Dan kom ik als tegenprestatie een keertje koken voor jou en je ouders.quote:Op maandag 22 december 2008 00:16 schreef DonPerignon het volgende:
Mijn ouders geven dit jaar 5000euro. Als ze morgen even wakker zijn, ga ik het ze even vragen om het via deze weg te doen. Ik laat het jullie horen.![]()
(SHE )
Multumesc multquote:Op maandag 22 december 2008 00:42 schreef taken het volgende:
Als stiekeme genieter van SHE's felle en o zo rake opmerkingen, ook al ben ik het zeker niet altijd met haar eens, ben ik graag bereid 20 euro bij te dragen. Wordt morgen overgemaakt. Eşti o fată bună
Jij bepaalt wat je met jouw geld doet. Laat anderen dan ook bepalen wat ze met hun geld doen. Als ik, net als een Zweed, zou besluiten om een maandloon door de brievenbus van het glazen huis te gooien, dan is dat mijn keuze. En dan heb ik niets aan reacties als die van jou. Als je daar wat mee bereikt, is het wel dat ik dan nog een keer zo'n bedrag naar het glazen huis breng.quote:Op maandag 22 december 2008 00:36 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik ben niet zuur, maar een realist.
En over mijn financiele handel en wandel doe ik geen uitspraken, maar ik kan je vertellen dat ik afgelopen week twee sociale dingen voor onze eigen mensen heb gedaan.
Je kunt je hier aanmelden:quote:Op maandag 22 december 2008 00:45 schreef SHE het volgende:
Dan kom ik als tegenprestatie een keertje koken
Nog iets waar ik ernstig goed in ben
quote:Op maandag 22 december 2008 00:45 schreef SHE het volgende:
[..]
Dan kom ik als tegenprestatie een keertje koken voor jou en je ouders.
Nog iets waar ik ernstig goed in ben
Heb een paar jaar geleden op vakantie een Roemeens meisje ontmoet waar ik nog steeds contact mee heb. Maar moet het doen met een "Wat & Hoe Roemeens" boekje en internet dictionariesquote:Op maandag 22 december 2008 00:47 schreef SHE het volgende:
[..]
Multumesc mult![]()
en waar heb jij Roemeens geleerd?
Dinsdagmiddag/avond.quote:Op maandag 22 december 2008 00:58 schreef GC-NY het volgende:
Hmm, checken of ik wat kan missen. Tot wanneer kan men storten?
Zie OPquote:Op maandag 22 december 2008 00:58 schreef GC-NY het volgende:
Hmm, checken of ik wat kan missen. Tot wanneer kan men storten?
Wat zoetquote:Op maandag 22 december 2008 00:55 schreef taken het volgende:
[..]
Heb een paar jaar geleden op vakantie een Roemeens meisje ontmoet waar ik nog steeds contact mee heb. Maar moet het doen met een "Wat & Hoe Roemeens" boekje en internet dictionaries![]()
![]()
OMGquote:Op maandag 22 december 2008 00:52 schreef SHE het volgende:
[..]
Ok, I get it...
PM me dan maar je wensen. I aim to please.
Als jouw ouders ervoor zorgen dat de teller boven de 10000 komt, dan verhoog ik mijn bod naar 100,-. Ik hoef geen uitgebreide fotoreportage van SHE, maar 1 mooie foto met een lief schrijfseltje vind ik leukquote:Op maandag 22 december 2008 00:16 schreef DonPerignon het volgende:
Mijn ouders geven dit jaar 5000euro. Als ze morgen even wakker zijn, ga ik het ze even vragen om het via deze weg te doen. Ik laat het jullie horen.![]()
(SHE )
Dan komt ze een week bij je wonenquote:Op maandag 22 december 2008 00:42 schreef DonPerignon het volgende:_! Maarre SHE bij 200+ krijgen mensen een persoonlijke verrassing...
.. en bij 5000 dan?
Gelukkig, dank jequote:Op maandag 22 december 2008 01:01 schreef SHE het volgende:
[..]
Wat zoet
En dat was een perfecte zin hoor
Wat een woordkeus ook..quote:Op maandag 22 december 2008 00:52 schreef SHE het volgende:
[..]
Ok, I get it...
PM me dan maar je wensen. I aim to please.
Dat geloof ik vooral wel.quote:Op maandag 22 december 2008 01:17 schreef DonPerignon het volgende:
(wat een kutkind ben ik eigenlijk toch ook)
Tis Poekequote:Op maandag 22 december 2008 01:17 schreef DonPerignon het volgende:
[..]
Wat een woordkeus ook..Ik ga erover nadenken! (maar laten we eerst even afwachten.)
Enne als meerdere mensen hun donatie van mij laten afhangen, dan kan ik mijn ouders enigszins onderdruk zetten(wat een kutkind ben ik eigenlijk toch ook
)
Poekie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |