en als ik nu gewoon je grootste FOK! fan ben en deze maand niet meer dan 25 euro kan missen doordat mijn auto voor 2000 euro aan reparaties nodig hadquote:Op zondag 21 december 2008 10:40 schreef SHE het volgende:
Elke donateur krijgt de hele reeks te zien. Voor donateurs boven de 200.- verzin ik iets persoonlijks. Kan een etentje zijn, of de DVD met de pics, of als je zelf een verzoek hebt die een beetje decent is?
En nee, geen opengesperde onzin of ranzige plaatjes. Netjes en smaakvol.
Ik dacht zelf aan een foto in het thema van elk subforum ( dus zoveel foto's al subforums ) Met beestjes, met babies, met hardware, in de keuken, met een gereedschaps belt ..etc
Moderator, tevens lekker wijf.quote:
Kleiner maken in Paint?quote:Op zondag 21 december 2008 14:03 schreef bamischijf het volgende:
[ afbeelding ]
ik moet nog even wachten op mijn zorgtoeslag/stufie voordat ik daadwerkelijk kan overmaken![]()
![]()
huh, hoe doe ik dat plaatje normaal leesbaar?
Lekker? Zijn er ook preview fotos?quote:Op zondag 21 december 2008 14:03 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Moderator, tevens lekker wijf.
Om het kort te houden.
Met de foto's op RTL Boulevard, Shownieuws, Hart van Nederland etc etcquote:Op zondag 21 december 2008 14:08 schreef Oksel het volgende:
Ik vraag me af of SHE beseft wat ze heeft gedaan.. dit kan best nog eens groot nieuws worden.
Ik weet niet of SHE beseft dat het wel eens groot kan worden, maar ik denk wel dat SHE een overtuigde beslissing heeft genomenquote:Op zondag 21 december 2008 14:08 schreef Oksel het volgende:
Ik vraag me af of SHE beseft wat ze heeft gedaan.. dit kan best nog eens groot nieuws worden.
wat denk je van een interview met gielquote:Op zondag 21 december 2008 14:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Met de foto's op RTL Boulevard, Shownieuws, Hart van Nederland etc etc
heb je nog met SHE overlegt over een duoshoot? als dat ev. doorgang vind lijkt me vandaag de beste dag dat aan te kondigen.quote:Op zondag 21 december 2008 13:35 schreef fraubitch het volgende:
tvp
Euh nee, dat had ik idd niet gedacht. Maar dat is meer omdat ik mezelf ook weer niet zo fantastisch vind dat ik had durven vermoeden dat mensen daar zoveel geld voor over zouden hebben.quote:Op zondag 21 december 2008 14:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik weet niet of SHE beseft dat het wel eens groot kan worden, maar ik denk wel dat SHE een overtuigde beslissing heeft genomen
ik had je op de lijst staan voor 25?quote:
het gaat om het goede doel niet om de foto's zeikertquote:Op zondag 21 december 2008 14:14 schreef StockPupil het volgende:
Zo krijgt dat cryptische aandachtswijf nog meer aandacht..
Zul je zien dat de foto's zwaar teleurstellend zijn, geen tepels of wat.
Zie m'n editquote:Op zondag 21 december 2008 14:15 schreef Danny het volgende:
[..]
ik had je op de lijst staan voor 25?
Niet dat 20 niet goed is hoor, maar toch
quote:Op zondag 21 december 2008 14:13 schreef Espabilado het volgende:
[..]
heb je nog met SHE overlegt over een duoshoot? als dat ev. doorgang vind lijkt me vandaag de beste dag dat aan te kondigen.
ik maak zo het geld over trouwens
quote:
quote:Op zondag 21 december 2008 14:14 schreef gers het volgende:
http://seriousrequest.3fm.nl/page/08_nieuws/285219
Luisteraar gaat op FOK! naakt voor geld
zondag 21 december 2008
Haar nickname is SHE en ze is een fanatiek FOK-gangster. Haar stunt: ze gaat naakt voor geld. En dat geld gaat naar Serious Request! Wil je haar naakt zien? Doneer dan geld...
Community-site FOK! draagt jaarlijks een steentje bij aan Serious Request. Dit jaar met diverse veilingen. Ook dit jaar weer. En een bijzonder item dit jaar is de naaktreportage van FOK!ster SHE.
