Wat een onzin, en als je dan niet kunt winnen wacht je tot patch 4 ?quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:50 schreef TheVulture het volgende:
Ik wil de 3e patch
tot die tijd FM 2008 voor mij
Voor de duidelijkheid, ik was bij Man City ook op de goede weg, stond bovenaan en vrijwel alles gewonnen maar ik vind het gewoon heel irritant dat er zo'n fout inzit... en als SI aangeeft dat men er naar kijkt en het bij de eerstvolgende patch zal verhelpen wacht ik wel even zonder al teveel gefrustreerd te raken...quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:06 schreef Sethje het volgende:
[..]
Wat een onzin, en als je dan niet kunt winnen wacht je tot patch 4 ?
Het is wel iets anders maar ik heb mn tactiek gewoon wat veranderd en ik win ongeveer net zoveel als eerst...
Ik heb die fout ook. Helaas zat er voor mij niks anders op dan opnieuw te beginnen. Dit gebeurt me overigens wel 3/4x per maand. Gelukkig heb ik altijd 2 verschillende savefiles waardoor ik vaak maar 3/4 wedstrijden mis.quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:17 schreef leotje1992 het volgende:
Ik heb een mega groot probleem:O
Alles gaat goed met opstarten enzo totdat ik klik op speel laatstgespeelde spel.
Ik sla men spel altijd op via opties --> opslaan en dan slaat die het ergens op.
Nu klik ik op speel laatstgespeelde spel en zegt die kan het spel niet spelen ofzo en valt fm weg.
Ik heb wel een opgeslagen bestand gevonden maar dat is van een maand geleden en zit ik 2 jaar terug ofzo weet iemand hoe ik dit op kan lossen??
Dat kun je gewoon in het spel zelf aanpassen, bij Instellingen/Preferencesquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:40 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Wat zijn nu echte talentjes? En is er ook een snelkoppeling aanpassing zodat ik hem niet volledig scherm hoef te spelen? (heb hem vandaag gekocht)
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=21877quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:40 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Wat zijn nu echte talentjes? En is er ook een snelkoppeling aanpassing zodat ik hem niet volledig scherm hoef te spelen? (heb hem vandaag gekocht)
Je moet wel de CL hebben gewonnen om de wereldbeker te spelen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:30 schreef TiMPiN het volgende:
Ik d8 al ben ik gek maar nee. Win 2 x op rij de Europese supercup en alsnog mag de verliezer de wereldbeker spelen
bug?
Nope, winnaar van de CLquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:43 schreef TiMPiN het volgende:
Ik win de Uefa cup. Dan kom ik tegen de winnaar van de CL. De winnaar daarvan mag toch naar Tokyio of is dat niet meer zo?
Lijkt me leuk, maar ik ben nog wel minimaal 1 seizoen bezig met Leeds.quote:
Iemand een team in gedachten?quote:
Gaan de persconferenties wel goed?quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:13 schreef BertMaalderink het volgende:
Heb geen geduld voor dit spel
Sta met Feyenoord na 10 wedstrijden onderaan, met slechts 1 overwinning en al 5 gescoorde doelpunten![]()
![]()
Meestal ben ik niet eens de minste ploeg, maar m'n spitsen missen echt alles.
Moet m'n tactiek ook wat gedetailleerder bijschaven, maar daar ben ik niet zo het type voor
Je speelt zeker ook de nieuwe patch, verdedigers gaan zijwaarts lopen en stoppen echt irritantquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:13 schreef BertMaalderink het volgende:
Heb geen geduld voor dit spel
Sta met Feyenoord na 10 wedstrijden onderaan, met slechts 1 overwinning en al 5 gescoorde doelpunten![]()
![]()
Meestal ben ik niet eens de minste ploeg, maar m'n spitsen missen echt alles.
Moet m'n tactiek ook wat gedetailleerder bijschaven, maar daar ben ik niet zo het type voor
quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:33 schreef Saviola het volgende:
Wooo 3de keer op rij gepromoveerd![]()
[ afbeelding ]
Vooral mn spitsjes deden het erg goed, Claudio Acosta met 35 goals en Aquino met 23. Had het erg moeilijk in het begin met o.a. 3 nederlagen in mn eerste 5 wedstrijden maar nadien raakte iedereen toch goed op elkaar ingespeeld, op het einde won ik nog 11 van mn laatste 12 wedstrijden zodat ik bijna nog Empoli (dat zowat het hele seizoen aan de leiding stond) kon inhalen.
Volgend seizoen Serie ABen benieuwd, het is ontzettend gewaagd daar, de afgelopen 3 jaar werden Fiorentina, Lazio en Milan kampioen, deed Inter het drama (maar won net wel de CL) en is Palermo het enige team dat al elke keer Top 4 haalde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |