quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:26 schreef Scorpie het volgende:
Waar kan je ook alweer aanzetten dat er zo`n pijltje omhoog of omlaag achter de attributen van een speler komt bij profiel?
quote:Op zondag 18 januari 2009 01:57 schreef Voltreffer het volgende:
[..]
Speler profiel > Beeld > Recente wijzigingen in eigenschappen tonen.
4-3-3:quote:Op zondag 18 januari 2009 11:20 schreef JeroenV het volgende:
Hmm, ik ben nu overgestapt naar Valencia en ben op zoek naar een goede taktiek.
Hoe spelen jullie als je met wingers speelt? Ze hebben erg goede wingers en goede aanvallende middenvelders namelijk. Maar als ik met maar 1 spits speel staat deze teveel op een eiland en scoort hij heel laag, en als ik met twee spitsen wil spelen heb ik maar 1 normale speler op mijn middenveld. Mits ik met 4 verdedigers speel natuurlijk.
Villa is niet kopsterk. Maar het loopt nog niet, Villa scoort telkens onvoldoendes. Ik heb een AMC die bij sluit, de wingers moeten voorzetten geven, maar schijnbaar klopt er iets niet...quote:Op zondag 18 januari 2009 11:40 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
4-3-3:
Dan kan je bijvoorbeeld op de linker MC meer aanvallende intenties instellen, en daarnaast dan een meer verdedigend ingestelde middenvelder. Als je een kopsterke spits (Villa voldoet denk ik wel) hebt, die als targetman instellen. Zo werkte het bij mijn Auxerre de eerste 20 wedstrijden in ieder geval wel goed
Wel een hele brede selectiequote:Op zondag 18 januari 2009 15:57 schreef Happel het volgende:
Ben in mijn eerste seizoen bezig met Feijenoord en heb tot op heden alleen El-Akchioui en Jack Tuyp gekocht. Verder ben ik actief aan het scouten om in de winterstop wat spelers binnen te halen en er een aantal te verkopen.
Moet zeggen dat ik weinig reden tot klagen heb. Ben de eerste 11 wedstrijden ongeslagen. Sta derde achter Ajax en Psv. In Europa ben ik ingeloot bij HSV, Racing Santander, Sparta Praag en FC Kopenhagen. Eerste wedstrijd gelijk gespeeld. Tevens gewoon door naar de derde ronde van de KNVB-beker.
[ afbeelding ]
Dat vind ik eerlijk gezegd wel meevallen. Alles is dubbel bezet en er staan wat spelers uit het reserve-elftal tussen..quote:
Dus je bent eerst gedegradeerd? Welke spits raad je aan om aan te trekken in het eerste seizoen? Want ik kan nu 3x niks, 8 gespeeld, 1 gewonnen en 7 verloren. Niet leuk.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:10 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Iemand een team in gedachten?
Eventueel wel geinteresseerd, ben echter net gepromoveerd met De Graafschap dus nog niet uitgekeken op deze game
Hm, bij jou doet Makaay het nog prima. Hij haalt bij mij elke wedstrijd een 5quote:Op zondag 18 januari 2009 15:57 schreef Happel het volgende:
Ben in mijn eerste seizoen bezig met Feijenoord en heb tot op heden alleen El-Akchioui en Jack Tuyp gekocht. Verder ben ik actief aan het scouten om in de winterstop wat spelers binnen te halen en er een aantal te verkopen.
Moet zeggen dat ik weinig reden tot klagen heb. Ben de eerste 11 wedstrijden ongeslagen. Sta derde achter Ajax en Psv. In Europa ben ik ingeloot bij HSV, Racing Santander, Sparta Praag en FC Kopenhagen. Eerste wedstrijd gelijk gespeeld. Tevens gewoon door naar de derde ronde van de KNVB-beker.
[ afbeelding ]
Haha, er zitten echt veel lompe fouten in het spel.quote:
Ik haalde in de eerste 17 wedstrijden slechts 11 punten, de volgende 17 wedstrijden haalde ik 24 punten, echter net 1 puntje te weinig. Vervolgens in de play offs eruit tegen MVV over 3 wedstrijden.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:56 schreef xJapser het volgende:
[..]
Dus je bent eerst gedegradeerd? Welke spits raad je aan om aan te trekken in het eerste seizoen? Want ik kan nu 3x niks, 8 gespeeld, 1 gewonnen en 7 verloren. Niet leuk.
Bij mij is Makaay de absolute topper, maar haalt Tomasson nooit hoger dan een 5. Erg vervelend, zit er zelfs aan te denken om hem gewoon weg te doen.quote:Op zondag 18 januari 2009 18:16 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Hm, bij jou doet Makaay het nog prima. Hij haalt bij mij elke wedstrijd een 5
Ik wissel El Akchaoiu en De Cler af. Zeker wanneer ik in een tijdsbestek van drie dagen twee wedstrijden heb. Wielaert ga ik waarschijnlijk ook binnen proberen te halen. Daarnaast waarschijnlijk nog wat Servisch talent.quote:Heb ook El Akchaoui gehaald. Had een gunstige clausule in z'n contract. Alleen is De Cler op dit moment m'n best presterende speler, dus hij moet nog even plaats nemen op de bank. Verder heb ik Wielaert, Elia en Keirison gekocht, plus nog een jeugdige rechtsback van Inter gehuurd, met optie tot koop.
Geen moeite mee. 29 keer het doel getroffen in 15 wedstrijden.quote:Ik scoor alleen allejezus weinig
We hebben het hier wel over Feijenoord, hè.quote:Op zondag 18 januari 2009 19:43 schreef kweek89 het volgende:
48x in 16 wedstrijden gescoord...7 tegen helaas
Je hebt gelijk. Probeer bij toevoer targetman (team instructies) to feet. Passing over de zijkanten. En, bij de wingers natuurlijk voorzetten vaak (naar de targetman). Je zou die AMC ook nog dieptepasses kunnen laten geven.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:14 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Villa is niet kopsterk. Maar het loopt nog niet, Villa scoort telkens onvoldoendes. Ik heb een AMC die bij sluit, de wingers moeten voorzetten geven, maar schijnbaar klopt er iets niet...
Ajax 4 seizoenen verder :pquote:Op zondag 18 januari 2009 20:13 schreef Happel het volgende:
[..]
We hebben het hier wel over Feijenoord, hè.
Staat hij niet op positie verwisselen met de spits?quote:Op zondag 18 januari 2009 21:42 schreef GGMM het volgende:
WTF, ik word gek. M'n AMC wordt in de wedstrijd altijd automatisch gewisseld met een van m'n spitsen.Zelfs als ik het in de wedstrijd verander dan verandert het zichzelf gelijk weer terug
Weer zo'n teringbug?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |