SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 december 2008 22:38 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Krentenbol is het geheime wapen van FOK!
Dat leek mij ook al ja.quote:
quote:Op zondag 21 december 2008 22:39 schreef WurM het volgende:
Ik post trouwens alleen in dit topic omdat ik het wel interessant vind. Niet dat jullie denken dat ik die foto's enorm graag wil zien ofzo, want dat is dus niet zo he!Dan zou ik je aanraden vooral ook niet te betalen, dan krijg je de foto's namelijk ook niet te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zie er toch echt 1 in haar fobo (als zij dat is) maargoedquote:Op zondag 21 december 2008 22:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Zeg dan niets als je niets zinvols te zeggen heb
Ik vroeg om een volledig profielfoto
Die 5000 gaan we zeker reddenquote:Op zondag 21 december 2008 22:35 schreef glasbak het volgende:
tvp... morgen als ik opsta, wil ik de 5000+ zien
Ik wacht nog op een antwoord-PM van BarraDinges. Volgens mij is-ie offlinequote:Op zondag 21 december 2008 22:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik sta nog steeds niet in de OP met mijn donatie
Mooi zo. Maar niet doen. Gewoon puur naturel houden, die foto's.quote:
dat is geen volledige...................quote:Op zondag 21 december 2008 22:47 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ik zie er toch echt 1 in haar fobo (als zij dat is) maargoed
Barra zei dat hij een tijdje weg was, maar nu hij de OP niet gemaakt heeft kan hij hem toch ook niet aanpassen?quote:Op zondag 21 december 2008 22:53 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik wacht nog op een antwoord-PM van BarraDinges. Volgens mij is-ie offline
Ik ook nietquote:Op zondag 21 december 2008 22:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik sta nog steeds niet in de OP met mijn donatie
Kennelijk heb je wat problemen met het zien van grijstinten... De reden waarom ik meedoe is dat ik het gewoon een leuke actie van SHE vind. En dat zullen er wel meer zijn. Voor mij geldt: het geld wordt niet betaald zodat er naaktfoto's van SHE worden gemaakt, maar omdat SHE bereid is naaktfoto's van haar te laten maken voor het goede doel. Zoiets als de bekende hardlopen voor het goede doel acties, maar dan leuker... Natuurlijk zijn de naaktfoto's added bonus, maar dat had ik voor 5 euro ook kunnen regelen en zoals velen (verreweg het merendeel!) koos ik niet voor dat minimum.quote:Op zondag 21 december 2008 21:31 schreef Dirkh het volgende:
Gelukkig is de SR actie niet uitgelopen tot een genante vertoning. Respect voor SHE, maar een dikke middelvinger die er geld voor neertellen onder het mom van het "goede doel"
Het is werkelijk om je kapot voor te schamen. Vanmorgen liet ik me bijna meeslepen in de opoffering van SHE, maar als je er toch eens vijf minuten bij na denkt... maar ja, dat is al snel te veel gevraagd.
Denk er eens aan wat je werkelijk doet om een goed doel te steunen, doe eens je best. De best lopende actie is naaktofoto's kunnen zien van SHE (vast de moeite waard) ik begin in een keer de nieuwe generatie caberatiers te begrijpen, om je kapot te schamen.
Volgens mij is-ie mod van dit topic oid? Zoiets zie ik bij deel4 in de forum-index staan iig? Of is dat bij 'losse' topics de TS?quote:Op zondag 21 december 2008 22:55 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Barra zei dat hij een tijdje weg was, maar nu hij de OP niet gemaakt heeft kan hij hem toch ook niet aanpassen?
Er is een speciaal azijnpis topic: [FOK! Serious Request]Het moralistische topicquote:Op zondag 21 december 2008 22:58 schreef DS4 het volgende:
Zo, overgemaakt...
Nu even reageren op deze azijnpisser:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |