kom alleen even hoi smokez zeggenquote:Op maandag 22 december 2008 01:22 schreef Sm0keZ het volgende:
Meisjes kunnen nog zo mooi zijn, als ze zich zodanig gedragen dat niemand er mee om wilt gaan, dan gaat ook niemand met haar om. Da's toch niet zo moeilijk?
dracuquote:Op maandag 22 december 2008 01:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kom alleen even hoi smokez zeggen![]()
Dan moet je eerst dat liedje achterstevoren zingen.quote:Op maandag 22 december 2008 01:25 schreef __Saviour__ het volgende:
Misschien is ze een succubus, maar hebben de mannen dat allemaal al door
quote:Op maandag 22 december 2008 01:26 schreef Man-E-Faces het volgende:
offtopic shyt deleten pls.
was dr hyves?quote:Op maandag 22 december 2008 01:19 schreef Man-E-Faces het volgende:
Kennen jullie uit je omgeveing ook mooie meisjes die ondanks hun uiterlijk toch wel erg alleen zijn? Elke dag alleen thuis, geen vrienden over de vloer, ook geen familie dat langskomtniks. Het lijkt mij een ongeschreven praktijk-regel dat , als je er zeker mag wezen dat je nooit lange tijden alleen zult zijn en zeker als je een meisje bent. Mijn buurmeisje dus wel. Dr Hyves is gevuld met 200+ vrienden en de berichtjes liegen er ook niet om. Ze is HBO studente en werkt 1 a 2 dagen in de week. Maar is elke dag alleen.
Kijk in dit geval word ik achterdochtig om verschillende redenen. En nee ik hoef niks van dr te hebben. Noem het maar menselijke neiuwsgieirigheid omdat, als het in je directe omgeving is, je toch wel nieuwsgierig moet zijn voordat de pleuris uitbreekt!!
Tenzij ze pfeifer heeft, een erge vorm van gwrichtsziekte, verkouden, of extreme schizofrenie vertrouw ik dit niet.
Vraag: Is dit normaal want dit zie ik namelijk niet vaak.
Oja daar zou ik op ingaan. Ehm.. volgens dr hyves heeft ze veel vriendinnen en mannen die haar complimenteuze *tikken* geven. Dus daar ligt het denk' nie aan. Hoe kan een meisje dat een vrij goed sociaal leven kan hebben zo alleen zijn? Precies. enge shit.quote:Op maandag 22 december 2008 01:27 schreef Sm0keZ het volgende:Ik ben een debiel neem me niet kwalijk. Maar goed, wat valt er verder nog toe te voegen aan de eerste post die ik heb gemaakt in dit topic?
Ja. Maar dan spreken ze toch ook wel vaak af enzo? Dit meisje niet. En nee ik stalk haar niet.quote:Op maandag 22 december 2008 01:27 schreef Kuwaro het volgende:
Mooie meisjes zijn nooit alleen , ze bellen altijd of smssen of msnnen of hyven etc.
Zeer eng inderdaad.quote:Op maandag 22 december 2008 01:30 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Oja daar zou ik op ingaan. Ehm.. volgens dr hyves heeft ze veel vriendinnen en mannen die haar compimenteuze *tikken* geven etcetera.. Dus.. Daar ligt het denk' nie aan. Hoe kan een meisje dat een vrij goed sociaal leven kan hebben zo alleen zijn?
Precies. enge shit.
Als je zoiets simpels zelf al niet kunt zien, vervolgens de uitleg van anderen niet serieus neemt en diegene ook nog eens als debiel bestempelt dan wens ik je verder veel succesquote:Op maandag 22 december 2008 01:30 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Oja daar zou ik op ingaan. Ehm.. volgens dr hyves heeft ze veel vriendinnen en mannen die haar complimenteuze *tikken* geven. Dus daar ligt het denk' nie aan. Hoe kan een meisje dat een vrij goed sociaal leven kan hebben zo alleen zijn? Precies. enge shit.
Daarom vroeg ik me af of dit meer voorkomt/gemeengoed is.
Je hebt ze allemaal even geprobeerd, stalker?quote:Op maandag 22 december 2008 01:33 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Ja. Maar dan spreken ze toch ook wel vaak af enzo? Dit meisje niet. En nee ik stalk haar niet.
Waar ik woon is het makkelijk te zien wie weggaat en komt. Zeker vanuit mijn rechter raam.
Het is toch niet zo dat ze altijd thuis is of wel soms?quote:Op maandag 22 december 2008 01:33 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Ja. Maar dan spreken ze toch ook wel vaak af enzo? Dit meisje niet. En nee ik stalk haar niet.
Waar ik woon is het makkelijk te zien wie weggaat en komt. Zeker vanuit mijn rechter raam.
Waar is dat uit?quote:Op maandag 22 december 2008 01:50 schreef petrelli het volgende:
Hot/Crazy scale. Apply it.
[ afbeelding ]
Jawel. Ze neemt overdag (niet altijd overigens) de fiets naar haar ouders vanaf een uur of 4-5 dan komt ze 7 uur weer thuis. Soms later. Dat lijkt me geen normaal gedrag als ze een vriend zou hebben of wel?quote:Op maandag 22 december 2008 01:39 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Het is toch niet zo dat ze altijd thuis is of wel soms?![]()
Anders vraag je toch een keertje aan haar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |