quote:Op zondag 21 december 2008 23:01 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Hij is niet blauw dus hij is geen mod. Hij had daar als TS de OP gemaakt dus die kon hij aanpassen.Nu ben jij de TS dus kun jij de OP aanpassen.
Whehehe.quote:
Seventies-bloot is bepaald NIET shaven en zeker WEL furred.quote:Op zondag 21 december 2008 23:49 schreef SHE het volgende:
Dat bloot nog steeds zo'n issue is, is beyond me.
De seventies hebben gebeld, ze willen best komen preachen.
Jamaar ik heb ook gewoon maar 2 borsten en een foefje..net als elke vrouw op deze planeet. Seen one, seen 'm all.quote:Op zondag 21 december 2008 23:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Volgens mij is niet bloot de issue, maar het feit dat jij het doet.
Over cryptisch gesproken
Ja maar...*fap* *fap*...als je gemiddelde puberende Fok!er bent heb je er nog niet zoveel gezien en is het vast heel spannend als juist JIJ, de SHE van het forum het nog eens aan ze laat zien. *fap* *fap*quote:Op zondag 21 december 2008 23:55 schreef SHE het volgende:
Jamaar ik heb ook gewoon maar 2 borsten en een foefje..net als elke vrouw op deze planeet. Seen one, seen 'm all.
Ja ja, tis goed met jequote:Op zondag 21 december 2008 23:55 schreef SHE het volgende:
Jamaar ik heb ook gewoon maar 2 borsten en een foefje..net als elke vrouw op deze planeet. Seen one, seen 'm all.
quote:Op maandag 22 december 2008 00:01 schreef ElisaB het volgende:
Ow shit, zo het er nu staat is het net of ik nou precies jou zo heel graag helemaal bloot zou zien
Pfffttt... tis te laat voor me
Komt gewoon niet meer goed hèquote:
No wayquote:Op zondag 21 december 2008 @ 23:36 schreef WurM het volgende:
[..]
Twee sets met foto's: Eén set naturel, één set gesoept. Kunnen users zelf beslissen wat ze mooier vinden
tja, tis zo lang wachten tot de drank weer mn systeem uit is dusquote:Op maandag 22 december 2008 00:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Komt gewoon niet meer goed hè
Ik kan beter gewoon gaan slapen
You know you want it .quote:Op maandag 22 december 2008 00:01 schreef ElisaB het volgende:
Ow shit, zo het er nu staat is het net of ik nou precies jou zo heel graag helemaal bloot zou zien
Pfffttt... tis te laat voor me
de normale bewerkingen moet je wel doen maar niet helemaal SHE op poetsen bedoelen wequote:Op maandag 22 december 2008 00:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
No wayIk slinger geen onbewerkte foto's online
Zie ook http://seriousrequest.3fm.nl/page/08_nieuws/285219quote:Op zondag 21 december 2008 23:53 schreef Ou-Tannu het volgende:
[ afbeelding ]
timeshift vandaar de PAUZE in beeld.. anders kan ik nooit zo`n sjieke foto maken natuurlijk
Ik val door de mand hequote:Op maandag 22 december 2008 00:07 schreef SHE het volgende:
You know you want it .
Een vrouw met mooie lingerie aan vind ik mooier om te zien dan een geheel naakte vrouw.quote:Op zondag 21 december 2008 23:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja ja, tis goed met je
Hoe ze hangen en in welke context is natuurlijk... ach, wat lul ik nou. Dat weet je zelf ook wel
Ik zeg maar zo: je bent volgens mij geen onaangename verschijning zo zonder kleren. Ik denk in elk geval dat er heel veel zijn die ik heel veel minder graag bloot zou zien. Maar daar gaat het helemaal niet om. Je geeft nogal wat als je voor het oog van de FOK!-natie uit de kleren gaat. En voor wat hoort wat. Al was het maar vanwege je lef.
Voor € 5.000 kun je ze ook wel even wakker maken hoor; vinden ze vast niet erg johquote:Op maandag 22 december 2008 00:16 schreef DonPerignon het volgende:
Mijn ouders geven dit jaar 5000euro. Als ze morgen even wakker zijn, ga ik het ze even vragen om het via deze weg te doen. Ik laat het jullie horen.![]()
(SHE )
Dat zou tof zijn!quote:Op maandag 22 december 2008 @ 00:16 schreef DonPerignon het volgende:
Mijn ouders geven dit jaar 5000euro. Als ze morgen even wakker zijn, ga ik het ze even vragen om het via deze weg te doen. Ik laat het jullie horen.![]()
(SHE )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |