quote:dr werd ergens gevraagd om een iban nummer voor het buitenland±
quote:
Rekeningnummer: 15 91 40 412
Bank: Rabobank
Het IBAN en de BIC
IBAN: NL58 RABO 0159 1404 12
BIC: RABONL2U
quote:Op zondag 21 december 2008 13:32 schreef Danny het volgende:
[..]
de grappenmakers die niet betalen kunnen wmb een permban krijgen. We gaan gewoon uit van de toezeggingen die zijn gedaan. Hebben we in het verleden ook gedaan en dat kwam altijd goed eigenlijk.
Dit hele topic is natuurlijk allemaal bedacht door onze mod De_Boswachterquote:Op zondag 21 december 2008 14:14 schreef gers het volgende:
http://seriousrequest.3fm.nl/page/08_nieuws/285219
Luisteraar gaat op FOK! naakt voor geld
zondag 21 december 2008
Haar nickname is SHE en ze is een fanatiek FOK-gangster. Haar stunt: ze gaat naakt voor geld. En dat geld gaat naar Serious Request! Wil je haar naakt zien? Doneer dan geld...
Community-site FOK! draagt jaarlijks een steentje bij aan Serious Request. Dit jaar met diverse veilingen. Ook dit jaar weer. En een bijzonder item dit jaar is de naaktreportage van FOK!ster SHE.
Dit is de aankondiging op FOK!:
"Voor een zo hoog mogelijk bedrag gaat ze uit de kleren en het bedrag wordt door vele FOK!kers samen opgebracht. Ook jij kan je bijdrage nog kenbaar maken. Wat heb jij over voor SHE naakt? Je kunt al vanaf vijf euro meedoen. En dat is goedkoper dan Do in de Playboy!
Ga snel naar het forum en doneer jouw bijdrage voor hulp aan vluchtelingen en SHE naakt. Wie overigens meer dan 200 euro doneert krijgt een persoonlijke verrassing van SHE. Donaties kun je melden in het topic op het forum. Daar vind je ook de betalingswijze en te melden informatie."
5000 is niet alleen te doen, 5000 halen we vanavond nog wel.quote:Op zondag 21 december 2008 22:28 schreef Light het volgende:
5000 moet te doen zijn. Als die andere acties dat ook opleveren, kan FOK! een mooi rond bedrag aanbieden
Nee, sowieso mijn gigantische bijdrage is er nog niet in verwerktquote:Op zondag 21 december 2008 22:31 schreef Swetsenegger het volgende:
Bedrag in de OP is nog niet bijgewerkt he?
Nope, da's de laatste stand die Danny gaf.quote:Op zondag 21 december 2008 22:31 schreef Swetsenegger het volgende:
Bedrag in de OP is nog niet bijgewerkt he?
Of je kijkt ff in haar fotoboekquote:Op zondag 21 december 2008 22:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kan SHE ons niet alvast een voorproefje geven met een foto van haar van top tot teen (met kleding uiteraard) zodat we iets hebben om naar uit te kijken
quote:Op zondag 21 december 2008 @ 20:58 schreef SHE het volgende:
Wat zijn jullie allemaal lief
Ik heb alleen nog een prangende vraag. Kent u, of bent u iemand die heer en meester is met photoshop of een soortgelijk product, en wilt u belangeloos meewerken aan de shoot?
Natuurlijk moet er her en der wel wat weggemoffeld en strakgetrokken worden, want ik ben zowaar menselijk!
Uiteraard gezellig samen met mij, en een flesje wijn, of twee.
Voordeel; je ziet de foto's als eerste en je zult de enige zijn die weet waar mijn flaws zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 december 2008 22:38 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Krentenbol is het geheime wapen van FOK!
Dat leek mij ook al ja.quote:
quote:Op zondag 21 december 2008 22:39 schreef WurM het volgende:
Ik post trouwens alleen in dit topic omdat ik het wel interessant vind. Niet dat jullie denken dat ik die foto's enorm graag wil zien ofzo, want dat is dus niet zo he!Dan zou ik je aanraden vooral ook niet te betalen, dan krijg je de foto's namelijk ook niet te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zie er toch echt 1 in haar fobo (als zij dat is) maargoedquote:Op zondag 21 december 2008 22:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Zeg dan niets als je niets zinvols te zeggen heb
Ik vroeg om een volledig profielfoto
Die 5000 gaan we zeker reddenquote:Op zondag 21 december 2008 22:35 schreef glasbak het volgende:
tvp... morgen als ik opsta, wil ik de 5000+ zien
Ik wacht nog op een antwoord-PM van BarraDinges. Volgens mij is-ie offlinequote:Op zondag 21 december 2008 22:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik sta nog steeds niet in de OP met mijn donatie
Mooi zo. Maar niet doen. Gewoon puur naturel houden, die foto's.quote:
dat is geen volledige...................quote:Op zondag 21 december 2008 22:47 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ik zie er toch echt 1 in haar fobo (als zij dat is) maargoed
Barra zei dat hij een tijdje weg was, maar nu hij de OP niet gemaakt heeft kan hij hem toch ook niet aanpassen?quote:Op zondag 21 december 2008 22:53 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik wacht nog op een antwoord-PM van BarraDinges. Volgens mij is-ie offline
Ik ook nietquote:Op zondag 21 december 2008 22:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik sta nog steeds niet in de OP met mijn donatie
Kennelijk heb je wat problemen met het zien van grijstinten... De reden waarom ik meedoe is dat ik het gewoon een leuke actie van SHE vind. En dat zullen er wel meer zijn. Voor mij geldt: het geld wordt niet betaald zodat er naaktfoto's van SHE worden gemaakt, maar omdat SHE bereid is naaktfoto's van haar te laten maken voor het goede doel. Zoiets als de bekende hardlopen voor het goede doel acties, maar dan leuker... Natuurlijk zijn de naaktfoto's added bonus, maar dat had ik voor 5 euro ook kunnen regelen en zoals velen (verreweg het merendeel!) koos ik niet voor dat minimum.quote:Op zondag 21 december 2008 21:31 schreef Dirkh het volgende:
Gelukkig is de SR actie niet uitgelopen tot een genante vertoning. Respect voor SHE, maar een dikke middelvinger die er geld voor neertellen onder het mom van het "goede doel"
Het is werkelijk om je kapot voor te schamen. Vanmorgen liet ik me bijna meeslepen in de opoffering van SHE, maar als je er toch eens vijf minuten bij na denkt... maar ja, dat is al snel te veel gevraagd.
Denk er eens aan wat je werkelijk doet om een goed doel te steunen, doe eens je best. De best lopende actie is naaktofoto's kunnen zien van SHE (vast de moeite waard) ik begin in een keer de nieuwe generatie caberatiers te begrijpen, om je kapot te schamen.
Volgens mij is-ie mod van dit topic oid? Zoiets zie ik bij deel4 in de forum-index staan iig? Of is dat bij 'losse' topics de TS?quote:Op zondag 21 december 2008 22:55 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Barra zei dat hij een tijdje weg was, maar nu hij de OP niet gemaakt heeft kan hij hem toch ook niet aanpassen?
Er is een speciaal azijnpis topic: [FOK! Serious Request]Het moralistische topicquote:Op zondag 21 december 2008 22:58 schreef DS4 het volgende:
Zo, overgemaakt...
Nu even reageren op deze azijnpisser:
[..]
zieligquote:Op zondag 21 december 2008 23:00 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Er is een speciaal azijnpis topic: [FOK! Serious Request]Het moralistische topic
Hij is niet blauw dus hij is geen mod. Hij had daar als TS de OP gemaakt dus die kon hij aanpassen.quote:Op zondag 21 december 2008 22:59 schreef WurM het volgende:
[..]
Volgens mij is-ie mod van dit topic oid? Zoiets zie ik bij deel4 in de forum-index staan iig? Of is dat bij 'losse' topics de TS?
Crapquote:Op zondag 21 december 2008 23:01 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Hij is niet blauw dus hij is geen mod. Hij had daar als TS de OP gemaakt dus die kon hij aanpassen.Nu ben jij de TS dus kun jij de OP aanpassen.
Of even Danny aanspreken dat je kwijt bent wat er wel en niet in staat?quote:Op zondag 21 december 2008 23:04 schreef WurM het volgende:
[..]
CrapAlsof ik niks beters te doen heb
FF volbaggeren dit topic mensen, dan ben ik er vanaf
voor een extra xbox??quote:Op zondag 21 december 2008 23:07 schreef JohnDope het volgende:
Dit geld gaat allemaal naar het buitenland. Geef liever geld aan onze eigen locale mensen.
Jazekerquote:
Het gaat naar Danny toch?quote:Op zondag 21 december 2008 23:07 schreef JohnDope het volgende:
Dit geld gaat allemaal naar het buitenland/corruptie. Geef liever geld aan onze eigen locale mensen.
Beter dat ze er een xbox van kopen, dan wapens e.d.quote:
Dan vind ik het prima. Als het maar binnen Nederland blijft.quote:
Oehquote:Op zondag 21 december 2008 23:03 schreef ondeugend het volgende:
20 euro van mij.
En ik wil bovenop remlof in de lijst
![]()
Topquote:Op zondag 21 december 2008 23:11 schreef WurM het volgende:
Ik ga ff twee topics doorspitten, de OP proberen te updaten en dan slapenAlle nieuwe posts die hieronder komen, tellen helaas nog ff niet mee
Doe je beklag in [FOK! Serious Request]Het moralistische topicquote:Op zondag 21 december 2008 23:07 schreef JohnDope het volgende:
Dit geld gaat allemaal naar het buitenland/corruptie. Geef liever geld aan onze eigen locale mensen.
Mensen beseffen dat ze nu op dit moment als een malle geld moeten uitgeven, want straks kan het niet meer.quote:Op zondag 21 december 2008 23:12 schreef Bananenman het volgende:
Van een recessie is zo te zien onder de Fokkers geen sprake
Ok. Dank.quote:Op zondag 21 december 2008 23:00 schreef Krentenbol. het volgende:
Er is een speciaal azijnpis topic: [FOK! Serious Request]Het moralistische topic
We weten inderdaad allemaal hoe gevaarlijk jerrycans en tenten zijnquote:Op zondag 21 december 2008 23:08 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Beter dat ze er een xbox van kopen, dan wapens e.d.
Nee, maar in het vorige topic was je dat wel en toen heb ik je gePMed. Dan moet je dat niet in de OP zetten als je er niet voor het hele topic bent.quote:Op zondag 21 december 2008 23:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mensen, ik vind jullie heel lief maar ik ben geen mod (ben nog niet gevraagt)
en ik ben niet de ts dus ik kan niets muteren in de OP
HET HEEFT NU GEEN ZIN ME TE PM-MEN!
t was leuker om te zeggenquote:Op zondag 21 december 2008 23:00 schreef Poeke het volgende:
Damn, zijn we nou alweer voorbij de 4500![]()
Zoals beloofd: 10,- bovenop de 60 die ik al heb overgemaakt... Volgende 10 komen wanneer we boven de 7500,- gaan..
je was niet de enige....quote:Op zondag 21 december 2008 23:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee, maar in het vorige topic was je dat wel en toen heb ik je gePMed. Dan moet je dat niet in de OP zetten als je er niet voor het hele topic bent.
Heb vandaag de topics gevolgd en vind het erg knapquote:Op zondag 21 december 2008 23:26 schreef Superheld het volgende:
Zo de tering, wat een bedrag zeg.... Dit moet SHE wel goed doen denk ik zo, al die aandacht en wat ze over hebben voor een paar foto's (jaja en het goede doel allemaal)
Nee, dit geld gaat naar het Nederlandse Rode Kruis die het gaat gebruiken om vluchtelingen mee te helpen.quote:Op zondag 21 december 2008 23:07 schreef JohnDope het volgende:
Klein beetjequote:Op zondag 21 december 2008 @ 22:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Mooi zo. Maar niet doen. Gewoon puur naturel houden, die foto's.
Twee sets met foto's: Eén set naturel, één set gesoept. Kunnen users zelf beslissen wat ze mooier vindenquote:
Nou idd zegquote:Op zondag 21 december 2008 23:12 schreef Bananenman het volgende:
Van een recessie is zo te zien onder de Fokkers geen sprake
geen foto's met drie tieten he??quote:Op zondag 21 december 2008 23:36 schreef WurM het volgende:
[..]
Twee sets met foto's: Eén set naturel, één set gesoept. Kunnen users zelf beslissen wat ze mooier vinden
No shit Sherlock!quote:Op zondag 21 december 2008 23:42 schreef klipper het volgende:
Met zoveel donateurs is het slechts een kwestie van tijd voordat ze overal op internet te vinden zijn.
maar volgens mij zijn er al 300duizend triljoen foto's van blote vrouwen op het internet hoor, dus kunnen er wel twintig bij..quote:Op zondag 21 december 2008 23:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
No shit Sherlock!
(oftewel: je bent zo ongeveer de twaalfde die dit opmerkt....)
Volgens mij is niet bloot de issue, maar het feit dat jij het doet.quote:Op zondag 21 december 2008 23:49 schreef SHE het volgende:
Dat bloot nog steeds zo'n issue is, is beyond me.
De seventies hebben gebeld, ze willen best komen preachen.
SHE, kan je voor mij een plekje reserveren in de redactie cq selectie-commmissie??quote:Op zondag 21 december 2008 23:49 schreef SHE het volgende:
Dat bloot nog steeds zo'n issue is, is beyond me.
De seventies hebben gebeld, ze willen best komen preachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |