Oehquote:Op zondag 21 december 2008 23:03 schreef ondeugend het volgende:
20 euro van mij.
En ik wil bovenop remlof in de lijst
![]()
Topquote:Op zondag 21 december 2008 23:11 schreef WurM het volgende:
Ik ga ff twee topics doorspitten, de OP proberen te updaten en dan slapenAlle nieuwe posts die hieronder komen, tellen helaas nog ff niet mee
Doe je beklag in [FOK! Serious Request]Het moralistische topicquote:Op zondag 21 december 2008 23:07 schreef JohnDope het volgende:
Dit geld gaat allemaal naar het buitenland/corruptie. Geef liever geld aan onze eigen locale mensen.
Mensen beseffen dat ze nu op dit moment als een malle geld moeten uitgeven, want straks kan het niet meer.quote:Op zondag 21 december 2008 23:12 schreef Bananenman het volgende:
Van een recessie is zo te zien onder de Fokkers geen sprake
Ok. Dank.quote:Op zondag 21 december 2008 23:00 schreef Krentenbol. het volgende:
Er is een speciaal azijnpis topic: [FOK! Serious Request]Het moralistische topic
We weten inderdaad allemaal hoe gevaarlijk jerrycans en tenten zijnquote:Op zondag 21 december 2008 23:08 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Beter dat ze er een xbox van kopen, dan wapens e.d.
Nee, maar in het vorige topic was je dat wel en toen heb ik je gePMed. Dan moet je dat niet in de OP zetten als je er niet voor het hele topic bent.quote:Op zondag 21 december 2008 23:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mensen, ik vind jullie heel lief maar ik ben geen mod (ben nog niet gevraagt)
en ik ben niet de ts dus ik kan niets muteren in de OP
HET HEEFT NU GEEN ZIN ME TE PM-MEN!
t was leuker om te zeggenquote:Op zondag 21 december 2008 23:00 schreef Poeke het volgende:
Damn, zijn we nou alweer voorbij de 4500![]()
Zoals beloofd: 10,- bovenop de 60 die ik al heb overgemaakt... Volgende 10 komen wanneer we boven de 7500,- gaan..
je was niet de enige....quote:Op zondag 21 december 2008 23:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee, maar in het vorige topic was je dat wel en toen heb ik je gePMed. Dan moet je dat niet in de OP zetten als je er niet voor het hele topic bent.
Heb vandaag de topics gevolgd en vind het erg knapquote:Op zondag 21 december 2008 23:26 schreef Superheld het volgende:
Zo de tering, wat een bedrag zeg.... Dit moet SHE wel goed doen denk ik zo, al die aandacht en wat ze over hebben voor een paar foto's (jaja en het goede doel allemaal)
Nee, dit geld gaat naar het Nederlandse Rode Kruis die het gaat gebruiken om vluchtelingen mee te helpen.quote:Op zondag 21 december 2008 23:07 schreef JohnDope het volgende:
Dit geld gaat allemaal naar het buitenland/corruptie. Geef liever geld aan onze eigen locale mensen.
Klein beetjequote:Op zondag 21 december 2008 @ 22:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Mooi zo. Maar niet doen. Gewoon puur naturel houden, die foto's.
Twee sets met foto's: Eén set naturel, één set gesoept. Kunnen users zelf beslissen wat ze mooier vindenquote:
Nou idd zegquote:Op zondag 21 december 2008 23:12 schreef Bananenman het volgende:
Van een recessie is zo te zien onder de Fokkers geen sprake
geen foto's met drie tieten he??quote:Op zondag 21 december 2008 23:36 schreef WurM het volgende:
[..]
Twee sets met foto's: Eén set naturel, één set gesoept. Kunnen users zelf beslissen wat ze mooier vinden
No shit Sherlock!quote:Op zondag 21 december 2008 23:42 schreef klipper het volgende:
Met zoveel donateurs is het slechts een kwestie van tijd voordat ze overal op internet te vinden zijn.
maar volgens mij zijn er al 300duizend triljoen foto's van blote vrouwen op het internet hoor, dus kunnen er wel twintig bij..quote:Op zondag 21 december 2008 23:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
No shit Sherlock!
(oftewel: je bent zo ongeveer de twaalfde die dit opmerkt....)
Volgens mij is niet bloot de issue, maar het feit dat jij het doet.quote:Op zondag 21 december 2008 23:49 schreef SHE het volgende:
Dat bloot nog steeds zo'n issue is, is beyond me.
De seventies hebben gebeld, ze willen best komen preachen.
SHE, kan je voor mij een plekje reserveren in de redactie cq selectie-commmissie??quote:Op zondag 21 december 2008 23:49 schreef SHE het volgende:
quote:Op zondag 21 december 2008 23:01 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Hij is niet blauw dus hij is geen mod. Hij had daar als TS de OP gemaakt dus die kon hij aanpassen.Nu ben jij de TS dus kun jij de OP aanpassen.
Whehehe.quote:
Seventies-bloot is bepaald NIET shaven en zeker WEL furred.quote:Op zondag 21 december 2008 23:49 schreef SHE het volgende:
Jamaar ik heb ook gewoon maar 2 borsten en een foefje..net als elke vrouw op deze planeet. Seen one, seen 'm all.quote:Op zondag 21 december 2008 23:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Volgens mij is niet bloot de issue, maar het feit dat jij het doet.
Over cryptisch gesproken
Ja maar...*fap* *fap*...als je gemiddelde puberende Fok!er bent heb je er nog niet zoveel gezien en is het vast heel spannend als juist JIJ, de SHE van het forum het nog eens aan ze laat zien. *fap* *fap*quote:Op zondag 21 december 2008 23:55 schreef SHE het volgende:
Jamaar ik heb ook gewoon maar 2 borsten en een foefje..net als elke vrouw op deze planeet. Seen one, seen 'm all.
Ja ja, tis goed met jequote:Op zondag 21 december 2008 23:55 schreef SHE het volgende:
Jamaar ik heb ook gewoon maar 2 borsten en een foefje..net als elke vrouw op deze planeet. Seen one, seen 'm all.
quote:Op maandag 22 december 2008 00:01 schreef ElisaB het volgende:
Ow shit, zo het er nu staat is het net of ik nou precies jou zo heel graag helemaal bloot zou zien
Pfffttt... tis te laat voor me
Komt gewoon niet meer goed hèquote:
No wayquote:Op zondag 21 december 2008 @ 23:36 schreef WurM het volgende:
[..]
Twee sets met foto's: Eén set naturel, één set gesoept. Kunnen users zelf beslissen wat ze mooier vinden
tja, tis zo lang wachten tot de drank weer mn systeem uit is dusquote:Op maandag 22 december 2008 00:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Komt gewoon niet meer goed hè
Ik kan beter gewoon gaan slapen
You know you want it .quote:Op maandag 22 december 2008 00:01 schreef ElisaB het volgende:
Ow shit, zo het er nu staat is het net of ik nou precies jou zo heel graag helemaal bloot zou zien
Pfffttt... tis te laat voor me
de normale bewerkingen moet je wel doen maar niet helemaal SHE op poetsen bedoelen wequote:Op maandag 22 december 2008 00:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
No wayIk slinger geen onbewerkte foto's online
Zie ook http://seriousrequest.3fm.nl/page/08_nieuws/285219quote:Op zondag 21 december 2008 23:53 schreef Ou-Tannu het volgende:
[ afbeelding ]
timeshift vandaar de PAUZE in beeld.. anders kan ik nooit zo`n sjieke foto maken natuurlijk
Ik val door de mand hequote:Op maandag 22 december 2008 00:07 schreef SHE het volgende:
You know you want it .
Een vrouw met mooie lingerie aan vind ik mooier om te zien dan een geheel naakte vrouw.quote:Op zondag 21 december 2008 23:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja ja, tis goed met je
Hoe ze hangen en in welke context is natuurlijk... ach, wat lul ik nou. Dat weet je zelf ook wel
Ik zeg maar zo: je bent volgens mij geen onaangename verschijning zo zonder kleren. Ik denk in elk geval dat er heel veel zijn die ik heel veel minder graag bloot zou zien. Maar daar gaat het helemaal niet om. Je geeft nogal wat als je voor het oog van de FOK!-natie uit de kleren gaat. En voor wat hoort wat. Al was het maar vanwege je lef.
Voor € 5.000 kun je ze ook wel even wakker maken hoor; vinden ze vast niet erg johquote:Op maandag 22 december 2008 00:16 schreef DonPerignon het volgende:
Mijn ouders geven dit jaar 5000euro. Als ze morgen even wakker zijn, ga ik het ze even vragen om het via deze weg te doen. Ik laat het jullie horen.![]()
(SHE )
Dat zou tof zijn!quote:Op maandag 22 december 2008 @ 00:16 schreef DonPerignon het volgende:
Mijn ouders geven dit jaar 5000euro. Als ze morgen even wakker zijn, ga ik het ze even vragen om het via deze weg te doen. Ik laat het jullie horen.![]()
(SHE )
Hoeveel besteden jouw ouders aan de mensen die het in Nederland moeilijk hebben?quote:Op maandag 22 december 2008 00:16 schreef DonPerignon het volgende:
(SHE )
Ik ben eigenlijk tegen goede doelen, maar voor deze keer maak ik een uitzonderingquote:Op zondag 21 december 2008 23:59 schreef zarGon het volgende:
Nederland is wat betreft ontwikkelingshulp altijd wel gul..
begin nou niet nog een keer, hup je azijnpissers topic inquote:Op maandag 22 december 2008 00:24 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Hoeveel besteden jouw ouders aan de mensen die het in Nederland moeilijk hebben?
Qua geld weet ik dat niet. Maar wat ik wel weet is dat mijn vader per jaar ca. 15 mensen in dienst neemt die langdurig werkloos zijn, en deze mensen een jaar lang ervaring op laat doen (ze nemen deel aan workshops/cursussen etc) en zodoende weer in kunnen treden in ons en andere bedrijven.quote:Op maandag 22 december 2008 00:24 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Hoeveel besteden jouw ouders aan de mensen die het in Nederland moeilijk hebben?
Hulde aan je papsquote:Op maandag 22 december 2008 00:27 schreef DonPerignon het volgende:
Qua geld weet ik dat niet. Maar wat ik wel weet is dat mijn vader per jaar ca. 15 mensen in dienst neemt die langdurig werkloos zijn, en deze mensen een jaar lang ervaring op laat doen (ze nemen deel aan workshops/cursussen etc) en zodoende weer in kunnen treden in ons en andere bedrijven.
Mensen die zelf bepalen wat zij met hun zuur verdiende geld. Het zou verboden moeten worden.quote:Op maandag 22 december 2008 00:24 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |