abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64232662
Kennen jullie uit je omgeveing ook mooie meisjes die ondanks hun uiterlijk toch wel erg alleen zijn? Elke dag alleen thuis, geen vrienden over de vloer, ook geen familie dat langskomt niks. Het lijkt mij een ongeschreven praktijk regel dat , als je er zeker mag wezen dat je nooit lange tijden alleen zult zijn. Zeker als je een meisje bent. Mijn buurmeisje dus wel. Dr Hyves is gevuld met 200+ vrienden en de berichtjes liegen er ook niet om. Ze is HBO studente en werkt 1 a 2 dagen in de week. Maar is elke dag alleen.

Kijk in dit geval word ik achterdochtig om verschillende redenen. En nee ik hoef niks van dr te hebben. Noem het maar menselijke neiuwsgieirigheid omdat, als het in je directe omgeving is, je toch wel nieuwsgierig moet zijn voordat de pleuris uitbreekt!!

Tenzij ze pfeifer heeft, een erge vorm van gwrichtsziekte, verkouden, of extreme schizofrenie vertrouw ik dit niet.

Vraag: Is dit normaal want dit zie ik namelijk niet vaak.

[ Bericht 1% gewijzigd door Man-E-Faces op 22-12-2008 01:35:03 ]
Hoeren TNT.. Graaierige overheid..
Ik heb nergens zoveel last van Marokkanen als in het nieuws :
pi_64232748
Stalker...
pi_64232768
Meisjes kunnen nog zo mooi zijn, als ze zich zodanig gedragen dat niemand er mee om wilt gaan, dan gaat ook niemand met haar om. Da's toch niet zo moeilijk?
pi_64232813
Jij loopt de hele dag je buurmeisje te bespieken!
pi_64232825
quote:
Op maandag 22 december 2008 01:22 schreef Sm0keZ het volgende:
Meisjes kunnen nog zo mooi zijn, als ze zich zodanig gedragen dat niemand er mee om wilt gaan, dan gaat ook niemand met haar om. Da's toch niet zo moeilijk?
kom alleen even hoi smokez zeggen
pi_64232850
quote:
Op maandag 22 december 2008 01:24 schreef draculettetje het volgende:

[..]

kom alleen even hoi smokez zeggen
dracu
  Donald Duck held maandag 22 december 2008 @ 01:25:25 #7
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_64232856
Misschien is ze een succubus, maar hebben de mannen dat allemaal al door
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_64232875
Ik zou die Oofftopic shyt graag willen laten verwijderen aub.

Thank you
pi_64232899
quote:
Op maandag 22 december 2008 01:25 schreef __Saviour__ het volgende:
Misschien is ze een succubus, maar hebben de mannen dat allemaal al door
Dan moet je eerst dat liedje achterstevoren zingen.
pi_64232905
quote:
Op maandag 22 december 2008 01:26 schreef Man-E-Faces het volgende:
offtopic shyt deleten pls.

Maar goed, wat valt er verder nog toe te voegen aan de eerste post die ik heb gemaakt in dit topic?
  † In Memoriam † maandag 22 december 2008 @ 01:27:41 #11
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_64232912
quote:
Op maandag 22 december 2008 01:19 schreef Man-E-Faces het volgende:
Kennen jullie uit je omgeveing ook mooie meisjes die ondanks hun uiterlijk toch wel erg alleen zijn? Elke dag alleen thuis, geen vrienden over de vloer, ook geen familie dat langskomtniks. Het lijkt mij een ongeschreven praktijk-regel dat , als je er zeker mag wezen dat je nooit lange tijden alleen zult zijn en zeker als je een meisje bent. Mijn buurmeisje dus wel. Dr Hyves is gevuld met 200+ vrienden en de berichtjes liegen er ook niet om. Ze is HBO studente en werkt 1 a 2 dagen in de week. Maar is elke dag alleen.

Kijk in dit geval word ik achterdochtig om verschillende redenen. En nee ik hoef niks van dr te hebben. Noem het maar menselijke neiuwsgieirigheid omdat, als het in je directe omgeving is, je toch wel nieuwsgierig moet zijn voordat de pleuris uitbreekt!!

Tenzij ze pfeifer heeft, een erge vorm van gwrichtsziekte, verkouden, of extreme schizofrenie vertrouw ik dit niet.

Vraag: Is dit normaal want dit zie ik namelijk niet vaak.
was dr hyves?
  maandag 22 december 2008 @ 01:27:50 #12
237877 Kuwaro
Walkin down the street....
pi_64232918
Mooie meisjes zijn nooit alleen , ze bellen altijd of smssen of msnnen of hyven etc.
I Am Trying Finding Beauty In Negative Spaces
pi_64232953
quote:
Op maandag 22 december 2008 01:25 schreef Sm0keZ het volgende:

[..]

dracu
jij hebt nu toch vakantie?
pi_64232985
quote:
Op maandag 22 december 2008 01:27 schreef Sm0keZ het volgende:

Ik ben een debiel neem me niet kwalijk. Maar goed, wat valt er verder nog toe te voegen aan de eerste post die ik heb gemaakt in dit topic?
Oja daar zou ik op ingaan. Ehm.. volgens dr hyves heeft ze veel vriendinnen en mannen die haar complimenteuze *tikken* geven. Dus daar ligt het denk' nie aan. Hoe kan een meisje dat een vrij goed sociaal leven kan hebben zo alleen zijn? Precies. enge shit.

Daarom vroeg ik me af of dit meer voorkomt/gemeengoed is.
pi_64233070
quote:
Op maandag 22 december 2008 01:27 schreef Kuwaro het volgende:
Mooie meisjes zijn nooit alleen , ze bellen altijd of smssen of msnnen of hyven etc.
Ja. Maar dan spreken ze toch ook wel vaak af enzo? Dit meisje niet. En nee ik stalk haar niet.
Waar ik woon is het makkelijk te zien wie weggaat en komt. Zeker vanuit mijn rechter raam.
pi_64233145
quote:
Op maandag 22 december 2008 01:30 schreef Man-E-Faces het volgende:

[..]

Oja daar zou ik op ingaan. Ehm.. volgens dr hyves heeft ze veel vriendinnen en mannen die haar compimenteuze *tikken* geven etcetera.. Dus.. Daar ligt het denk' nie aan. Hoe kan een meisje dat een vrij goed sociaal leven kan hebben zo alleen zijn?
Precies. enge shit.
Zeer eng inderdaad.

Eigenlijk kan ik maar 2 mogelijke verklaringen bedenken. 1: Ze is geboren als een man óf 2: Ze is bezig met het voorbereiden van een terroristische aanslag. Met de kerst die er aan zit te komen vermoed ik eigenlijk een terroristische aanslag. Ik zou haar maar wat beter in de gaten gaan houden de komende dagen.

Nu ik er zo over nadenk. Ik denk dat je die complimenteuze *tikken* anders opgevat moeten worden. Ik denk dat het haar terroristische maatjes zijn die via Hyves met elkaar communiceren. Pak er eens pen en papier bij om het te ontcijferen.
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
pi_64233156
quote:
Op maandag 22 december 2008 01:30 schreef Man-E-Faces het volgende:

[..]

Oja daar zou ik op ingaan. Ehm.. volgens dr hyves heeft ze veel vriendinnen en mannen die haar complimenteuze *tikken* geven. Dus daar ligt het denk' nie aan. Hoe kan een meisje dat een vrij goed sociaal leven kan hebben zo alleen zijn? Precies. enge shit.

Daarom vroeg ik me af of dit meer voorkomt/gemeengoed is.
Als je zoiets simpels zelf al niet kunt zien, vervolgens de uitleg van anderen niet serieus neemt en diegene ook nog eens als debiel bestempelt dan wens ik je verder veel succes
  † In Memoriam † maandag 22 december 2008 @ 01:36:50 #18
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_64233159
quote:
Op maandag 22 december 2008 01:33 schreef Man-E-Faces het volgende:

[..]

Ja. Maar dan spreken ze toch ook wel vaak af enzo? Dit meisje niet. En nee ik stalk haar niet.
Waar ik woon is het makkelijk te zien wie weggaat en komt. Zeker vanuit mijn rechter raam.
Je hebt ze allemaal even geprobeerd, stalker?
pi_64233183
Misschien is ze WoW verslaafd.
  maandag 22 december 2008 @ 01:39:00 #20
237877 Kuwaro
Walkin down the street....
pi_64233237
quote:
Op maandag 22 december 2008 01:33 schreef Man-E-Faces het volgende:

[..]

Het is toch niet zo dat ze altijd thuis is of wel soms?
Anders vraag je toch een keertje aan haar
I Am Trying Finding Beauty In Negative Spaces
pi_64233536
Hot/Crazy scale. Apply it.

pi_64233633
quote:
Op maandag 22 december 2008 01:50 schreef petrelli het volgende:
Hot/Crazy scale. Apply it.

[ afbeelding ]
Waar is dat uit?

Oh, url plaatje kijkt: How_I_Met_Your_Mother_3x05.png
pi_64233676
Maar TS zit dus zelf altijd thuis, uit het raam te kijken?

Hou je ook in een notitieboekje de tijden bij dat ze weggaat en terugkomt?
pi_64233831
quote:
Op maandag 22 december 2008 01:39 schreef Kuwaro het volgende:

[..]

Het is toch niet zo dat ze altijd thuis is of wel soms?
Anders vraag je toch een keertje aan haar
Jawel. Ze neemt overdag (niet altijd overigens) de fiets naar haar ouders vanaf een uur of 4-5 dan komt ze 7 uur weer thuis. Soms later. Dat lijkt me geen normaal gedrag als ze een vriend zou hebben of wel?
Op donderdag neemt ze de trein en moet ze werken. In het weekend gaat ze op vrijdag of zaterdag nacht effe uit. Ik zie dr nooit met een vriend.

Het is moeilijk niet bemoeizuchtig te zijn waar ik woon. En dan gaat je fantasie de vrije loop..
pi_64233942
Nog zo'n geval. Maar dat zijn dan ook echt de enige twee die ik ken. Klein blond meisje op een zilveren fiets met fiets-tassen, zeker niet onaantrekkelijk. Altijd alleen. Zie dr nooit met een vriend. Ze doet aan theater en zingt graag. Kwam dr profiel toevallig tegen op hyves. Als een mooi meisje schijnbaar nooit een raltie heeft dan doet het je wel denken toch.
Of ze is zwaar christelijk en probeert ze geen sex te hebben voor het huwelijk (onwaarschijnlijk). Of ze komt ws. wel aan dr trekken (waarschijnlijk) maar moet de identiteit van dr partner *hush hush* blijven... Andere ideen?

Wat denken jullie, of ben ik gek?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')