zieligquote:Op zondag 21 december 2008 23:00 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Er is een speciaal azijnpis topic: [FOK! Serious Request]Het moralistische topic
Hij is niet blauw dus hij is geen mod. Hij had daar als TS de OP gemaakt dus die kon hij aanpassen.quote:Op zondag 21 december 2008 22:59 schreef WurM het volgende:
[..]
Volgens mij is-ie mod van dit topic oid? Zoiets zie ik bij deel4 in de forum-index staan iig? Of is dat bij 'losse' topics de TS?
Crapquote:Op zondag 21 december 2008 23:01 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Hij is niet blauw dus hij is geen mod. Hij had daar als TS de OP gemaakt dus die kon hij aanpassen.Nu ben jij de TS dus kun jij de OP aanpassen.
Of even Danny aanspreken dat je kwijt bent wat er wel en niet in staat?quote:Op zondag 21 december 2008 23:04 schreef WurM het volgende:
[..]
CrapAlsof ik niks beters te doen heb
FF volbaggeren dit topic mensen, dan ben ik er vanaf
voor een extra xbox??quote:Op zondag 21 december 2008 23:07 schreef JohnDope het volgende:
Dit geld gaat allemaal naar het buitenland. Geef liever geld aan onze eigen locale mensen.
Jazekerquote:
Het gaat naar Danny toch?quote:Op zondag 21 december 2008 23:07 schreef JohnDope het volgende:
Dit geld gaat allemaal naar het buitenland/corruptie. Geef liever geld aan onze eigen locale mensen.
Beter dat ze er een xbox van kopen, dan wapens e.d.quote:
Dan vind ik het prima. Als het maar binnen Nederland blijft.quote:
Oehquote:Op zondag 21 december 2008 23:03 schreef ondeugend het volgende:
20 euro van mij.
En ik wil bovenop remlof in de lijst
![]()
Topquote:Op zondag 21 december 2008 23:11 schreef WurM het volgende:
Ik ga ff twee topics doorspitten, de OP proberen te updaten en dan slapenAlle nieuwe posts die hieronder komen, tellen helaas nog ff niet mee
Doe je beklag in [FOK! Serious Request]Het moralistische topicquote:Op zondag 21 december 2008 23:07 schreef JohnDope het volgende:
Dit geld gaat allemaal naar het buitenland/corruptie. Geef liever geld aan onze eigen locale mensen.
Mensen beseffen dat ze nu op dit moment als een malle geld moeten uitgeven, want straks kan het niet meer.quote:Op zondag 21 december 2008 23:12 schreef Bananenman het volgende:
Van een recessie is zo te zien onder de Fokkers geen sprake
Ok. Dank.quote:Op zondag 21 december 2008 23:00 schreef Krentenbol. het volgende:
Er is een speciaal azijnpis topic: [FOK! Serious Request]Het moralistische topic
We weten inderdaad allemaal hoe gevaarlijk jerrycans en tenten zijnquote:Op zondag 21 december 2008 23:08 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Beter dat ze er een xbox van kopen, dan wapens e.d.
Nee, maar in het vorige topic was je dat wel en toen heb ik je gePMed. Dan moet je dat niet in de OP zetten als je er niet voor het hele topic bent.quote:Op zondag 21 december 2008 23:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mensen, ik vind jullie heel lief maar ik ben geen mod (ben nog niet gevraagt)
en ik ben niet de ts dus ik kan niets muteren in de OP
HET HEEFT NU GEEN ZIN ME TE PM-MEN!
t was leuker om te zeggenquote:Op zondag 21 december 2008 23:00 schreef Poeke het volgende:
Damn, zijn we nou alweer voorbij de 4500![]()
Zoals beloofd: 10,- bovenop de 60 die ik al heb overgemaakt... Volgende 10 komen wanneer we boven de 7500,- gaan..
je was niet de enige....quote:Op zondag 21 december 2008 23:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee, maar in het vorige topic was je dat wel en toen heb ik je gePMed. Dan moet je dat niet in de OP zetten als je er niet voor het hele topic bent.
Heb vandaag de topics gevolgd en vind het erg knapquote:Op zondag 21 december 2008 23:26 schreef Superheld het volgende:
Zo de tering, wat een bedrag zeg.... Dit moet SHE wel goed doen denk ik zo, al die aandacht en wat ze over hebben voor een paar foto's (jaja en het goede doel allemaal)
Nee, dit geld gaat naar het Nederlandse Rode Kruis die het gaat gebruiken om vluchtelingen mee te helpen.quote:Op zondag 21 december 2008 23:07 schreef JohnDope het volgende:
Klein beetjequote:Op zondag 21 december 2008 @ 22:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Mooi zo. Maar niet doen. Gewoon puur naturel houden, die foto's.
Twee sets met foto's: Eén set naturel, één set gesoept. Kunnen users zelf beslissen wat ze mooier vindenquote:
Nou idd zegquote:Op zondag 21 december 2008 23:12 schreef Bananenman het volgende:
Van een recessie is zo te zien onder de Fokkers geen sprake
geen foto's met drie tieten he??quote:Op zondag 21 december 2008 23:36 schreef WurM het volgende:
[..]
Twee sets met foto's: Eén set naturel, één set gesoept. Kunnen users zelf beslissen wat ze mooier vinden
No shit Sherlock!quote:Op zondag 21 december 2008 23:42 schreef klipper het volgende:
Met zoveel donateurs is het slechts een kwestie van tijd voordat ze overal op internet te vinden zijn.
maar volgens mij zijn er al 300duizend triljoen foto's van blote vrouwen op het internet hoor, dus kunnen er wel twintig bij..quote:Op zondag 21 december 2008 23:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
No shit Sherlock!
(oftewel: je bent zo ongeveer de twaalfde die dit opmerkt....)
Volgens mij is niet bloot de issue, maar het feit dat jij het doet.quote:Op zondag 21 december 2008 23:49 schreef SHE het volgende:
Dat bloot nog steeds zo'n issue is, is beyond me.
De seventies hebben gebeld, ze willen best komen preachen.
SHE, kan je voor mij een plekje reserveren in de redactie cq selectie-commmissie??quote:Op zondag 21 december 2008 23:49 schreef SHE het volgende:
Dat bloot nog steeds zo'n issue is, is beyond me.
De seventies hebben gebeld, ze willen best komen preachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |