quote:dr werd ergens gevraagd om een iban nummer voor het buitenland±
quote:
Rekeningnummer: 15 91 40 412
Bank: Rabobank
Het IBAN en de BIC
IBAN: NL58 RABO 0159 1404 12
BIC: RABONL2U
quote:Op zondag 21 december 2008 13:32 schreef Danny het volgende:
[..]
de grappenmakers die niet betalen kunnen wmb een permban krijgen. We gaan gewoon uit van de toezeggingen die zijn gedaan. Hebben we in het verleden ook gedaan en dat kwam altijd goed eigenlijk.
Dit hele topic is natuurlijk allemaal bedacht door onze mod De_Boswachterquote:Op zondag 21 december 2008 14:14 schreef gers het volgende:
http://seriousrequest.3fm.nl/page/08_nieuws/285219
Luisteraar gaat op FOK! naakt voor geld
zondag 21 december 2008
Haar nickname is SHE en ze is een fanatiek FOK-gangster. Haar stunt: ze gaat naakt voor geld. En dat geld gaat naar Serious Request! Wil je haar naakt zien? Doneer dan geld...
Community-site FOK! draagt jaarlijks een steentje bij aan Serious Request. Dit jaar met diverse veilingen. Ook dit jaar weer. En een bijzonder item dit jaar is de naaktreportage van FOK!ster SHE.
Dit is de aankondiging op FOK!:
"Voor een zo hoog mogelijk bedrag gaat ze uit de kleren en het bedrag wordt door vele FOK!kers samen opgebracht. Ook jij kan je bijdrage nog kenbaar maken. Wat heb jij over voor SHE naakt? Je kunt al vanaf vijf euro meedoen. En dat is goedkoper dan Do in de Playboy!
Ga snel naar het forum en doneer jouw bijdrage voor hulp aan vluchtelingen en SHE naakt. Wie overigens meer dan 200 euro doneert krijgt een persoonlijke verrassing van SHE. Donaties kun je melden in het topic op het forum. Daar vind je ook de betalingswijze en te melden informatie."
5000 is niet alleen te doen, 5000 halen we vanavond nog wel.quote:Op zondag 21 december 2008 22:28 schreef Light het volgende:
5000 moet te doen zijn. Als die andere acties dat ook opleveren, kan FOK! een mooi rond bedrag aanbieden
Nee, sowieso mijn gigantische bijdrage is er nog niet in verwerktquote:Op zondag 21 december 2008 22:31 schreef Swetsenegger het volgende:
Bedrag in de OP is nog niet bijgewerkt he?
Nope, da's de laatste stand die Danny gaf.quote:Op zondag 21 december 2008 22:31 schreef Swetsenegger het volgende:
Bedrag in de OP is nog niet bijgewerkt he?
Of je kijkt ff in haar fotoboekquote:Op zondag 21 december 2008 22:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kan SHE ons niet alvast een voorproefje geven met een foto van haar van top tot teen (met kleding uiteraard) zodat we iets hebben om naar uit te kijken
quote:Op zondag 21 december 2008 @ 20:58 schreef SHE het volgende:
Wat zijn jullie allemaal lief
Ik heb alleen nog een prangende vraag. Kent u, of bent u iemand die heer en meester is met photoshop of een soortgelijk product, en wilt u belangeloos meewerken aan de shoot?
Natuurlijk moet er her en der wel wat weggemoffeld en strakgetrokken worden, want ik ben zowaar menselijk!
Uiteraard gezellig samen met mij, en een flesje wijn, of twee.
Voordeel; je ziet de foto's als eerste en je zult de enige zijn die weet waar mijn flaws zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 december 2008 22:38 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Krentenbol is het geheime wapen van FOK!
Dat leek mij ook al ja.quote:
quote:Op zondag 21 december 2008 22:39 schreef WurM het volgende:
Ik post trouwens alleen in dit topic omdat ik het wel interessant vind. Niet dat jullie denken dat ik die foto's enorm graag wil zien ofzo, want dat is dus niet zo he!Dan zou ik je aanraden vooral ook niet te betalen, dan krijg je de foto's namelijk ook niet te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zie er toch echt 1 in haar fobo (als zij dat is) maargoedquote:Op zondag 21 december 2008 22:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Zeg dan niets als je niets zinvols te zeggen heb
Ik vroeg om een volledig profielfoto
Die 5000 gaan we zeker reddenquote:Op zondag 21 december 2008 22:35 schreef glasbak het volgende:
tvp... morgen als ik opsta, wil ik de 5000+ zien
Ik wacht nog op een antwoord-PM van BarraDinges. Volgens mij is-ie offlinequote:Op zondag 21 december 2008 22:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik sta nog steeds niet in de OP met mijn donatie
Mooi zo. Maar niet doen. Gewoon puur naturel houden, die foto's.quote:
dat is geen volledige...................quote:Op zondag 21 december 2008 22:47 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ik zie er toch echt 1 in haar fobo (als zij dat is) maargoed
Barra zei dat hij een tijdje weg was, maar nu hij de OP niet gemaakt heeft kan hij hem toch ook niet aanpassen?quote:Op zondag 21 december 2008 22:53 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik wacht nog op een antwoord-PM van BarraDinges. Volgens mij is-ie offline
Ik ook nietquote:Op zondag 21 december 2008 22:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik sta nog steeds niet in de OP met mijn donatie
Kennelijk heb je wat problemen met het zien van grijstinten... De reden waarom ik meedoe is dat ik het gewoon een leuke actie van SHE vind. En dat zullen er wel meer zijn. Voor mij geldt: het geld wordt niet betaald zodat er naaktfoto's van SHE worden gemaakt, maar omdat SHE bereid is naaktfoto's van haar te laten maken voor het goede doel. Zoiets als de bekende hardlopen voor het goede doel acties, maar dan leuker... Natuurlijk zijn de naaktfoto's added bonus, maar dat had ik voor 5 euro ook kunnen regelen en zoals velen (verreweg het merendeel!) koos ik niet voor dat minimum.quote:Op zondag 21 december 2008 21:31 schreef Dirkh het volgende:
Gelukkig is de SR actie niet uitgelopen tot een genante vertoning. Respect voor SHE, maar een dikke middelvinger die er geld voor neertellen onder het mom van het "goede doel"
Het is werkelijk om je kapot voor te schamen. Vanmorgen liet ik me bijna meeslepen in de opoffering van SHE, maar als je er toch eens vijf minuten bij na denkt... maar ja, dat is al snel te veel gevraagd.
Denk er eens aan wat je werkelijk doet om een goed doel te steunen, doe eens je best. De best lopende actie is naaktofoto's kunnen zien van SHE (vast de moeite waard) ik begin in een keer de nieuwe generatie caberatiers te begrijpen, om je kapot te schamen.
Volgens mij is-ie mod van dit topic oid? Zoiets zie ik bij deel4 in de forum-index staan iig? Of is dat bij 'losse' topics de TS?quote:Op zondag 21 december 2008 22:55 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Barra zei dat hij een tijdje weg was, maar nu hij de OP niet gemaakt heeft kan hij hem toch ook niet aanpassen?
Er is een speciaal azijnpis topic: [FOK! Serious Request]Het moralistische topicquote:Op zondag 21 december 2008 22:58 schreef DS4 het volgende:
Zo, overgemaakt...
Nu even reageren op deze azijnpisser:
[..]
zieligquote:Op zondag 21 december 2008 23:00 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Er is een speciaal azijnpis topic: [FOK! Serious Request]Het moralistische topic
Hij is niet blauw dus hij is geen mod. Hij had daar als TS de OP gemaakt dus die kon hij aanpassen.quote:Op zondag 21 december 2008 22:59 schreef WurM het volgende:
[..]
Volgens mij is-ie mod van dit topic oid? Zoiets zie ik bij deel4 in de forum-index staan iig? Of is dat bij 'losse' topics de TS?
Crapquote:Op zondag 21 december 2008 23:01 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Hij is niet blauw dus hij is geen mod. Hij had daar als TS de OP gemaakt dus die kon hij aanpassen.Nu ben jij de TS dus kun jij de OP aanpassen.
Of even Danny aanspreken dat je kwijt bent wat er wel en niet in staat?quote:Op zondag 21 december 2008 23:04 schreef WurM het volgende:
[..]
CrapAlsof ik niks beters te doen heb
FF volbaggeren dit topic mensen, dan ben ik er vanaf
voor een extra xbox??quote:Op zondag 21 december 2008 23:07 schreef JohnDope het volgende:
Dit geld gaat allemaal naar het buitenland. Geef liever geld aan onze eigen locale mensen.
Jazekerquote:
Het gaat naar Danny toch?quote:Op zondag 21 december 2008 23:07 schreef JohnDope het volgende:
Dit geld gaat allemaal naar het buitenland/corruptie. Geef liever geld aan onze eigen locale mensen.
Beter dat ze er een xbox van kopen, dan wapens e.d.quote:
Dan vind ik het prima. Als het maar binnen Nederland blijft.quote:
Oehquote:Op zondag 21 december 2008 23:03 schreef ondeugend het volgende:
20 euro van mij.
En ik wil bovenop remlof in de lijst
![]()
Topquote:Op zondag 21 december 2008 23:11 schreef WurM het volgende:
Ik ga ff twee topics doorspitten, de OP proberen te updaten en dan slapenAlle nieuwe posts die hieronder komen, tellen helaas nog ff niet mee
Doe je beklag in [FOK! Serious Request]Het moralistische topicquote:Op zondag 21 december 2008 23:07 schreef JohnDope het volgende:
Dit geld gaat allemaal naar het buitenland/corruptie. Geef liever geld aan onze eigen locale mensen.
Mensen beseffen dat ze nu op dit moment als een malle geld moeten uitgeven, want straks kan het niet meer.quote:Op zondag 21 december 2008 23:12 schreef Bananenman het volgende:
Van een recessie is zo te zien onder de Fokkers geen sprake
Ok. Dank.quote:Op zondag 21 december 2008 23:00 schreef Krentenbol. het volgende:
Er is een speciaal azijnpis topic: [FOK! Serious Request]Het moralistische topic
We weten inderdaad allemaal hoe gevaarlijk jerrycans en tenten zijnquote:Op zondag 21 december 2008 23:08 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Beter dat ze er een xbox van kopen, dan wapens e.d.
Nee, maar in het vorige topic was je dat wel en toen heb ik je gePMed. Dan moet je dat niet in de OP zetten als je er niet voor het hele topic bent.quote:Op zondag 21 december 2008 23:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mensen, ik vind jullie heel lief maar ik ben geen mod (ben nog niet gevraagt)
en ik ben niet de ts dus ik kan niets muteren in de OP
HET HEEFT NU GEEN ZIN ME TE PM-MEN!
t was leuker om te zeggenquote:Op zondag 21 december 2008 23:00 schreef Poeke het volgende:
Damn, zijn we nou alweer voorbij de 4500![]()
Zoals beloofd: 10,- bovenop de 60 die ik al heb overgemaakt... Volgende 10 komen wanneer we boven de 7500,- gaan..
je was niet de enige....quote:Op zondag 21 december 2008 23:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee, maar in het vorige topic was je dat wel en toen heb ik je gePMed. Dan moet je dat niet in de OP zetten als je er niet voor het hele topic bent.
Heb vandaag de topics gevolgd en vind het erg knapquote:Op zondag 21 december 2008 23:26 schreef Superheld het volgende:
Zo de tering, wat een bedrag zeg.... Dit moet SHE wel goed doen denk ik zo, al die aandacht en wat ze over hebben voor een paar foto's (jaja en het goede doel allemaal)
Nee, dit geld gaat naar het Nederlandse Rode Kruis die het gaat gebruiken om vluchtelingen mee te helpen.quote:Op zondag 21 december 2008 23:07 schreef JohnDope het volgende:
Klein beetjequote:Op zondag 21 december 2008 @ 22:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Mooi zo. Maar niet doen. Gewoon puur naturel houden, die foto's.
Twee sets met foto's: Eén set naturel, één set gesoept. Kunnen users zelf beslissen wat ze mooier vindenquote:
Nou idd zegquote:Op zondag 21 december 2008 23:12 schreef Bananenman het volgende:
Van een recessie is zo te zien onder de Fokkers geen sprake
geen foto's met drie tieten he??quote:Op zondag 21 december 2008 23:36 schreef WurM het volgende:
[..]
Twee sets met foto's: Eén set naturel, één set gesoept. Kunnen users zelf beslissen wat ze mooier vinden
No shit Sherlock!quote:Op zondag 21 december 2008 23:42 schreef klipper het volgende:
Met zoveel donateurs is het slechts een kwestie van tijd voordat ze overal op internet te vinden zijn.
maar volgens mij zijn er al 300duizend triljoen foto's van blote vrouwen op het internet hoor, dus kunnen er wel twintig bij..quote:Op zondag 21 december 2008 23:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
No shit Sherlock!
(oftewel: je bent zo ongeveer de twaalfde die dit opmerkt....)
Volgens mij is niet bloot de issue, maar het feit dat jij het doet.quote:Op zondag 21 december 2008 23:49 schreef SHE het volgende:
Dat bloot nog steeds zo'n issue is, is beyond me.
De seventies hebben gebeld, ze willen best komen preachen.
SHE, kan je voor mij een plekje reserveren in de redactie cq selectie-commmissie??quote:Op zondag 21 december 2008 23:49 schreef SHE het volgende:
quote:Op zondag 21 december 2008 23:01 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Hij is niet blauw dus hij is geen mod. Hij had daar als TS de OP gemaakt dus die kon hij aanpassen.Nu ben jij de TS dus kun jij de OP aanpassen.
Whehehe.quote:
Seventies-bloot is bepaald NIET shaven en zeker WEL furred.quote:Op zondag 21 december 2008 23:49 schreef SHE het volgende:
Jamaar ik heb ook gewoon maar 2 borsten en een foefje..net als elke vrouw op deze planeet. Seen one, seen 'm all.quote:Op zondag 21 december 2008 23:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Volgens mij is niet bloot de issue, maar het feit dat jij het doet.
Over cryptisch gesproken
Ja maar...*fap* *fap*...als je gemiddelde puberende Fok!er bent heb je er nog niet zoveel gezien en is het vast heel spannend als juist JIJ, de SHE van het forum het nog eens aan ze laat zien. *fap* *fap*quote:Op zondag 21 december 2008 23:55 schreef SHE het volgende:
Jamaar ik heb ook gewoon maar 2 borsten en een foefje..net als elke vrouw op deze planeet. Seen one, seen 'm all.
Ja ja, tis goed met jequote:Op zondag 21 december 2008 23:55 schreef SHE het volgende:
Jamaar ik heb ook gewoon maar 2 borsten en een foefje..net als elke vrouw op deze planeet. Seen one, seen 'm all.
quote:Op maandag 22 december 2008 00:01 schreef ElisaB het volgende:
Ow shit, zo het er nu staat is het net of ik nou precies jou zo heel graag helemaal bloot zou zien
Pfffttt... tis te laat voor me
Komt gewoon niet meer goed hèquote:
No wayquote:Op zondag 21 december 2008 @ 23:36 schreef WurM het volgende:
[..]
Twee sets met foto's: Eén set naturel, één set gesoept. Kunnen users zelf beslissen wat ze mooier vinden
tja, tis zo lang wachten tot de drank weer mn systeem uit is dusquote:Op maandag 22 december 2008 00:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Komt gewoon niet meer goed hè
Ik kan beter gewoon gaan slapen
You know you want it .quote:Op maandag 22 december 2008 00:01 schreef ElisaB het volgende:
Ow shit, zo het er nu staat is het net of ik nou precies jou zo heel graag helemaal bloot zou zien
de normale bewerkingen moet je wel doen maar niet helemaal SHE op poetsen bedoelen wequote:Op maandag 22 december 2008 00:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
No wayIk slinger geen onbewerkte foto's online
Zie ook http://seriousrequest.3fm.nl/page/08_nieuws/285219quote:Op zondag 21 december 2008 23:53 schreef Ou-Tannu het volgende:
[ afbeelding ]
timeshift vandaar de PAUZE in beeld.. anders kan ik nooit zo`n sjieke foto maken natuurlijk
Ik val door de mand hequote:Op maandag 22 december 2008 00:07 schreef SHE het volgende:
You know you want it .
Een vrouw met mooie lingerie aan vind ik mooier om te zien dan een geheel naakte vrouw.quote:Op zondag 21 december 2008 23:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja ja, tis goed met je
Hoe ze hangen en in welke context is natuurlijk... ach, wat lul ik nou. Dat weet je zelf ook wel
Ik zeg maar zo: je bent volgens mij geen onaangename verschijning zo zonder kleren. Ik denk in elk geval dat er heel veel zijn die ik heel veel minder graag bloot zou zien. Maar daar gaat het helemaal niet om. Je geeft nogal wat als je voor het oog van de FOK!-natie uit de kleren gaat. En voor wat hoort wat. Al was het maar vanwege je lef.
Voor € 5.000 kun je ze ook wel even wakker maken hoor; vinden ze vast niet erg johquote:Op maandag 22 december 2008 00:16 schreef DonPerignon het volgende:
Mijn ouders geven dit jaar 5000euro. Als ze morgen even wakker zijn, ga ik het ze even vragen om het via deze weg te doen. Ik laat het jullie horen.![]()
(SHE )
Dat zou tof zijn!quote:Op maandag 22 december 2008 @ 00:16 schreef DonPerignon het volgende:
Mijn ouders geven dit jaar 5000euro. Als ze morgen even wakker zijn, ga ik het ze even vragen om het via deze weg te doen. Ik laat het jullie horen.![]()
(SHE )
Hoeveel besteden jouw ouders aan de mensen die het in Nederland moeilijk hebben?quote:Op maandag 22 december 2008 00:16 schreef DonPerignon het volgende:
(SHE )
Ik ben eigenlijk tegen goede doelen, maar voor deze keer maak ik een uitzonderingquote:Op zondag 21 december 2008 23:59 schreef zarGon het volgende:
Nederland is wat betreft ontwikkelingshulp altijd wel gul..
begin nou niet nog een keer, hup je azijnpissers topic inquote:Op maandag 22 december 2008 00:24 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Hoeveel besteden jouw ouders aan de mensen die het in Nederland moeilijk hebben?
Qua geld weet ik dat niet. Maar wat ik wel weet is dat mijn vader per jaar ca. 15 mensen in dienst neemt die langdurig werkloos zijn, en deze mensen een jaar lang ervaring op laat doen (ze nemen deel aan workshops/cursussen etc) en zodoende weer in kunnen treden in ons en andere bedrijven.quote:Op maandag 22 december 2008 00:24 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Hoeveel besteden jouw ouders aan de mensen die het in Nederland moeilijk hebben?
Hulde aan je papsquote:Op maandag 22 december 2008 00:27 schreef DonPerignon het volgende:
Qua geld weet ik dat niet. Maar wat ik wel weet is dat mijn vader per jaar ca. 15 mensen in dienst neemt die langdurig werkloos zijn, en deze mensen een jaar lang ervaring op laat doen (ze nemen deel aan workshops/cursussen etc) en zodoende weer in kunnen treden in ons en andere bedrijven.
Mensen die zelf bepalen wat zij met hun zuur verdiende geld. Het zou verboden moeten worden.quote:Op maandag 22 december 2008 00:24 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat vind ik goed om te horen, maar probeer je ouders nou even om te praten dat ze minimaal 2500 euro in onze eigen mensen investeren en zeker in deze tijd van financiele crisis die nog eventueel veel verder kan escaleren.quote:Op maandag 22 december 2008 00:27 schreef DonPerignon het volgende:
[..]
Qua geld weet ik dat niet. Maar wat ik wel weet is dat mijn vader per jaar ca. 15 mensen in dienst neemt die langdurig werkloos zijn, en deze mensen een jaar lang ervaring op laat doen (ze nemen deel aan workshops/cursussen etc) en zodoende weer in kunnen treden in ons en andere bedrijven.
Welnee. Gewoon SHE naakt, wie wil dat nou niet?quote:Op maandag 22 december 2008 00:01 schreef ElisaB het volgende:
Tering wat een zuurpruim ben jij zeg, wat maak jij allemaal over voor de minderbedeelde in eigen land?quote:Op maandag 22 december 2008 00:29 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat vind ik goed om te horen, maar investeer nou ook even minimaal 2500 euro in onze eigen mensen en zeker in deze financiele crisis die nog eventueel veel verder kan escaleren.
gelukkig ik ben niet de enigstequote:Op maandag 22 december 2008 00:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Tering wat een zuurpruim ben jij zeg, wat maak jij allemaal over voor de minderbedeelde in eigen land?
Wat denk je dat die 15 mensen dat jaar kosten? .. Dan praat je wel over meer dan die 2500, veel meer zelfs. Maarre laten we even dit topic niet vullen met dat gespreksonderwerp.quote:Op maandag 22 december 2008 00:29 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat vind ik goed om te horen, maar probeer je ouders nou even om te praten dat ze minimaal 2500 euro in onze eigen mensen investeren en zeker in deze tijd van financiele crisis die nog eventueel veel verder kan escaleren.
Ik ben niet zuur, maar een realist.quote:Op maandag 22 december 2008 00:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Tering wat een zuurpruim ben jij zeg, wat maak jij allemaal over voor de minderbedeelde in eigen land?
Joh, hoe vaak met je nou nog gevraagd worden op te lazeren uit dit topic met je nationalistische gezeik, daar zijn andere topics voor. Pa van de poster die jij aanspreekt doet geweldig werk, wie de neuk ben jij om hen te vertellen wat ze verder/anders moeten doen? Mafketelquote:Op maandag 22 december 2008 00:29 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat vind ik goed om te horen, maar probeer je ouders nou even om te praten dat ze minimaal 2500 euro in onze eigen mensen investeren en zeker in deze tijd van financiele crisis die nog eventueel veel verder kan escaleren.
ow ja wat hebben we een crisis zeg.. de welvaart stijgt minder hard dan vorig jaarquote:Op maandag 22 december 2008 00:29 schreef JohnDope het volgende:
[..]
je hebt twee US vlaggetjes en een foto van GW Bush naar IRAK gestuurd??quote:Op maandag 22 december 2008 00:36 schreef JohnDope het volgende:
maar ik kan je vertellen dat ik afgelopen week twee sociale dingen voor onze eigen mensen heb gedaan uit mezelf.
Zijn genoeg vangnetten en burgeriniatieven hier in nederland wat je niet kan zeggen over andere landen waar dus geen enkele mogelijkheid is zonder hulp van andere landenquote:Op maandag 22 december 2008 00:36 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik ben niet zuur, maar een realist.
En over mijn financiele handel en wandel doe ik geen uitspraken, maar ik kan je vertellen dat ik afgelopen week twee sociale dingen voor onze eigen mensen heb gedaan.
Zelfmoord gepleegd?quote:Op maandag 22 december 2008 00:36 schreef JohnDope het volgende:
En over mijn financiele handel en wandel doe ik geen uitspraken, maar ik kan je vertellen dat ik afgelopen week twee sociale dingen voor onze eigen mensen heb gedaan.
quote:Op maandag 22 december 2008 00:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
En wat SHE zegt
SHE ik vind je actie retecoolen hoop nog vaak op je te kunnen rukken
Dan kom ik als tegenprestatie een keertje koken voor jou en je ouders.quote:Op maandag 22 december 2008 00:16 schreef DonPerignon het volgende:
(SHE )
Multumesc multquote:Op maandag 22 december 2008 00:42 schreef taken het volgende:
Als stiekeme genieter van SHE's felle en o zo rake opmerkingen, ook al ben ik het zeker niet altijd met haar eens, ben ik graag bereid 20 euro bij te dragen. Wordt morgen overgemaakt. Eşti o fată bună
Jij bepaalt wat je met jouw geld doet. Laat anderen dan ook bepalen wat ze met hun geld doen. Als ik, net als een Zweed, zou besluiten om een maandloon door de brievenbus van het glazen huis te gooien, dan is dat mijn keuze. En dan heb ik niets aan reacties als die van jou. Als je daar wat mee bereikt, is het wel dat ik dan nog een keer zo'n bedrag naar het glazen huis breng.quote:Op maandag 22 december 2008 00:36 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Je kunt je hier aanmelden:quote:Op maandag 22 december 2008 00:45 schreef SHE het volgende:
Dan kom ik als tegenprestatie een keertje koken
Nog iets waar ik ernstig goed in ben
quote:Op maandag 22 december 2008 00:45 schreef SHE het volgende:
[..]
Dan kom ik als tegenprestatie een keertje koken voor jou en je ouders.
Nog iets waar ik ernstig goed in ben
Heb een paar jaar geleden op vakantie een Roemeens meisje ontmoet waar ik nog steeds contact mee heb. Maar moet het doen met een "Wat & Hoe Roemeens" boekje en internet dictionariesquote:Op maandag 22 december 2008 00:47 schreef SHE het volgende:
[..]
Multumesc mult![]()
en waar heb jij Roemeens geleerd?
Dinsdagmiddag/avond.quote:Op maandag 22 december 2008 00:58 schreef GC-NY het volgende:
Hmm, checken of ik wat kan missen. Tot wanneer kan men storten?
Zie OPquote:Op maandag 22 december 2008 00:58 schreef GC-NY het volgende:
Hmm, checken of ik wat kan missen. Tot wanneer kan men storten?
Wat zoetquote:Op maandag 22 december 2008 00:55 schreef taken het volgende:
[..]
Heb een paar jaar geleden op vakantie een Roemeens meisje ontmoet waar ik nog steeds contact mee heb. Maar moet het doen met een "Wat & Hoe Roemeens" boekje en internet dictionaries![]()
![]()
OMGquote:Op maandag 22 december 2008 00:52 schreef SHE het volgende:
[..]
Ok, I get it...
PM me dan maar je wensen. I aim to please.
Als jouw ouders ervoor zorgen dat de teller boven de 10000 komt, dan verhoog ik mijn bod naar 100,-. Ik hoef geen uitgebreide fotoreportage van SHE, maar 1 mooie foto met een lief schrijfseltje vind ik leukquote:Op maandag 22 december 2008 00:16 schreef DonPerignon het volgende:
(SHE )
Dan komt ze een week bij je wonenquote:Op maandag 22 december 2008 00:42 schreef DonPerignon het volgende:_! Maarre SHE bij 200+ krijgen mensen een persoonlijke verrassing...
.. en bij 5000 dan?
Gelukkig, dank jequote:Op maandag 22 december 2008 01:01 schreef SHE het volgende:
[..]
Wat zoet
En dat was een perfecte zin hoor
Wat een woordkeus ook..quote:Op maandag 22 december 2008 00:52 schreef SHE het volgende:
[..]
Ok, I get it...
PM me dan maar je wensen. I aim to please.
Dat geloof ik vooral wel.quote:Op maandag 22 december 2008 01:17 schreef DonPerignon het volgende:
(wat een kutkind ben ik eigenlijk toch ook)
Tis Poekequote:Op maandag 22 december 2008 01:17 schreef DonPerignon het volgende:
[..]
Wat een woordkeus ook..Ik ga erover nadenken! (maar laten we eerst even afwachten.)
Enne als meerdere mensen hun donatie van mij laten afhangen, dan kan ik mijn ouders enigszins onderdruk zetten(wat een kutkind ben ik eigenlijk toch ook
)
Poekie
quote:Op maandag 22 december 2008 01:21 schreef Poeke het volgende:
[..]
Tis Poeke![]()
maar voor 5000 mag je me noemen hoe je wilt..
Tja, vaak vinden kinderen die de puberteit nog niet bereikt hebben meisjes over het algemeen vies. Maar hey! Dat komt later welquote:Op maandag 22 december 2008 01:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
Waarom krijg ik toch meteen een misselijk gevoel in mijn maag als ik aan een naakte she denk?
Ik hoop dat je te 'raden' bedoeltquote:Op maandag 22 december 2008 01:12 schreef taken het volgende:
Gelukkig, dank je
Ik hoop trouwens dat je foto's laat maken die net iets te wensen over laten, niet tè bloot. Maar zeker heel veel respect voor je dat je dit doet!
Nou, doorgaans kan ik mooie vrouwen wel hebben. Maar she, die heeft iets... iets... ik weet niet, net of er iets niet klopt aan haar. Behalve dan dat het een aandachtshoer is natuurlijk.quote:Op maandag 22 december 2008 01:29 schreef DonPerignon het volgende:
[..]
Tja, vaak vinden kinderen die de puberteit nog niet bereikt hebben meisjes over het algemeen vies. Maar hey! Dat komt later wel
quote:
Jazeker; ik stond altijd bekend als lucky bastard bij familie en vrienden.quote:Op maandag 22 december 2008 01:05 schreef Stakky het volgende:
trouwens SHE ff een heel andere vraag. Ik wou het eerder vanmiddag al vragen, maar was er even bij ingeschoten. Maar is er een bepaalde rede voor die klavertje vier, en lucky you en me tatoeages?
Nee, jij bent echt een heel stuk beter met je gezeik in het verkeerde topic.quote:Op maandag 22 december 2008 01:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
Nou, doorgaans kan ik mooie vrouwen wel hebben. Maar she, die heeft iets... iets... ik weet niet, net of er iets niet klopt aan haar. Behalve dan dat het een aandachtshoer is natuurlijk.
Awh, dus die lamme "arm-over-borsten"-foto's?quote:Op maandag 22 december 2008 01:36 schreef SHE het volgende:
Qua stijl en te verwachten nakedness, zal dit het ongeveer worden:
[ afbeelding ]
Monicaquote:Op maandag 22 december 2008 01:36 schreef SHE het volgende:
[ afbeelding ]
De stijl, darling.quote:Op maandag 22 december 2008 01:37 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Awh, dus die lamme "arm-over-borsten"-foto's?
Te wensen/te raden; zo te lezen begrijp je in elk geval wel wat ik bedoel ;-) "Te wensen" kan erg negatief klinken, heb je gelijk in. Was in elk geval zeker niet negatief bedoeld.quote:
Ah, de ongestelde pot van het forum doet ook meequote:Op maandag 22 december 2008 01:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, jij bent echt een heel stuk beter met je gezeik in het verkeerde topic.
Ga gewoon lekker weg als het onderwerp van deze reeks je niet aanstaat.
Kringspier brigadierquote:Op maandag 22 december 2008 01:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
Waarom krijg ik toch meteen een misselijk gevoel in mijn maag als ik aan een naakte she denk?
Nee hoor, je mag alles vinden, als je maar niet gaat lopen zuigen om aandacht in het verkeerde topic.quote:Op maandag 22 december 2008 01:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ah, de ongestelde pot van het forum doet ook meeDus iedereen mag een mening hebben, als die maar pro-she is?
*legt mijnwerkershelmpie weer weg*quote:Op maandag 22 december 2008 01:39 schreef SHE het volgende:
[..]
De stijl, darling.
Je krijgt heus wel een paar titties te zien .. *aai*
En zelfs een mooi aangezicht van mijn poes.
Maar we gaan geen grotten kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi... classyquote:Op maandag 22 december 2008 01:36 schreef SHE het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 december 2008 01:40 schreef taken het volgende:
Te wensen/te raden; zo te lezen begrijp je in elk geval wel wat ik bedoel ;-) "Te wensen" kan erg negatief klinken, heb je gelijk in. Was in elk geval zeker niet negatief bedoeld.
(Damn, jij bent ook al zo'n dame die ik stiekem bewonder om haar uitspraken maar waar ik het ook niet altijd mee eens ben, wat gebeurt hier?!?)
Aandacht is wel het laatste dat ik zoek, zeker in een dergelijk kuttopic als ditquote:Op maandag 22 december 2008 01:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee hoor, je mag alles vinden, als je maar niet gaat lopen zuigen om aandacht in het verkeerde topic.
En nou ophoeren!
No offence, maar de eenzaamheid druipt er wel een beetje vanaf hoor...quote:Op maandag 22 december 2008 01:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Aandacht is wel het laatste dat ik zoek, zeker in een dergelijk kuttopic als dit
En een profielshot van je billetjes?quote:Op maandag 22 december 2008 01:39 schreef SHE het volgende:
[..]
De stijl, darling.
Je krijgt heus wel een paar titties te zien .. *aai*
En zelfs een mooi aangezicht van mijn poes.
Maar we gaan geen grotten kijken
Nee darling, je mag overal een SHE-bash topic openen. Trust me.quote:Op maandag 22 december 2008 01:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ah, de ongestelde pot van het forum doet ook meeDus iedereen mag een mening hebben, als die maar pro-she is?
Zonde, op deze manier laat je jezelf wel wat kennen. Maar het is je vergeven en zal daarom 25 euro stortenquote:Op maandag 22 december 2008 01:56 schreef SHE het volgende:
Wat zei ik nou, tering debiel?
(excusez le mot )
Haha, ik wil/hoef eigenlijk ook helemaal geen FOK!sters bloot te zien, no disrespect, maar hiervoor wil ik graag een uitzondering maken. Ook als jij het zou doen. Verder heb ik meer dan genoeg aan mijn vriendin. (Al ligt ze momenteel in het ziekenhuis na een insultquote:Op maandag 22 december 2008 01:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je ondergaat iets. Hou het vast en geniet ervan!
Mij zul je niet snel bloot op FOK! zien en geloof me; daar hoef je niet heel rouwig om te zijn
pwn3dquote:Op maandag 22 december 2008 02:00 schreef SHE het volgende:
Ik liet me even gaan
En ik was sneller gequote dan ik mezelf kon verwijderen.
Ik ook niet hoor, maar toch bedanktquote:Op maandag 22 december 2008 02:01 schreef taken het volgende:
Haha, ik wil/hoef eigenlijk ook helemaal geen FOK!sters bloot te zien, no disrespect, maar hiervoor wil ik graag een uitzondering maken. Ook als jij het zou doen.
Ook al helemaal het verkeerde topic voor, maar veel sterktequote:Verder heb ik meer dan genoeg aan mijn vriendin. (Al ligt ze momenteel in het ziekenhuis na een insult)
En als je in de toekomst weer iets wil verwijderen mag je voor eeuwig jezelf online gefotosoept zien.quote:Op maandag 22 december 2008 02:00 schreef SHE het volgende:
Ik liet me even gaan
En ik was sneller gequote dan ik mezelf kon verwijderen.
En je blijft maar doorgaan hequote:Op maandag 22 december 2008 02:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Tja.
En toch stiekem die note plaatsen he? Triest figuur
Gratis tip: ga wat doen met je leven ofzoquote:Op maandag 22 december 2008 02:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Tja.
En toch stiekem die note plaatsen he? Triest figuur
As promised, helaas heeft het vooruitzicht van de foto's niet echt geholpen om de Seahawks extra te motiveren en ze hebben maar 1 touchdown gescoord, heb er maar een euro voor elk punt van gemaakt.quote:Op zondag 21 december 2008 20:05 schreef PirE het volgende:
Ik maak 5 euro over voor elke Touchdown die de Seahawks vanavond maken tegen de Jets.
Joh! 10 euro is plenty!quote:Op maandag 22 december 2008 02:05 schreef DJJoris het volgende:
Ik zal morgenavond wanneer ik thuiskom van mijn werk nog even 10 euro over maken. Mijn excuses dat het niet meer is, het is best wel een duur maandje geweest
inbraak e.d. maar dit is voor het goede doel en heb veel waardering voor een actie als deze.
Love yaquote:Op maandag 22 december 2008 02:08 schreef PirE het volgende:
[..]
As promised, helaas heeft het vooruitzicht van de foto's niet echt geholpen om de Seahawks extra te motiveren en ze hebben maar 1 touchdown gescoord, heb er maar een euro voor elk punt van gemaakt.
[ afbeelding ]
Dank je, dat waardeer ikquote:Op maandag 22 december 2008 02:02 schreef ElisaB het volgende:
Ook al helemaal het verkeerde topic voor, maar veel sterkte
Ook van mijquote:
De idealisme druipt er vanaf. Maar hey, je bent maar 1x jong. Dus go for it.quote:Op maandag 22 december 2008 01:36 schreef SHE het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee, maar ik doe het ook niet voor de biafra's hoor. Ik doe het voor julliequote:Op maandag 22 december 2008 02:22 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
De idealisme druipt er vanaf. Maar hey, je bent maar 1x jong. Dus go for it.
Wat voor geod doel steunt SR trouwensHongerende afrikaantjes? Die zg. "goede doelen" steun ik niet.
Te malafide kwa opzet.
Moet jij niet verder met je buurmeisje bespioneren?quote:Op maandag 22 december 2008 02:15 schreef Man-E-Faces het volgende:
DEEL 5!
Was gisteravond niet net deel *uno* ?
Verander de naam van dit forum maar in "FAP.NL"
Neuh is helemaal rustig van haar kant en ik ga zo ook slapenquote:Op maandag 22 december 2008 02:28 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Moet jij niet verder met je buurmeisje bespioneren?
quote:Op zondag 21 december 2008 23:53 schreef Ou-Tannu het volgende:
[ afbeelding ]
timeshift vandaar de PAUZE in beeld.. anders kan ik nooit zo`n sjieke foto maken natuurlijk
Als Gorenaar moet ik dit even uitdiepenquote:Op zondag 21 december 2008 23:53 schreef Ou-Tannu het volgende:
[ afbeelding ]
In mijn huis ja, helaas, volgend jaar beter maar vind het prachtig dat mensen initiatieven tonen voor het goede doel en steun dat graag.quote:Op maandag 22 december 2008 02:10 schreef SHE het volgende:
[..]
Joh! 10 euro is plenty!
En inbraak? In je huis?
Ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op maandag 22 december 2008 02:40 schreef thloreg het volgende:
Jullie laten je allemaal weer flink beetnemen om zomaar geld te geven. Er staat " wie wil haar naakt zien" niet DAT ze naakt gaat maar "wie zou het willen zien" Nou ja iedereen wil altijd wel een blote meid zien dus de vraag is zoo algemeen dat er geen enkele zekerheid aan vastzit. En stel dat ze dus niet naakt gaat dan is het geld binnen, al die gevers genaaid, en niemand kan haar wat maken. Kortom 1 grote farce. die ze zelf onderschrijft met dat ze later nog kinderen wil ( en dus geen risico anno 2008 gaat nemen om ook maar iets aanstootgevend te doen waar haar kinderen later last van kunnen hebben)
enne... ik dacht dat SHE altijd een surinaamse/hindoestaanse meid was en nu plotseling een brunette? Goh dan wordt er wel erg veel gebleekt.
Ik besteed mijn geld liever een een lekker biertje in de kroeg, zonde van je geld manquote:Op maandag 22 december 2008 07:46 schreef Panthera1984 het volgende:
Ik had al een plaatje aangevraagd via de website voor 25 euro, maar voor dit lef heb ik graag nog eens 5 euro over.
[ afbeelding ]
Tsja, muziek, vrouwen of alcohol, zo maakt iedereen zijn keuze. Ik kan niet direct zeggen dat drank nou per definitie de beste keuze is, maar ieder zijn plezier.quote:Op maandag 22 december 2008 07:51 schreef Darkenrahl het volgende:
Ik besteed mijn geld liever een een lekker biertje in de kroeg, zonde van je geld man
Ik stem voor!quote:Op maandag 22 december 2008 01:51 schreef Refragmental het volgende:
[..]
En een profielshot van je billetjes?![]()
Je wilt tenslotte de billen liefhebbers toch wel tevreden stellen?
Als je mij een van je heerlijke recepten PM't, dan maak ik ook wel 10 euro over. Ik ben nog steeds op zoek naar de beste lasagne (als dat niet een al te grote culinaire belediging isquote:
Mensen helpen graag mensenquote:
iets meer tieten is wel mooi, zeg maar frontside,quote:Op maandag 22 december 2008 01:36 schreef SHE het volgende:
[ afbeelding ]
ja hoorquote:Op maandag 22 december 2008 10:19 schreef rival het volgende:
[..]
als ik via girofoon overmaak en daarbij mijn usernr invul.
komt het dan goed?
precies 57.63 over gemaaktquote:Op maandag 22 december 2008 09:47 schreef eNaSnI het volgende:
Nog ¤ 57,63 voor de ¤ 5000 grens!!! Kom op mensen, maak maar over die euro's!!![]()
Ja maar dan staat niet meteen alles eropquote:Op maandag 22 december 2008 10:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik was in de veronderstelling dat iedereen gelijk overmaakte
dat doen de meesten ook denk ik wel, maar het duurt even voordat alles erop staat. De ene bank is daar wat sneller in dan de andere.quote:Op maandag 22 december 2008 10:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik was in de veronderstelling dat iedereen gelijk overmaakte
bod terugtrekken is permban he?quote:Op maandag 22 december 2008 10:43 schreef PierreBetfair het volgende:
Scharp mij effe uit de lijst. Ik heb voor een andere ACTIE gekozen. Die fotos komen toch wel op mn PC
Dank U vriendelijk
[FOK! SERIOUS REQUEST ACTIE!] One time offer! Verander je username!quote:
quote:
ik zag het inmiddels. is ook niet de bedoeling natuurlijk. Buiten dat de nick die hij wil al uitgebreid in gebruik is geweest en dus niet beschikbaar is.quote:Op maandag 22 december 2008 10:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
[FOK! SERIOUS REQUEST ACTIE!] One time offer! Verander je username!
Hij verplaatst zijn bod alleen
Was t niet zijn oude nick? Ik dacht zoiets te lezen.quote:Op maandag 22 december 2008 10:48 schreef Danny het volgende:
[..]
ik zag het inmiddels. is ook niet de bedoeling natuurlijk. Buiten dat de nick die hij wil al uitgebreid in gebruik is geweest en dus niet beschikbaar is.
ja, maar dat boeit op zich niet. maar er is daar al een alternatief aangedragen waar we mee kunnen leven. Opgelost dus.quote:Op maandag 22 december 2008 10:50 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Was t niet zijn oude nick? Ik dacht zoiets te lezen.
- die had ik al gecorrigeerd. laat mij nou de stand bijhouden, dan weten we zeker dat het klopt -quote:Op maandag 22 december 2008 10:54 schreef Danny het volgende:
[..]
ja, maar dat boeit op zich niet. maar er is daar al een alternatief aangedragen waar we mee kunnen leven. Opgelost dus.
tussenstand: ¤ 5025,98
Slappe zak. Dan bied je toch gewoon 2 keer.quote:Op maandag 22 december 2008 10:56 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Correctie ----
Ik ben van Actie veranderd. We leven immers in een vrij land
Pierre niet zo gietsig. Je hebt in 2008 een paar k. verdient met WOS'sen. Kunnen er toch best wel een paar E's extra af voor de vluchtende medemens toch ?quote:Op maandag 22 december 2008 10:43 schreef PierreBetfair het volgende:
Scharp mij effe uit de lijst. Ik heb voor een andere ACTIE gekozen. Die fotos komen toch wel op mn PC
Dank U vriendelijk
die is er al af... was 5050,98quote:Op maandag 22 december 2008 10:56 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Correctie ¤ 5000,98
Ik ben van Actie veranderd. We leven immers in een vrij land
Ik ga weer als N_G door het leven op Fok!. Daar gaat mn geld naar toe. Komt toch bij dezelfde Afrikaantjes terecht.quote:Op maandag 22 december 2008 10:57 schreef de_boswachter het volgende:
Pierre niet zo gietsig. Je hebt in 2008 een paar k. verdient met WOS'sen. Kunnen er toch best wel een paar E's extra af voor de vluchtende medemens toch ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |