Ik zit nu in het seizoen 2009-2010 op 1 januari om precies te zijnquote:Op maandag 12 januari 2009 17:22 schreef kweek89 het volgende:
Ik heb alleen nog een vraagje
Ik heb ergens gelezen dat iemand zelf sattelietclubs kan kiezen
Mijn vraag is wanneer kan dit want ik krijg alleen nog maar keus uit slechte schotse ploegen
als je lang genoeg bij de club zit mag je zelf kiezenmaar je krijgt niet altijd wat je wilt
Ligt aan je prestaties en hoelang je bij de club zit.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:47 schreef leotje1992 het volgende:
[..]
Ik zit nu in het seizoen 2009-2010 op 1 januari om precies te zijn
Wanneer kan ik ongeveer een eigen sattelietclub kiezen dan??
Ik heb de teaminstructies verandert in:quote:
Fair Play Cup misschien?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 02:28 schreef Superfast het volgende:
Ben met Willem II 11e geworden en nu mag ik opeens UEFA cup spelen![]()
[ afbeelding ]
Ben in de have finale beker verleden jaar uitgeschakeld door Heerenveen. Dat zou de enigste reden kunnen zijn waarom ik opeens UEFA cup mag spelen.
Anyways unieke kans voor een club als Wilem II dus genieten maar:
Oke, ik ga wel eens kijken of dit soort tweaks gaan helpen. Heb ook last van de "met-1-doelpunt-verschil-winnen-syndroom".quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:04 schreef PiraatPiet het volgende:
[..]
Ik heb de teaminstructies verandert in:
Mentaliteit: iets over het midden
Creatieve vrijheid: iets over het midden
Passingstijl: iets voor het midden
Tempo: iets voor het midden
Breedte: helemaal rechts
Pressing: iets over het midden
Tijd winnen: iets voor het midden
Verdedigende lijn: iets voor het midden
Tackelen: midden
Korte mandekking en Targetman ingeschakeld
en bij de spelersinstructies een beetje lopen klooien in de voorbereiding en kijken wat een speler wel en niet goed kan.
Eerder had ik echt mega-aanvallend, dat werkte bij Ajax heel goed, bij Inter al minder en bij Man City in het 1e half jaar dat ik er zat werkte dat ook goed. Werden van 14e (toen ik het overnam) nog 4e. Het 1e half jaar van het 2e seizoen liep het stukken minder. Na de winterstop aangemodderd. Daarna kwam het wat hierboven staat.
Kijk in dit topic anders even. Daar staan genoeg goedkope, goede speler genoemd.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:34 schreef Spougle het volgende:
Ik ben een game begonnen met Omniworld. Zelfs de slechtse goedkoopste spelers willen niet komen
1-2 dusquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:49 schreef Roberto258 het volgende:
Oke de play offs
De Graafschap - FC Den Bosch 2-0
FC Den Bosch - De Graafschap 0-0
De Graafschap - Veendam 1-1 (95e minuut, hun eerste schot op goal)
Nu de beslissingswedstrijd
Heb je ook zo'n leuke voorzitter die het bod gelijk aanvaard? terwijl je makkelijk het dubbele ervoor kon krijgen...quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:44 schreef TheArt het volgende:
Wat een drama.
In mijn eerste seizoen bij Toulouse 11e geworden, waar een 18e plaats verwacht was. En het begon naarmate het seizoen vorderde ook nog eens steeds beter te lopen. Vragen na afloop van het seizoen mijn twee beste spelers (Gignac en Mathieu) om een transferLijers.
Nee voorlopig nog geen boden aanvaard. Mathieu heeft overigens zijn eisen weer ingetrokken nadat ik met hem gepraat heb. Gignac zal echter wel vertrekken. Er zijn zoveel clubs in hem geïnteresseerd.quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:48 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n leuke voorzitter die het bod gelijk aanvaard? terwijl je makkelijk het dubbele ervoor kon krijgen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |