Cisco is een erg rijke club. Soort Manchester City van de Italiaanse Serie C2. Het blijven nog steeds goede prestaties natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Respect hoor. Hoe flik je dat ?
Wat voor spelers koop jij dan in het eerste seizoen en hoe scout je die of krijg je spelers van Satelietclubs ?!?
Heb het ook geprobeerde met een Engelse 1st division club, maar ik presteerde echt bagger.
Zoals hierboven gezegd is Cisco een redelijk 'rijke' club dus dat is een aanzienlijk voordeel dat ik had toen ik ermee begon (moet eerlijk zeggen, ik wist het niet eens, ik nam Cisco omdat Paolo Di Canio daar speelde).quote:Op vrijdag 16 januari 2009 08:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Respect hoor. Hoe flik je dat ?
Wat voor spelers koop jij dan in het eerste seizoen en hoe scout je die of krijg je spelers van Satelietclubs ?!?
Heb het ook geprobeerde met een Engelse 1st division club, maar ik presteerde echt bagger.
Al biedingen op hem gehad? Ik heb hem vanaf de winterstop en hij staat na 8 wedstijden al 2de in de topscoorderslijst met 1 doelpunt achterstand.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:19 schreef Scorpie het volgende:
Marquinhos voetbalt bij mij bij Ajax, super spits/rechtsbuiten. Haalt al 3 jaar op rij de Player of the Year award binnen.
Ik ben zelf Heerenveen en ben jaloers op Ajaxquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Al biedingen op hem gehad? Ik heb hem vanaf de winterstop en hij staat na 8 wedstijden al 2de in de topscoorderslijst met 1 doelpunt achterstand.
Met Leeds had ik hem ook gevonden. Release fee van 30 miljoen, hij wilde alleen niet komen. Hij zit bij Barçaquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik heb me nou toch een spits bij Feyenoord. Marquinhos! Wat een topper![]()
6 wedstrijden
12 doelpunten (waarvan 4 tegen Real Madrid)
Een gemiddelde van 8.13
Edit: inmiddels 7 wedstrijden 15 doelpunten![]()
Heb je wel gelijk in. Ik hoop dat een nieuwe patch dat gaat veranderen. Liever dat dan die vermeende niet-scoren bug.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ïk vind die veel te goede regens helemaal niet zo leuk.
Opnieuw instaleren.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:17 schreef Canisfire het volgende:
Ey mensen ik zit met een probleem.
Ik heb mijn laptop ooit verkeerd afgesloten onder het spelen van Footbal manager en nu zegt hij steeds iets over : Not wel formed invalid token at line 1of Profile 0xml.
Hoe moet ik dat oplossen ? ik word er echt langzaam gek van.
Download is wat club logo's staat toch veel leukerquote:Op zaterdag 17 januari 2009 02:21 schreef Juk het volgende:
Na 23 wedstrijden sta ik in de competitie nu 5de, met nog genoeg ruimte om te zakken of te stijgen.
In de FA cup speelde ik net de 4de ronde:
[ afbeelding ]
In de return verwacht ik wel te winnen
TJa ik heb zo`n mega pack gedownload, maar waar moet je die zooi in neerzetten?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:30 schreef Spougle het volgende:
[..]
Download is wat club logo's staat toch veel leuker
Documenten: Sports interactive: Footballmanager 2009: Graphics: Logo.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 12:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
TJa ik heb zo`n mega pack gedownload, maar waar moet je die zooi in neerzetten?
Kijken bij aanpassingsvermogen als je een speler scout, altijd heel belangrijkquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:12 schreef BertMaalderink het volgende:
Net weer 6 keer op de paal geschoten
Vind het toch wel jammer dat de doeltreffendheid van de spelers echt te wensen over laat. Ik speel regelmatig 0-0, terwijl het makkelijk 4-0 had kunnen zijn. Maar m'n spitsen zijn dan ook niet zo tevreden, kan het ook aan liggen.
Is er trouwens iets te doen aan taalproblemen? Sommige spelers kunnen daarom moeilijk aarden in mijn bovenal Nederlandse team. Maar een taalcursusje schijnt niet tot de opties te behoren, of wel?
Het viel te proberenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:18 schreef superjood het volgende:
[..]
Kijken bij aanpassingsvermogen als je een speler scout, altijd heel belangrijk
Is bij mijn Chelsea-game een prima speler, tot dusver.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:25 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Het viel te proberenLijkt me dat zoiets na een tijdje ook wel over kan gaan,
Het gaat om Keirrison trouwens.
Ik had Keirrison met Man City gekocht en die schoot nog geen deuk in een pakje boter. Ik probeer altijd als ik Engeland speel zoveel mogelijk Engelsen of Europeanen te hebbenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:25 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Het viel te proberenLijkt me dat zoiets na een tijdje ook wel over kan gaan,
Het gaat om Keirrison trouwens.
Ik speel ook met negen Nederlanders, een Italiaan en Keirrison dus. Maar hij was eigenlijk bedoeld als langzaam te brengen talent, alleen lopen Tomasson en Makaay de hele tijd te whinen. Of ze zijn geblesseerd, of ze zijn niet blij, of ze scoren een 5, waarna ik ze op de bank pleurquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:43 schreef superjood het volgende:
[..]
Ik had Keirrison met Man City gekocht en die schoot nog geen deuk in een pakje boter. Ik probeer altijd als ik Engeland speel zoveel mogelijk Engelsen of Europeanen te hebben
Naar desbetreffende speler gaan. Player Interaction en dan kiezen wat hij moet leren.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:25 schreef bn37 het volgende:
hoe kun je tegen een speler zegge dat hij bijv. moet oefen op geplaatst schieten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |