quote:Op zondag 21 december 2008 23:01 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Hij is niet blauw dus hij is geen mod. Hij had daar als TS de OP gemaakt dus die kon hij aanpassen.Nu ben jij de TS dus kun jij de OP aanpassen.
Whehehe.quote:
Seventies-bloot is bepaald NIET shaven en zeker WEL furred.quote:Op zondag 21 december 2008 23:49 schreef SHE het volgende:
Dat bloot nog steeds zo'n issue is, is beyond me.
De seventies hebben gebeld, ze willen best komen preachen.
Jamaar ik heb ook gewoon maar 2 borsten en een foefje..net als elke vrouw op deze planeet. Seen one, seen 'm all.quote:Op zondag 21 december 2008 23:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Volgens mij is niet bloot de issue, maar het feit dat jij het doet.
Over cryptisch gesproken
Ja maar...*fap* *fap*...als je gemiddelde puberende Fok!er bent heb je er nog niet zoveel gezien en is het vast heel spannend als juist JIJ, de SHE van het forum het nog eens aan ze laat zien. *fap* *fap*quote:Op zondag 21 december 2008 23:55 schreef SHE het volgende:
Jamaar ik heb ook gewoon maar 2 borsten en een foefje..net als elke vrouw op deze planeet. Seen one, seen 'm all.
Ja ja, tis goed met jequote:Op zondag 21 december 2008 23:55 schreef SHE het volgende:
Jamaar ik heb ook gewoon maar 2 borsten en een foefje..net als elke vrouw op deze planeet. Seen one, seen 'm all.
quote:Op maandag 22 december 2008 00:01 schreef ElisaB het volgende:
Ow shit, zo het er nu staat is het net of ik nou precies jou zo heel graag helemaal bloot zou zien
Pfffttt... tis te laat voor me
Komt gewoon niet meer goed hèquote:
No wayquote:Op zondag 21 december 2008 @ 23:36 schreef WurM het volgende:
[..]
Twee sets met foto's: Eén set naturel, één set gesoept. Kunnen users zelf beslissen wat ze mooier vinden
tja, tis zo lang wachten tot de drank weer mn systeem uit is dusquote:Op maandag 22 december 2008 00:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Komt gewoon niet meer goed hè
Ik kan beter gewoon gaan slapen
You know you want it .quote:Op maandag 22 december 2008 00:01 schreef ElisaB het volgende:
Ow shit, zo het er nu staat is het net of ik nou precies jou zo heel graag helemaal bloot zou zien
de normale bewerkingen moet je wel doen maar niet helemaal SHE op poetsen bedoelen wequote:Op maandag 22 december 2008 00:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
No wayIk slinger geen onbewerkte foto's online
Zie ook http://seriousrequest.3fm.nl/page/08_nieuws/285219quote:Op zondag 21 december 2008 23:53 schreef Ou-Tannu het volgende:
[ afbeelding ]
timeshift vandaar de PAUZE in beeld.. anders kan ik nooit zo`n sjieke foto maken natuurlijk
Ik val door de mand hequote:Op maandag 22 december 2008 00:07 schreef SHE het volgende:
You know you want it .
Een vrouw met mooie lingerie aan vind ik mooier om te zien dan een geheel naakte vrouw.quote:Op zondag 21 december 2008 23:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja ja, tis goed met je
Hoe ze hangen en in welke context is natuurlijk... ach, wat lul ik nou. Dat weet je zelf ook wel
Ik zeg maar zo: je bent volgens mij geen onaangename verschijning zo zonder kleren. Ik denk in elk geval dat er heel veel zijn die ik heel veel minder graag bloot zou zien. Maar daar gaat het helemaal niet om. Je geeft nogal wat als je voor het oog van de FOK!-natie uit de kleren gaat. En voor wat hoort wat. Al was het maar vanwege je lef.
Voor € 5.000 kun je ze ook wel even wakker maken hoor; vinden ze vast niet erg johquote:Op maandag 22 december 2008 00:16 schreef DonPerignon het volgende:
Mijn ouders geven dit jaar 5000euro. Als ze morgen even wakker zijn, ga ik het ze even vragen om het via deze weg te doen. Ik laat het jullie horen.![]()
(SHE )
Dat zou tof zijn!quote:Op maandag 22 december 2008 @ 00:16 schreef DonPerignon het volgende:
Mijn ouders geven dit jaar 5000euro. Als ze morgen even wakker zijn, ga ik het ze even vragen om het via deze weg te doen. Ik laat het jullie horen.![]()
(SHE )
Hoeveel besteden jouw ouders aan de mensen die het in Nederland moeilijk hebben?quote:Op maandag 22 december 2008 00:16 schreef DonPerignon het volgende:
(SHE )
Ik ben eigenlijk tegen goede doelen, maar voor deze keer maak ik een uitzonderingquote:Op zondag 21 december 2008 23:59 schreef zarGon het volgende:
Nederland is wat betreft ontwikkelingshulp altijd wel gul..
begin nou niet nog een keer, hup je azijnpissers topic inquote:Op maandag 22 december 2008 00:24 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Hoeveel besteden jouw ouders aan de mensen die het in Nederland moeilijk hebben?
Qua geld weet ik dat niet. Maar wat ik wel weet is dat mijn vader per jaar ca. 15 mensen in dienst neemt die langdurig werkloos zijn, en deze mensen een jaar lang ervaring op laat doen (ze nemen deel aan workshops/cursussen etc) en zodoende weer in kunnen treden in ons en andere bedrijven.quote:Op maandag 22 december 2008 00:24 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Hoeveel besteden jouw ouders aan de mensen die het in Nederland moeilijk hebben?
Hulde aan je papsquote:Op maandag 22 december 2008 00:27 schreef DonPerignon het volgende:
Qua geld weet ik dat niet. Maar wat ik wel weet is dat mijn vader per jaar ca. 15 mensen in dienst neemt die langdurig werkloos zijn, en deze mensen een jaar lang ervaring op laat doen (ze nemen deel aan workshops/cursussen etc) en zodoende weer in kunnen treden in ons en andere bedrijven.
Mensen die zelf bepalen wat zij met hun zuur verdiende geld. Het zou verboden moeten worden.quote:Op maandag 22 december 2008 00:24 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat vind ik goed om te horen, maar probeer je ouders nou even om te praten dat ze minimaal 2500 euro in onze eigen mensen investeren en zeker in deze tijd van financiele crisis die nog eventueel veel verder kan escaleren.quote:Op maandag 22 december 2008 00:27 schreef DonPerignon het volgende:
[..]
Qua geld weet ik dat niet. Maar wat ik wel weet is dat mijn vader per jaar ca. 15 mensen in dienst neemt die langdurig werkloos zijn, en deze mensen een jaar lang ervaring op laat doen (ze nemen deel aan workshops/cursussen etc) en zodoende weer in kunnen treden in ons en andere bedrijven.
Welnee. Gewoon SHE naakt, wie wil dat nou niet?quote:Op maandag 22 december 2008 00:01 schreef ElisaB het volgende:
Tering wat een zuurpruim ben jij zeg, wat maak jij allemaal over voor de minderbedeelde in eigen land?quote:Op maandag 22 december 2008 00:29 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat vind ik goed om te horen, maar investeer nou ook even minimaal 2500 euro in onze eigen mensen en zeker in deze financiele crisis die nog eventueel veel verder kan escaleren.
gelukkig ik ben niet de enigstequote:Op maandag 22 december 2008 00:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Tering wat een zuurpruim ben jij zeg, wat maak jij allemaal over voor de minderbedeelde in eigen land?
Wat denk je dat die 15 mensen dat jaar kosten? .. Dan praat je wel over meer dan die 2500, veel meer zelfs. Maarre laten we even dit topic niet vullen met dat gespreksonderwerp.quote:Op maandag 22 december 2008 00:29 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat vind ik goed om te horen, maar probeer je ouders nou even om te praten dat ze minimaal 2500 euro in onze eigen mensen investeren en zeker in deze tijd van financiele crisis die nog eventueel veel verder kan escaleren.
Ik ben niet zuur, maar een realist.quote:Op maandag 22 december 2008 00:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Tering wat een zuurpruim ben jij zeg, wat maak jij allemaal over voor de minderbedeelde in eigen land?
Joh, hoe vaak met je nou nog gevraagd worden op te lazeren uit dit topic met je nationalistische gezeik, daar zijn andere topics voor. Pa van de poster die jij aanspreekt doet geweldig werk, wie de neuk ben jij om hen te vertellen wat ze verder/anders moeten doen? Mafketelquote:Op maandag 22 december 2008 00:29 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat vind ik goed om te horen, maar probeer je ouders nou even om te praten dat ze minimaal 2500 euro in onze eigen mensen investeren en zeker in deze tijd van financiele crisis die nog eventueel veel verder kan escaleren.
ow ja wat hebben we een crisis zeg.. de welvaart stijgt minder hard dan vorig jaarquote:Op maandag 22 december 2008 00:29 schreef JohnDope het volgende:
[..]
je hebt twee US vlaggetjes en een foto van GW Bush naar IRAK gestuurd??quote:Op maandag 22 december 2008 00:36 schreef JohnDope het volgende:
maar ik kan je vertellen dat ik afgelopen week twee sociale dingen voor onze eigen mensen heb gedaan uit mezelf.
Zijn genoeg vangnetten en burgeriniatieven hier in nederland wat je niet kan zeggen over andere landen waar dus geen enkele mogelijkheid is zonder hulp van andere landenquote:Op maandag 22 december 2008 00:36 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik ben niet zuur, maar een realist.
En over mijn financiele handel en wandel doe ik geen uitspraken, maar ik kan je vertellen dat ik afgelopen week twee sociale dingen voor onze eigen mensen heb gedaan.
Zelfmoord gepleegd?quote:Op maandag 22 december 2008 00:36 schreef JohnDope het volgende:
Ik ben niet zuur, maar een realist.
En over mijn financiele handel en wandel doe ik geen uitspraken, maar ik kan je vertellen dat ik afgelopen week twee sociale dingen voor onze eigen mensen heb gedaan.
quote:Op maandag 22 december 2008 00:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
En wat SHE zegt
SHE ik vind je actie retecoolen hoop nog vaak op je te kunnen rukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |