben nu overgestapt naar Valencia en ben op zoek naar een goede taktiek.

Hoe spelen jullie als je met wingers speelt? Ze hebben erg goede wingers en goede aanvallende middenvelders namelijk. Maar als ik met maar 1 spits speel staat deze teveel op een eiland en scoort hij heel laag, en als ik met twee spitsen wil spelen heb ik maar 1 normale speler op mijn middenveld. Mits ik met 4 verdedigers speel natuurlijk.
  zondag 18 januari 2009 @ 11:40:36 #256
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_65165223
quote:
Op zondag 18 januari 2009 11:20 schreef JeroenV het volgende:
Hmm, ik ben nu overgestapt naar Valencia en ben op zoek naar een goede taktiek.

Hoe spelen jullie als je met wingers speelt? Ze hebben erg goede wingers en goede aanvallende middenvelders namelijk. Maar als ik met maar 1 spits speel staat deze teveel op een eiland en scoort hij heel laag, en als ik met twee spitsen wil spelen heb ik maar 1 normale speler op mijn middenveld. Mits ik met 4 verdedigers speel natuurlijk.
4-3-3:

GK

DL
DC
DC
DR

DMC
MC
MC

AML
AMR

ST

Dan kan je bijvoorbeeld op de linker MC meer aanvallende intenties instellen, en daarnaast dan een meer verdedigend ingestelde middenvelder. Als je een kopsterke spits (Villa voldoet denk ik wel ) hebt, die als targetman instellen. Zo werkte het bij mijn Auxerre de eerste 20 wedstrijden in ieder geval wel goed
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
  zondag 18 januari 2009 @ 14:56:21 #257
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_65171521
Nog 5 wedstrijden te spelen

Sta overigens nu bovenaan omdat Hull net verloren heeft, maar het hele seizoen is het echt stuivertje wisselen in de top 4. Laatste wedstrijd voor mij is een thuiswedstrijd tegen Plymouth en Hull en Southend spelen op de een-na-laatste speeldag tegen elkaar.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_65173108
Na 5 punten uit 11 wedstrijden in seizoen 3 ontslagen door Utrecht.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  zondag 18 januari 2009 @ 15:57:58 #259
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_65174207
Ben in mijn eerste seizoen bezig met Feijenoord en heb tot op heden alleen El-Akchioui en Jack Tuyp gekocht. Verder ben ik actief aan het scouten om in de winterstop wat spelers binnen te halen en er een aantal te verkopen.

Moet zeggen dat ik weinig reden tot klagen heb. Ben de eerste 11 wedstrijden ongeslagen. Sta derde achter Ajax en Psv. In Europa ben ik ingeloot bij HSV, Racing Santander, Sparta Praag en FC Kopenhagen. Eerste wedstrijd gelijk gespeeld. Tevens gewoon door naar de derde ronde van de KNVB-beker.

Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_65175050
quote:
Op zondag 18 januari 2009 11:40 schreef Mr-Sander het volgende:

[..]

4-3-3:
Dan kan je bijvoorbeeld op de linker MC meer aanvallende intenties instellen, en daarnaast dan een meer verdedigend ingestelde middenvelder. Als je een kopsterke spits (Villa voldoet denk ik wel ) hebt, die als targetman instellen. Zo werkte het bij mijn Auxerre de eerste 20 wedstrijden in ieder geval wel goed
Villa is niet kopsterk. Maar het loopt nog niet, Villa scoort telkens onvoldoendes. Ik heb een AMC die bij sluit, de wingers moeten voorzetten geven, maar schijnbaar klopt er iets niet...
  zondag 18 januari 2009 @ 16:17:32 #261
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_65175192
quote:
Op zondag 18 januari 2009 15:57 schreef Happel het volgende:
Ben in mijn eerste seizoen bezig met Feijenoord en heb tot op heden alleen El-Akchioui en Jack Tuyp gekocht. Verder ben ik actief aan het scouten om in de winterstop wat spelers binnen te halen en er een aantal te verkopen.

Moet zeggen dat ik weinig reden tot klagen heb. Ben de eerste 11 wedstrijden ongeslagen. Sta derde achter Ajax en Psv. In Europa ben ik ingeloot bij HSV, Racing Santander, Sparta Praag en FC Kopenhagen. Eerste wedstrijd gelijk gespeeld. Tevens gewoon door naar de derde ronde van de KNVB-beker.

[ afbeelding ]
Wel een hele brede selectie
Vijf keer op rij maakt mij pas blij!
  zondag 18 januari 2009 @ 16:40:35 #262
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_65176212
quote:
Op zondag 18 januari 2009 16:17 schreef Prik0 het volgende:

[..]

Wel een hele brede selectie
Dat vind ik eerlijk gezegd wel meevallen. Alles is dubbel bezet en er staan wat spelers uit het reserve-elftal tussen..
Elite
Tegen TTIP
  zondag 18 januari 2009 @ 16:56:18 #263
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_65176867
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 21:10 schreef Roberto258 het volgende:

[..]

Iemand een team in gedachten?

Eventueel wel geinteresseerd, ben echter net gepromoveerd met De Graafschap dus nog niet uitgekeken op deze game
Dus je bent eerst gedegradeerd? Welke spits raad je aan om aan te trekken in het eerste seizoen? Want ik kan nu 3x niks, 8 gespeeld, 1 gewonnen en 7 verloren. Niet leuk.
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  zondag 18 januari 2009 @ 17:35:00 #264
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_65178378
Begonnen met seizoen 4 bij Cambuur.

Na promotie in seizoen 1, en 2 keer via de nacompetitie erin blijven in 2 en 3 heb ik mezelf ten doel gesteld om nu minimaal 15e te worden

Heb nog steeds wagebudget (110K) en transferbudget (150K) van niks, maar dankzij wat transfervrije talentjes heb ik meer kwaliteit, iig meer talent, dan voorgaande jaren

In de eerste paar wedstrijden van het seizoen speel ik iig aardig mee, maar puntsgewijs is dat nog niet echt te zien. Na 4 wedstrijden 6 punten, helaas 4 wedstrijden later nog steeds 6 punten
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_65179830
quote:
Op zondag 18 januari 2009 15:57 schreef Happel het volgende:

[ afbeelding ]
Hm, bij jou doet Makaay het nog prima. Hij haalt bij mij elke wedstrijd een 5

Heb ook El Akchaoui gehaald. Had een gunstige clausule in z'n contract. Alleen is De Cler op dit moment m'n best presterende speler, dus hij moet nog even plaats nemen op de bank. Verder heb ik Wielaert, Elia en Keirison gekocht, plus nog een jeugdige rechtsback van Inter gehuurd, met optie tot koop.

Ik scoor alleen allejezus weinig
  Forum Admin zondag 18 januari 2009 @ 18:21:35 #266
35723 crew  GGMM
pi_65180029

Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_65180256
quote:
Op zondag 18 januari 2009 18:21 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]

Haha, er zitten echt veel lompe fouten in het spel.

De ergste vind ik nog steeds dat mijn gewonnen JC-schaal tegen PSV als verloren werd gerekend. En de man of the match was Edison Mendez, die nota bene de penalty mistte
pi_65180924
quote:
Op zondag 18 januari 2009 16:56 schreef xJapser het volgende:

[..]

Dus je bent eerst gedegradeerd? Welke spits raad je aan om aan te trekken in het eerste seizoen? Want ik kan nu 3x niks, 8 gespeeld, 1 gewonnen en 7 verloren. Niet leuk.
Ik haalde in de eerste 17 wedstrijden slechts 11 punten, de volgende 17 wedstrijden haalde ik 24 punten, echter net 1 puntje te weinig. Vervolgens in de play offs eruit tegen MVV over 3 wedstrijden.
Jaar erop 5e geworden in de competitie en via de play offs weer gepromoveerd (Den Bosch en Veendam).

Als je nog het standaardteam hebt zou ik ongeveer het volgende aanraden:

--------------- Den Ouden - Bargas ---------------
---Assaidi--------Jungslager-----De Ridder------
---------------------Meijer------------------------------
------Frankel------Volmer------Buijs---------Bot----

Assaidi en De Ridder aanvallend en veel laten dribbelen. Den Ouden moet de bal vasthouden en Bargas moet gebruik maken van z'n snelheid. Soort countervoetbal dus, want de bal in de ploeg houden gaat vaak lastig met een niet al te best team. Persoonlijk instelling per speler is wel belangrijk.
Assaidi en De Ridder heb ik voor in totaal 5 miljoen verkocht.
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
  zondag 18 januari 2009 @ 19:16:19 #269
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_65181826
quote:
Op zondag 18 januari 2009 18:16 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Hm, bij jou doet Makaay het nog prima. Hij haalt bij mij elke wedstrijd een 5
Bij mij is Makaay de absolute topper, maar haalt Tomasson nooit hoger dan een 5. Erg vervelend, zit er zelfs aan te denken om hem gewoon weg te doen.
quote:
Heb ook El Akchaoui gehaald. Had een gunstige clausule in z'n contract. Alleen is De Cler op dit moment m'n best presterende speler, dus hij moet nog even plaats nemen op de bank. Verder heb ik Wielaert, Elia en Keirison gekocht, plus nog een jeugdige rechtsback van Inter gehuurd, met optie tot koop.
Ik wissel El Akchaoiu en De Cler af. Zeker wanneer ik in een tijdsbestek van drie dagen twee wedstrijden heb. Wielaert ga ik waarschijnlijk ook binnen proberen te halen. Daarnaast waarschijnlijk nog wat Servisch talent.
quote:
Ik scoor alleen allejezus weinig
Geen moeite mee. 29 keer het doel getroffen in 15 wedstrijden.
Elite
Tegen TTIP
pi_65182648
48x in 16 wedstrijden gescoord...7 tegen helaas
you might aswell do the white line
  zondag 18 januari 2009 @ 20:13:49 #271
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_65183897
quote:
Op zondag 18 januari 2009 19:43 schreef kweek89 het volgende:
48x in 16 wedstrijden gescoord...7 tegen helaas
We hebben het hier wel over Feijenoord, hè.
Elite
Tegen TTIP
  zondag 18 januari 2009 @ 20:32:07 #272
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_65184734
quote:
Op zondag 18 januari 2009 16:14 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Villa is niet kopsterk. Maar het loopt nog niet, Villa scoort telkens onvoldoendes. Ik heb een AMC die bij sluit, de wingers moeten voorzetten geven, maar schijnbaar klopt er iets niet...
Je hebt gelijk. Probeer bij toevoer targetman (team instructies) to feet. Passing over de zijkanten. En, bij de wingers natuurlijk voorzetten vaak (naar de targetman). Je zou die AMC ook nog dieptepasses kunnen laten geven.
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
pi_65185446
quote:
Op zondag 18 januari 2009 20:13 schreef Happel het volgende:

[..]

We hebben het hier wel over Feijenoord, hè.
Ajax 4 seizoenen verder :p
you might aswell do the white line
  Forum Admin zondag 18 januari 2009 @ 21:42:54 #274
35723 crew  GGMM
pi_65188113
WTF, ik word gek. M'n AMC wordt in de wedstrijd altijd automatisch gewisseld met een van m'n spitsen. Zelfs als ik het in de wedstrijd verander dan verandert het zichzelf gelijk weer terug Weer zo'n teringbug?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 18 januari 2009 @ 21:52:09 #275
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_65188574
quote:
Op zondag 18 januari 2009 21:42 schreef GGMM het volgende:
WTF, ik word gek. M'n AMC wordt in de wedstrijd altijd automatisch gewisseld met een van m'n spitsen. Zelfs als ik het in de wedstrijd verander dan verandert het zichzelf gelijk weer terug Weer zo'n teringbug?
Staat hij niet op positie verwisselen met de spits?
Vijf keer op rij maakt mij pas blij!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')