Je hebt wel gelijk, ik ben er eens op gaan letten:quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maar goed, je hoeft het ook niet met me eens te zijn, het kan allemaal wel realistischer zijn maar dan moeten ze ook die 7 100% kansen zonder goals eruit halen want dat is ook zwaar onrealistisch... feit is gewoon dat er iets scheef zit wat ook door SI zelf wordt erkend op hun forum.
Klopt.quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:28 schreef JeroenV het volgende:
Die regens zijn echt te goed. Ik ben nu in mijn derde seizoen en er staan er vier in mijn basis die zo wonderkid kunnen worden en al de stats van een basis speler van Man Utd hebben.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:28 schreef JeroenV het volgende:
Wat is de beste manier om aan het begin je spelers na een wedstrijd weer op 100% fit te krijgen? Ze komen nu steeds op 95% ofzo uit, maar ik weet niet of ik ze nu even hard moet laten trainen en dan weer minder of nu gelijk wat rustiger aan moet doen. Ik heb nogal een druk programma.
Persconferenties laat ik altijd door assistent doenquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:20 schreef DemonCleaner het volgende:
Voor 100% moet je denk ik echt flink rouleren ofzo. In mijn Spurs game probeer ik alleen te starten met spelers van 95% of meer, 100% zie ik buiten de keeper en centrumverdedigers eigenlijk nooit.
Deze versie vind ik op zich wel erg goed, wel een paar irritante dingen. Eén van mijn MCs in een 4-2-3-1, Marek Hamsik, moet per se scoren of een assist geven om boven de 6.0 uit te komen. En de persconferenties kunnen heel vervelend zijn, vooral de vraag of ik de derde keeper van Real Sociedad ga kopen.![]()
Een aantal Arsenal spelers zijn trouwens lachwekkend overrated in deze versie
Mijn hele team is al een tijdje elke wedstrijd op 100%, maar speel dan ook maar 1 wedstrijd per week. Wel geef ik vermoeide spelers na de wedstrijd 1 dagje vrij.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:20 schreef DemonCleaner het volgende:
Voor 100% moet je denk ik echt flink rouleren ofzo. In mijn Spurs game probeer ik alleen te starten met spelers van 95% of meer, 100% zie ik buiten de keeper en centrumverdedigers eigenlijk nooit.
Deze versie vind ik op zich wel erg goed, wel een paar irritante dingen. Eén van mijn MCs in een 4-2-3-1, Marek Hamsik, moet per se scoren of een assist geven om boven de 6.0 uit te komen. En de persconferenties kunnen heel vervelend zijn, vooral de vraag of ik de derde keeper van Real Sociedad ga kopen.![]()
je kunt een nieuw stadion laten bouwenquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:58 schreef GeneraalUli het volgende:
Foei, volgens mij is er geen weg om de gemeente die je plannen blokkeert, of wel?
Zit nu al jaren te zeuren om extra plaatsen, maar de Council blijft het blokkeren.
Eagles - Inter dus gewoon in de Adelaarshorst (6750 zitplaatsen)
Niet als de gemeente plannen voor een nieuw stadion blokkeert...quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
je kunt een nieuw stadion laten bouwen
Todorov en natuurlijk Mascio.quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:24 schreef magnifor het volgende:
Vandaag met Leeds begonnen. Iemand paar tips wat betreft spelers die ik kan halen met het budget die ik heb (125K)?
Hoe? Je kan alleen het verzoek indienen om meer zitplaatsen te krijgen toch?quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
je kunt een nieuw stadion laten bouwen
Ik vindt het altijd jammer dat er amper Nederlanders spelen...quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:01 schreef kweek89 het volgende:
ik stel jullie alle voor aan een enorm goed Ajax team dacht ik zo
[ afbeelding ]
Ik was vergeten te vermelden dat al deze blessures in 1 week tijd zijn opgekomenquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is geen bug, je hebt gewoon geen brede selectie.
Vertel mij wat.. had 25 duels met ManU gespeeld.. 20 winst, 5 gelijk(waaronder 6 overwinningen in CL, 1 in Euro en 1 in Engelse Super Cup)..quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:20 schreef DemonCleaner het volgende:
Zolang je financiën niet op orde zijn, kan je gewoon geen spelers kopen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:12 schreef Superfast het volgende:
FF een vraagje ......
Ik zit bij Willem II dus maar kan nu al een jaar geen spelers meer kopen omdat een er een of ander gelul speelt dat de club zou worden overgenomen.
Aangezien dit in FM07 hooguit 3 maanden duurde is mijn vraag ook of het gaat om een bug?
Of heb ik te weinig geduld?
Mijn selectie is leeggekocht aan alle kanten maar sta toch nog steeds knap op de 10e plaats in de winterstop en wat spelers erbij zou goed uitkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |