Ja dat kan. In veel gevallen start je juist bij een club en ga je dan naar een land toequote:Op zondag 18 januari 2009 22:10 schreef Spougle het volgende:
Ben een echte manager game begonnen. Dus werkloos begonnen en dan proberen bij een grote club terecht te komen. Ik heb gesolliciteerd bij Blackburn Stutgart en Charlton maar dat is niks geworden, te weinig ervaring nog natuurlijk. En toen wou Noorwegen me als manager. Dus die ga ik proberen naar het WK te loodsen.
Kan je trouwens tegelijkertijd club en land manager zijn?
Bedanktquote:Op zondag 18 januari 2009 22:15 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ja dat kan. In veel gevallen start je juist bij een club en ga je dan naar een land toe
Als Noorwegen je gelijk wil hebben dan heb je al een vrije goede reputatie ingesteld lijkt me.
Ja dus, zonder dat ik dit ingesteld heb, maar thnx.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:52 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Staat hij niet op positie verwisselen met de spits?
In welk jaar zit je en waarom die aparte rugnummers?quote:Op zondag 18 januari 2009 23:51 schreef Roflpantoffel het volgende:
Hier won ik de CL mee.
[ afbeelding ]
Bijna alle spelers komen uit de jeugd.
Wauw, hoe komt het dat je jeugd zo goed is? 90% van mijn jeugd speelt nu in de Eerste divisie.quote:Op zondag 18 januari 2009 23:51 schreef Roflpantoffel het volgende:
Hier won ik de CL mee.
[ afbeelding ]
Bijna alle spelers komen uit de jeugd.
Niets lijkt te werken. Ik ben nu twee maanden coach bij Valencia, maar ik lijk Koeman wel, volgens mij maak ik het seizoen niet af.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:32 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Probeer bij toevoer targetman (team instructies) to feet. Passing over de zijkanten. En, bij de wingers natuurlijk voorzetten vaak (naar de targetman). Je zou die AMC ook nog dieptepasses kunnen laten geven.
2017quote:Op zondag 18 januari 2009 23:59 schreef Prik0 het volgende:
[..]
In welk jaar zit je en waarom die aparte rugnummers?![]()
Ja eh, goede vraag.quote:Op maandag 19 januari 2009 00:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wauw, hoe komt het dat je jeugd zo goed is? 90% van mijn jeugd speelt nu in de Eerste divisie.
Koop het spelquote:Op maandag 19 januari 2009 12:54 schreef motherflocker het volgende:
Heb een vraagje: heb CM 01-02 gedownload en geinstaleerd. Alles gaat prima, kan het spel openen maar zodra ik een nieuw spel wil beginnen krijg ik de melding onvoldoende systeem geheugen terwijl ik nog 21 gig vrij heb en 2 gig ram geheugen heb wat maar voor 15% in gebruik is, dus dat kan het ook niet zijn.
Iemand idee? Misschien komt het omdat het een oud spel is, maar hoe kan ik deze game dan toch starten?
Thx.
Uiteindelijk kampioen geworden met 1 punt voorsprong op Southend Unitedquote:Op zondag 18 januari 2009 14:56 schreef PirE het volgende:
Nog 5 wedstrijden te spelen![]()
[ afbeelding ]
Sta overigens nu bovenaan omdat Hull net verloren heeft, maar het hele seizoen is het echt stuivertje wisselen in de top 4. Laatste wedstrijd voor mij is een thuiswedstrijd tegen Plymouth en Hull en Southend spelen op de een-na-laatste speeldag tegen elkaar.
Het is officieel te downloaden dus is niks iligaals aan. Daarom snap ik ook niet waarom hij het niet doet..quote:
Vista -> Run as administrator?quote:Op maandag 19 januari 2009 13:16 schreef motherflocker het volgende:
[..]
Het is officieel te downloaden dus is niks iligaals aan. Daarom snap ik ook niet waarom hij het niet doet..
quote:Op maandag 19 januari 2009 13:27 schreef sjimz het volgende:
Heb het al een paar weken niet meer gespeeld.
Ik ga denk ik maar eens een Ajax game opstarten.
Zonder Huntelaar en zonder Wielaert.quote:Op maandag 19 januari 2009 13:28 schreef Rumille het volgende:
[..]
![]()
Met of zonder Huntelaar/Wielaert?
quote:Op maandag 19 januari 2009 13:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zonder Huntelaar en zonder Wielaert.
Hij draait wel, maar zodra ik een game wil starten krijg ik dus die melding onvoldoende geheugen..quote:Op maandag 19 januari 2009 13:26 schreef PirE het volgende:
[..]
Vista -> Run as administrator?
XP - dunno
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |