abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 januari 2009 @ 16:06:53 #176
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_65034160
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 14:50 schreef TheVulture het volgende:
Ik wil de 3e patch

tot die tijd FM 2008 voor mij
Wat een onzin, en als je dan niet kunt winnen wacht je tot patch 4 ?

Het is wel iets anders maar ik heb mn tactiek gewoon wat veranderd en ik win ongeveer net zoveel als eerst...
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_65043202
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 16:06 schreef Sethje het volgende:

[..]

Wat een onzin, en als je dan niet kunt winnen wacht je tot patch 4 ?

Het is wel iets anders maar ik heb mn tactiek gewoon wat veranderd en ik win ongeveer net zoveel als eerst...
Voor de duidelijkheid, ik was bij Man City ook op de goede weg, stond bovenaan en vrijwel alles gewonnen maar ik vind het gewoon heel irritant dat er zo'n fout inzit... en als SI aangeeft dat men er naar kijkt en het bij de eerstvolgende patch zal verhelpen wacht ik wel even zonder al teveel gefrustreerd te raken...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_65055541
Ik heb een mega groot probleem:O
Alles gaat goed met opstarten enzo totdat ik klik op speel laatstgespeelde spel.
Ik sla men spel altijd op via opties --> opslaan en dan slaat die het ergens op.
Nu klik ik op speel laatstgespeelde spel en zegt die kan het spel niet spelen ofzo en valt fm weg.
Ik heb wel een opgeslagen bestand gevonden maar dat is van een maand geleden en zit ik 2 jaar terug ofzo weet iemand hoe ik dit op kan lossen??
  Forum Admin donderdag 15 januari 2009 @ 01:12:44 #179
35723 crew  GGMM
pi_65056932
Ik moet tegen Roma in de halve finale van de eurocup, spannend.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  donderdag 15 januari 2009 @ 07:43:07 #180
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_65058691
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 00:17 schreef leotje1992 het volgende:
Ik heb een mega groot probleem:O
Alles gaat goed met opstarten enzo totdat ik klik op speel laatstgespeelde spel.
Ik sla men spel altijd op via opties --> opslaan en dan slaat die het ergens op.
Nu klik ik op speel laatstgespeelde spel en zegt die kan het spel niet spelen ofzo en valt fm weg.
Ik heb wel een opgeslagen bestand gevonden maar dat is van een maand geleden en zit ik 2 jaar terug ofzo weet iemand hoe ik dit op kan lossen??
Ik heb die fout ook. Helaas zat er voor mij niks anders op dan opnieuw te beginnen. Dit gebeurt me overigens wel 3/4x per maand. Gelukkig heb ik altijd 2 verschillende savefiles waardoor ik vaak maar 3/4 wedstrijden mis.
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_65062474
wat me opvalt wanneer ik ajax speel ik altijd in de 3e of 4e ronde van de beker tegen feyenoord moet spelen, dit was met 2008 ook al. nog vervelender is dat ik feyenoord altijd aflslacht in de competitie maar in de beker altijd verlies
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_65070635
Wooo 3de keer op rij gepromoveerd

Vooral mn spitsjes deden het erg goed, Claudio Acosta met 35 goals en Aquino met 23. Had het erg moeilijk in het begin met o.a. 3 nederlagen in mn eerste 5 wedstrijden maar nadien raakte iedereen toch goed op elkaar ingespeeld, op het einde won ik nog 11 van mn laatste 12 wedstrijden zodat ik bijna nog Empoli (dat zowat het hele seizoen aan de leiding stond) kon inhalen.

Volgend seizoen Serie A Ben benieuwd, het is ontzettend gewaagd daar, de afgelopen 3 jaar werden Fiorentina, Lazio en Milan kampioen, deed Inter het drama (maar won net wel de CL) en is Palermo het enige team dat al elke keer Top 4 haalde
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_65070906
Wat zijn nu echte talentjes? En is er ook een snelkoppeling aanpassing zodat ik hem niet volledig scherm hoef te spelen? (heb hem vandaag gekocht )
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_65072111
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 14:40 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Wat zijn nu echte talentjes? En is er ook een snelkoppeling aanpassing zodat ik hem niet volledig scherm hoef te spelen? (heb hem vandaag gekocht )
Dat kun je gewoon in het spel zelf aanpassen, bij Instellingen/Preferences
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_65072637
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 14:40 schreef Mangoworks2002 het volgende:
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=21877

Hier kun je een shortlist downloaden met de beste talentjes erin
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_65082466
Ik d8 al ben ik gek maar nee. Win 2 x op rij de Europese supercup en alsnog mag de verliezer de wereldbeker spelen

bug?
pi_65082754
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 19:30 schreef TiMPiN het volgende:
Ik d8 al ben ik gek maar nee. Win 2 x op rij de Europese supercup en alsnog mag de verliezer de wereldbeker spelen

bug?
Je moet wel de CL hebben gewonnen om de wereldbeker te spelen.
Dit is mijn club, mijn ideaal, dit is de mooiste club van allemaal!
pi_65083020
Ik win de Uefa cup. Dan kom ik tegen de winnaar van de CL. De winnaar daarvan mag toch naar Tokyio of is dat niet meer zo?
pi_65083379
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 19:43 schreef TiMPiN het volgende:
Ik win de Uefa cup. Dan kom ik tegen de winnaar van de CL. De winnaar daarvan mag toch naar Tokyio of is dat niet meer zo?
Nope, winnaar van de CL
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_65083424
Bijdehande opmerking van mij dan Ok dit verklaart een hoop
pi_65084896
Iemand zin in een nieuwe challenge?
pi_65086064
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 20:31 schreef Prik0 het volgende:
Lijkt me leuk, maar ik ben nog wel minimaal 1 seizoen bezig met Leeds.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_65086349
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 20:31 schreef Prik0 het volgende:
Iemand een team in gedachten?

Eventueel wel geinteresseerd, ben echter net gepromoveerd met De Graafschap dus nog niet uitgekeken op deze game
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_65091777
Heb geen geduld voor dit spel

Sta met Feyenoord na 10 wedstrijden onderaan, met slechts 1 overwinning en al 5 gescoorde doelpunten
Meestal ben ik niet eens de minste ploeg, maar m'n spitsen missen echt alles.

Moet m'n tactiek ook wat gedetailleerder bijschaven, maar daar ben ik niet zo het type voor
pi_65092115
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 23:13 schreef BertMaalderink het volgende:

Sta met Feyenoord na 10 wedstrijden onderaan, met slechts 1 overwinning en al 5 gescoorde doelpunten

Moet m'n tactiek ook wat gedetailleerder bijschaven, maar daar ben ik niet zo het type voor
Gaan de persconferenties wel goed?
pi_65092250
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 23:13 schreef BertMaalderink het volgende:

Je speelt zeker ook de nieuwe patch, verdedigers gaan zijwaarts lopen en stoppen echt irritant
pi_65093859
Godver de tering. Jezus liepen m'n financieen net weer wat beter (M'n stadion 2x uitgebreid waardoor ik nu met een lening van 9 miljoen zit opgesleept.). Moet 60k per maand afdragen aan rente voor de leningen. Nou dat is een hele opgave in de Ligue 2 en de Nationale Divisie van Frankrijk. Promoveer ik net van de Ligue 2 naar de Ligue 1. Eindelijk een beetje balans van 6 miljoen. Gaat het bestuur weer het stadion verbouwen voor 10 miljoen. Weer 4 miljoen in de min. Godver dat wordt weer een lekker tranfserbudget...
  Forum Admin vrijdag 16 januari 2009 @ 00:47:25 #198
35723 crew  GGMM
pi_65094647

* GGMM blij!

Als ik dit uit niet volhoud weet ik het niet meer.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_65097263
In het wedstrijdoverzicht stond dat de 4 goals van Afellay niet genoeg waren voor de uitspelende partij(mijn psv) tijdens de 4-2 overwinning van PSV in de uitwedstrijd tegen Twente..

Sta na 23 duels 2e.. 12 punten achter Ajax en 4 voor AZ.
Ben in een poule met Arsenal, At. Madrid en Basel.. verloor uit van Arsenal, won vervolgens van Basel en Atletico, uit tegen Atletico stond ik na 13 minuten met 3-0 achter en verloor ik met 5-1. Thuis won ik met 3-2 van Arsenal waardoor ik 1e kwam, 1 punt voor Arsenal en Atletico. Ik won van Basel en werd zo groepswinnaar. Atletico en Arsenal speelde voor de 2e keer gelijk tegen elkaar en omdat Atletico een beter doelsaldo had speelt Arsenal na de winter UEFA Cup...
pi_65097540
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 14:33 schreef Saviola het volgende:
Wooo 3de keer op rij gepromoveerd

[ afbeelding ]

Vooral mn spitsjes deden het erg goed, Claudio Acosta met 35 goals en Aquino met 23. Had het erg moeilijk in het begin met o.a. 3 nederlagen in mn eerste 5 wedstrijden maar nadien raakte iedereen toch goed op elkaar ingespeeld, op het einde won ik nog 11 van mn laatste 12 wedstrijden zodat ik bijna nog Empoli (dat zowat het hele seizoen aan de leiding stond) kon inhalen.

Volgend seizoen Serie A Ben benieuwd, het is ontzettend gewaagd daar, de afgelopen 3 jaar werden Fiorentina, Lazio en Milan kampioen, deed Inter het drama (maar won net wel de CL) en is Palermo het enige team dat al elke keer Top 4 haalde

Respect hoor. Hoe flik je dat ?
Wat voor spelers koop jij dan in het eerste seizoen en hoe scout je die of krijg je spelers van Satelietclubs ?!?

Heb het ook geprobeerde met een Engelse 1st division club, maar ik presteerde echt bagger.
U MAD?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')