Dit is de aankondiging op FOK!:
"Voor een zo hoog mogelijk bedrag gaat ze uit de kleren en het bedrag wordt door vele FOK!kers samen opgebracht. Ook jij kan je bijdrage nog kenbaar maken. Wat heb jij over voor SHE naakt? Je kunt al vanaf vijf euro meedoen. En dat is goedkoper dan Do in de Playboy!
Ga snel naar het forum en doneer jouw bijdrage voor hulp aan vluchtelingen en SHE naakt. Wie overigens meer dan 200 euro doneert krijgt een persoonlijke verrassing van SHE. Donaties kun je melden in het topic op het forum. Daar vind je ook de betalingswijze en te melden informatie."
ik zou wel met der op de foto willen alleen legt dat zo moeilijk uit aan je vriendinquote:Op zondag 21 december 2008 14:13 schreef Espabilado het volgende:
[..]
heb je nog met SHE overlegt over een duoshoot? als dat ev. doorgang vind lijkt me vandaag de beste dag dat aan te kondigen.
ik maak zo het geld over trouwens
quote:Op zondag 21 december 2008 14:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik zou wel met der op de foto willen alleen legt dat zo moeilijk uit aan je vriendin
quote:Op zondag 21 december 2008 14:14 schreef gers het volgende:
http://seriousrequest.3fm.nl/page/08_nieuws/285219
Luisteraar gaat op FOK! naakt voor geld
zondag 21 december 2008
Haar nickname is SHE en ze is een fanatiek FOK-gangster. Haar stunt: ze gaat naakt voor geld. En dat geld gaat naar Serious Request! Wil je haar naakt zien? Doneer dan geld...
Community-site FOK! draagt jaarlijks een steentje bij aan Serious Request. Dit jaar met diverse veilingen. Ook dit jaar weer. En een bijzonder item dit jaar is de naaktreportage van FOK!ster SHE.
Dit is de aankondiging op FOK!:
"Voor een zo hoog mogelijk bedrag gaat ze uit de kleren en het bedrag wordt door vele FOK!kers samen opgebracht. Ook jij kan je bijdrage nog kenbaar maken. Wat heb jij over voor SHE naakt? Je kunt al vanaf vijf euro meedoen. En dat is goedkoper dan Do in de Playboy!
Ga snel naar het forum en doneer jouw bijdrage voor hulp aan vluchtelingen en SHE naakt. Wie overigens meer dan 200 euro doneert krijgt een persoonlijke verrassing van SHE. Donaties kun je melden in het topic op het forum. Daar vind je ook de betalingswijze en te melden informatie."
Ik denk dat die knakker die 500 euro doneert er heel anders over denktquote:Op zondag 21 december 2008 14:15 schreef dekkered het volgende:
[..]
het gaat om het goede doel niet om de foto's zeikert
ik had zelf gewoon 5 op de lijst staan, maar dat wordt dus 10 in totaal?quote:Op zondag 21 december 2008 14:18 schreef intraxz het volgende:
Ik heb ook maar 5 ¤ erbij gedaan zodat het bedrag achter m´n naam in de op klopt. Niet veranderen naar 15¤Ik trap er niet nog een keer in.
je had mijn 5 al in 25 gezet he?quote:Op zondag 21 december 2008 14:21 schreef Danny het volgende:
[..]
ik had zelf gewoon 5 op de lijst staan, maar dat wordt dus 10 in totaal?
Als het hem om de foto's ging had hij ook 5 euro kunnen storten?quote:Op zondag 21 december 2008 14:21 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik denk dat die knakker die 500 euro doneert er heel anders over denkt
quote:Op zondag 21 december 2008 14:21 schreef Danny het volgende:
[..]
ik had zelf gewoon 5 op de lijst staan, maar dat wordt dus 10 in totaal?
Misschien een typo van 495 euro, weten wij veelquote:Op zondag 21 december 2008 14:22 schreef 16meter het volgende:
[..]
Als het hem om de foto's ging had hij ook 5 euro kunnen storten?
Wat veel!quote:Op zondag 21 december 2008 14:23 schreef Danny het volgende:
[..]
SHE-actie: ¤ 3285,-
Totaal heel FOK!: ¤ 4865,-
quote:Op zondag 21 december 2008 14:23 schreef Danny het volgende:
[..]
SHE-actie: ¤ 3285,-
Totaal heel FOK!: ¤ 4865,-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |