Ik gok uitgebreidquote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:40 schreef PBateman1978 het volgende:
Kijk jij de hele wedstrijd Vulture ?
Of alleen key highlights bv. ?
Want mij is het met key highlights kijken nog niet opgevallen dat er ontzettend veel opgelegde kansen worden gemist.
Je heb ook wel gelijk het scoren verloopt ook wat stroever. 30,40 doelpunten per seizoen komt amper voor. Maar in mijn Leeds game legde Beckford er het eerste seizoen toch 26 in. En in mijn eerste Ajax game scoorde Huntelaar er ook lustig op los, iets van 23 geloof ik. En nu ik Bojan bij Ajax heb is het helemaal een feest. Meneer heeft er nu 17 in liggen na 20 wedstrijden. Maar ja dit is natuurlijk alleen mijn ervaring.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:33 schreef TheVulture het volgende:
Nee ik kijk alleen het hoognodige aan highlights... en 20 doelpunten voor een spits is in de Premier League nou ook niet schokkend, die toppers liepen bij mij in het verleden vaak 1 op 1 qua wedstrijden, zo'n 35 a 40 goals per seizoen in alle competities. Mijn teams scoren altijd gemiddeld ruim 2 goals per wedstrijden en ook daar kom ik nu echt never nooit aan... en het feit dat SI het min of meer erkent op het eigen forum geeft wel aan dat er iets in de afstellingen niet helemaal klopt.
Punt is dat je nooit en te nimmer van de 5 (in mijn geval 7) clear cut chances er 6 inknalt. Altijd maar 1 of 2.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:29 schreef Jaapiosio het volgende:
Heb het spel nu niet voor me, maar volgens mij staat er bij je match stats een onderdeel "Clear Chances" of zoiets. Dat zijn de ballen die er coute que coute in hadden moeten gaan. Die komt bij mij nooit hoger dan 4 of 5. Als ik vervolgens in mijn wedstrijden gemiddeld 2,5 goal maak, dan is het moyenne dus niet eens zo slecht.
Het afronden 1 op 1 heb ik bij mij nog niet heel veel problemen mee gehad. Mijn spitsen staan na een half seizoen op 12 en 8 goals en omdat ik op die positie noodgedwongen veel rouleer vind ik dat nog best aardig.
Is het niet Louis van Gaal die het na iedere wedstrijd heeft over het aantal echte kansen en dat dat de kansen zijn waar 100% een doelpunt uit had moeten komen? Als je die theorie van hem los laat op FM, dan komt dat volgens mij wel aardig overeen...
Van de 5 a 6 100% kansen gaan er bij inderdaad hooguit 1 of 2 in en soms ook echt helemaal niks... en dat zijn dan echt de situaties van alleen voor de keeper staan of er op af lopen en dan de bal simpel op hem knallenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Punt is dat je nooit en te nimmer van de 5 (in mijn geval 7) clear cut chances er 6 inknalt. Altijd maar 1 of 2.
Dat is raar natuurlijk; het zijn ballen die er gewoon inmoeten.
Tja, die keeper staat er ook niet voor jan doedel natuurlijk...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Punt is dat je nooit en te nimmer van de 5 (in mijn geval 7) clear cut chances er 6 inknalt. Altijd maar 1 of 2.
Dat is raar natuurlijk; het zijn ballen die er gewoon inmoeten.
Klopt. Wat ik ook merk is dat als ik eenmaal een doelpunt gescoord heb, de ME een tweedeling maakt: of ik scoor heel snel nog een keer, of krijg er 1 tegen, zelfs als de tegenpartij mijn zestienmetergebied nog niet eens van dichtbij gezien heeftquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Van de 5 a 6 100% kansen gaan er bij inderdaad hooguit 1 of 2 in en soms ook echt helemaal niks... en dat zijn dan echt de situaties van alleen voor de keeper staan of er op af lopen en dan de bal simpel op hem knallenDaarnaast nog een handvol schoten op doel die daar nog eens bijkomen... Ik denk dat ze wellicht dat soort kansen wat moeten verminderen en degene die er dan wel worden gecreëerd er wat vaker in moeten laten gaan... nu creëer je met goed spel een hoop kansen en weet je op voorhand al 90% zeker dat ze toch worden gemist... en aan de andere kant vliegt er een loze bal in
Ik heb hetzelfde probleem. Heb in 1,5 jaar tijd voor 10 miljoen spelers verkocht en voor 3 miljoen gekocht. Heb 50k over van mijn salarisbudget, maar mijn team maakt elke maand 500k verlies. Komt dit puur doordat ik gedegradeerd ben en je minder inkomsten hebt maar wel evenveel uitgaven? En wat kun je er aandoen? Vrij weinig toch....quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:11 schreef PBateman1978 het volgende:
Waar ik trouwens van baal is dat ik per maand 5 ton verlies draai met Utrecht, en dat terwijl ik nog bijna 70k ruimte heb wat salarissen betreft.
Als ik nu een speler verkoop krijg ik maar 10% beschikbaar voor nieuwe transfers, had bv. Leroy George voor 2.5 miljoen euro aan PSV verkocht, kreeg ik 250.000 euro beschikbaar voor nieuwe transfers....
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |