quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:28 schreef JeroenV het volgende:
Wat is de beste manier om aan het begin je spelers na een wedstrijd weer op 100% fit te krijgen? Ze komen nu steeds op 95% ofzo uit, maar ik weet niet of ik ze nu even hard moet laten trainen en dan weer minder of nu gelijk wat rustiger aan moet doen. Ik heb nogal een druk programma.
Persconferenties laat ik altijd door assistent doenquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:20 schreef DemonCleaner het volgende:
Voor 100% moet je denk ik echt flink rouleren ofzo. In mijn Spurs game probeer ik alleen te starten met spelers van 95% of meer, 100% zie ik buiten de keeper en centrumverdedigers eigenlijk nooit.
Deze versie vind ik op zich wel erg goed, wel een paar irritante dingen. Eén van mijn MCs in een 4-2-3-1, Marek Hamsik, moet per se scoren of een assist geven om boven de 6.0 uit te komen. En de persconferenties kunnen heel vervelend zijn, vooral de vraag of ik de derde keeper van Real Sociedad ga kopen.![]()
Een aantal Arsenal spelers zijn trouwens lachwekkend overrated in deze versie
Mijn hele team is al een tijdje elke wedstrijd op 100%, maar speel dan ook maar 1 wedstrijd per week. Wel geef ik vermoeide spelers na de wedstrijd 1 dagje vrij.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:20 schreef DemonCleaner het volgende:
Voor 100% moet je denk ik echt flink rouleren ofzo. In mijn Spurs game probeer ik alleen te starten met spelers van 95% of meer, 100% zie ik buiten de keeper en centrumverdedigers eigenlijk nooit.
Deze versie vind ik op zich wel erg goed, wel een paar irritante dingen. Eén van mijn MCs in een 4-2-3-1, Marek Hamsik, moet per se scoren of een assist geven om boven de 6.0 uit te komen. En de persconferenties kunnen heel vervelend zijn, vooral de vraag of ik de derde keeper van Real Sociedad ga kopen.![]()
je kunt een nieuw stadion laten bouwenquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:58 schreef GeneraalUli het volgende:
Foei, volgens mij is er geen weg om de gemeente die je plannen blokkeert, of wel?
Zit nu al jaren te zeuren om extra plaatsen, maar de Council blijft het blokkeren.
Eagles - Inter dus gewoon in de Adelaarshorst (6750 zitplaatsen)
Niet als de gemeente plannen voor een nieuw stadion blokkeert...quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
je kunt een nieuw stadion laten bouwen
Todorov en natuurlijk Mascio.quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:24 schreef magnifor het volgende:
Vandaag met Leeds begonnen. Iemand paar tips wat betreft spelers die ik kan halen met het budget die ik heb (125K)?
Hoe? Je kan alleen het verzoek indienen om meer zitplaatsen te krijgen toch?quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
je kunt een nieuw stadion laten bouwen
Ik vindt het altijd jammer dat er amper Nederlanders spelen...quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:01 schreef kweek89 het volgende:
ik stel jullie alle voor aan een enorm goed Ajax team dacht ik zo
[ afbeelding ]
Ik was vergeten te vermelden dat al deze blessures in 1 week tijd zijn opgekomenquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is geen bug, je hebt gewoon geen brede selectie.
Vertel mij wat.. had 25 duels met ManU gespeeld.. 20 winst, 5 gelijk(waaronder 6 overwinningen in CL, 1 in Euro en 1 in Engelse Super Cup)..quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:20 schreef DemonCleaner het volgende:
Zolang je financiën niet op orde zijn, kan je gewoon geen spelers kopen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:12 schreef Superfast het volgende:
FF een vraagje ......
Ik zit bij Willem II dus maar kan nu al een jaar geen spelers meer kopen omdat een er een of ander gelul speelt dat de club zou worden overgenomen.
Aangezien dit in FM07 hooguit 3 maanden duurde is mijn vraag ook of het gaat om een bug?
Of heb ik te weinig geduld?
Mijn selectie is leeggekocht aan alle kanten maar sta toch nog steeds knap op de 10e plaats in de winterstop en wat spelers erbij zou goed uitkomen.
Arsenal was in FM2008 ook al aardig overrated... sowieso vind ik het irritant dat sommige spelers echt niet af te stoppen lijken terwijl hun stats niet echt overdreven zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2009 08:01 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Vertel mij wat.. had 25 duels met ManU gespeeld.. 20 winst, 5 gelijk(waaronder 6 overwinningen in CL, 1 in Euro en 1 in Engelse Super Cup)..
Vervolgens trad ik met de sterkste elf thuis!! tegen Arsenal aan en werd ik met 0-5 ingemaakt..
Beetje jammer dat ik vervolgens in een paar duels tijd ook van Everton en Chelsea verloor(beide met 1-0 en uit..) waardoor ik nu 11 punten achter Chelsea sta(voor het duel met Arsenal was dat 2..
Bij mij lijkt het ook altijd of dezelfde teams en spelers goed tegen mij spelen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Arsenal was in FM2008 ook al aardig overrated... sowieso vind ik het irritant dat sommige spelers echt niet af te stoppen lijken terwijl hun stats niet echt overdreven zijn.
Download de gids die Marc Vaughan heeft geschreven voor FM 2007, daar staat alles over training in.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:04 schreef -Willempie- het volgende:
In welke training leren je spelers het beste koppen? Ik heb de ideale targetman (voor de toekomst) gevonden alleen zijn koppen kan beter.
[ afbeelding ]
Tuurlijk. Klik op de speler, dan naar transferstatus en dan linksonder bij Transferlijst kijken.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:03 schreef Roberto258 het volgende:
Een speler wilde vertrekken, ik gaf hem toestemming en hij stond op de transferlijst. Nu ben ik van gedachte veranderd, kan ik hem nog van de transferlijst afhalen?
Idd.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:40 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tuurlijk. Klik op de speler, dan naar transferstatus en dan linksonder bij Transferlijst kijken.
Heb nu zelf geen spelers vrijwillig op de transferlijst staan, maar volgens mij kan je zo'n speler alleen weer van de lijst afhalen als hij daar zelf om vraagt. Doet hij dat niet, dan blijft hij er op staan, of je nou hoog of laag springt...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:03 schreef Roberto258 het volgende:
Een speler wilde vertrekken, ik gaf hem toestemming en hij stond op de transferlijst. Nu ben ik van gedachte veranderd, kan ik hem nog van de transferlijst afhalen?
Je hebt gelijk, want via de andere manier wat hierboven aan wordt gegeven kan het niet, omdat ik dus toestemming heb gegeven.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:28 schreef Jaapiosio het volgende:
[..]
Heb nu zelf geen spelers vrijwillig op de transferlijst staan, maar volgens mij kan je zo'n speler alleen weer van de lijst afhalen als hij daar zelf om vraagt. Doet hij dat niet, dan blijft hij er op staan, of je nou hoog of laag springt...
Please, correct me if I'm wrong...
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:20 schreef Saviola het volgende:
Ik ga nu wat heel anders beginnen, nl. in de Serie C2 met Cisco Romadat is de club van Paolo Di Canio
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |