Arsenal was in FM2008 ook al aardig overrated... sowieso vind ik het irritant dat sommige spelers echt niet af te stoppen lijken terwijl hun stats niet echt overdreven zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2009 08:01 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Vertel mij wat.. had 25 duels met ManU gespeeld.. 20 winst, 5 gelijk(waaronder 6 overwinningen in CL, 1 in Euro en 1 in Engelse Super Cup)..
Vervolgens trad ik met de sterkste elf thuis!! tegen Arsenal aan en werd ik met 0-5 ingemaakt..
Beetje jammer dat ik vervolgens in een paar duels tijd ook van Everton en Chelsea verloor(beide met 1-0 en uit..) waardoor ik nu 11 punten achter Chelsea sta(voor het duel met Arsenal was dat 2..
Bij mij lijkt het ook altijd of dezelfde teams en spelers goed tegen mij spelen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Arsenal was in FM2008 ook al aardig overrated... sowieso vind ik het irritant dat sommige spelers echt niet af te stoppen lijken terwijl hun stats niet echt overdreven zijn.
Download de gids die Marc Vaughan heeft geschreven voor FM 2007, daar staat alles over training in.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:04 schreef -Willempie- het volgende:
In welke training leren je spelers het beste koppen? Ik heb de ideale targetman (voor de toekomst) gevonden alleen zijn koppen kan beter.
[ afbeelding ]
Tuurlijk. Klik op de speler, dan naar transferstatus en dan linksonder bij Transferlijst kijken.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:03 schreef Roberto258 het volgende:
Een speler wilde vertrekken, ik gaf hem toestemming en hij stond op de transferlijst. Nu ben ik van gedachte veranderd, kan ik hem nog van de transferlijst afhalen?
Idd.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:40 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tuurlijk. Klik op de speler, dan naar transferstatus en dan linksonder bij Transferlijst kijken.
Heb nu zelf geen spelers vrijwillig op de transferlijst staan, maar volgens mij kan je zo'n speler alleen weer van de lijst afhalen als hij daar zelf om vraagt. Doet hij dat niet, dan blijft hij er op staan, of je nou hoog of laag springt...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:03 schreef Roberto258 het volgende:
Een speler wilde vertrekken, ik gaf hem toestemming en hij stond op de transferlijst. Nu ben ik van gedachte veranderd, kan ik hem nog van de transferlijst afhalen?
Je hebt gelijk, want via de andere manier wat hierboven aan wordt gegeven kan het niet, omdat ik dus toestemming heb gegeven.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:28 schreef Jaapiosio het volgende:
[..]
Heb nu zelf geen spelers vrijwillig op de transferlijst staan, maar volgens mij kan je zo'n speler alleen weer van de lijst afhalen als hij daar zelf om vraagt. Doet hij dat niet, dan blijft hij er op staan, of je nou hoog of laag springt...
Please, correct me if I'm wrong...
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:20 schreef Saviola het volgende:
Ik ga nu wat heel anders beginnen, nl. in de Serie C2 met Cisco Romadat is de club van Paolo Di Canio
Dat heb ik ook soms, maar niet altijd.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:13 schreef Kn0x het volgende:
Ik heb een probleem met friendlies regelen. Ik wil een friendly regelen. Ik nodig Celtic uit, zij accepteren. Ik ga kijken naar mijn fixtures lijst. Geen oefenwedstrijd. En dat is met elk team dat ik uitnodig. Alleen een oefenwedstrijd tegen mijn U19 kan ik regelen. De rest niet. Doe ik iets fout? Overigens heb ik een legale versie.
Dan moet je nodig eens de VI gaan lezen van een aantal weken geleden, spelersmakelaars handelen niet meer in supersterren maar in kinders van 15. En die worden bijvoorbeeld van de Nederlandse velden geplukt om vervolgens terecht te komen bij een "top" club in Engeland. Dat levert ze ook veel geld opquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:00 schreef Juk het volgende:
Ik heb een goede regen uit de jeugd bij Leeds.
George Schreuder, inderdaad een Nederlander... Hoe komt dat jong in de jeugd bij Leeds? Verder zijn ze allemaal Engels.
Dus FM houdt daar rekening mee...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:51 schreef Mr.Jorn. het volgende:
[..]
Dan moet je nodig eens de VI gaan lezen van een aantal weken geleden, spelersmakelaars handelen niet meer in supersterren maar in kinders van 15. En die worden bijvoorbeeld van de Nederlandse velden geplukt om vervolgens terecht te komen bij een "top" club in Engeland. Dat levert ze ook veel geld op
Maakt helemaal niets uit hoor.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:51 schreef Juk het volgende:
[..]
Dus FM houdt daar rekening mee...
Ik vindt dat regens altijd uit het land van de club moeten komen, anders kan je na 10 seizoenen ineens hele rare dingen zien op W en EK's.
Ik heb nu een potentiële NL11tal speler uit de jeugd van Leedsquote:
Da's gewoon een geëmigreerde jongen. Z'n ouders werken in Leeds en hij heeft dus ook de Nederlandse nationaliteit aangehouden.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:07 schreef Juk het volgende:
[..]
Ik heb nu een potentiële NL11tal speler uit de jeugd van Leeds![]()
Dat is gewoon krom.
Ow jij kent hemquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:52 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Da's gewoon een geëmigreerde jongen. Z'n ouders werken in Leeds en hij heeft dus ook de Nederlandse nationaliteit aangehouden.
In de jeugd bij Ajax spelen toch ook Belgen, Brazilianen, Zweden en Denen? Die spelers worden gewoon jong gescout en naar die club gehaald.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:07 schreef Juk het volgende:
[..]
Ik heb nu een potentiële NL11tal speler uit de jeugd van Leeds![]()
Dat is gewoon krom.
Gewoon door je assistent laten doen.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:41 schreef DirkZz het volgende:
Vinden jullie die persconferenties ook zo fukking irritant worden?
Doe je toch iets fout met je tacktiek. Download eens een tactiek en pas hem een beetje aan naar je spelers.quote:Op zondag 11 januari 2009 01:22 schreef Roberto258 het volgende:
Ik heb het wel beetje gehad met FM. Wat ik ook doe, heb nog geen 35% balbezit, en dat terwijl ik veruit beste team heb.
Leuk Simonquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:20 schreef Saviola het volgende:
Ik ga nu wat heel anders beginnen, nl. in de Serie C2 met Cisco Romadat is de club van Paolo Di Canio
Ah, zie het ja. Klopt alleen niet met de werkelijkheid, daar maakt hij deel uit van de Albanese selectiequote:Op zondag 11 januari 2009 11:50 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Tweede nationaliteit?
Als Aissati voor Nederland had gekozen was het precies zo geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |