abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64969973
Heb mijn financiën maar eens nader bekeken, omdat ik ¤ 500.000 per maand verlies maak.

Op jaarbasis komt er zo'n ¤ 4.500.000 minder binnen dan het seizoen ervoor. Schuldig hieraan zijn de posten TV Geld (¤ 3.150.000), Seizoenskaarten (¤ 900.000) en Prijzen (¤ 450.000). Doordat ik dit seizoen ¤ 4.500.000 meer transferopbrengsten heb dan het jaar ervoor loopt dit wel gelijk. Probleem is wel dat de post Verkoop Spelers een incidentele winst is.

Wat betreft m'n uitgaven is alleen de loonkosten met ongeveer een ¤ 1.000.000 gestegen. Echter blijf ik wel binnen het budget, ruim zelfs. Ik heb in 2 jaar voor ¤ 3.000.000 gekocht en voor ¤ 10.000.000 verkocht, maar alles vloeit zo weg.

Conclusie: door degradatie krijg ik veel minder inkomsten en de enige post waar ik in kan snijden is die van de salariskosten. Mijn maandbudget is nu ¤ 543.000, die zal wellicht terug moeten naar ¤ 235.000 ongeveer.

Ik speel nu de nacompetitie play offs, en stel dat ik ineens promoveer
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_64971122
quote:
Op maandag 12 januari 2009 17:22 schreef kweek89 het volgende:
Ik heb alleen nog een vraagje
Ik heb ergens gelezen dat iemand zelf sattelietclubs kan kiezen
Mijn vraag is wanneer kan dit want ik krijg alleen nog maar keus uit slechte schotse ploegen

als je lang genoeg bij de club zit mag je zelf kiezen maar je krijgt niet altijd wat je wilt
Ik zit nu in het seizoen 2009-2010 op 1 januari om precies te zijn

Wanneer kan ik ongeveer een eigen sattelietclub kiezen dan??
  Forum Admin maandag 12 januari 2009 @ 23:03:51 #153
35723 crew  GGMM
pi_64972044
Ik kan ook m'n eigen sattelietclub kiezen, niet echt nuttig aangezien je toch geen (redelijk) grote club kan kiezen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  maandag 12 januari 2009 @ 23:15:03 #154
185115 Juk
Misschien
pi_64972635
quote:
Op maandag 12 januari 2009 22:47 schreef leotje1992 het volgende:

[..]

Ik zit nu in het seizoen 2009-2010 op 1 januari om precies te zijn

Wanneer kan ik ongeveer een eigen sattelietclub kiezen dan??
Ligt aan je prestaties en hoelang je bij de club zit.

Ik kon het na 2 seizoenen bij Leeds, maar ik promoveerde ook 2 keer. Bij Feyenoord kon dat na 3 seizoenen nog niet.
The only thing I fear is my MoM
  dinsdag 13 januari 2009 @ 02:28:12 #155
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_64977738
Ben met Willem II 11e geworden en nu mag ik opeens UEFA cup spelen

Ben in de have finale beker verleden jaar uitgeschakeld door Heerenveen. Dat zou de enigste reden kunnen zijn waarom ik opeens UEFA cup mag spelen.

Anyways unieke kans voor een club als Wilem II dus genieten maar:

Genieten doen we zo:

Niet een tegenstander van wereldformaat maar toch leuke uitslag

Verder kwam ik bij de tegenstander die ik tref in de UEFA cup derde ronde kwalificatie deze speler tegen:

De nieuwe Bergkamp ofzo

GRATIS af te halen bij Zeta (Montenegro) maar helaas was ik te laat en had die net een overeenkomst getekend bij Brøndby
-je avatar gaf een malware melding bij verschillende users, vandaar verwijderd-
pi_64978756
Wat in mijn Hull game(kansloos gedegradaaerd..) opviel is dat ik naast over 90 minuten gezien veel tegengoals kreeg, dat ik de meeste in het eerst kwartier tegen kreeg. zo stond in onder andere na 13 minuten al tegen Man Utd met 3-0 achter en verloor ik uiteindelijk met 3-1..

De zuurste nederlaag is nota bene tegen Chelsea. Stond binnen de kortste keren met 0-2 achter vervolgens na een uur spelen 4-2 voor en uiteindelijk met 4-5 verloren..
Tegen Everton en Spurs stond ik voor rust 2-0 achter om vervolgens 2-2 te spelen..

Ben nu met een game bij Malmö FF bezig. Ik wil ze weer de beste van Zweden maken,
Heb inmiddels Rasmus en David Elm gekocht en Ola Toivonen langer aan de club gebonden(terwijl hij eigenlijk niet wilde..)
pi_64984714
quote:
Op maandag 12 januari 2009 14:21 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Wat heb je precies aangepast dan?
Ik heb de teaminstructies verandert in:

Mentaliteit: iets over het midden
Creatieve vrijheid: iets over het midden
Passingstijl: iets voor het midden
Tempo: iets voor het midden
Breedte: helemaal rechts
Pressing: iets over het midden
Tijd winnen: iets voor het midden
Verdedigende lijn: iets voor het midden
Tackelen: midden

Korte mandekking en Targetman ingeschakeld

en bij de spelersinstructies een beetje lopen klooien in de voorbereiding en kijken wat een speler wel en niet goed kan.

Eerder had ik echt mega-aanvallend, dat werkte bij Ajax heel goed, bij Inter al minder en bij Man City in het 1e half jaar dat ik er zat werkte dat ook goed. Werden van 14e (toen ik het overnam) nog 4e. Het 1e half jaar van het 2e seizoen liep het stukken minder. Na de winterstop aangemodderd. Daarna kwam het wat hierboven staat.
Ajax, That '70s Show, Arsenal
pi_64985482
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 02:28 schreef Superfast het volgende:
Ben met Willem II 11e geworden en nu mag ik opeens UEFA cup spelen

[ afbeelding ]

Ben in de have finale beker verleden jaar uitgeschakeld door Heerenveen. Dat zou de enigste reden kunnen zijn waarom ik opeens UEFA cup mag spelen.

Anyways unieke kans voor een club als Wilem II dus genieten maar:
Fair Play Cup misschien?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_64985543
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 12:04 schreef PiraatPiet het volgende:

[..]

Ik heb de teaminstructies verandert in:

Mentaliteit: iets over het midden
Creatieve vrijheid: iets over het midden
Passingstijl: iets voor het midden
Tempo: iets voor het midden
Breedte: helemaal rechts
Pressing: iets over het midden
Tijd winnen: iets voor het midden
Verdedigende lijn: iets voor het midden
Tackelen: midden

Korte mandekking en Targetman ingeschakeld

en bij de spelersinstructies een beetje lopen klooien in de voorbereiding en kijken wat een speler wel en niet goed kan.

Eerder had ik echt mega-aanvallend, dat werkte bij Ajax heel goed, bij Inter al minder en bij Man City in het 1e half jaar dat ik er zat werkte dat ook goed. Werden van 14e (toen ik het overnam) nog 4e. Het 1e half jaar van het 2e seizoen liep het stukken minder. Na de winterstop aangemodderd. Daarna kwam het wat hierboven staat.
Oke, ik ga wel eens kijken of dit soort tweaks gaan helpen. Heb ook last van de "met-1-doelpunt-verschil-winnen-syndroom".
  dinsdag 13 januari 2009 @ 15:34:10 #160
229690 Spougle
Always do whatever's next
pi_64992230
Ik ben een game begonnen met Omniworld. Zelfs de slechtse goedkoopste spelers willen niet komen
pi_64992373
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 15:34 schreef Spougle het volgende:
Ik ben een game begonnen met Omniworld. Zelfs de slechtse goedkoopste spelers willen niet komen
Kijk in dit topic anders even. Daar staan genoeg goedkope, goede speler genoemd.
pi_64999137

groen is basis
rood is regen
Mijn Leeds in het eerste seizoen premiership, ik kreeg 16 miljoen euro om nieuwe spelers te halen en dit heb ik ook gedaan.

Dit waren mijn transfers natuurlijk een toptransfer gedaan met Bojan voor slechts 9 miljoen .

Mijn zwakte ligt echt op de vleugels met alleen Tajti, Van Zanten, Slijngard en Wilkshire deze komen eigenlijk allemaal te kort voor subtop premiership dus hier moet ik in de winter zeker eens goed na gaan kijken. Mocht iemand tips hebben voor een niet al te dure VVL/VVR dan hoor ik het graag.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_65001831
Jeremy Mathieu van Toulouse is als linksback echt een held.
pi_65004015
weet iemand nog een goede lincksback voor QPR
budget 1 miljoen moet in de basis beginen
Gattuso 8
pi_65004568
Avine?
you might aswell do the white line
pi_65004977
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 20:39 schreef kweek89 het volgende:
Avine?
ik zoek een lincksback
Gattuso 8
pi_65005828
kan hij ook, en doet die job erg goed
you might aswell do the white line
pi_65006544
Kut, mezelf geowned met Atletico Madrid. In de uitwedstrijd tegen Arsenal had ik geen reservekeeper meegenomen . En net op dat moment krijgt mijn keeper rood wegens hands. . 4-1 verloren, ook al probeerde ik de wedstrijd dood te spelen.
- link verwijderd. niet terugplaatsen! -
pi_65010322
Oke de play offs

De Graafschap - FC Den Bosch 2-0
FC Den Bosch - De Graafschap 0-0
De Graafschap - Veendam 1-1 (95e minuut, hun eerste schot op goal)

Nu de beslissingswedstrijd
pi_65011525
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 22:49 schreef Roberto258 het volgende:
Oke de play offs

De Graafschap - FC Den Bosch 2-0
FC Den Bosch - De Graafschap 0-0
De Graafschap - Veendam 1-1 (95e minuut, hun eerste schot op goal)

Nu de beslissingswedstrijd
1-2 dus
0-2 voor na 60 minuten, in 75e minuut 1-2 en toen 15 minuten billenknijpen.
Ben ik ook gelijk van m'n financiële problemen af.
pi_65030433
Wat een drama.

In mijn eerste seizoen bij Toulouse 11e geworden, waar een 18e plaats verwacht was. En het begon naarmate het seizoen vorderde ook nog eens steeds beter te lopen. Vragen na afloop van het seizoen mijn twee beste spelers (Gignac en Mathieu) om een transfer Lijers.
pi_65030644
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 14:44 schreef TheArt het volgende:
Wat een drama.

In mijn eerste seizoen bij Toulouse 11e geworden, waar een 18e plaats verwacht was. En het begon naarmate het seizoen vorderde ook nog eens steeds beter te lopen. Vragen na afloop van het seizoen mijn twee beste spelers (Gignac en Mathieu) om een transfer Lijers.
Heb je ook zo'n leuke voorzitter die het bod gelijk aanvaard? terwijl je makkelijk het dubbele ervoor kon krijgen...
pi_65030693
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 14:48 schreef Roberto258 het volgende:

[..]

Heb je ook zo'n leuke voorzitter die het bod gelijk aanvaard? terwijl je makkelijk het dubbele ervoor kon krijgen...
Nee voorlopig nog geen boden aanvaard. Mathieu heeft overigens zijn eisen weer ingetrokken nadat ik met hem gepraat heb. Gignac zal echter wel vertrekken. Er zijn zoveel clubs in hem geïnteresseerd.
pi_65030742
Ik wil de 3e patch

tot die tijd FM 2008 voor mij
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_65033789
na 2 redelijke seizoenen met manchester city ( 10e en 9e plaats) werd ik gevraagd als de nieuwe coach van ajax, ben overgestapt om ze weer kampioen te maken en gebruik dezelfde tactiek. vooralsnog gaat het in de competitie uitstekend alleen europees valt het iets wat tegen
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')